חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאונים וגלריות שאסור לפספס בפריז – המדריך המלא

מוזיאונים וגלריות שאסור לפספס בפריז הוא מדריך חובה לכל מי שמגיע לבירת פראנס, צרפת, מערי התרבות המובילים לא רק באירופה אלא בעולם כולו!

העיר היא גן עדן עבור חובבי מוזיאונים וגם אם אתם לא נמנים מאוהבי המוזיאונים, אתם עדיין תמצאו את עצמכם מבקרים באחד מהמוזיאונים המפורסמים בעיר, אם לא בכמה מהם.

אספנו לכם את מיטב ההמלצות על המוזיאונים החשובים בעיר – ובעיר כמו פריז, אשר בעלת נכסי אמנות ותרבות רבים החל מציורים מדהימים ומוכרים כמו הציור מונה ליזה המפורסם של לאונרדו דה וינצ'י ועד פסלים חשובים כמו האדם החושב, מצפה לכם התלבטות לא קלה בבחירת המוזיאון אותו תרצו לבקר בעיר.

מוזיאון הלובר Musée du Louvre

מהמוזיאונים הגדולים והמפורסמים לא רק בפריז אלא בעולם כולו לכן זה לא מקרי שאנחנו פותחים דווקא איתו. בעבר, המבנה שימש כארמון ולאחר העברת הממלכה לארמון וורסאי, הוא הפך למקום מושבו של הממשל הצרפתי.

הלובר מתגאה בתור המוזיאון הגדול והמבוקר ביותר בפריז בו תמצאו את מיטב יצירות האמנות המפורסמות והאהובות ביותר בעולם החל מהמונה ליזה, החירות מובילה את העם, שבועת האחים ההוראטים ועד הפסלים ונוס ממילו חסרת הידיים וניקה מסמותרקיה חסרת הידיים והראש.

המוזיאון נחשב למוזיאון המבוקר ביותר בעולם – ואתם בהחלט עומדים להרגיש זאת בתורים ובצפיפות בתוכו. אם כוונתם להגיע רק בשביל לצפות במונה ליזה, חסכו לכם את הזמן כי התורים, הצפיפות וההמולה סביב הציור הקטן לא שווים את זה.

אלא מביניכם שמעריכים אמנות ואוהבים מוזיאוני אמנות ומגיעים בשביל ליהנות מהיצירות הנפלאות במוזיאון – אתם לא תצטערו!

מחיר: 15 אירו לאדם, 17 אירו לאדם דרך האינטרנט (מומלץ לקנות כרטיס מראש באתר הרשמי כדי לחסוך תורים או להגיע עם כרטיס Paris Pass המקנה כניסה למלא מוזיאונים בעיר).
שעות פתיחה: שני, חמישי, שבת וראשון מ-9:00 עד 18:00, בשלישי סגור, ברביעי ושישי עד 21:45.

למדריך המלא על מוזיאון הלובר

אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס בפריז
הלובר. ה-מוזיאון בפריז

מוזיאון האורנז'רי Musée de l'Orangerie

מוזיאון לאמנות הממוקם ליד כיכר קונקורד המפורסם, בצידם הדרומי של גני הטווילרי.

במוזיאון המדהים הזה שהוא בגדר חובה עבור כל חובב אמנות ועבור כל מי שסימן לעצמו ביקור בלובר ובד'אורסה בתור ביקור חובה, תוכלו למצוא בין היתר יצירות של פבלו פיקאסו, פול סזאן, אנרי מטיס, אמדאו מודיליאני, קלוד מונה, פייר אוגוסט רנואר, אנרי רוסו, חיים סוטין, אלפרד סיסלי, מוריס אוטרילו ועוד כשגולת הכותרת כאן היא ללא ספק ציור "הנימפות" של קלוד מונה.

אם שאלתם את עצמכם למה מוזיאון כזה חשוב נקרא בתרגום חופשי לעברית "חממת התפוזים" זה כי מבנה המוזיאון שימש במקור כחממה עבורי עצי התפוזים שגדלו בגני ארמון הטווילרי.

שעות פתיחה: כל יום מ-9:00 בבוקר עד 18:00 חוץ מיום שלישי בו המוזיאון סגור.
מחיר: 9 אירו למבוגר, כניסה חופשית לבני פחות מ-18, אזרחים אירופאיים בני 18 עד 25 וביום ראשון הראשון של כל חודש.
תחנת מטרו קרובה: Concorde

מוזיאון ד'אורסיי Musée d'Orsay

ממוקם על הגדה השמאלית של נהר הסן בפריז, הוא אחד ממוזיאוני האמנות המרשימים ביותר בעולם והוא מוקדש ליצירות אמנות בין השנים 1848-1915.

