חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות ואתרי חובה בוושינגטון די סי שאסור לפספס

וושינגטון די.סי היא בירת ארה"ב והיא נמצאת במחוז משלה ולא באף מדינה, ומכאן בא השם די.סי – קיצור של "מחוז קולומביה" (District of Columbia) בה העיר נמצאת.

יש המון אטרקציות ואתרי חובה בוושינגטון די סי כמו שאתם בטח יודעים, ובתור עיר הבירה של ארה"ב תמצאו כאן המון מה לעשות, ולמרות תדמיתה של עיר רצינית המלאה במוזיאונים ובאנדרטאות לכל מלחמה או מבצע בהיסטוריה של ארה"ב, יש כאן גם חיי לילה מהנים, המון אטרקציות עם ילדים, מסעדות מעולות ועוד.

הביקור בוושינגטון די סי הוא חובה לכל מבקר בארה"ב – זו עיר שמשפיעה על חיינו, הישראלים, באופן ניכר, ונדמה שגם מבלי שתבקרו כאן אתם כבר מכירים את כל המראות של המקומות המפורסמים במאמר שלפניכם מרוב שהם הופיעו בסרטים, בטלוויזיה, בעיתונים ובאינטרנט.

בגלל ריבוי המוזיאונים בעיר ובגלל כמות האנדרטאות שחייבים לראות, וכדי להקל עליכם כמה שיותר, הכנו לכם מדריכים נפרדים המוקדשים לנושא של מוזיאונים בוושינגטון די.סי וכמובן אנדרטאות בוושינגטון די.סי.

לכן, וודאו שעברתם על כל המדריכים שלנו באתר על וושינגטון די.סי, שלאחר קריאתם תהיו מוכנים ב-100 אחוז לקראת הטיול שלכם בוושינגטון. למדריך המלא בו תמצאו את כל המדריכים שלנו על העיר לחצו כאן.

המול The Mall

שדרה ארוכה ורחבה שנחשבת לאחד מאתרי החובה של וושינגטון די. סי – השדרה נמצאת בין גבעת הקפיטול לבין אנדרטת לינוקלן, והאורך שלה הוא 3.5 ק"מ.

לכל אורכה נמצאים אתרים ואטרקציות רבים שחייבים לראות –

כמו למשל אגן הגאות Tidal Basin המפורסם שנחשב לאחד מהמקומות היפים ביותר לצלם בהם תמונות, בריכת ההשתקפות Lincoln Memorial Reflecting Pool המפורסמת בה קרו אירועים היסטוריים רבים וכאן תוכלו לצלם את אנדרטת וושינגטון משתקפת בבריכה (ומכאן שמה של הבריכה), פארק הפוטומק המערבי West Potomac Park שנמצא בחלק המערבי של המול, כמה מהמוזיאונים הטובים ביותר בעיר (מוזיאון האוויר והחלל הלאומי, המוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע, מוזיאון השואה ועוד – מידע על כל המוזיאונים הללו ועוד תמצאו במדריך מוזיאונים מומלצים בוושינגטון די. סי) וכמה מהמונומנטים והאנדרטאות המפורסמים ביותר (אנדרטת לינקולן, אנדרטת וושינגטון ועוד – מידע על כולם ועוד במדריך האנדרטאות בוושינגטון).

כמו כן, מומלץ לבחור מלון בוושינגטון די סי ליד השדרה כדי שתוכלו להגיע לכל האתרים החשובים בעיר במרחק הליכה קצר.

הקפיטול United States Capitol

אחד המקומות המפורסמים בעיר ואחד מיסודותיה המוצקים של הדמוקרטיה בארה"ב – כאן מתכנסים הסנאט והקונגרס, או כפי שמכנים אותם כאן בארה"ב – הרשות המחוקקת של ארה"ב.

הבניין מוכר לכל בעיקר בזכות הכיפה הגדולה והיפה שלו (שימו לב לפסל החופש המפורסם שנמצא מעליו!) שמזכירה מאוד את קתדרלת סנט פול בלונדון.

שווה לא להתעצל ולהגיע עד לקפיטול, ומי יודע – אולי תראו שם גם פנים מוכרות, שיסכימו להצטלם אתכם בשמחה (אחרי הכל, פוליטיקה).

אל תפספסו את ספריית הקונגרס Library of Congress שנמצאת ממש מול הקפיטול – עוד בניין מפואר עם אולמות מפוארים ומחוץ לו פסלים ומזרקות.

כמו כן, לקפיטול יש מרכז מבקרים בו ניתן להיכנס ולבקר. מומלץ.

