חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאונים וגלריות מומלצים בלונדון שאסור לפספס

מוזיאונים וגלריות מומלצים בלונדון הוא מדריך של מוזיאונים בלונדון שנחשבים אתרי חובה בעיר שאסור לכם לפספס.

אם אתם אוהבים אמנות או מוזיאונים, לונדון היא גן עדן עבורכם – כאן תמצאו בין היתר את מוזיאוני האמנות החשובים בעולם מהגלריה הלאומית ועד טייט מודרן לצד מוזיאונים חשובים המראים את כוחה של בריטניה כמו המוזיאון הבריטי, חדרי המלחמה של צ'רצ'יל ועד מוזיאונים קלילים ומפורסמים כמו מאדאם טוסו, מוזיאון שרלוק הולמס ועוד.

למידע על כרטיסי הנסיעה והאטרקציות בעיר אל תפספסו את המדריך הזה.

הכנו לכם במדריך הבא את כל המוזיאונים שאסור לכם לפספס בעיר:

המוזיאון הבריטי British Museum

אחד מהמוזיאונים הגדולים והמפורסמים לא רק בבריטניה אלא בכל העולם. הוא מומלץ במיוחד עבור תיירים שאוהבים מוזיאוני עתיקות – קחו בחשבון שיש בו יותר מ-6 מיליון מוצגים לכן כדאי להקדיש למוזיאון יום שלם.

אם יש לכם זמן רק למוזיאון אחד, אנחנו ממליצים לכם בחום לבקר כאן. אך שימו לב, בימי קיץ החמים העומס וחוסר המזגנים יכולים להבריח אתכם מפה מהר.

המוצגים כאן מדהימים והם לא רק מבריטניה אלא מכל מקום בעולם בו הבריטים היו, שלטו או "עברו" על הדרך – לכן אפשר למצוא פה עתיקות של יוון ומצרים לצד פסל מואי ענק שנלקח מאי הפסחא בצ'ילה (מואי נדיר שנעשה מאבן בזלת) ועד אוצרות מאפריקה.

מוזיאונים וגלריות מומלצים בלונדון
המוזיאון הבריטי בלונדון. מהמוזיאונים החשובים בעולם

הגלריה הלאומית National Gallery

הגלריה הלאומית היא מוזיאון מפורסם שהחזית שלה מפורסמת עוד יותר בזכות מיקומה בכיכר טרפלגר שבלב לונדון.

כאן תמצאו יותר מ-2,300 יצירות אמנות שונות והכניסה לכאן היא בחינם מכיוון שאוסף היצירות שייך לציבור הבריטי ומקורם של היצירות לא באוסף מלכותי או פרטי.

יש פה המון יצירות יפהפיות ומפורסמות כמו "החמניות" של ואן גוך, ציורים של קלוד מונה, "המדונה בין הסלעים" של לאונרדו דה וינצ'י, דיוקן הדוג'ה לאונרדו לורדאן, ציורים של מיכאלנג'לו ועוד ועוד.

מוזיאון ויקטוריה ואלברט Victoria and Albert Museum

הידוע יותר בכינויו הקצר V&A, הוא מוזיאון במערב לונדון שעיקר ההתמחות שלו הוא בהצגת מוצרים שונים ובאופן עיצובם.

המוזיאון אהוד ביותר על ידי מעצבים ואוהבי אפנה וכאלו שאוהבים לראות מוצגים שונים כמו אמנות, פיסול, תכשיטים, בגדים מימי הביניים ועד ימינו, תערוכות מתחלפות ועוד.

כמו כן, במוזיאון יש אגף שמוקדש כל כולו לילדים ולילדות – החל מאופנה, סופרי ילדים, צעצועים (רכבות, מכוניות, בובות) ועוד.

בנוסף למוצגים המרשימים, ישנם סרטים רבים הממחישים את ההיסטוריה של המוצגים, סדנאות יצירה, שיעורי דרמה, פעילויות לילדים ולמשפחה, תערוכות מתחלפות ועוד.

מרבית הפעילויות בחינם, וגם הכניסה למוזיאון חופשית. ביקור כאן הוא כמו חזרה אחורה בזמן, ויותר מ-14 אלף המוצגים כאן יחזירו אתכם לילדות ויהפכו אתכם לילדים לאורך כל הביקור. אל תפספסו!

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים למוזיאונים מובילים בלונדון כאן:

מוזיאון צ'רצ'יל וחדרי המלחמה Churchill War Rooms

מוזיאון צ'רצ'יל וחדרי המלחמה של הקבינט הוא אחד המוזיאונים המיוחדים בלונדון המאפשר הצצה מקרוב למאחורי הקלעים של ממשלת אנגליה ובריטניה בתקופת מלחמת העולם השנייה, ושל "אדריכל הניצחון" על גרמניה הנאצית, הלא הוא צ'רצ'יל.