מבנה המוזיאון הוא בעצם תחנת רכבת שהוסבה למוזיאון. תוכלו למצוא כאן אוספי אמנות רבים הנוגעים בתחומי הפיסול, הציור, האמנות, הגרפיקה, הצילום, האדריכלות והקולנוע.

סיור מלא ומקיף במוזיאון יכול לקחת לכם יום שלם, ממש כמו במוזיאון הלובר, שפשוט "גנב" למוזיאון את תשומת הלב והרבה אוהבי אמנות פשוט לא יודעים או מודעים למוזיאון המרהיב הזה, שיש כאלו שמחשיבים אותו יותר יפה ומרשים מהלובר בזכות היצירות המדהימות וחוסר הצפיפות המאפיינת את הלובר.

בין היצירות הנודעות והמפורסמות שמחכות לכם במוזיאון אפשר למנות את "ליל כוכבים מעל הרון" והציור "דיוקן עצמי" של ואן גוך, פסלים של אוגוסט רודן, "ארוחת צהריים על הדשא" של מאנה, "סידור באפור ושחור: אמו של האמן" של ויסלר (בטוח תזהו מהסרט של "מיסטר בין"), "האטלייה לציור" של קורבה ועוד.

הקטקומבות של פריז (Les catacombes de Paris)

אתר קבורה מפורסם בפריז שנמצא 20 מטרים מתחת לאדמה, בתוך מנהרות תת קרקעיות שמרוצפות בעצמות ובגולגולות.

המקום, שהפך לאתר קבורה המונית בסוף המאה ה-18, הוקם לאחר שהוחלט לשפר את בעיית הצפיפות וההגיינה בבתי הקברות המאוכלסים בפריז. לשם כך הוציאו את כל עצמות הגופות מהקברים ואכסנו אותם במנהרה הלא משומשת הזו, שזכתה בסופו של דבר לשם "הקטקומבות של פריז".

האתר הזה כל כך מפורסם שהוא זכה לאלפי אזכורים רבים בציורים, בטלוויזיה, בשירים, במשחקי וידאו, בספרים, בסרטים ואפילו בסרט של דיסני "הגיבן מנוטרדאם".

שימו לב:

1. הכניסה לכאן מותרת בכמה כניסות של 200 מבקרים לפחות בכל פעם, כך שהתורים לכאן ארוכים לכן כדאי ומומלץ להגיע כמה שיותר מוקדם בבוקר. לא מתאים לילדים או לבעלי לב חלש או לסובלים מקלסטרופוביה.
2. אל תחפשו תמונות של המקום באינטרנט כדי לשמור על ההפתעה. כשתהיו שם לא תצליחו לעכל את מה שהעיניים שלכם רואות.

תחנת מטרו קרובה: Denfert-Rochereau
מחיר: 8 אירו למבוגר.
שעות פעילות: כל יום בין 10-20, סגור בראשון.

מוזיאון לואי ויטון (Fondation Louis Vuitton)

מוזיאון חדש יחסית בפריז ונחנך רק באוקטובר 2014, אך המבנה המרשים והעתידני הזה של האדריכל פרנק גרי הממוקם באמצע יער בולון יוצרים חוויה תחושתית עצומה אצל המבקר בזכות שילוב הצבע, ההשתקפות, הצליל והחומר שבו.

מעבר לזה שהמבנה הפך לאייקון בפני עצמו, שלא נופל מהאייקונים הוותיקים של העיר כמו שער הניצחון ומגדל האייפל, בתוך המוזיאון עצמו מחכה לכם תערוכה של אמנות מודרנית עם היצירות האהובים ביותר בעולם האמנות העכשווית.

שעות פעילות: ראשון ושבת 9-21, שני, רביעי וחמישי 11-20:00, שישי 11-21, בשלישי סגור. כדאי לבדוק ליתר ביטחון שעות פעילות באתר לפני הגעתכם.
מחיר: 14 אירו למבוגר, 10 אירו לסטודנטים, לאנשים מתחת גיל 26 ומורים, ו-5 אירו לאנשים מתחת גיל 18 ואמנים מקצועיים. יש כרטיס משפחתי וכניסה חופשית לילדים מתחת לגיל 3.
איך להגיע: באוטובוס קו 244, במטרו לתחנת Les Sablons אך הדרך הכי טובה היא לקחת הסעת שאטל של המוזיאון שמגיעה כל 15 דקות בעלות 1 אירו משער הניצחון ישירות לדלתות המוזיאון.
טיפ: כדאי לרכוש כרטיסים למוזיאון מראש באתר האינטרנט כדי לא לחכות בתורים הארוכים. הכרטיס מקנה גם כניסה לגנים הצמודים למוזיאון.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים למוזיאונים ואטרקציות בפריז כאן:

