חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסנילנד פריז: המדריך המלא על כרטיסים ואטרקציות ועוד שיעשה לכם סדר בבלאגן

דיסנילנד פריז, או בשמו הקודם והישן יורודיסני, הוא פארק השעשועים היחיד של דיסני באירופה – מה שהופך את העיר פריז, שמתויירת גם ככה, לגן עדן עבור תיירים, ילדים ומבוגרים שהם ילדים בנפשם, לכן היה מתבקש שבאתר שלנו יהיה מדריך שכולו דיסנילנד פריז: המדריך המלא על כרטיסים ואטרקציות .

הפארק הראשון נפתח בשנת 1992 ומיד הפך להצלחה מסחררת. בנוסף לפארק דיסנילנד פריז הראשי, קיים פארק נוסף הצמוד אליו בשם אולפני וולט דיסני שגם בו יש מתקנים שאסור לכם לפספס, במיוחד למבוגרים, ואטרקציות המראות כיצד צילמו והפיקו סרטים של דיסני.

במדריך שלנו תמצאו מידע רב, עשיר וקליל שיעשה לכם את הטיול בדיסנילנד פריז לאחד מהטיולים הטובים ביותר שעשיתם בחו"ל – לאחר שטסנו, טיילנו, סיכמנו וכתבנו עבורכם את כל מה שכתוב כאן, אין לנו ספק שאתם הולכים ליהנות בזכות הידע שכתוב פה, כי כמו שאמרו חכמים לפנינו – ידע הוא כוח!

לפני שמתחילים, אנחנו ממליצים לכם בחום לא להגיע רק לפארק אלא גם להקדיש זמן גם לעיר פריז עצמה, אחת הערים היפות והמדהימות בעולם בה תמצאו אטרקציות פופולאריות רבות כמו מגדל אייפל, מוזיאון הלובר ועוד.

לכן אל תפספסו את המדריך המושקע שלנו על פריז שהוא בגדר חובה לכל מי שמגיע לעיר האורות!

עוד על צרפת במדריך הבא.

מלונות מומלצים בדיסנילנד פריז
הכניסה לפארק דיסנילנד פריז. הארמון של היפהפיה הנרדמת

כמה זמן להקדיש לפארק?

אנחנו ממליצים בחום, לאחר שהיינו שם, לרכוש כרטיס ליומיים, לשני הפארקים. הרבה אנשים קונים כרטיס רק לפארק דיסנילנד ומוותרים על אולפני וולט דיסני, וזה חבל!

אז נכון, אולפני וולט דיסני קטן, ואפשר למצות אותו בחצי יום – אבל יש בו כמה מהמתקנים שיותר נהנינו בהם.

בנוסף, המחיר עבור כרטיס ליומיים יותר זול מכרטיס לאחד. נצלו את הזמן כדי לישון במלון הקרוב לפארק – כך תוכלו בלילה הראשון להישאר עד מאוחר וליהנות ממופע הזיקוקין, ובזמן שהפארק נסגר וכל התיירים נוהרים לרכבת שתקח אותם לפריז, אתם יכולים בנחת ללכת לכם למלון בפארק ולצחוק על כולם. לכן לילה בפארק שווה כל שקל!

ההמלצה שלנו – להגיע מוקדם בבוקר לפארק דיסנילנד ולהיות בו יום שלם עד המופע זיקוקין, ויום למחרת להקדיש לפארק אולפני וולט דיסני.

הזמנת כרטיסים לפארק דיסנילנד פריז

ניתן לרכוש כרטיסים באתר הרשמי כמובן של הפארק, או דרך אתרים אחרים שבהם המחירים הרבה יותר זולים.

