חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרנבל נוטינג היל בלונדון – מעודכן לשנת 2019

קרנבל נוטינג היל בלונדון הוא אחד מהאירועים הכי גדולים של אנגליה בפרט ושל בריטניה בכלל ונחשב אתר חובה וכאבן דרך בתרבות הבריטית ולגאווה עולמית – לכן בתור אתר תיירות פופולארי, היינו חייבים לתת לכם את כל המידע עליו במדריך קרנבל נוטינג היל בלונדון – מעודכן לשנת 2019 המתעדכן כל שנה לפי האירועים בקרנבל.

הקרנבל מושך אליו למעלה ממיליון וחצי איש כל שנה, מבריטניה עצמה ומכל העולם. הוא אחד ממסיבות הרחוב הכי גדולות ומפורסמות בעולם, כך שאם תמיד חלמתם להיות בקרנבל של ריו דה ז'נרו בברזיל או בקרנבל של טרינידד וטובגו, אין לכם בשביל מה להרחיק ולטוס כל כך הרבה – פשוט תגיעו ללונדון בסוף השבוע האחרון של אוגוסט!

לפני שאתם ממשיכים לקרוא – חשוב לנו לציין שיש לנו עוד המון מדריכים, טיפים ומאמרים מושקעים ומפורטים על כל האטרקציות בעיר, אשר מחכות לכם במדריך שלנו על לונדון. אל תפספסו!

ההיסטוריה מאחורי קרנבל נוטינג היל בלונדון

הקרנבל הגדול והשמח הזה התחיל בכלל כמחאה גדולה של הקהילה הקריבית בלונדון בשנת 1959.

המחאה הייתה על הקיפוח וההתנכלויות הגזעניות בלונדון ובבריטניה, כאשר השיא היה בשכונת נוטינג היל. המוחים החליטו לערוך קרנבל ססגוני בעירייה, כמחווה לקרנבלים שמתקיימים מדי שנה בברזיל ובטרינידד, משם הגיעה הקהילה.

הקרנבל הראשון, שהתרחש באוגוסט 1966, היה כל כך גדול ומוצלח שהוא זכה לסיקור נרחב ואוהד מערוץ הטלוויזיה BBC. בקרנבל הוצגו לקהל הרחב אלמנטים רבים שאפשר למצוא במדינות הקריביים או בדרום אמריקה כמו הופעות קברט, תחרות מלכת יופי, הופעות של הרכבי מחול, תלבושות נוצצות ועוד.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בלונדון כאן:

ומאז, כמו שאומרים, הכל היסטוריה: הקרנבל רק התרחב וגדל והפך למסורת שנתית ולסמל של הקהילה הקריבית בעיר, ומשך אליו תיירים רבים מכל רחבי העולם, אפילו ממדינות הקריביים!

כמיטב המסורת, קרנבל נוטינג היל מתקיים כל שנה בסופ"ש האחרון של אוגוסט. במצעד של הקרנבל תמצאו אלפי רקדנים עם תלבושות מרהיבות, שובל ענק של רקדנים ורקדניות ומגוון סגנונות של מוזיקה שחורה, רגאיי, היפ הופ, סלסה, מוזיקה לטינית ועוד. כל מה שאתם מדמיינים מהקרנבלים הגדולים ביבשת אמריקה תמצאו בלונדון ובשפע.

קרנבל נוטינג היל בלונדון - מעודכן לשנת 2019

טיפים לקרנבל נוטינג היל בלונדון

לאורך הרחובות תמצאו כמובן דוכני אוכל ושתייה וכמובן, כמתבקש, פקקי תנועה בלונדון ומסביב. חשוב לקחת בחשבון שהמקום רועש ואף צפוף.

לקרנבל לפעמים, כמו לקרנבלים אחרים בעולם, יצאה תדמית שלילית של אירועי אלימות וגנבות שקורים במהלך הקרנבל ואף קרו מקרים של מעצרים בעקבות אירועי האלימות.

כיום הקרנבל זוכה לתגבור מסיבית של אבטחה מהמשטרה ותמצאו שוטרים כמעט בכל מקום, אך עדיין חשוב לשמור על כללי זהירות בסיסיים ואנחנו ממליצים לכם לשים לב לחפצים האישיים שלכם ולהימנע מלהגיע עם דברים יקרים, הימנעו מריבים מיותרים או להיגרר לאלימות, במיוחד בשעות המאוחרות יותר, כאשר אנשים שיכורים.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בלונדון כאן:

Booking.com

מידע שימושי על הקרנבל בנוטינג היל

הקרנבל מתקיים באזורים של ה-Notting Hill, Ladbroke Grove, Westbourne Grove, Westbourne Park and Kensal Road.

מומלץ להגיע לקרנבל בעזרת הרכבת התחתית של לונדון, הטיוב. מומלץ לא לסמוך על אוטובוסים מכיוון שהרבה כבישים יהיו חסומים ולא תהיה גישה לאוטובוסים בגלל כמות האנשים והרקדנים.

בדקו את תחנת הטיוב הקרובה למלון שלכם ושמגיעה לאזור הקרנבל. מומלץ להתעדכן באתר הרשמי של התחבורה בלונדון ובו פירוט בזמן אמת על הדרכים בעיר.

הפייסטה שלכם בלונדון מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על קרנבל נוטינג היל בלונדון ?

לעוד מדריכים מועילים על לונדון היכנסו למדריך שלנו על לונדון.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!