החלק המוצג לקהל הוא חלק קטן מן הקומפלקס בו עבדו 528 אנשים.

תוכלו לראות את המסעדה שפעלה בו, בית החולים המאולתר, חדר הממשלה, חדר ראש הממשלה, חדר המפות בו תכננו פעולות צבאיות וכן את החדר הסודי שבו היה קו טלפון ישיר לבית הלבן בוושינגטון.

מומלץ לאוהבי היסטוריה, למי שרוצה ללמוד עוד על צ'רצ'יל ולמי שמתעניין בסיפורים של מלחמת העולם השנייה.

טייט מודרן Tate Modern

המוזיאון הלאומי הבריטי לאמנות מודרנית הנמצא במבנה ששימש בעבר כתחנת כוח אשר נסגרה בשנת 1981 והפכה למוזיאון, מה שמעניק למוזיאון מראה חיצוני מרשים ומיוחד.

מה שמיוחד במוזיאון הזה שהמוצגים בו מוצגים לפי נושאים ולא לפי תקופות והוא אחד המוזיאונים האהובים ביותר על ידי חובבי האמנות המודרנית.

המוזיאון להיסטוריה של הטבע Natural History Museum

כמו כל עיר שמכבדת את עצמה, גם לונדון מציעה למבקריה מוזיאון להיסטוריה של הטבע שנחשב לאחד מאתרי התיירות האהובים על משפחות עם ילדים בלונדון.

במוזיאון יותר מ-70 מיליון מוצגים שונים מתחומי הבוטניקה אנטומולוגיה, מינרלוגיה, פלאונטולוגיה וזואולוגיה, וראוי לציין בו את אוסף שלדי הדינוזאורים שבו, שאין מי שנכנס למוזיאון ונשאר אדיש אליו, במיוחד לשלד הדיפלודוקוס בכניסה.

מוזיאון המדע Science Museum London

אחד מהמוזיאונים החשובים ביותר המהווה אתר תיירות חשוב לא רק למשפחות עם ילדים אלא לכל מי שאוהב מדע.

כאן תמצאו מוצגים ותערוכות מושקעות בנושאי חלל, אנרגיה, תעופה ועוד.

מאדאם טוסו Madame Tussauds

במוזיאון המפורסם תמצאו מגוון בובות שעווה של מפורסמים משלל תחומים כמו פוליטיקה, אמנות, אנשי רוח, דמויות מסרטים, דמויות היסטוריות ועוד לצד כמובן דמויות בריטיות מובהקות כמו משפחת המלוכה והנסיכה דיאנה.

למוזיאון סניפים רבים בכל רחבי העולם, אך הגדול, המקורי והמוצלח ביותר הוא פה בלונדון. אל תפספסו, גם לכאלו שמטיילים בעיר ללא ילדים!

כי מי מאיתנו לא רוצה לחזור לארץ עם תמונות מדהימות של סלפי עם מפורסמים באינסטוש?

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בלונדון כאן:

Booking.com

מוזיאון לונדון Museum of London

אם גם אתם כמונו, אוהבים את לונדון וחשבתם שראיתם וידעתם הכל על העיר, כדאי לכם לבקר במוזיאון הזה שמתעד את כל ההיסטוריה של העיר, מהתקופה הפלאוליתית ועד היום – ותאמינו לנו, יש המון היסטוריה!

אל תפספסו את מרכבתו המוזהבת של הלורד ראש העיר המוצגת במוזיאון המרשימה!

מוזיאון פרויד Freud Museum

כשפרויד עזב את וינה ב-1938 (שגם שם יש מוזיאון על שמו, דרך אגב. וגם בצ'כיה!) הוא עבר להתגורר כאן. רק ב-1986 הוחלט להפוך את הבית ההיסטורי הזה למוזיאון שהפך במהרה למוזיאון מוצלח ואהוב.

כאן תוכלו להיכנס ממש לביתו של פרויד ולראות את הרהיטים שלו, את חדרי הבית שלו, את הספה שעליה שכבו מטופליו ואת אוסף יצירות האמנות שלו לצד אמנות עתיקה שאסף.

המוזיאון מאוד אותנטי ומהווה הצצה מרשימה ומיוחדת על חייו הפרטיים של אבי הפסיכואנליזה!

