חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאונים מומלצים בוושינגטון די סי שאסור לכם להחמיץ!

אם אתם אוהבים מוזיאונים וגלריות, הרי שביקור בבירת ארה"ב הוא גן עדן עבורכם – לא רק שמדובר בעיר עם הכי הרבה מוזיאונים בעולם המתחרה רק מול המוזיאונים המעולים בפריז, הכניסה לרוב המוזיאונים בעיר היא לגמרי בחינם!

בדיוק בשביל זה הכנו לכם מדריך שלם ומקיף על מוזיאונים מומלצים בוושינגטון די סי שאף ביקור בעיר לא שווה בלעדיהם

– לנוחיותכם, חילקנו את המוזיאונים ל-2 רשימות, רשימת מוזיאונים השייכים למכון סמית'סוניאן, אליהן הכניסה בחינם, ורשימה של מוזיאונים פרטיים שמצריכים תשלום עבור הכניסה.

כאן תמצאו מידע מעודכן על המכון סמית'סוניאן ועל כל המוזיאונים בעיר שאסור, אבל אסור לכם לפספס!

אל תשכחו לבקר גם במדריך שלנו על וושינגטון – בו מחכים לכם מדריכים נוספים ומושקעים, ממש כמו זה, על אתרי חובה בוושינגטון די סי, מסעדות מעולות, אטרקציות עם ילדים, אנדרטאות שאסור לפספס (נשמע רע, אבל כשתהיו בוושינגטון תבינו שאנדרטאות שם זה אתרי חובה לכל דבר!) ועוד.

מוזיאונים השייכים למכון סמית'סוניאן – הכניסה בחינם

מכון סימת'וסיניאן (Smithsonian Institution) נוסד בזכות תרומת אנגלי בשם ג'יימס סמיתסון, ומכאן שם המוסד – הוא הוריש את כל ההון שלו להקמת מוסד שינציח אותו בוושינגטון, ולא סתם מוסד, מוסד חשוב שיעסוק בדברים מדעיים, חינוכיים ותרבותיים.

המוסד המפורסם מנהל את רוב המוזיאונים ומוסדות התרבות הנהדרים בוושינגטון די.סי, הלא היא בירת ארה"ב, שכל המשותף למוזיאונים בעיר השייכים למוסד, שהם לרוב כל המוזיאונים חוץ מכמה בודדים – הוא שהכניסה לכולם היא לגמרי חופשית ובחינם!

מה שהופך את המקום לקומפלקס המוזיאונים העצום בעולם – ובזכות הכניסה החינמית, גם למתוייר ביותר:

זו הסיבה שהרבה תיירים בוחרים מלונות בוושינגטון ליד המוזיאונים.

למוסד המפורסם יש כל כך הרבה מה להציג ולהראות, כך שכל התערוכות והממצאים חולקו למעשה למוזיאונים רבים המוקדשים כל אחד מהם לנושא ספציפי.

להלן כמה מהמוזיאונים השייכים למוסד האהוב (שדרך אגב, יש לו גם מוזיאונים בניו יורק – לא רק בוושינגטון!):

מוזיאון האוויר והחלל הלאומי National Air and Space Museum

אחד המוזיאונים המפורסמים, המתויירים והאהובים ביותר לא רק בוושינגטון ובארה"ב, אלא בכל העולם! לא סתם אנחנו פותחים את המדריך שלנו איתו, ואם יש לכם זמן רק למוזיאון אחד ברשימה הזו – אל תפספסו את המוזיאון הזה!

המוזיאון מוקדש כל כולו לנושא האוויר והחלל, ומוצגים בו כל מה שקשור לכך – החל מעפיפונים ועד חלליות, מהימים שהתעופה הייתה בחיתולים ועד ההתקדמות הכי מדהימה בעולם האוויר ועוד.