וושינגטון די.סי: המדריך המלא לטיול בוושינגטון די סי
הקפיטול בוושינגטון. סמל לעוצמתה של ארצות הברית

בית הקברות הלאומי ארלינגטון Arlington National Cemetery

מקום מנוחתם האחרון של חיילים אמריקנים שנפלו במלחמות השונות של ארה"ב. גולת הכותרת כאן היא ללא ספק אחוזת הקבר של משפחת קנדי, שבמרכזה תמצאו את קברו של הנשיא ג'והן פיצג'ראלד קנדי, שלידו שניים מילדיו שמתו צעירים. למרבה הפלא, מדובר במצבות מאוד מאוד צנועות, במיוחד שמדובר במשפחה המפורסמת ביותר בארה"ב.

אל תפספסו גם את אנדרטת חיל הנחתים של ארצות הברית (Marine Corps War Memorial) אחת מהאנדרטאות המפורסמות בארה"ב.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בוושינגטון כאן:

הבית הלבן The White House

משכנו המפורסם והידוע של נשיא ארה"ב לו חשיבות ענקית לא רק על תושבי ארה"ב אלא גם עלינו כאן בישראל – מכאן יוצאות החלטות חשובות להם השלכות מידיות על עתידה של ישראל, ארה"ב, ולמעשה כל העולם.

מעניין לדעת שמעריכים ששמו של משכן הנשיא הגיע בעקבות פלישת הבריטים לוושינגטון במהלך מלחמה בין בריטניה לארה"ב. הבריטים שרפו מלא בניינים בעיר, כולל הבית הלבן, וכשהבינו מה עשו הם צבעו אותו בצבע לבן כדי לחפות על סימני השריפה – מה שהביא לשם "הבית הלבן" אותו אנחנו מכירים היום.

הסיכוי שתראו כאן את נשיא ארה"ב שואף לאפס, אך עדיין שווה להגיע לכאן ולהתרשם מהבניין המפורסם. שימו לב שיש לו 2 חזיתות – מומלץ לראות אותו משני הצדדים, להצטלם למזכרת ולהתרשם מהבניין החשוב.

אם אתם כבר כאן, אל תפספסו גם את בלייר האוס (Blair House) , בית ההארחה הרשמי של נשיא ארה"ב לאורחיו המבקרים בוושינגטון די.סי.

מוזיאונים מומלצים בוושינגטון די סי
ביתו של נשיא ארה"ב. הבית הלבן

תחנת יוניון Union Station

תחנת רכבת יפהפייה שנבנה בשנת 1907 בסגנון מפואר וגם אם אתם לא מגיעים לעיר דרך רכבת או אוטובוס, שווה להגיע לכאן כדי להתרשם מיופיה עוצר הנשימה.

חוץ מתחנות רכבת ואוטובוסים יש בה המון חנויות ומסעדות. אם אתם לוקחים מפה אוטובוס או רכבת, אנחנו ממליצים לכם להגיע שעה לפני רק בשביל להתמצא כאן כי התחנה מאוד גדולה.

שדרת פנסילבניה Pennsylvania Avenue

שדרה מרכזית וחשובה בוושינגטון המקשרת בין הבית הלבן לקפיטול. היא מהווה מוקד משיכה להפגנות אך גם כאתר תיירות בו נמצאים המון משרדים, בניין האפ.בי.איי (Federal Bureau of Investigations) חנויות, בניין הדואר הישן The Pavilion at the Old Post Office היפה ואפילו בתי מגורים.

מרכז קנדי לאמנויות הבמה John F. Kennedy Center for the Performing Arts

כאן נמצאים בניין האופרה, אולם הקונצרטים, אולם תיאטרון ואולם קולנוע תחת קורת גג אחת – מרכז קנדי. נסו את מזלכם בהשגת כרטיסים לאחד המופעים כאן, כי זו באמת חוויה לכל החיים. המחירים אמנם יקרים אך הכרטיסים להצגה יומית הם זולים יותר.

כמו כן יש כאן סיורים וגם המון מסעדות במגוון מחירים.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בוושינגטון כאן:

Booking.com

תיאטרון פורד Ford's Theatre

עד ה-14 באפריל 1865, תיאטרון פורד היה ידוע בתור התיאטרון האהוב בעיר, אך מאז התאריך הזה, בו נורה הנשיא לינקולן במהלך ישיבה בתאו שבאולם בזמן הצגה, התיאטרון ידוע בתור התיאטרון בו הוא נרצח – ומושך אליו המוני תיירים מארה"ב ומכל העולם שבאים לא בשביל הצגה, חס וחלילה, אלא בשביל לראות את האולם בו קרה אחד האירועים העצובים בהיסטוריה של ארה"ב.