לנוחיותכם, להלן כמה הצעות לכרטיסים זולים במיוחד מאתר הכרטיסים האהוב GetYourGuide לפארק המחולקים לפי יום אחד, כרטיס ליומיים עבור שני הפארקים, כרטיסים עם העברות מפריז ועוד:

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לדיסנילנד פריז כאן:

הזמנת מלון בדיסנילנד פריז

למדריך המלא למלונות בדיסנילנד פריז

מומלץ להזמין מלון בדיסנילנד פריז ללילה אחד לפחות, כדי שתוכלו ליהנות מיומיים מלאים בפארק (תקופת הזמן עליה אנחנו ממליצים בחום כדי ליהנות כמו שצריך) מבלי לחזור לעיר פריז.

לדיסנילנד פריז יש מלונות השייכים לדיסני אך גם יש מלונות שנמצאים עם דיסני בשיתוף פעולה, לכן אפשר לבחור גם מלונות קצת מרוחקים ויותר זולים המציעים גם שאטלים לפארק.

למדריך המלא שלנו על המלצות על מלונות בדיסנילנד פריז.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בדיסנילנד פריז כאן:

Booking.com

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים:

להלן תשובות לכמה שאלות נפוצות בנוגע לביקור בפארק. יש לכם שאלה שלא קיבלה התייחסות במדריך? אל תתביישו לכתוב לנו או להשאיר תגובה לפוסט, ונדאג להוסיף תשובה לשאלתכם למדריך זה!

איך מגיעים לדיסנילנד?

מאוד קל להגיע לפארק דיסנילנד ממרכז העיר. עליכם להגיע לאחת מתחנות Chatelet, Auber או CDG etoile ולקחת את קו A של רכבת הפרברים RER לכיוון Marne la Vallee – התחנה האחרונה היא דיסנילנד. 

משך הנסיעה הוא כשעה והתדירות שלו בשעות הבוקר זה כל רבע שעה.

הדרך חזרה היא אותו דבר, רק בכיוון ההפוך, עד לתחנת Vincennes. כדאי לדעת – התחנה האחרונה לפני פארק דיסנילנד, הוא סניף גדול של PRIMARK.

מתי לבקר בדיסנילנד פריז?

הפארק פתוח כל השנה, והוא אטרקציה תיירותית עמוסה בתיירים כל יום, כל היום, כל השנה, אך כמובן שיש תקופות שהן פחות עמוסות – כמו למשל בין הסתיו לחורף, בהם יש פחות מבקרים מאשר בקיץ או באביב. זה מתבטא בפחות עומס ובפחות עמידה בתורים.

בנוסף, השתדלו להגיע במהלך השבוע ולא בסופי שבוע, שהם יותר עמוסים.

שעות פתיחה של הפארק

פארק דיסנילנד פריז פתוח כל יום מהשעה 10:00 עד השעה 23:00.

פארק אולפני וולט דיסני פתוח כל יום מהשעה 10:00 עד 20:00.

הפארקים מציעים גם לרכוש כרטיס Extra Magic Time המאפשר כניסה לפארק מוקדם יותר מהשעה 8:30 עד 9:30, לפני כולם. אם אתם באחד המלונות של דיסני, בדקו אם מגיע לכם "מג'יק טיים" בתור אורחי המלון של דיסני.

איפה אוכלים בפארק?

שאלה מצוינת. לא חסר איפה לאכול בפארק, אך המחירים מרקיעים שחקים והמסעדות, שהן כמובן בעיקר ג'אנק פוד, עמוסות במיוחד בשעות הצהריים. לכן או שתגיעו לכאן עם אוכל שקניתם בפריז או בקניון שליד הפארק, או שאם לא הכנתם שום דבר מראש, אכלו כאן רק לאחר שעות העומס.

איפה קונים בפארק?

בתור מקום תיירותי, אתם בטח מתארים לעצמכם כמה חנויות יש פה, ומה המחירים. אך גם אם אתם לא מתכננים להתפרע בשופינג, כדאי להיכנס לחנויות כדי להתרשם מהמבחר וההשקעה של כל עיצוב החנויות.

כל מה שיש בחנויות הפארק ניתן למצוא גם בשדרת החנויות שנמצאת ב-Disney Village שנמצא מחוץ לפארק. אם אתם מתכננים לקנות מתנות, בובות או מזכרות, נסו לדחות את זה לקראת סוף הביקור שלכם בפארק כדי שלא תצטרכו להיסחב עם שקיות בין המתקנים.

