חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לונדון עם ילדים: אטרקציות ופעילויות בלונדון למשפחה המורחבת

לונדון עם ילדים: אטרקציות ופעילויות בלונדון למשפחה שיהפכו את הטיול שלכם לטיול מגבש, כיפי ובלתי נשכח שעוד תדברו עליו בארוחות רבות!

כמו כל עיר אירופאית טיפוסית, גם לונדון מציעה מגוון פעילויות ואטרקציות לילדים וגם כאלו שיתאימו למשפחה המורחבת, כך שגם המבוגרים לא יוצאים מופסדים או משועממים, והם יכולים להינות לא פחות מהילדים שלהם, וכך גם לצבור חוויות משותפות לכל החיים יחד עם הילדים שלהם.

וכשמדובר בלונדון, שזו עיר עולם מספר אחת בעולם לצד ניו יורק, תהיו בטוחים שמשעמם בחיים לא יהיה. עשרות אטרקציות מתאימות למשפחה או לזוגות עם ילדים, וכמו תמיד אנחנו דואגים לעשות לכם סדר בבלאגן ולתת לכם רשימה של האטרקציות הכי מהנות בלונדון שיתאימו גם לילדים וגם למבוגרים.

כמו כן, לונדון מתחשבת מאוד במשפחות ובכל אטרקציה יש מחירים מיוחדים לכרטיס משולב עבור משפחות.

כמו כן, ילדים בגילים מסוימים תמיד משלמים פחות על כניסה לאטרקציה לכן אם אתם טסים בתור משפחה אתם גם מרוויחים יותר וחוסכים כסף.

למידע על כרטיסי הנסיעה בעיר אל תפספסו את המדריך הבא.

טקס החלפת המשמרות בארמון בקינגהאם

אחת האטרקציות האהובות ביותר בלונדון, ולא משנה בני כמה אתם תמיד כיף לחזות בטקס המרשים של חילופי המשמר בארמון בקינגהאם, אחד מארמונות המלוכה האחרונים בעולם.

ילדים ישמחו לחזות בחיילי המשמר לבושים בתלבושת המסורתית שלהם הכוללת כובע פרווה שחור וגדול ובבגדים אדומים, הצבע האהוב בעיר, ולשם שינוי לראות אותם זזים ולא עומדים ללא תזוזה.

בריטניה: המדריך המלא לטיול בבריטניה

תצפית על לונדון

לראות את לונדון מלמעלה זו תמיד אטרקציה אהובה על ילדים וגם על מבוגרים. בלונדון עומדות בפניכם כמה אפשרויות לעשות זאת, שהפופולארית והידועה ביותר היא דרך לונדון איי, הגלגל הענק שקרוב לביג בן ומאפשר תצפית על בתי הפרלמנט, התמזה והסביבה.

האפשרות השניה והפחות ידועה, שאותה אנחנו באתר פייסטה יותר אוהבים וממליצים, הם תצפית דרך סקיי גרדן, גנים שנמצאים על מגדל גבוה באזור של גשר מצודת לונדון, ומבטיחים תצפית מרהיבה על לונדון לא פחות מהלונדון איי או ממגדל שארד היקרים, כי פה מדובר בכניסה חינם ללא עלות!

בעלי חיים בלונדון

כל רשימת אטרקציות עם ילדים מכילה לפחות גן חיות אחד או אקווריום, ולונדון היא לא שונה משאר הערים הגדולות באירופה כמו ברלין, אמסטרדם או פראג וגם היא משמשת בית לחיות רבות.

גן החיות של לונדון נחשב אחד מגני החיות העתיקים ביותר בעולם ובו מגוון עצום של בעלי חיים שחלקם נדירים ביותר והובאו ממקומות רבים ואקזוטיים ברחבי העולם. ילדים לא ישארו אדישים ויזכו גם לקחת חלק פעיל במקום ולזכות ללטף חיות ואף לפגוש אותם.

גם המבוגרים ייהנו, כי מי לא אוהב חיות? מומלץ וכדאי להגיע כמה שיותר מוקדם ולרכוש כרטיסים כבר באתר הרשמי של גן החיות.

אם אתם או הילדים שלכם יותר בקטע של חיות ים או אקווריומים, תוכלו לבקר ב-Sea Life, האקווריום הגדול ביותר במדינה עם סוגי דגים שלא ידעתם בכלל שקיימים! גם פה יש פעילויות לילדים כמו פינות ליטוף וסיורי האכלה.

כמו גן החיות, גם באקווריום עמוס וכדאי לרכוש כרטיסים מראש באתר האינטרנט כדי לקבל הנחה שקיימת רק באתר. אם אתם מתכננים לבקר גם בגן החיות וגם באקווריום רכשו כרטיס משולב וחסכו כסף!