מוזיאון קלוני Musée de Cluny

מוזיאון לאומי על ימי הביניים והוא נחשב לאחד המוזיאונים הטובים ביותר בעיר. הוא שוכן בבית אחוזה מרשים מהמאה ה-16 שבו גם נמצאים מרחצאות רומיים שהשתמרו בצורה מרהיבה ורק מוסיפים לאווירה של המקום.

במוזיאון המעניין תגלו אוסף אמנות מימי הביניים הכולל פיסול, רהיטים, גילוף, חפצי אמנות ואריגה לצד חפצים ששימשו את האנשים מדי יום באותה תקופה. השיטוט במקום היא חוויה יוצאת דופן שלא תשכחו לעוד הרבה זמן.

אחד האוספים החשובים והמיוחדים במקום הוא הסדרה של שטיחי הקיר מהמאה ה-15 הנקראים "הגבירה וחד הקרן" הנחשבים לפאר היצירה של אמנות ימי הביניים והם מפורסמים בכל העולם.

בנוסף, אל תחמיצו את ראשיהם המנותצים של פסלי מלכי יהודה, שעטרו את חזית קתדרלת נוטרדאם עד שנערפו בידי ההמון בזמן המהפכה הצרפתית.

פעילות: פתוח כל יום בין השעות 9:15-17:46, חוץ מיום שלישי בו הוא סגור.
מחיר: 8.5 אירו למבוגר, גילים 18-25 משלמים 6.5 אירו.
תחנת מטרו קרובה: Cluny – La Sorbonne

מוזיאון דלקרואה Musée Delacroix

מוזיאון מיוחד שבעצם נמצא בבית בו התגורר בשנותיו האחרונות הצייר הצרפתי האהוב אז'ן דלקרואה שהיה מהציירים החשובים ביותר בזרם הרומנטי ופעל כאן בפריז במאה ה-19.

תוכלו להיכנס לביתו ולהתרשם מהאווירה האמנותית שבבית, להתפעל מעבודותיו היפהפיות המוצגות כאן ואף להציץ לתוך חדריו הפרטיים כמו חדר השינה שלו, הסלון, הספרייה שלו וחפצי האמנות הרבים שמפוזרים ברחבי הבית לצד מכתבים ורישומים אותנטיים שכתב וצייר.

אך עם כל הכבוד לבית היפה שלו, האטרקציה האהובה כאן היא הגינה הפנימית של הבית, שנחשבת סודית ומיוחדת. על הקירות והעצים מתפתלים להם צמחים מטפסים ומזרקה קטנה הופכת את הנוף לתמונה מנצחת לאינסטגרם או לפייסבוק.

שעות פתיחה: כל יום 17:00-09:30 למעט ימי שלישי.
מחיר: 7 אירו כניסה, מתחת לגיל 18 הכניסה בחינם.
תחנת מטרו קרובה: Saint-Germain-des-Prés
מומלץ ל: כל מי שאוהב אמנות וטבע, כל מי שרוצה לבקר במוזיאון סודי ומיוחד, וכל מי שחשב שכבר ראה והכיר הכל בפריז.

מוזיאון רודן Musée Rodin

מוקדש לעבודותיו של הפסל הצרפתי אוגוסט רודן, הנחשב בזמנו לפסל מהפכני, ונפתח בשנת 1919 ברובע השביעי בעיר. רודן בעצם הוריש את רוב פסליו וגם ציורים של ציירים אחרים כמו ואן גוך, רנואר, מונה ועוד (שגם נמצאים במוזיאון) לממשלת צרפת, בתנאי שיהפכו את ביתו למוזיאון המוקדש לעבודתיו הנפלאות.

בגני המוזיאון תוכלו למצוא את היצירות המפורסמות שלו כמו האדם החושב שכולם מכירים, הנשיקה, שערי הגיהנום,  ועוד. הגן מרהיב ויפהפה לכן כדאי להגיע ביום שבו המזג אוויר נעים ונוח.
בנוסף, ישנו חדר במוזיאון המוקדש ליצירות של קמי קלודל, שהייתה תלמידה מועדפת על רודן וגם פסלת מצליחה בזכות עצמה.