בין המוצגים המפורסמים במוזיאון ניתן למנות את המטוסים של האחים רייט, מטוס של צ'ארלס לינדברג, מטוס של אמיליה ארהרט יקירת האתר, שהייתה טייסת וסופרת ששברה שיאים רבים בעולם התעופה עד שנעלמה יום אחד במהלך טיסה ועד היום לא יודעים מה קרה לה, סלע מהירח, תערוכת חלל ובה רואים איך נראים החיים בחללית ועוד.

כתובת: 600 Independence Ave SW

שעות פעילות: מדי יום 10:00-17:30.

מחיר: חינם.

מלונות מומלצים בוושינגטון די.סי
בעיר הזו יש מוזיאון לכל אחד ואחת. אנדרטת וושינגטון ממעוף הציפור

מוזיאון ארצות הברית לזכר השואה United States Holocaust Memorial Museum

מוזיאון חובה לכל מבקר בעיר וושינגטון – ליהודים בפרט, ולכל מי שמגדיר את עצמו בן אדם בכלל.

המוזיאון מציג את זוועות השואה בתערוכה מרתקת ומעניינת המציגה את הזוועות שעברו היהודים רק בגלל היותם יהודים, את התפתחות הנאציזם ועליית היטלר לשלטון, את החיים בגטאות ובמחנות ההשמדה ועד סיום המלחמה והקמת מדינת ישראל.

המוזיאון מאוד מרגש, במיוחד סיום התערוכה בה רואים את מגילת העצמאות. בנוסף, בכניסה למוזיאון יש עמדה עם ניצולי שואה אשר מתנדבים במוזיאון ומדי יום מתחלפים – כאן ניתן להכיר ניצול שואה, לשוחח איתו, לשאול אותו שאלות ולשמוע את הסיפורים שלו – חוויה עוצמתית בפני עצמה. ולחשוב שלא רחוק היום בה כבר העמדה הזו לא תהיה קיימת – לכן מהרו להגיע לשם כמה שיותר מהר!

במוזיאון תערוכות מתחלפות נוספות על נושאים חשובים. כרגע יש בה תערוכה נוספת על המצב בסוריה ועל כך שלמעשה העולם לא למד מההיסטוריה והוא ממשיך לשתוק לאור הזוועות ורצח העם במדינה.

כתובת: 100 Raoul Wallenberg Pl SW

שעות פעילות: כל יום 10:00-17:20.

מחיר: חינם.

הגלריה הלאומית לאמנות National Gallery of Art

אם אתם אוהבים אמנות, זה המוזיאון בשבילכם – יש כאן אוסף אמנות ענקי, מגוון ומרתק מהמאה ה-13 ועד ימינו אנו, הכולל כמה מהציורים המפורסמים ביותר בעולם האמנות כמו הציור היחידי של לאונרדו דה וינצ'י ביבשת אמריקה, ציורים של מונה, ואגן גוך, פיקאסו ועוד.

לא רק ציורים יש כאן אלא גם צילומים, פסלים, הדפסים ואפילו מדליות!

גם אם אתם לא מתכוונים להיכנס – אל תפספסו את גן הפסלים היפהפה של המוזיאון.

כתובת: Constitution Ave NW.

שעות פעילות: שני-שבת 10:00-17:00, ראשון 11:00-18:00.

מחיר: חינם.

המוזיאון הלאומי להיסטוריה אמריקנית National Museum of American History

אחד המוזיאונים האהובים עלינו בארה"ב! מוזיאון פשוט כיפי, מהנה, מעניין ומומלץ גם עם ילדים שימצאו אותו מדהים לא פחות ממכם!