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בלונדון כאן:

אוטובוס תיירים בלונדון

רעיון מעולה להורים עם ילדים קטנים או פעוטות, שקשה להם לטייל הרבה ברגל ורוצים לראות בקלות את כל אתרי חובה של לונדון דרך אוטובוס תיירים עם גג פתוח (בקיץ, אל דאגה, בחורף הוא נאטם) ולרדת כאוות נפשם בכל אטרקציה תיירותית בלונדון ואז לחזור לאוטובוס, וכך חוזר חלילה.

ישנם מספר חברות של אוטובוסים לתיירים בלונדון, שווה ביום הראשון שאתם מגיעים ללונדון לעבור בין הסוכניות ולעשות השוואת מחירים ולבדוק מה הכי משתלם. ניתן לרכוש כרטיס ל-24 שעות וגם ל-48 שעות, ככה שאתם לא צריכים להיות בלחץ להספיק הכל ביום אחד.

כיכר לסטר Leicester Square

כיכר התרבות של לונדון. בכיכר תוכלו למצוא סניף בו אפשר להשיג כרטיסים להצגות ומחזות זמר בהנחות גבוהות, לאותו יום בערב.

מחזמר בווסטד אנד

מחזמר בלונדון זו חוויה בפני עצמה בלונדון ואין ספק שהמחיר יקר אבל שווה כל פאונד כי זו חוויה עצומה שנשארת זיכרון לכל החיים.

למידע המלא על כל מחזות הזמר שאסור לכם לפספס היכנסו למדריך שלנו על מחזות זמר בלונדון.

חנות m&m

חנות שתלהיב את הילדים שלכם וגם אתכם המבוגרים.

החנות בעלת 4 קומות שכולה מוקדשת לסוכריות השוקולד האהובות. מעבר לממתקים, גלידות ושוקולד, תוכלו למצוא כאן מזכרות כמו צעצועים, חולצות ועוד.

חנות הלגו הגדולה בעולם

חנות בעלת 2 קומות שכל כולה מוקדשת ללגו – זוהי חנות הלגו הגדולה ביותר בעולם והיא ממוקמת ממש כאן בלונדון, בכיכר לסטר המפורסמת.

החנות היא גן עדן עבור משפחות עם ילדים ועבור כל מי שאוהב לגו, וגם המבוגרים יחזרו להיות כאן ילדים בעצמם. יש כאן גם מבנים ומקומות עשויים מלגו כמו מגדל השעון הביג בן ואף רכבת תחתית שכולה עשויה מאבני לגו.

אפשר למצוא כאן כל מה שקשור ללגו ועולה על דעתכם הכל מבובות, צעצועים, אביזרי לגו, משחקים ועוד.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בלונדון כאן:

Booking.com

מדאם טוסו Madame Tussauds

המוזיאון שהוא בגדר חובה עבור ילדים ומפורסמים כאחד, ובמיוחד לאלו שמחזיקים עמוד ברשת החברתית אינסטגרם (או לפי הילדים: אינסטוש). הצורך להצטלם ולראות מפורסמים הוא לא רק אצל ילדים אלא גם אצל מבוגרים, מה שהופך את המוזיאון הזה, שהוא מוזיאון שעווה לאחת מהאטרקציות המבוקשות והפופולאריות בלונדון.

במוזיאון תמצאו מגוון בובות שעווה של מפורסמים משלל תחומים כמו פוליטיקה, אמנות, אנשי רוח, דמויות מסרטים, דמויות היסטוריות ועוד לצד כמובן דמויות בריטיות מובהקות כמו משפחת המלוכה והנסיכה דיאנה. למוזיאון סניפים רבים בכל רחבי העולם, אך הגדול, המקורי והמוצלח ביותר הוא פה בלונדון. לא לפספס!

מוזיאון התחבורה של לונדון London's Transport Museum

הוא מוזיאון שבו אפשר לחקור על ההיסטוריה של התחבורה בלונדון, הנחשבת אחת הטובות, המשוכללות והמפותחות בעולם.

כמו כן, ניתן ללמוד על אמצעי תחבורה לא רק בלונדון אלא בעולם כולו.

אמצעי התחבורה בלונדון, כמו אוטובוס הקומותיים האדום הישן והחדש, המונית השחורה, המיני קופר וכמובן הרכבת התחתית הם אייקונים לונדוניים בפני עצמם, כך שביקור במוזיאון הזה תבטיח לכם חוויה משפחתית כיפית ונעימה.