מחוץ לפארק יש קניון מעולה בשם val d'europe ולידו שדרת מותגים, ויש בו אפילו סניף של PRIMARK האהובה עלינו הישראלים. ממליצים בחום להקדיש גם זמן אם יש לכלבו הענקי Auchan שיש בו שפע עם תמורה מלאה למחירים.

איך להיפגש ולהצטלם עם אלאדין, מיקי מאוס ושאר הדמויות של דיסני?

הדמויות של דיסני מסתובבות בכל רחבי הפארק, וכדי לדעת בדיוק מתי הם נמצאים ואיפה הורידו את האפליקציה הרשמית של דיסנילנד פריז בה יש מידע מדויק ושעות פעילות של כל דמות ואיפה ניתן למצוא אותה.

אם אתם במלון של דיסני, חלק מהדמויות באים לארוחת הבוקר של המלון כך שאפשר לתפוס אותם על הבוקר, אך אם אתם רוצים לתפוס אותם במהלך הביקור בפארק, הנה מידע שיעזור לכם:

כל החברים של מיקי מאוס נמצאים לרוב על הרחוב הראשי, כאשר את מיקי מאוס, הגיבור והסמל הבלתי מעורער של דיסני, הקדישו מקום משלו בפארק בשם Meet Mickey Mouse הנמצא בפנטזילנד. התור ארוך ובהמתנה יש סרט נחמד שמעביר את הזמן – אך מה, תחזרו לארץ בלי תמונה עם מיקי? הרי אנחנו תיירים טובים, לכן שווה להגיע לשם.

אם אתם אוהבים את פיטר פן, תשמחו לגלות שהם נמצאים ליד ספינת הפיראטים. את גיבורי הסרט אלאדין (אלאדין, יסמין, ג'יני, ג'אפר) ואת גיבורי הסרט ספר הג'ונג'ל תמצאו ליד כפר האקונה מטאטה. את אליס, החתול, הכובען ואת פו הדב ליד היכל הנסיכות, ודמויות מסטאר טארק ליד מתקן הסטאר טארק.

לגבי שלגייה, סינדרלה ושאר הנסיכות, תצטרכו ללכת להיכל הנסיכות – היכל עם תור ארוך מאוד, כאשר לא ידוע מי הנסיכה שנמצאת בפנים באותו יום (לכן תשאלו את אלו שיוצאים מי "המהממת" שמחכה לכם בפנים).

אם אתם מאלו שמשקיעים ורוצים לקנות לילדכם מזכרת מיוחד מהפארק, יש אפשרות לרכוש ספר חתימות מיוחד בו יש מקום לתמונה ולחתימה. לכל דמות בפארק (שחקן שמחופש כמובן) יש חתימה מיוחדת לדמות שלו, וניתן לבקש ממנו לחתום בספר את החתימה לאחר שאתם מצטלמים איתו.

מול כל דמות מחופשת עומד צלם מקצועי של הפארק שמצלם אתכם. כמובן שאתם יכולים לצלם את עצמכם גם בלי שום קשר, אך כמובן שהתמונה של הצלם תהיה יותר מקצועית ויפה – מה לעשות, יש לו מצלמה מקצועית ולא פלאפון כמו רובנו.

הצלם בכל מקרה ייתן לכם כרטיס פוטו פאס כדי לרכוש את התמונה. הצלמים לא מתקמצנים ומצלמים מלא תמונות, לכן אם אתם מתכוונים לרכוש את התמונות כדאי להוריד את האפליקציה החינמית לפוטו פאס כך שהתמונות יגיעו הישר לשם. העלות של הפוטו פאס – 69 דולר.

דיסנילנד פריז: המדריך המלא על כרטיסים ואטרקציות
כי עם כל הכבוד לשלגיה, אלאדין ויסמין, תמונה עם מיקי מאוס היא בגדר חובה

אילו מופעים ומצעדים יש בפארק?