תחנת מטרו קרובה: Varenne
שעות פתיחה: שלישי עד ראשון 17:00-10:00, סגור ביום שני

הבית של ויקטור הוגו

ויקטור הוגו היה סופר, משורר, מחזאי, אינטלקטואל ופוליטיקאי צרפתי. היה ממייסדי זרם הרומנטיקה, ונחשב לאחד מגדולי הכותבים בשפה הצרפתית ונודע מעבר לגבולות ארצו בעיקר בשל ספריו המפורסמים: "הגיבן מנוטרדאם" ו"עלובי החיים".

בית ויקטור הוגו הוא מוזיאון בפריז הנמצא בפלאס דה ווז' מספר 6 ברובע הרביעי, בבית שנקרא אוטל רוהאן-ג'מנה (Hôtel de Rohan-Guémené) שבו שכר ויקטור הוגו דירה בקומה השנייה וגר בה במשך 16 שנה בין 1832-1848. המוזיאון מתעד את חייו ויצירתו בציורים, רישומים ומסמכים.

במהלך שהותו בדירה זו אירח רבים מגדולי הסופרים הצרפתים לתקופתו: אלפונס דה למרטין, אלפרד דה ויניי, פרוספר מרימה, אלכסנדר דיומא האב ואונורה דה בלזק. בחדר העבודה של דירה זו כתב כמה מיצירותיו המפורסמות, בין היתר חלק גדול מעלובי החיים.

הכניסה למוזיאון בחינם!

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בפריז כאן:

Booking.com

מרכז פומפידו Centre Georges-Pompidou

מרכז האמנות העכשווית המפורסם הזה נקרא ע"ש פומפידו שהיה נשיא צרפת בשנות ה-70, ונחשב לאייקון מודרני של פריז המתחדשת. המבנה מפורסם בעיקר בזכות צורתו הייחודית שמשלבת צינורות צבועים במגוון צבעים היוצאים ממנו כלפי חוצה.

הצורה החיצונית שלו גרמה לוויכוח ציבורי ענק בצרפת וגרמה להמון פריזאים לשנוא אותו ולטעון שהוא "מכער" את העיר. אך יש כאלו שהתלהבו וטענו שהיצירה של האדריכלים היא מיוחדת ולא רגילה, ממש כמו האמנות המודרנית עצמה.

חוץ מהמראה שלו, הוא מאגד בתוכו, כמוזיאון הלאומי של העיר לאמנות מודרנית,ותמצאו בו כמה מהאוספים המעניינים ביותר של האמנות מודרנית. בכיכר שבה נמצא המרכז תוכלו למצוא מדי יום עשרות אמני רחוב כמו קוסמים, נגנים ומופעי רחוב שונים, כך שגם אם אתם לא מתכוונים להיכנס לבפנים אל תפספסו ביקור במקום.

הצרפתים שנאו אותו בטענה שהוא מכוער. מרכז פומפידו

הקונסיירז'רי Conciergerie

אחד השרידים המרכזיים מארמון הסיטה, שהיה מקום מושבו של הכס המלכותי הצרפתי מהמאה העשירית ועד למאה ה-14.

חלק מהארמון הוסב לבית סוהר בשנת 1370, לאחר שננטש ע"י שארל החמישי ויורשיו. בית הסוהר שוכן בקומת הקרקע של המבנה ונחשב בזמן שלטון הטרור הצרפתי כמקום ההמתנה להוצאה להורג של כמה מהפושעים הגדולים ביותר בהיסטוריה של צרפת. מעטים יצאו מהכלא לחופשי.

גם המלכה מארי אנטואנט ("אם אין לחם שיאכלו עוגות") נאסרה בו בשנת 1793 לפני שהובאה להוצאה פומבית להורג בכיכר המהפכה, שידועה לנו היום ככיכר קונקורד. איפה בעצם שעמד פעם הגרדום בכיכר, עומד כיום האובליסק שאנחנו מכירים היום.

למי שאוהב היסטוריה, מלכים, מהפיכות ולחזור בכלל אחורה בזמן – אל תפספסו ביקור במקום המרהיב הזה כשאתם בפריז!

האינווליד (Les Invalides)

אחד המונומנטים המפורסמים ביותר בפריז בפרט ובצרפת בכלל והוא מפורסם בעיקר בזכות קבר נפוליאון המפורסם בכנסיית הדום שבתוכו. במתחם תוכלו לבקר במונומנטים ומוזיאונים העוסקים בהיסטוריה הצבאית של צרפת כמו מוזיאון הצבא, בית המחסה לפצועים ונכי מלחמות, מוזיאון הדגמים, מוזיאון מסדר השחרור ואף בכניסיות מרהיבות ואף לפסוע בהליכה לאורך הטיילת המרהיבה.