מה עושים בלונדון ביום של חג המולד
האוטובוס הישן והמוכר של לונדון. יצא משימוש ב-2005

הרכבל של האמירויות Emirates Air Line

הרכבל נפתח לכבוד אולימפיאדת לונדון 2012 והוא בעצם מחבר את גריניץ', אזור מפורסם בפני עצמו בלונדון, לבין ה-Royal Docks במזרח העיר.

עלייה על הרכבל תספק לכם נוף עוצר נשימה על לונדון ועל התמזה, ואתם מרוויחים כפליים:

גם תיהנו מנוף יפהפה של לונדון וגם לאחר 5 דקות בלבד תגיעו לגריניץ', בו יחכה לכם שעון גריניץ' המפורסם על פיו נקבעים כל הזמנים בעולם, מצפה הכוכבים המלכותי של גריניץ' בו גם עובר קו גריניץ' (קו האורך) ככה שתוכלו לשים רגל אחת בכל צד, לבקר בפארק גריניץ' העצום והירוק, לקנח בשוק פשפשים ענק ולבקר במוזיאונים רבים ומעניינים למבוגרים ולילדים.

הייד פארק Hyde Park

הפארק הענקי והמפורסם שבלב לונדון הוא רעיון נהדר לבילוי עם ילדים. הרבה משפחות נוהגות בימים יפים לערוך פיקניק בחיק הטבע ולהנות ממגוון המזרקות היפות והפסלים המרשימים ולהתרשם מהאנדרטאות הלא רגילות כמו אנדרטת המזרקה לזכר הנסיכה דיאנה המיוחד.

ועם כל הכבוד לנסיכה דיאנה ולפינת הנואמים המפורסמת שבפארק בה כל אחד יכול לנאום בפארק בימי ראשון, מי שגונב את ההצגה לילדים הם דווקא הסנאים המתרוצצים בפארק בחיפוש אחר אגוזים מתיירים.

המליז Hamleys

חנות הצעצועים המפורסמת ביותר לא רק בבריטניה אלא בעולם כולו. בשנים האחרונות בהרבה ערים אירופאיות בעולם נפתח המליז, כמו למשל בקופנהגן, דנמרק או בדבלין בירת אירלנד, אך אף אחת מהן לא משתווה לחנות המקורית בלונדון השוכנת ברחוב ריג'נט אשר מתפרשת על לא יותר מ-6 קומות שכל קומה מוקדשת לקבוצה מסוימת של צעצועים כמו קומה לבובות, קומה למשחקי וידאו, קומה לילדים קטנים ועוד.

ניתן למצוא פה כל צעצוע שבעולם ובכל קומה יחכו לכם דיילים שיציגו לכם את הצעצועים הכי חדשים ומגניבים בחנות. קחו בחשבון שהחנות יכולה לשרוף לכם בקלות חצי יום אם לא יום שלם. אבל גם אם לא תקנו הרבה או בכלל, מובטחת לכם חוויה אדירה, גם לילדים וגם לכם המבוגרים.

חנות המומינים The Moomin Shop

החנות המיוחדת הזו שוכנת בקובנט גרדן, המפורסם בתור המקום שבו כל חנות מוקדשת לנושא ספציפי ובלעדי. בחנות המיוחדת הזו תוכלו למצוא כל מה שקשור לדמויות המומינים האהובות, אשר באות במקור מפינלנד.

בין היתר תמצאו כאן בובות, צעצועים, חולצות, תיקים, ספרים ואף מוצרי אספנות מיוחדים שלא תמצאו באף מקום אחר ויכולות להיות שווה הרבה כסף! זו לא רק אטרקציה לילדים, וגם המבוגרים מבינינו שגדלו על התכנית יחזרו תוך שניה לחזור להיות ילדים.

הארי פוטר בלונדון

אמרתם לונדון, אמרתם הארי פוטר! לונדון מלאה במלא מקומות שמופיעים בסדרת הסרטים של הארי פוטר, והפכו במהרה לאטרקציה תיירותית ומוקד עלייה לרגל עבור מעריצי הסרטים והספרים, אך ללא ספק גולת הכותרת עבור כל ילד ומעריץ הוא ביקור בסטודיו של הארי פוטר, בו תוכלו לסייר באתר הצילומים המקורי של אולפי האחים וורנר שם צולמו כל הסרטים, ולפגוש את הדמויות הסוריאליסטיות מהסרט, תלבושות מקוריות של הדמויות ולבקר במקומות מתוך הסרט כמו האולם הגדול בהוגוורטס, המשרד של דמבלדור, היער האסור והבקתה של האגריד, חדר הסודות הידוע לשמצה ועוד.