הכי פשוט לראות את כל הדמויות במצעד המפורסם שעובר בכל רחבי הפארק. מומלץ לבדוק ביום שאתם מגיעים באיזו שעה נערך המצעד. המצעד מאוד חמוד אך קטן לעומת המצעדים של הפארק בארה"ב לכן אל תצפו ליותר מדי.

יש מוזיקה יפה, הדמויות רוקדים, יש מלא מוצגים יפים ואווירה של עדלאידע. התהלוכה ב-17:00 מתחילה ליד מתקן "עולם קטן" ומסתיימת בכניסה לפארק.

מומלץ להגיע למתחם של המצעד כשעה לפני כדי לתפוס מקום טוב בו תוכלו לראות את המצעד מבלי שיסתירו לכם. אנחנו ממליצים לכם לתפוס את אחד הספסלים במקום, כך שבזמן המצעד תוכלו לעלות על הספסל ולצלם את התמונות והסרטונים הכי טובים (זה מה שאנחנו עשינו – ישראלים או לא?!)

מופע הסיום הכולל זיקוקין מתחיל בשעה 22:00 וכולל מופע מושקע עם מוזיקה, זיקוקין ואפקטים מדהימים המוקרנים על הטירה של היפהפיה הנרדמת. גם כאן מומלץ להגיע שעה לפני כדי לתפוס מקום עם ראות טובה.

דיסנילנד פריז: המדריך המלא על כרטיסים ואטרקציות
מתוך המצעד המפורסם בדיסנילנד פריז

טיפים נוספים

בכניסתכם לפארק, קחו מפה ותכניה של כל הפארק, שיעזרו לכם רבות במשך היום – תוכלו לקבל מידע רב עלזמני ההופעות, זמני הפגישה עם הדמויות ומידע על המתקנים אשר מסומנים לפי קהל היעד: מה שמתאים לילדים קטנים מסומנים בורוד, מה שמתאים לכל המשפחה בכחול, ואלו שמחפשים הרפתקאות והתקפי לב יכולים לחפש את המתקנים "לאתגריים" המסומנים בכתום.

לייעוץ ותכנון נוסף מומלץ ללכת לבניין העירייה City Hall שברחוב הראשי של ארה"ב ומהם לבקש תכניה עם הזמנים של המתקנים.

בנוסף, לפארק יש אפליקציה מצוינת – חובה להוריד אותה לפני הביקור כאן. באפליקציה תוכלו להשתמש במפה באונליין, לקבל מידע יקר על זמן המתנה לכל מתקן מה שיחסוך לכם זמן רב, לברר איפה השירותים הקרובים, אילו מתקנים סגורים זמנית או איפה אפשר להיפגש עם כוכבי דיסני כמו אלאדין, הנסיכות, מיקי מאוד ועוד.

שימו לב שלמתקנים רבים בפארק יש כרטיס לקיצור תורים בשם Fast Pass – עליו רשום שעה מסוימת בה תוכלו להגיע למתקן ולהיכנס מיד מבלי לחכות. כמו כן, אם לא אכפת לכם להתפזר מהחברים או מהמשפחה כאשר אתם עולים על מתקן מסוים, יש תורים המיועדים לנוסעים בודדים שמקצרים את התורים.

אם אתם מגיעים לפארק עם הילדים שלכם שסובלים מהפרעות קשב וריכוז – בדיסנילנד פריז זה יתרון! הצטיידו מראש באישור רפואי על ההפרעה והגיעו מיד עם כניסתכם למרכז המידע של הפארק ותוכלו לקבל כרטיס שעוקף את התורים!

מומלץ לפני שאתם טסים לגלוש בעמוד הפייסבוק של הפארק – מדי פעם יש להם המון משחקים, הגרלות, טיפים ועוד שכדאי מאוד להשתתף ולקרוא – לפעמים אפילו זוכים בהגרלות ואפשר לקבל כסף לקנייה בחנויות של הפארק.