כיום ניתן להיכנס לאולם המפורסם בו קרה הרצח בתיאטרון בחינם (פשוט עמדו בתור ותhקחו כרטיס). ברגע שתכנסו לאולם תוכלו להתיישב באחד הכיסאות ולראות את התא המפורסם בו ישב לינקולן ונרצח, ולאחר כמה דקות תעלה גברת מצוות המקום ותספר על הרצח, על מה שקרה בתיאטרון באותו יום ועל לינקולן בכלל.

לאחר שהרוצח התנקש בנשיא, לינקולן הובל לבית שמעבר לרחוב (בית מס' 516) שם גסס כל הלילה ובה הוא מצא את מותו למחרת בבוקר. גם הבית הזה הפך לאטרקציה תיירותית ואנשים רבים באים לראות את הבית והמיטה בה הוא נפטר – הבית מאוד אותנטי ונשאר בדיוק כפי שהיה באותו לילה, ואפילו ניתן לראות את הדם שנשאר על הכרית במיטה בה לינקולן הלך לעולמו…

הרחוב בו נמצא התיאטרון הפך למעשה לרחוב תיירותי שכולו מוקדש ללינקולן, לכן תמצאו גם המון מסעדות מסביב, חנויות מזכרות, סוכנויות טיולים, מוזיאונים ועוד.

הפנטגון The Pentagon

מקום מושבו של המטכ"ל האמריקני, הנמצא למעשה בארלינגטון שבמדינת וירג'יניה ולא בוושינגטון, אך זה ממש מעבר לנהר פוטומאק כך שלא צריך להרחיק כדי להגיע לכאן.

מדובר על בניין משרדים עצום בעל צורה מיוחדת של 5 צלעות. כמובן שאי אפשר להשתתף בדיוני המטכ"ל, כמו בבית המשפט העליון של ארה"ב, אך כדאי להגיע לכאן כדי לראות את הבניין המפורסם או להיכנס פנימה ולקבל סיור במקום.

בית המשפט העליון של ארצות הברית The Supreme Court

כאן יושב בית המשפט העליון של ארה"ב. כדאי להגיע לכאן ולהצטרף לאחד מהסיורים המודרכים הנעשים במקום או להצטרף לאחת מהישיבות של בית המשפט ולהרגיש שאתם בסרט אמריקאי (אסור לצלם בפנים) – הישיבות פתוחות לכולם ואפשר לקבל כרטיס.

חוץ מזה, כדאי להגיע גם כדי להתרשם מהבניין המפואר ומהתערוכה שבפנים על הבניין ועל המשפט בארה"ב.

הקתדרלה הלאומית של וושינגטון Cathedral Church of Saint Peter and Saint Pau

קתדרלה לאומית וחשובה שנחשבת לבית התפילה הלאומי של ארה"ב. מדובר באחת מהקתדרלות היפות בארה"ב ובעולם בכלל. הקתדרלה היא הקתדרלה השישית בגודלה בעולם והיא יפהפיה – מזכירה מאוד את קתדרלת נוטרדאם בפריז. לא לפספס!

הארכיון הלאומי של ארצות הברית The National Archives

בארכיון הזה נמצאים המסמכים הכי חשובים של ארה"ב, ביניהם מגילת העצמאות, החוקה ומגילת הזכויות – כולם נמצאים בתערוכה חינמית וחופשית בארכיון שמומלץ מאוד להגיע לכאן בשבילהם.

הבניין עצמו גם יפה ומרשים ומזכיר את הפרתנון באתונה. בנוסף, יש כאן חנות מתנות ענקית ועוד מאות מוצגים ומסמכים חשובים, תמונות, חוזים, יצירות אמנות ועוד – כך שלמעשה הארכיון הזה הוא כמו מוזיאון לכל דבר!

שכונת ג'ורג'טאון Georgetown

שכונה שונה מאוד מיתר חלקי העיר וושינגטון, כאן תמצאו שפע של גלריות לאמנות, חנויות לעתיקות, מסעדות מעולות, חיי לילה מעולים, אווירה נהדרת וצעירה, מועדונים, חנויות מזכרות זולות ועוד – השכונה היא מעין גריניץ' ווילג בניו יורק, רק של וושינגטון, לכן שווה מאוד להגיע לכאן ולשנות קצת אווירה מהאווירה הרצינית של המוזיאונים והאנדרטאות של מרכז וושינגטון.

אנדרטאות בוושינגטון די. סי

למדריך המלא ובו כל האנדרטאות לחצו כאן.

מוזיאונים בוושינגטון די. סי

למדריך המלא בו כל המוזיאונים בעיר.

אטרקציות עם ילדים

הפייסטה שלכם בוושינגטון די סי מתחילה כאן!

אהבתם את הפוסט שלנו על אטרקציות ואתרי חובה בוושינגטון די סי ?

לעוד מדריכים מועילים על בוסטון היכנסו למדריך שלנו על וושינגטון די סי.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!