חוויה עוצרת נשימה שתכניס אתכם לעולם הקסום של הארי פוטר שיצרה ברוב כישרון ודימיון ג'יי קיי רולינג! כדאי ומומלץ לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אפילו לפני שאתם רוכשים כרטיסי טיסה.

אטרקציות חובה בלונדון לאוהבי הארי פוטר

ההרפתקה של שרק (Shrek's Adventure)

למגיעים עם ילדים ללונדון ו/או למחפשים אטרקציה קלילה ויפה ליום גשום, ממליצים לכם לא לפספס את ההרפתקה של שרק – חוויה מיוחדת המביאה לחיים את עולמו המשעשע של שרק, היצור הירוק והחמוד, וחבריו הטובים.

המקום מביא 10 הופעות חיות קורעות מצחוק, משחקים לילדים עם הדמויות של הסרט, סטים ותפאורה מתוך הסרטים, ונסיעת תלת מימד עם אפקטים דרמטיים שלא ירשימו רק את הילדים אלא גם אתכם !

מתחם המשחקים לילדים קידזאניה KidZania

אטרקציה מיוחדת לילדים שהילדים שלכם לא ישכחו לעולם, אשר נותנת להם "דגימה" מחיי המבוגרים.

המקום נחשב לחווית הבידור החינוכית הראשונה בבריטניה, בה ילדים מגיל 4 עד 14 יכולים בעצם להפוך ל"מבוגרים" וממש כמו המבוגרים לעבוד בשלל מקצועות ולרכוש מיומנויות לחיים האמיתיים בעיר ענקית שנבנתה ממש עבורם במרכז הקניות ווסטפילד.

הילדים במקום יכולים לחקור יותר מ-60 מקצועות ייחודיים דרך הרפתקאות ומשחקי תפקידים בסביבה בטוחה וכיפית יחד עם ילדים נוספים מכל העולם.
רק כאן הילדים שלכם יוכלו להפוך לטייסים, להיות וטרינרים, רופאי שיניים, כבאים, עורכי דין, שוטרים ועוד ועוד.

המבוגרים תמיד חולמים לחזור להיות ילדים, אבל כאן הילדים יוכלו להיות מבוגרים ליום קסום אחד. 

גולדן היינד (Golden Hinde)

הספינה המשוחזרת של סר פרנסיס דרייק, שודד ים מפורסם שהיה גם האנגלי הראשון שהקיף את העולם עם הספינה הזו בין השנים 1577-1580.

היום הספינה הזו היא מוזיאון המאפשר לבקר בכל חמשת קומות הסיפון ולראות את חדרי המגורים של הצוות, את מחסן הנשק, המקום בו אכלו ועוד.

אנשי הצוות של המוזיאון לבושים בהתאם, בבגדי מלחים מאותה תקופה כדי לתת למבקרים תחושה שהזמן עצר מלכת.

בנוסף למוצגים בספינה, יש המון פעילויות והפעלות מדי ערב בו הילדים יוכלו להשתתף ולפתור תעלומות ואף לחגוג במסיבת נושא מיוחדת של פירטאים, לקנות מזכרות בחנות המתנות המיוחדת ועד לאכול ארוחת ערב מיוחדת ואפילו ניתן לישון על הסיפון.

איפה: St Mary Overie Dock, Cathedral St, London SE1 9DG
תחנת טיוב קרובה: London Bridge
שעות פעילות: כל יום 10:00-18:00
מחיר: 5 אירו, 15 אירו למשפחה של 4 אנשים, בחינם לילדים מתחת לגיל 3.

מוזיאון השוקולד (The Chocolate Museum)

מוזיאון עצמאי שמטרתו לייצג את תעשיית השוקולד בבריטניה ולתת מידע על מוצרי שוקולד איכותיים מהמדינה וממדינות נוספות.

יש כאן מספר פעילויות הקשורות לשוקולד המתאימות לכל המשפחה: החל מסדנאות ועד אירועים מיוחדים. יש פה גם תפריט מעולה וניתן כמובן לשתות פה קפה, לטעום מהשוקולדים המשובחים, מהעוגות ועוד.

אל תפספסו את התערוכות המעניינות כאן ואת אוסף המזכרות שקשורות לשוקולד.

כתובת: 187 Ferndale Road, Brixton
שעות פעילות: רביעי-שישי 14:00-19:00, שבת וראשון 11:00-18:00, בשני ובשלישי סגור.
תחנת טיוב קרובה: Brixton.

הפייסטה שלכם בלונדון מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך שלנו על לונדון עם ילדים: אטרקציות ופעילויות בלונדון למשפחה ?

לעוד מדריכים מועילים היכנסו למדריך שלנו על לונדון.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!