מוזיאון התחבורה של לונדון London's Transport Museum

לונדון ידועה בתור עיר שהתחבורה הציבורית שלה מצוינת ומפורסמת – מי מאיתנו לא מכיר את הרכבות התחתיות של לונדון? או את האוטובוס קומותיים הלונדוני האדום והישן שהפך לסמל של העיר?

כאן תוכלו לראות את כולם ועוד הרבה יותר וללמוד כיצד העיר הפכה למעצמה של תחבורה ציבורית והתפתחה למה שהיא היום.

מומלץ עם ילדים!

מה עושים בלונדון ביום של חג המולד

גלריית הדיוקנאות הלאומית National Portrait Gallery

המוזיאון הזה נוסד כדי להציג דיוקנאות שונות של דמויות היסטוריות וחשובות בהיסטוריה של בריטניה, אך מלבד דיוקנאות ניתן למצוא כאן גם תמונות, פסלים, רישומים ועוד.

אנחנו ממליצים לכם להזמין סיור אמנות בן 3 שעות שעובר בשלושת הגלריות האהובות והחשובות בעיר:

הטייט מודרן, הנשיונל גלרי וגלריית הדיוקנאות הלאומית:

מוזיאון שרלוק הולמס Sherlock Holmes Museum

מוזיאון שנמצא, איך לא, ברחוב בייקר המפורסם, בו לפי ספרי שרלוק הולמס שכתב סר ארתור קונן דויל, התגורר ועבד הבלש האגדי שרלוק הולמס.

המוזיאון בעצם משחזר את בית מגוריו הדמיוני של הולמס בדיוק כפי שתואר בספרים. בחדרים תמצאו את החפצים שבהם השתמש הולמס בספרים ואפילו את חורי הירי בקיר אותן ירה הולמס – הכל מדויק פה כל כך שזה לא יאומן.

תוכלו למצוא פה גם את חדרו של ד"ר ווטסון ועוד קומה של בובות שעווה על סמך דמויות המופיעות בספרים, כולל בובה של שרלוק כמובן.

המוזיאון הזה כל כך מדהים שהוא יגרום לכם לחשוב ששרלוק הולמס אכן היה דמות אמיתית. עוד יותר מיוחד התלבושות של עובדי המוזיאון שנותנים עוד תחושה כאילו חזרנו לתקופה הוויקטוריאנית.

כשאתם יוצאים מתחנת הטיוב Baker, אל תפספסו ביציאה את פסלו הענק של הולמס בדרך למוזיאון.

מוזיאון הצעצועים של פולוק Pollock's Toy Museum

במוזיאון הקטן והמקסים הזה מתקיימות סדנאות לייצור צעצועים בסגנון הישר והאהוב, כשבמוזיאון עצמו תמצאו תצוגה עצומה של צעצועים מהמאות ה-19 וה-20 הכוללות מיניאטורות, רכבות ואווירונים, בתי בובות, תיאטרון בובות, מכוניות, לגו, צעצועי נייר, חדר דובים עתיקים ועוד.

מוזיאון הצבא הלאומי (National Army Museum)

במוזיאון החדש יחסית תוכלו ללמוד כל מה שרציתם לדעת על הצבא של בריטניה ולא ידעתם את מי לשאול – עם 5 גלריות מרשימות ובהן עשרות מוצגים שיראו לכם את כל הדמויות, התלבושות ותפקידי הצבא הבריטי וכמובן על ההשפעה הענקית שלו בעולם כולו, החל ממלחמת האזרחים האנגלית דרך מלחמת העולם השנייה ועד ימינו אנו.

מלבד הגלריות והמוצגים המרשימים במוזיאון, תוכלו לשבת לכם על כוס קפה ולמצוא מזכרת צבאית ייחודית מחנות המזכרות.

הכניסה בחינם!

שעות פתיחה: 10-17:30

אוניית המלחמה בלפסט (HMS Belfast)

מוזיאון צף בנושא הקרבות הימיים של שתי מלחמות העולם הקיים על ספינה שהושקה במלחמת העולם השנייה והשתתפה גם במלחמת קוריאה.

למבקרים מצפה חווית שוטטות מרתקת באוניית מלחמה אותנטית וישנה בה תגלו מבפנים איך נראית ספינת מלחמה ממלחה"ע ה-2, תתרשמו מגודל התותחים, מהטכנולוגיה של אותה תקופה, התקשורת שהשתמשו בה, תסיירו בחדר הפיקוד שבפנים, בציוד הלחימה ועוד.