פארק דיסנילנד

כנהוג בכל הפארקים של דיסני ברחבי העולם, כמו בהונג קונג, בארה"ב, ביפן ועוד, הפארק של דיסני מחולק למדינות שהם למעשה אזורים המסודרים לפי נושאים.
 
להלן פירוט של ה"מדינות" והמתקנים בכל אחד מהם:

הרחוב הראשי ארצות הברית Main Street U.S.A

המקום הראשון אליו מגיעים כאשר נכנסים לתחומי הפארק. מדובר על רחוב רחב המוביל לכיכר גדולה עם בתים ישנים שמזכירים את ארה"ב אי שם במאה ה-20.

יש כאן תחנת רכבת, בה יש רכבת שלוקחת אתכם לכל מיני מדינות נוספות בתחומי הפארק. יש כאן המון מסעדות, חנויות בהם תוכלו לקנות בובות, צעצועים ומזכרות מהפארק ומדיסני בכלל, בניין העירייה City Hall בו תוכלו למצוא מידע על אטרקציות ופעילויות, רכבת שנוסעת לאורך הרחוב וגם מדי פעם ניתן למצוא כאן דמויות של דיסני ולהצטלם איתם.

האטרקציה העיקרית כאן היא ללא ספק טירת היפהפיה הנרדמת שהפכה לסמל הפארק. שם נערך מופע הזיקוקין בלילה שחותם את היום בפארק, ומכאן מתחיל גם המצעד. לא לשכוח לבוא לפחות שעה לפני המופע כדי לתפוס מקום!

ארץ הפנטזיה Fantasyland

החלק הידידותי ביותר של הפארק המתאים למשפחות עם ילדים קטנים. כמו השם, ניתן למצוא כאן מתקנים המתייחסים לאגדות ולפנטזיה של דיסני – הכל ורוד, קסום ומתוק, ויש כאן כמה מתקנים ששווה לעשות, למרות שהם לא מרהיבים במיוחד לעומת מתקנים אחרים בפארק.

להלן המלצות למתקנים ומקומות מומלצים בארץ הפנטזיה:

it's a small world

אחד ממתקני החובה האהובים בפארק, המתאים לכל הגילים. חובה לבקר במתקן הזה, שהתור אליו מאוד מהיר גם ככה. מדובר על שייט "בעולם" – יושבים על סירה קטנטנה ונוסעים בין המון בובות מרקדות מכל העולם לצד תפאורה של מדינות שונות כשהכל לצלילי השיר "זה עולם קטן מאוד".

Peter Pan's Flight

כאן תוכלו לטוס בספינת פירט קסומה דרך סצנות מהסרט פיטר פן.

FP: יש.

Les Voyages de Pinocchio

נסיעה חשוכה בעקבות הרפתקאותיו של פינוקיו.

Blanche-Neige et les Sept Nains

נסיעה בעקבות הסיפור של שלגיה ושבעת הגמדים, הסרט הראשון של דיסני שיצא ב-1937, ואחד הסרטים האהובים ביותר על ילדים ומבוגרים.

Le Carrousel de Lancelot

קרוסלה ענקית המעוצבת בסגנון יפהפה ומסורתי.

Alice's Curious Labyrinth

המבוך המוזר של אליס מארץ הפלאות – חפשו את הארנב הלבן סביב סדרה מוזרה של מבוכים ולאחר מכן נסו למצוא את הדרך שלכם חזרה.

ארץ התגליות Discoveryland

ארץ התגליות הוא אזור ייחודי בפארק דיסנילנד, כאשר בשאר הפארקים ברחבי העולם יש את "ארץ המחיר" (Tomorrowland). המקום מתמקד בנושא התגליות של דיסני והוא מומלץ לכל הגילים ולכל המשפחה.

להלן המלצות למתקנים ומקומות מומלצים בארץ התגליות:

Space Mountain / Star war Hyperspce

שיגור לחלל מהתותח קולומביאד, דרך רכבת הרים חשוכה עם 3 היפוכים. מפחיד אך מרגש מאוד!