בכרטיס כניסה אחד תוכלו לבקר בכל המקומות הללו ולקבל מושג על ההיסטוריה הצבאית, כלי הנשק, המפות, הקרבות הגדולים והמצביאים הצרפתיים השונים ובראשם נפוליאון, מהמאה ה-17 עד סוף מלחמת העולם השנייה.

שעות פעילות: א' 18:30-10:00, בשאר הימים עד 18:00.
מחיר: 9 אירו לכל אתרי המתחם; 7 אירו החל משעה 17:00 ובערבי יום ג'. כניסה בחינם לילד עד גיל 18.

הפנתיאון Pantheon

הפנתיאון שנמצא ברובע הלטיני הוא היכל זיכרון להנצחת גדולי האומה הצרפתיים, ובין היתר קבורים בו המנהיגים, האמנים, אנשי הרוח וגיבורי המלחמות החשובים ביותר בצרפת.

חוץ מנפוליאון, שאת קברו תמצאו ב"אינווליד", קבורים בפנתיאון בין היתר ויקטור הוגו (הגיבן מנוטרדאם, עלובי החיים), אלכסנדר דיומא האב (שלושת המוסקטרים, הרוזן ממונטה כריסטו), ז'אן מונה ועוד.

לאחרונה, הפרלמנט הצרפתי החליט להעביר את גופתה של ניצולת השואה היהודייה סימון וייל ז"ל לקבורה בפנתיאון, במלאת שנה למותה ב-30 ביוני 2017.

שעות פעילות: פתוח כל יום, 10:00-18:30.
מחיר: 7 אירו למבוגר, 4.5 אירו לגילאי 18-25, מתחת לגיל 17 בחינם. הכניסה חופשית לבעלי כרטיס Paris Pass.
תחנת מטרו קרובה: Mabill

מוזיאון פיקאסו Musée Picasso

מוקדש לצייר והפסל הספרדי פאבלו פיקאסו, הכולל מעל 3,000 יצירות אמנות שלו לצד ציורים, רישומים, איורים, פסלים ותמונות מחיי האמן, המאפשרים למבקר לראות נקודת מבט קצת אחר על האמן הנערץ, כולל יצירות שלא חשף לעולם.

המוזיאון נמצא באזור המארה והציורים מוצגים בו בסדר כרונולוגי ובו האירועים מחולקים לפי כל תקופה בחייו לצד אירועים היסטוריים שקרו באותה תקופה בדיוק.

שעות פעילות: שלישי-שישי 10:30-18:00, שבת וראשון נפתח שעה קודמת ב-9:30 ובשני סגור.
מחיר: 12.50 אירו כניסה למבוגר. מתחת לגיל 18 הכניסה חינם. ניתן להוסיף 7 אירו ולקבל סיור מודרך באנגלית/בצרפתית.
תחנת מטרו קרובה: Saint-Paul

מוזיאון האוויר והחלל Musée de l'Air et de l'Espace

מוזיאון העוסק בתולדות התעופה, הנחשב לאחד מהמוזיאונים המובילים ביותר בצרפת, ולאחד מהמוזיאונים המובילים והוותיקים בתחום התעופה והחלל.

למרות שהמוזיאון לא נמצא בפריז עצמה אלא בלה בורז'ה, קומונה בפרברים הצפון-מזרחיים של העיר, כדאי מאוד להצפין עד לכאן כדי ליהנות ממוזיאון עצום המכיל יותר מ-19,000 פריטים הכוללים מטוסים, כלי טיס, חלליות, אב הטיפוס לקונקורד, רקטות שוויצריות וסובייטיות ועוד.

אם אתם כאן, אל תפספסו גם את החתיכה היחידה שנותרה מ"הציפור הלבנה", מטוס שהמריא בשנת 1927 מלה בורז'ה, וניסה לבצע, ללא הצלחה, את הטיסה הטרנס-אטלנטית הראשונה מפריז לניו יורק.

כתובת: Aéroport de Paris-Le Bourget, 93352 Le Bourget
שעות פעילות: שלישי-ראשון 10:00-17:00. בשני סגור.
מחיר: החל מ-9 אירו.
איך להגיע: קחו את ה-RER B לתחנת Le Bourget ומשם קחו את אוטובוס מס' 152.
לאתר המוזיאון לחצו כאן.

הפייסטה שלכם בפריז מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על מוזיאונים וגלריות שאסור לפספס בפריז ?

לעוד כתבות על פריז היכנסו למדריך שלנו על פריז.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!