חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתרי חובה ומקומות שאסור לפספס בלונדון כשאתם בממלכה

אתרי חובה ומקומות שאסור לפספס בלונדון זו רשימה שהכנו לכם בפייסטה במיוחד עבור המטייל העצמאי שבשבילו זו הפעם הראשונה בלונדון-

אך גם אלו שהיו בה עשרות פעמים יסכימו שאלו המקומות שחייבים לראות במהלך ביקור בלונדון, בירת הממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד.

בתי הפרלמנט והביג בן Big Ben

אי אפשר להתחיל רשימת אתרי החובה של לונדון מבלי להתחיל בסמל, באייקון ובדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו ברגע שאנחנו חושבים על לונדון: הביג בן!

זהו מגדל השעון הכי מפורסם בעולם והוא מופיע באלפי סרטים, קליפים, תמונות, גלויות, תיקים ועוד, והפך למזוהה ביותר עם לונדון.

האמת היא, ש"ביג בן" הוא לא באמת שמו של מגדל השעון המפורסם, אלא שם הפעמון שבתוכו.

המגדל עצמו נקרא "מגדלת אליזבת" וזה מחווה למלכה אליזבת. לראש הביג בן אי אפשר להגיע, רק למי שמחזיק אזרחות בריטית ומתאם מראש.

אך עדיין אפשר לראות אותו מלמעלה בעזרת הלונדון איי, גלגל הענק המפורסם שנבנה לכבוד המילניום ונשאר מרוב שצבר פופולאריות. כשאתם באזור, אל תפספסו את מנזר ווסטמיניסטר שלא רק שהיא כנסייה מרשימה, היא המקום שבו נישאים ומוכתרים כל מלכי אנגליה וכאן גם מגיעים למנוחת עולם רבים ממלכיה, מנהיגיה, מדעניה, סופריה ועוד.

שימו לב שמגדל השעון היום בשיפוצים שאמורים לקחת 4 שנים וכיום רובו מכוסה לציבור הרחב.

אנגליה: המדריך המלא לטיול באנגליה
לא באמת הייתם בלונדון בלי סלפי איתו. ביג בן

החלפת משמרות בארמון בקינגהאם

הארמון הוא מקום מגוריה של מלכת אליזבת ובני משפחתה, אבל יותר מזה הוא אחת האטרקציות האהובות והפופולאריות ביותר בלונדון, וכנראה אחת הסיבות שבגללן בריטניה נשארת עם בית מלוכה: קשה לדמיין איך לונדון תראה בלי האטרקציה התיירותית והאהובה הזו.

חדרי האירוח הרשמיים של הארמון וכך גם חלק מגני הארמון פתוחים לציבור בחלק מימות השנה, ואם אתם מגיעים ללונדון בקיץ שווה לבדוק אם יש מכירת כרטיסים כדי להיכנס לארמון עצמו. אך חזית הארמון פתוחה לכולם וכולם יכולים להתרשם ממנו, במיוחד מחיילי משמר המלכה שלבושים בתלבושת המפורסמת שלהם בצבע אדום עם כובע פרווה שחורים וענקיים על ראשם וידועים בכך שהם פשוט לא זזים.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בלונדון כאן:

קתדרלת סנט פול St Paul's Cathedral

הקתדרלה היא לא רק מקום מושבו של הבישוף בלונדון, היא אחת הכנסיות הגדולות, המרשימות והמפורסמות של לונדון. היא עוצבה בהשראת קתדרלת סנט פול שבוותיקן, וממש כמוהה, קתדרלת סנט פול שבלונדון היא קתדרלה חשובה מבחינה דתית, רוחנית ומדינית.

במהלך ביקור בלונדון כדאי לבקר ולשלב סיור בתוך הקתדרלה כדי להתרשם מהיופי והחלל העצום שבתוכה ולשים לב לציורים, לשעון, לפעמונים הענקיים ועוד.

גם לאלו מבינינו שקתדרלות וכניסיות לא במיוחד מעניינים אותם, לא כדאי לפספס ביקור במקום כדי להתרשם מהיופי, גם מהיופי החיצוני. אנחנו ממליצים להגיע לפחות לגשר המילניום המספק את התצפית המושלמת על הקתדרלה המתגלת במלוא היופי שלה, ומספקת נקודת צילום מעולה.

קובנט גרדן Covent Garden

הוא הרבה יותר מעוד שוק בלונדון – זו הכיכר הראשונה שנבנתה בלונדון והשוק והדוכנים הצבעוניים והקסומים בו הם אחד האתרי חובה בלונדון שכל תייר חייב להגיע, גם אלו שחושבים שראו הכל. תמצאו פה שוק לצד דוכני אמנויות, אמני רחוב וגם חנויות ייחודיות, שהייחוד בכל חנות וחנות היא שכל חנות מוקדשת לנושא אחד בלבד, ואפשר להגיד שכל חנות היא כמו מוזיאון לנושא שלה. כמו למשל, תמצאו כאן חנות שמוקדשת רק לעפיפונים, וחנות שמוקדשת רק לסדרה האהובה של המומינים.

בנוסף, ליד קובנט גרדן תמצאו עשרות אטרקציות נוספות כמו בית האופרה המלכותי, מוזיאון לסרטים וקולנוע וגם מוזיאון התחבורה של לונדון. המקום הומה תמיד, בעיקר בשעות אחה"צ והערב. אנחנו ממליצים לכם פשוט להגיע ולתת לעצמכם ללכת לאיבוד. לא תצטערו!