רק מקריאת שם המוזיאון – על מה אתם חושבים? בטח מוזיאון גדול ומשעמם על ההיסטוריה של ארה"ב… אז זהו, שלא! מדובר על מוזיאון מפואר המכיל מוצגים הקשורים להתפתחות התרבותית, הטכנולוגית והמדעית של ארה"ב – לכן, תוכלו למצוא כאן אגף המוקדש למוצרי בישול אמריקאים הכוללים תיקי אוכל, אריזות אוכל מפורסמות ועוד, אגף תחבורה הכולל אמצעי תחבורה שונים כמו קטרים, אניות, רכבות תחתיות, רכבים מפוארים ועתיקים ועוד, אגפים מרתקים הכוללים אוסף של גיבורי קומיקס ותחפושות של גיבורים, משחקי ילדות (יש פה גיימבוי!), הנעליים האדומות של ג'ודי גרלנד מהסרט "הקוסם מארץ עוץ", צעצועים של מקדונלדס, בקבוקים ישנים של קוקה-קולה, כלי נגינה ועוד ועוד.

בגלל שישראל היא סניף קטן של ארה"ב, אל תופתעו אם תמצאו כאן המון דברים שאתם בעצמכם גדלתם עליהם – כמו המחשב הראשון, מחשב אפל הראשון, בובות ברבי ועוד. זה החיסרון היחיד במוזיאון: גורם לכם להרגיש זקנים בגלל שהדברים עליהם גדלתם נמצאים במוזיאון…

אל תפספסו!!!

כתובת: 1300 Constitution Ave NW.

שעות פעילות: מדי יום 10:00-17:30.

מחיר: חינם.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בוושינגטון כאן:

המוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע The National Museum of Natural History

מוזיאון הטבע של וושינגטון הכולל פוחלצים שונים ומגוונים של בעלי חיים, חיות ענק פרה-היסטוריות, תערוכה על עמים ושבטים ומוצגים שונים ומעניינים כמו אבן מהירח (שיש גם במוזיאון האוויר והחלל) וכמובן יהלום התקווה – היהלום הכחול הגדול ביותר בכל העולם.

מומלץ למשפחות עם ילדים אך גם למבוגרים המטיילים לבד. למרות שהמקום חינמי, התורים (לאבטחה) ארוכים מאוד לכן כדאי להגיע מוקדם.

כתובת: 10th St. & Constitution Ave.

שעות פעילות: מדי יום 10:00-17:30.

מחיר: חינם.

המוזיאון לאמנות אמריקאית וגלריית הדיוקנאות הלאומית Smithsonian American Art Museum & National Portrait Gallery

שני מוזיאונים שונים ונפרדים אשר נמצאים בבניין אחד. יש כאן תערוכות קבועות לצד תערוכות מתחלפות, וניתן למצוא כאן את הדיוקנות של נשיאי ארה"ב, כולל האחרון שביניהם, ברק אובמה. טראמפ לשאלתכם, עדיין לא נכנס לכאן, אבל גם הוא ייכנס לכאן בעתיד, אין לנו ספק!

כאן אתם יכולים לבקר ב-2 מוזיאוני אמנות תחת קורת גג אחת. מומלץ לאוהבי האמנות, למי שאוהב דיוקנים ולמי שמתעניין בנשיאי ארה"ב.

כתובת: 8th and F Streets.

שעות פעילות: כל יום 11:30-19:00.

מחיר: חינם.

מוזיאון הדואר הלאומי National Postal Museum

אחד המוזיאונים המומלצים בעיר לביקור עם ילדים. הוא מוקדש להיסטוריה של רשות הדואר של ארה"ב ונמצא גם בבניין רשות הדואר ששימש בעבר את רשות הדואר, וכיום משמש בתור מוזיאון.

אם אתם נוהגים לאסוף בולי דואר, או נהגתם לאסוף כאלו בילדותכם, בוודאי תשמחו לראות את אוסף בולי הדואר של המוזיאון, לצד מוצגים נוספים ומעניינים הקשורים להיסטוריה של הדואר בעולם ובארה"ב כמובן.

כתובת: 2 Massachusetts Ave NE.

שעות פעילות: מדי יום 10:00-17:30.