מגובה: 1.2.

FP: יש.

Buzz Lightyear Laser Blast

מתקן של באז שנות אור – חובה לאוהבי סרטי "צעצוע של סיפור"!

Star Tours

מסע מרתק עם אפקטים מופלאים דרך היקום של "מלחמת הכוכבים".

מגובה: 1.02.

FP: יש.

Autopia

מסלול מכוניות לנהיגה עצמית.

מגובה: 1.30

Les mysteres nautilus

סיור אטמוספרי על כלי היסטורי – לא לפספס!

Orbitron – Machines Volantes

קרוסלה אווירית של ספינות טילים מבוקרות.

ארץ ההרפתקאות Advantureland

ארץ ההרפתקאות מתמקד בסרטי הרפתקאות שונים כמו שודדי הקאריביים, וכבר בכניסה תחשבו שנכנסתם לסרט "אלאדין" האהוב – כאן תוכלו לפגוש את גיבורי הסרט כמו אלאדין ויסמין, ג'יני ולעלות על מתקנים יותר מרגשים כמו רכבת ההרים המבוססת על אינדיאנה ג'ונס ועוד.

להלן המלצות למתקנים ומקומות מומלצים בארץ ההרפתקאות:

Pirates of the Caribbean

נסיעה בסירה פנימית באווירת שודדי הקאריבים.

Indiana Jones et le Temple du Péril

רכבת מהירה סביב מקדש ג'ונגל מקולל, שבמהלך הנסיעה יפלו טיפות פתאומיות על ראשכם. יכול להיות קצת מפחיד עבור ילדים קטנים.

מגובה: 1.40

Adventure Isle

אי ההרפתקאות – אי טרופי חמוד עם נוף מרהיב על הפארק הכולל גשרים, מערות וספינת פיראט.

La Cabane des Robinson

טיפוס על עץ לבקתה של רובינזון. לא מדובר על מתקן אלא ממש על עלייה על עץ.

Le Passage Enchanté d'Aladdin

פסאז' ההרפתקאות של אלאדין – הולכים במסדרון ארוך המראה כל מיני סצנות מתוך הסרט הראשון של אלאדין המוצג על ידי בובות ותפאורה – למשל רואים את אלאדין מול המערה הקסומה, את ג'אפר בתור נחש תופס את אלאדין, את אלאדין ויסמין על השטיח המעופף ועוד.

La Plage des Pirates/ galleon/beach

גן שעשועים באווירת פירטיים. מתאים לילדים קטנים.

ארץ המערב הפרוע Frontierland

ה"ארץ" האהובה עלינו במיוחד היא ללא ספק ארץ המערב הפרוע, המזכירה את המערב הפרוע, ומכאן שמה.

להלן המלצות למתקנים ומקומות מומלצים בארץ המערב הפרוע:

Big Thunder Mountain

הר הרעם הגדול. רכבת הרים שנוסעים סביב נוף מדהים, פראי ומרהיב ודרך מנהרות. מפחיד ולא מתאים לילדים קטנים. אבל מומלץ מאוד – אחד המתקנים המרגשים והאהובים עלינו בפארק!

מגובה: 1.02.

FP: יש.

Thunder Mesa Riverboat Landing

שיט בנהר מיושן סביב נהרות המערב הפרוע. מתאים לכל הגילים.

Rustler Roundup Shootin' Gallery

עמדת יריות עם 74 מטרות שונות. מתקן אינטארקטיבי ועם אפקטים מיוחדים.

Phantom Manor

אחוזת רוחות רפאים. נסיעה שעלולה להיות מפחידה עבור ילדים קטנים, וכוללת מסע בין תצוגות מושקעות, בובות ואפקטים מדהימים.

River Rogue Keelboats

סיור מודרך בסירת שודדים. מתאים לכל הגילים.

Legends of the Wild West

תערוכה של מערבונים היסטוריים מערביים.