אוהבים שווקים? אל תפספסו את המדריך שלנו על שווקים בלונדון !

גשר מצודת לונדון והמצודה Tower Bridge London & Tower of London

גשר מצודת לונדון הוא אחד מסמלי העיר, ממש כמו הביג בן. כבר ראיתם אותו בסרטים, בטלוויזיה, בעיתונים ובספרים, וגם במציאות אי אפשר להתעלם ממנו. הרבה תיירים נוהגים להתבלבל וקוראים לגשר מצודת לונדון בשם "גשר לונדון" אך זה גשר אחר לחלוטין בעיר.

לצד גשר המצודה תמצאו את מצודת לונדון המרשימה שהיא טירה מלכותית שפעם אף שימשה כבית סוהר. בפנים תמצאו את תכשיטי המלכה ואת העורבים המפורסמים של לונדון (האמונה אומרת שאם לא יהיו עורבים בטירה – לונדון תהיה בסכנה). כמו כן זו הזדמנות נהדרת לעשות סלפי עם השומרים במקום בעלי תלבושת ארוכה, אדומה ומיוחדת.

נקודות תצפית מומלצות על לונדון
בניגוד למה שנהוג לחשוב, שמו הוא גשר מצודת לונדון, ולא "גשר לונדון".

המוזיאון הבריטי The British Museum

אחד המוזיאונים הגדולים והמפורסמים ביותר בעולם המציג בתוכו עולם ומלואו – יותר מ-6 מיליון מוצגים (!) ותערוכות מתחלפות במגוון נושאים.

המוזיאון מציג בעיקר עתיקות אך באופן כללי קשה להגדיר אותו לתחום מסויין כי הוא כללי ומציג בו מלא מוצגים משלל נושאים ותחומים כמו מאובנים, עתיקות, ספרים, פסלים, יצירות אמנות ועוד.

הבריטים, כידוע, היו ושלטו בכל העולם, והם הביאו למוזיאון הזה בלונדון את המיטב מכל ארץ, מה שלפעמים מעורר ביקורת ציבורית על כך שהם פשוט "גנבו" את כל המוצגים במוזיאון ממדינות אחרות. תוכלו למצוא במוזיאון אפילו פסל מואי עשוי מבזלת (יחיד מסוגו) שנלקח הישר מאי הפסחא הרחוק שביבשת אוקיאניה.

אוהבים מוזיאונים? אל תפספסו את המדריך שלנו על מוזיאונים וגלריות בלונדון !

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בלונדון כאן:

Booking.com

הייד פארק Hyde Park

פארק ענק במרכז לונדון בגודל 2.5 קמ"ר ונחשב לאחד מהגנים המלכותיים של העיר. בפארק תמצאו מגוון עצום של אטרקציות כמו אגם הסרפנטיין, פינת הנואמים המפורסמת בה כל אדם רשאי לנאום על כל נושא שבעולם, האנדרטה והמזרקה לזכר הנסיכה דיאנה ועוד.

עם כל הכבוד, למרות כל הפסלים, האנדרטאות והמקומות המפורסמים בפארק, נדמה לפעמים שמי שגונב את ההצגה הם הסנאים המשוטטים בחופשיות בפארק. כדאי להצטייד באגוזים לפני שאתם נכנסים!

כיכר טרפלגר Trafalgar Square

לב ליבה של העיר. כאן הכל קורה והכל מתרחש, ונדמה שאם האריות ונלסון שבכיכר היו יכולים לדבר, הם לא היו מפסיקים.

כמו שלתל אביב יש את כיכר רבין ולאיסטנבול את כיכר טקסים, ללונדון יש את כיכר טרפלגר, שנדמה שכל הדרכים מובילות אליה:

ממנה תוכלו להגיע לכיכר פיקדילי המפורסמת עם מזרקת הקופידון ארוס, רחוב וויטהול בו משמר הסוסים ורחוב דאונינג 10 (סוף הרחוב מוביל לכיכר הפרלמנט בה נמצא הביג בן) וגם המאל שמוביל לארמון בקינגהאם. בתוך כיכר טרפלגר עצמה גם לא חסר מה לעשות ותמצאו את הגלריה הלאומית שבה יצירות אמנות מהמאות הקודמות והכניסה אליה חינם!

אוקספורד סטריט Oxford Street

גן עדן עבור חובבי הקניות. תמצאו פה פשוט הכל, ממחירים זולים ועד מחירים יקרים. ברחוב ישנה חנות הדגל של רשת ה-PRIMARK, שלא משנה כמה תלחמו בזה, אנחנו מאמינים ב-100 אחוז שאתם תחזרו לארץ עם לפחות שקית אחת מהחנות.

גם למי שלא מתכנן לצאת למסע שופינג מטורף, אל תפספסו את הרחוב הזה גם בגלל האווירה וגם בגלל אטרקציות קרובות אליו כמו פינת הנואמים בהייד פארק המהווה שער הכניסה לפארק הענק או קשת מארבל ארץ'.

לונדון: המדריך המלא לטיול בלונדון

הפייסטה שלכם בלונדון מתחילה כאן!

רוצים עוד? אל תפספסו את המדריך שלנו לאתרים בלונדון למתקדמים !

אהבתם את המדריך שלנו על אתרי חובה ומקומות שאסור לפספס בלונדון ?

לעוד מדריכים מועילים היכנסו למדריך שלנו על לונדון.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!