אחד המוזיאונים המרתקים והמיוחדים בעיר. מומלץ להקדיש למקום שעה לפחות.
פעילות: כל יום 10-17
מחיר: 14 פאונד למבוגר, ילד עד גיל 16 בחינם. הנחה לנכים/אזרחים ותיקים/סטודנטים.

הצינוק של לונדון The London Dungeon

"הצינוק של לונדון" הוא מוזיאון שיש לו סניפים רבים ברחבי אירופה, אך הגדול, המפורסם והמוצלח ביותר הוא כאן בלונדון. במוזיאון תוכלו לחוות על בשרכם פרקים מצמררים ונוראיים מההיסטוריה של העיר, החל מהשריפה הגדולה ועד רציחותיו של ג'ק המרטש.

מיותר לציין שהמקום לא מתאים לילדים ומיועד לבעלי לב חזק בלבד. חובבי ההתקפי לב יוכלו לחוות פה זוועות, לראות דם בחדר ניתוחים מצמרר ולצחוק עם ג'ק המרטש כל הדרך עד להוצאה להורג בתלייה… שלכם.

כמו כן, במהלך הביקור במוזיאון עובדי המקום אשר מחופשים לרוצחים יפחידו אתכם לעיתים קרובות וגם הבובות שעווה יקומו להם לתחייה. המוזיאון נמצא סמוך ל"לונדון איי", גלגל הענק של לונדון.

מוכנים לקבל התקף לב? הכירו את הצינוק:

בית סאמרסט Somerset House

ארמון לשעבר שנחשב אחד המבנים הגדולים והיפים ביותר בלונדון, ואכלס בעבר משרדי ממשלה ומוסדות אחרים.

המקום כל כך יפה שלא פלא שהוליווד אמצה אותו לחיקה וצילמה פה מגוון ענק של סרטים, בין המפורסמים ניתן למנות את "אקס מן: ההתחלה" והסרט "הזדמנות אחרונה לאהבה" עם דסטין הופמן ואמה תומפסון הנהדרים.

בחזית המקום ישנה מזרקה שיוצאת מהרצפה ושהילדים אוהבים לשחק בה, בקיץ מוקרנים כאן סרטים ובחורף המקום הופך לזירת החלקה על הקרח עם עץ ענקי לחג המולד.

בנוסף תמצאו כאן בר, מסעדה ונוף עוצר נשימה על האזור. תמיד קורים פה דברים מעניינים, יש פה תערוכות, ירידים ופרויקטים וגלריות נהדרות שלא יביישו את המוזיאונים הגדולים בלונדון, כשהביקור בבניין ובחלק מהתערוכות – ללא תשלום!

כדאי לבקר בגלריית קורטולד, בה תוכלו לראות יצירות של גדולי הציירים כמו ואן-גוך, מונה, מודליאני ועוד. תמצאו כאן גם חפצים מתקופת ימי הביניים לצד אמנות מתקופת הרנסנאס.

היכנסו לאתר הרשמי כדי לבדוק מה יש כשאתם בלונדון.

מוזיאון הקרקיטורה (The Csrtoon Museum)

מציג את הסיפור וההיסטוריה של התחום האיורים והקריקטורות באנגליה דרך תערוכה קלילה, הומוריסטית ומפתיעה למדי.

חוץ מהמיצגים שיעלו אצל כל אחד מכם חיוך, תוכלו ליהנות מפעילויות שמתאימים גם לילדים וגם למבוגרים כמו סדנאות איור, ללמוד לאייר, להקשיב להרצאות או לחזור עם מזכרת מאוירת הביתה.

פעילות: פתוח כל יום חוץ מיום שני בשעות 10.30 – 17.30.
מחיר: מבוגר 7 פאונד, סטודנט 3 פאונד וילדים מתחת לגיל 18 נכנסים ללא עלות.
תחנת טיוב קרובה: Tottenham Court Road Station

מוזיאון מועדון ארסנל Arsenal Museum

המוזיאון הזה מתעד את כל שנות פעילותו של מועדון הכדורגל ארסנל ובתערוכות כאן תמצאו מגוון פריטים היסטוריים שנתרמו ונאספו במהלך השנים כמו כל הגביעים שהקבוצה זכתה בהם, האוטובוס האדום, הנעליים של מייקל תומס מאנפילד 1989, החולצה של צ'רלי ג'ורג' ממשחקי הגביע ב-1971 ועוד הפתעות נוספות שאנחנו לא רוצים להרוס לכם!

מדי פעם הסיורים המודרכים במוזיאון מועברים על ידי לא אחרת משחקני עבר של הקבוצה מה שהופך את חווית השיטוט במוזיאון למדהימה ומהנה עוד יותר!