פארק אולפני וולט דיסני

פארק השעשועים השני שנפתח במתחם של אתר הנופש דיסנילנד פריז.

הפארק נפתח בשנת 2002 והוא יותר קטן מפארק דיסנילנד פריז, ויש בו מספר מתקנים קטן יותר, ואפשר למצות אותו בחצי יום.

אך עדיין שווה להגיע לכאן בזכות המתקנים המצוינים והבוגרים יותר והאווירה של הפארק שנותן הרגשה כאילו מבקרים באולפני סרטים פעילים.

דיסנילנד פריז: המדריך המלא על כרטיסים ואטרקציות
פארק אולפני וולט דיסני

גם כאן יש חלוקה ל"אזורים" המחולקים לפי נושאים:

חצר ההנפשה Toon Studio

אזור המוקדש לסרטי ההנפשה הקלאסיים והמוכרים של דיסני, וגם כאן ניתן לפגוש את הדמויות המפורסמות של דיסני ושל פיקסר כמו בפארק הראשי.

להלן כמה מתקנים מומלצים:

Flying Carpets Over Agrabah

מתקן המתבסס על סרטי אלאדין, ובו אתם רוכבים על שטיחים מעופפים. מתאים לילדים קטנים.

Ratatouille: L'Aventure Totalement Toquée de Rémy

מתקן שחייבים לבקר כי ניתן למצוא אותו רק כאן בפריז ולא באף פארק שעשועים אחר של דיסני בעולם.

מתקן אינטראקטיבי וכיפי עם מסלול נסיעה חשוך המבוסס על סרט האנימציה רטטוי. אל תשכחו לבקר במסעדה של הסרט הנמצאת קרוב למתקן בצאתכם ממנו!

Toy Soldiers Parachute Drop

מתקן צניחה נחמד המבוסס על החיילים הירוקים מסרטי "צעצוע של סיפור".

Crush's Coaster

רכבת הרים כיפית ומהנה בה הנוסעים יוצאים למסע בעקבות התפאורה והסצנות הבלתי נשכחות של הסרט האהוב "מוצאים את נמו". לא לפספס!

חצר ההפקה Production Courtyard

אזור המתמקד בהפקת סרטים וסיורים באולפנים.

להלן כמה מתקנים מומלצים:

Playhouse Disney – Live on Stage!

מופע תאטרון חי שמשתמש בדמויות בובות מהופעות פופולריות של דיסני ג'וניור.

The Twilight Zone Tower of Terror

אחד המתקנים האהובים עלינו! אך גם המפחידים. כאן אתם נכנסים למלון בדיוני של הוליווד שרדוף רוחות. הנסיעה מקורה ואתם עוקבים אחר סיפור מפחיד תוך כדי שאתם נופלים למטה ומרגישים איך אתם מאבדים את השליטה, בירידה מפחידה של כמעט 200 רגל.

תוך כדי, החלונות במגדל נפתחים ואתם יוצאים עם המושבים שלכם החוצה וזוכים לנוף עוצר נשימה על הפארק. לא לפספס!

החצר האחורית Backlot

אזור המוקדש לפעלולים ואפקטים מיוחדים הנעשים בסרטים.

להלן כמה מתקנים מומלצים:

Rock 'n' Roller Coaster Avec Aerosmith

רכבת הרים מפחידה עם לופים, אך אחד מהמתקנים האהובים של כל הפארקים. מה שמיוחד כאן הוא שבזמן שאתם צורחים, מתנגנים להם הלהיטים של להקת Aerosmith.

Moteurs… Action! Stunt Show Spectacular

מופע פעלולים יפה הכולל מכוניות ואופנועים הנותן הרגשה שאתם צופים בסרט באופן חי. שווה לצפות!

הפייסטה שלכם בפריז מתחילה כאן!

אהבתם לקרוא את דיסנילנד פריז: המדריך המלא על כרטיסים ואטרקציות ?

לעוד כתבות על פריז היכנסו למדריך שלנו על פריז.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!