חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאונים מומלצים בניו יורק שאסור לכם לפספס

מוזיאונים מומלצים בניו יורק הוא מדריך שכתבנו עבור כל מי שמתכנן טיול בניו יורק ורוצה לדעת באילו מוזיאונים הכי כדאי לבקר במהלך השהות שלכם בעיר.

בתור עיר ענקית ועצומה, אתם בטח מנחשים לעצמכם שגם המבחר של המוזיאונים בעיר הוא עצום ומגוון, לכן אל תצפו לראות אפילו חצי מהמוזיאונים בביקור שלכם בעיר, אלא נסו לבחור את המוזיאונים שהכי מדברים אליכם ונשמעים מעניינים לכם או לילדים שלכם אם אתם באים בתור משפחה (אל תפספסו גם את המדריך שלנו על ניו יורק עם ילדים על הדרך!)

במדריך ניסינו להביא לכם מבחר רחב ככל שאפשר על מוזיאונים שונים בעיר – החל ממוזיאוני אמנות, מוזיאונים מיוחדים כמו מוזיאון האופנה ומוזיאון ההגירה, מוזיאונים חשובים שנוגעים לכל אחד כמו המוזיאון לפיגועי 11 בספטמבר ועוד. 

מוזיאון המטרופוליטן לאמנות The Metropolitan Museum of Art

לא סתם אנחנו מתחילים את המדריך שלנו עם מוזיאון המטרופוליטן לאמנות, מכיוון שהוא נחשב לאחד המוזיאונים החשובים, המפורסמים והגדולים ביותר בעולם.

המוזיאון נמצא בצד המזרחי של הסנטרל פארק במרכז מנהטן, אך יש בו גם אגף נוסף בשם הקלויסטרס שנמצא בצפון מנהטן.

המוזיאון החשוב הזה נפתח בשנת 1872 ומוצגים בו יותר משני מיליון מוצגים מתחומי אמנות שונים כמו פיסול וציור אמריקאי, אירופאי, אסלאמי, יווני, רומי ועוד, אמנות קדומה של המזרח התיכון, כלי נשק, אמנות מיבשות שונות כמו אפריקה, אוקיאניה, אסיה ועוד, רישומים והדפסים, אמנות מצרית, ציור אירופאי, ספריות, כלי נגינה, אמנות מודרנית, אמנות מימי הביניים, תצלומים – ובקיצור, מה שלא תרצו.

ארה"ב
התפוח הגדול. ניו יורק ממעוף הציפור. במרכז התמונה ניתן לראות את האמפייר סטייט

מוזיאון לאמנות מודרנית מומה MoMA

אם אתם אוהבים אמנות מודרנית, זה המוזיאון שאתם צריכים להגיע אליו. מומה, או בשמו המלא המוזיאון לאמנות מודרנית (Museum of Modern Art) נמצא במנהטן ונחשב לאחד מהמוזיאונים הטובים והחשובים בניו יורק בפרט ובעולם כולו בכלל.

נמצאים כאן כמה מהציורים המפורסמים ביותר מעולם האמנות המודרנית שאין אדם שלא מכיר, גם אם אתם לא מומחים גדולים לאמנות, כמו "ליל כוכבים" של ואן גוך, "התמדתו של הזיכרון" של סלבדור דאלי, "חבצלות המים" של קלוד מונה, "הריקוד" של אנרי מאטיס ועוד.

בנוסף לציורים המוזיאון גם מציג המון צילומים מעניינים ויפים, ובהחלט כדאי להקדיש לו ביקור.

המוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע American Museum of Natural History

אחד המוזיאונים המפורסמים והחשובים בניו יורק ובארה"ב. הוא נמצא ממש על שדרת סנטרל פארק וסט והוא מציג בעיקר פוחלצים של בעלי חיים מסביב לעולם בסביבתם הטבעית ובאוסף שלדי הדינוזאורים העצום הכולל סוגים שונים של דינוזאורים, כשהגדול והעצום ביותר הוא השלד הענקי של טיטנוזאור ענקי באורך 37 מטר.

בנוסף לבעלי חיים, יש במוזיאון גם אוסף אנתרופולוגי, אוסף יהלומים, דגם של לוויתן כחול ועוד.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בניו יורק כאן:

מוזיאון סולומון ר. גוגנהיים The Solomon R. Guggenheim Museum

מוזיאון נוסף לאמנות מודרנית שנמצא באפר איסט סייד, מנהטן. המוזיאון נוסד ע"י קרן סלומון ר. גוגנהיים ומכאן שמו.

המוזיאון הוא אחד המוזיאונים המפורסמים של ניו יורק והוא מציג בעיקר אמנות מודרנית מופשטת.

הוא ידוע גם בזכות הצורה המיוחדת של מבנה המוזיאון, אשר נחשב על ידי רבים כיצירת אמנות בפני עצמה, לכן גם אם אתם לא נכנסים פנימה – כדאי לפחות להגיע כדי להתרשם מהמראה של המבנה המעוגל והלבן.

מוזיאונים מומלצים בניו יורק
מוזיאון סולומון ר. גוגנהיים. יפה מבחוץ ומבפנים

מוזיאון וויטני לאמנות אמריקאית Whitney Museum of American Art

או בשמו המקוצר "הוויטני", הוא מוזיאון לאמנות מודרנית ועכשווית עם אוסף המכיל יותר מ-12 אלף יצירות אמנות מודרנית הכוללים ציורים, צילומים ועוד.

מוזיאון העיר ניו יורק Museum of the City of New York

אם התאהבתם כמו כולם בעיר הכי שווה בארצות הברית ואתם רוצים ללמוד עליה עוד, אל תפספסו את המוזיאון המקסים הזה המציג את ההיסטוריה של העיר מהיום בו נוסדה ונקראה ניו אמסטרדם ועד ימינו אנו.