מחיר: חינם.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בוושינגטון כאן:

Booking.com

מוזיאון הירשהורן Hirshhorn Museum

מוזיאון עם תערוכות מתחלפות הכולל בתוכו יותר מ-4 אלף תמונות וכאלפיים פסלים שונים, שנתרמו על ידי ג'וזף הירשהורן, על שמו נקרא המוזיאון.

הירשהורן היה יהודי שהגיע לארה"ב כשהיה ילד קטן ומגיל קטן נאלץ לעבוד בעבודות מזדמנות כדי לעזור למשפחתו, עד שיום אחד התחיל לעבוד כסוכן מניות כשמלאו לו 17 והמזל פשוט האיר לו פנים והוא התעשר. בזמנו החופשי היה חובב אמנות ואסף אלפי יצירות של מיטב האמנים, וכאחד שלא שכח מאיפה הוא בא – הוא תרם את כל האוסף שלו המוצג כאן במוזיאון המיוחד.

כתובת: Independence Ave SW.

שעות פעילות: מדי יום 10:00-17:30.

מחיר: חינם.

מוזיאון האינדיאנים הלאומי National Museum of the American Indian

מוזיאון שיש לו גם סניפים בניו יורק, במרילנד וגם כאן בוושינגטון. המוזיאון מחויב לקדם את ההבנה של התרבות של הילידים ביבשת אמריקה – האינדיאנים, שנקראו כך בגלל שקולומבוס לא ידע שגילה את אמריקה אלא חשב שהגיע להודו – ומכאן שמם (India- הודו).

המוזיאון מציג תערוכות מעניינות על התרבות, הערכים וחיי היום יום של התרבות המיוחדת בזמני עבר, הווה ועתיד.

כתובת: Independence Ave SW.

שעות פעילות: מדי יום 10:00-17:30.

מחיר: חינם.

גלריית רנוויק Renwick Gallery

גלרייה שנמצאת ממש ליד בלייר האוס, בית ההארחה של אורחי הנשיא בוושינגטון, כך שאם אתם הולכים לבית הלבן בטוח תעברו לידה. יש בו יצירות אמנות יפהפיות ותמיד יש כאן גם תערוכות מתחלפות השוות ביקור – כדאי להתעדכן באתר הרשמי אילו תערוכה מוצגת כרגע לפני שאתם מחליטים להיכנס.

כתובת: Pennsylvania Avenue at 17th Street NW.

שעות פעילות: מדי יום 10:00-17:30.

מחיר: חינם.

המוזיאון הלאומי להיסטוריה ותרבות של אמריקאים-אפריקאים ‪National Museum of African American History and Culture‬

מוזיאון עצום וענקי עם לא פחות מ-7 קומות ענקיות המספקות מידע על כל ההיסטוריה והתרבות של האפרו-אמריקאים בארה"ב – מתקופת העבדות הנוראית דרך הדיכוי, היציאה לחופש ועד ההישגים שלהם כיום בנושאים שונים.

למרות שהמוזיאון חינמי, חשוב מאוד להזמין כרטיס מראש, אחרת מחכים כאן המון בתור לכניסה, מה שיכול לבזבז לכם המון זמן יקר בוושינגטון. חלקכם יכולים למצוא את המוזיאון עצוב ומדכא, אך עם ההתקדמות בו הוא נהיה יותר שמח ומעודד – ממש כמו ההיסטוריה של האפרו-אמריקאים.

אל תפספסו את חדר המוזיקה המרשים המראה את התרומה הענקית של האפרו-אמריקאים לבלוז, לג'ז ולמוזיקה בכלל.

כתובת: 1400 Constitution Ave NW.

שעות פעילות: מדי יום 10:00-17:30.

מחיר: חינם.

מוזיאונים מומלצים בוושינגטון די סי
זה אומנם לא מוזיאון, אבל תנסו להזמין מראש לבית הלבן - אולי יתמזל מזלכם!