שעות פתיחה: משני לשבת 10-18, יום ראשון 10:30-16:30.
מחירים: 10 ליש"ט למבוגר, ילד מתחת לגיל 16 משלם 7 ליש"ט, סטודנט 8 ליש"ט.
תחנת טיוב קרובה: Arsenal.
לאתר הרשמי

מוזיאון צ'רלס דיקנס Charles Dickens Museum

צ'רלס דיקנס היה לא רק סופר, עיתונאי ושחקן תיאטרון אנגלי – הוא היה ועדיין אחד מהאישים האנגליים הכי מפורסמים בעולם ואחד שקשה לדמיין את לונדון בלעדיו.

לכן זה לא פלא שהבית בו דיקנס התגורר הפך במהרה למוזיאון, שנחשב לאחד החשובים בלונדון ולאוהבי ספרות בפרט.

בבית עצמו שהפך למוזיאון, דיקנס חי במשך שנתיים בלבד, אך בשנתיים האלו בהם התגורר בו כתב את היצירות המפורסמות ביותר שלו המוכרות לכל העולם כמו "אוליבר טוויסט" ו"חייו והרפתקאותיו של ניקולס ניקלבי" ואף נולדו לו 2 בנותיו.

החדרים בבית נשארו אותנטיים ממש כמו בימים בהם דיקנס חי בו, ובמהלך הסיור בבית ניתן לחשוב שהוא פשוט יצא מהבית לכמה רגעים והוא תכף יחזור.

במהלך הסיור בבית המרתק ניתן להכיר את דיקנס בפן האישי ובפן התרבותי – בין הרהיטים תוכלו למצוא מכתבים ומאמרים שכתב, יצירותיו, ציורים ותמונות, פסלים מרתקים ועוד. אל תפספסו את המטבח וחדר האוכל אשר היו החדרים החשובים ביותר עבור דיקנס ואשתו בהם אירחו לא מעט אנשים מפורסמים וחשובים.

בנוסף מתקיימים במוזיאון אירועים מיוחדים כמו תערוכות מתחלפות, פעילויות שירתקו כל ילד ותכניות לכל המשפחה הכוללות הופעות עם שחקנים.

כתובת: 48 Doughty Street
שעות פתיחה: שלישי-ראשון 10-17 (כניסה אחרונה ב-16). סגור בימי שני.
תחנת טיוב קרובה: Russell Square
מחיר: 9 ליש"ט למבוגר, 4 ליש"ט לילד. מתחת לגיל 6 הכניסה בחינם.

מוזיאון התעלות הלונדוניות London Canal Museum

כמו שמו, עוסק ברשת התעלות המקיפות את העיר והיו דרכי התחבורה העיקריות לא רק בלונדון אלא בכל אנגליה.

הסיור מתחיל בשיט קצר בסירה שמעניקה תחושה שאתם עושים שיט במאה ה-17 תוך כדי שאתם שומעים מידע מעניין על כל מי שהיה אחראי למשיכת הסירות, על החיים בהם ועל איך העבירו דברים באמצעות השיט.

המוזיאון מתאים לכל המשפחה ובמיוחד להורים עם ילדים שמגיעים לעיר ומחפשים חוויה מעשירה, מלמדת ומיוחדת משאר האטרקציות שהעיר מציעה לילדים.

שעות פתיחה: כל יום 10-16:30 חוץ מיום שני שסגור.
תחנת טיוב קרובה: King's Cross St. Pancras
מחיר: 5 ליש"ט למבוגר, 2.5 ליש"ט לילד. הנחות לסטודנטים ומשפחות.

The old Operating Theatre Museum

במוזיאון המצמרר הזה אשר קיים במקום שהיה בעבר בית חולים אמיתי, מתאים במיוחד למי שחושב שראה הכל ויש לו לב חזק במיוחד – כי כאן היו עושים ניתוחים ללא הרדמה וללא חיטוי, וסטודנטים לרפואה היו יושבים וצופים על הניתוח מהצד ועל המטופל האומלל שהיה ער ועד בעצמו לניתוח מכיוון שלא הרדימו אותו.

אין ספק שהביקור כאן גורם לכל אחד להעריך את הרפואה המודרנית. האולם, הריהוט הישן, השולחנות ניתוחים, הציוד המפחיד והתערוכות כאן הכוללות שלד של בן אדם הוא חוויה ללא ספק, אפילו אם לא נעימה במיוחד.

הפייסטה שלכם בלונדון מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך שלנו על מוזיאונים וגלריות מומלצים בלונדון ?

לעוד מדריכים מועילים היכנסו למדריך שלנו על לונדון.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!