מוזיאונים שלא שייכים למוסד סמית'סוניאן – הכניסה בתשלום

אוסף פיליפס The Phillips Collection

אם אתם אוהבים יצירות מזרם האימפרסיוניסטים ואמנות של יוצרים צרפתיים בכלל, כדאי לכם להגיע לאוסף היפה הזה שאסף דנקן פיליפס המציג כאן תערוכות קבועות ומתחלפות שכולם כמו צועקים "פריז!".

כתובת: 1600 21st St NW

שעות פעילות: ראשון 12-18, בשני סגור, ימי שלישי, רביבי, שישי ושבת 10-17, בחמישי 10-20:30.

מחיר: חינם לתערוכות הקבועות, בתשלום לתערוכות מתחלפות.

מוזיאון הריגול Spy museum

בין המוזיאונים היחידים בעיר שהכניסה אליהם עולה כסף, מכיוון שהמוזיאון לא שייך למוסד סמית'סוניאן אלא הוא בבעלות פרטית.

אם נושא הריגול מעניין אתכם, המוזיאון הוא גן עדן ושווה את דמי הכניסה אליו – יש כאן מעל 600 פריטים מעניינים ומרתקים מתקופות שונות המתמקדים אך ורק בריגול ובעולם המרגלים – כלומר, בונד. ג'יימס בונד.

כאן תוכלו ללמוד על שיטות ריגול שונות (לא לנסות בבית…) חומרי עזר למרגלים ממדינות שונות ומתקופות שונות, על הריגול במלחמות העולם ובמלחמות ארה"ב, על הטכנולוגיה כיום מול הלוחמה בטרור וכמובן שגם המוסד זוכה כאן להתייחסות ולאגף משלו.

כתובת: 700 L'Enfant Plaza SW.

שעות פעילות: מדי יום 9:00-19:00 – בשבת עד 20:00.

מחיר: 25 דולר למבוגר, 15 דולר לילדים בגיל 7-12, חינם לילדים מתחת לגיל 6.

ניוזאום Newseum

עוד מוזיאון שממש אהבנו בוושינגטון ואם אהבתם את המוזיאון הלאומי להיסטוריה אמריקנית, אתם תעופו גם עליו. מוזיאון ניוזאום (שילוב של המילה חדשות, news, והמילה מוזיאון, museum), מוזיאון החדשות, מספק תצוגות ותערוכות מושקעות הכוללות פריטים היסטוריים ומעניינים כמו צילומים של זוכי פרסי הפוליצר מכל הזמנים, המכונת התפירה שאחראית לתפירת דגל הגאווה הראשון בכל העולם ועוד.

מומלץ להגיע לקומה האחרונה במוזיאון בה תמצאו תצפית נהדרת על העיר!

כתובת: 555 Pennsylvania Ave NW

שעות פעילות: שני-שבת 9:00-17:00, ראשון 10:00-17:00.

מחיר: 25 דולר למבוגר

מוזיאון הבנייה הלאומי National Building Museum

אוהבים אדריכלות? אם כן, כדאי לכם להגיע למוזיאון הזה המוקדש כולו לאדריכלות – אם זה אדריכלות נוף, עיצוב עירוני, בנייה, תכנון עירוני ועוד ועוד.

יש בו תערוכות מתחלפות מעניינות, תערוכות קבועות, סיורים, סדנאות, פעילויות לילדים ועוד כך שגם הילדים לא יישארו כאן משועממים.

שעות פעילות: כל יום 10:00-17:00, למעט ימי ראשון בהם המוזיאון נפתח ב-11:00.

כתובת: 401 F St NW

מחיר: 16 דולר למבוגר, 13 דולר לילדים בגילאי 3-17.

הפייסטה שלכם בוושינגטון די סי מתחילה כאן!

אהבתם את הפוסט שלנו על אטרקציות ואתרי חובה בוושינגטון די סי ?

לעוד מדריכים מועילים על וושינגטון היכנסו למדריך שלנו על וושינגטון די סי.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!