יש כאן ציורים, תמונות ופריטים המתארים את התפתחות העיר לצד חפצים אותנטיים והיסטוריים הממחישים את חיי התושבים בה – מרהיטים ועד צעצועים.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בניו יורק כאן:

Booking.com

האנדרטה הלאומית והמוזיאון לפיגועי 11 בספטמבר National September 11 Memorial and Museum

אנדרטה ומוזיאון להנצחת הקורבנות שניספו בפיגועי 11 בספטמבר 2001 הנוראיים שהתרחשו בניו יורק אך גם בוושינגטון ובפנסילבניה.

במהלך הפיגועים ניספו 2,977 אנשים, ובאתר בו ניצבו בגאווה מגדלי התאומים בעבר, נמצאים כיום אנדרטה מצמררת ועוצרת נשימה לצד מוזיאון שכולם מוקדשים לזכר הקורבנות.

הפיגוע נחשב לפיגוע הכי חמור בהיסטוריה של האנושות, וביקור במקום הוא חובה לכל תייר שמבקר בניו יורק. כולם זוכרים בדיוק מה הם עשו ואיפה הם היו כשהפיגועים קרו, ולהיות במקום העוצמתי הזה, בו המקום קרה, זה רגע מצמרר במיוחד שעל כל תייר לחוות.

אל תפספסו על הדרך את מרכז הסחר העולמי החדש One World Trade Center, גורד שחקים שנבנה במתחם של מגדלי התאומים, בסמוך לחורבות שלו. הגובה שלו הוא 1,776 רגל, כשנת העצמאות של ארה"ב והוא נחשב לבניין הגבוה ביותר בכל ארה"ב.

מוזיאון מכון האופנה The Museum of FIT

מוזיאון מקסים וחינמי שכדאי לשלב אותו במהלך הביקור שלכם בעיר, על הדרך, מאטרקציה לאטרקציה או אחרי עצירה במסעדה קרובה.

יש כאן אוסף מגוון של תלבושות ותחפושות מכל העולם, מהמאה ה-19 ועד ימינו. תמיד יש כאן גם תערוכות מתחלפות ומעניינות ובהחלט נעים לנקות פה את העיניים במקום שמדגיש את הצד האפנתי של ניו יורק.

מוזיאון גורדי השחקים Skyscraper Museum

אם אהבתם את המוזיאון על העיר ניו יורק ואתם גם רוצים ללמוד עוד על גורדי השחקים בעיר ועל גורדי שחקים מסביב לעולם, כדאי לכם לתת קפיצה גם למוזיאון הזה, הנחשב למוזיאון היחיד בעולם אשר מציג את ההתפתחות והבנייה של גורדי שחקים רבים ומפורסמים, בניו יורק ומחוץ לה.

בין היתר תוכלו למצוא כאן גם את המודל המקורי של מגדלי התאומים שבהחלט מעביר צמרמורת בגוף.

הנויה גאלרי ניו יורק New Gallery New York

מוזיאון-גלריה לאמנות המורכב מאוספי אמנות של סוחר האמנות סרג' סברסקי והיזם-אספן האמנות רונלד לאודר. המוזיאון מתמקד בעיקר באמנות גרמנית ואוסטרית, אותם נהגו במיוחד לאסוף סברסקי ולאודר.

בין היתר תמצאו כאן יצירות אמנות ואמנות דקורטיבית מאוסטריה ומגרמניה, אך הציור שללא ספק מושך את כל תשומת הלב ומהווה סיבה לבקר כאן הוא ללא ספק הציור "האישה בזהב" (או בשמו השני והארוך – "דיוקנה הראשון של אדלה בלוך-באואר") של גוסטב קלימט.

הציור מפורסם במיוחד בזכות הסרט "האישה בזהב" המספר את סיפורו האמיתי של הציור, אשר הוחרם על ידי הנאצים ממשפחה יהודית ולאחר מלחמת העולם השנייה עבר להיות מוצג במוזיאון לאמנות בוינה, כאשר הצאצאית היחידה של המשפחה היהודית מחליטה לתבוע את הציור בחזרה מאוסטריה.

מוזיאון ההגירה Ellis Island Immigration Museum

מוזיאון ייחודי ומעניין בנוף של ניו יורק, המספר את סיפור ההגירה והמהגרים בארה"ב. המוזיאן נמצא למעשה באליס איילנד Ellis Island, ובו נמצא הבניין שהפך להיות המבנה הראשון שראו כל המהגרים אשר היגרו לאמריקה.

כיום הבניין הזה, אשר הפך למעין דלת מעבר מהעולם הישן לעולם החדש, מספר את סיפורם של המהגרים וההגירה לארה"ב, ואף מאפשר לאנשים לחפש שמות של קרובי משפחה שהיגרו לארה"ב, לשמוע את סיפורם של המהגרים ועל תהליך ההגירה ועוד.

מוזיאון אינטרפיד Intrepid Sea-Air-Space Museum

מוזיאון הים האוויר והחלל אינטרפיד נחשב לאתר היסטורי ונמצא בו נושאת המטוסים המפורסמת "אינטרפיד" ששירתה במלחמת העולם השנייה.

אל תתנו למראה המדהים שלה להטעות אתכם – היא נפגעה רבות בזמן המלחמה ואפילו כמעט טבעה פעם אחת, אך כיום היא משופצת ולאות כבוד על עמידותה במלחמה החליטו להפוך את האתר בה היא נמצאת למוזיאון.

לצד נושאת המטוסים המפורסמת, תוכלו למצוא כאן מגוון תערוכות הכוללים מוצגים מעניינים שישמחו כל ילדים ומשפחה. למשל, יש כאן מטוס קונקורד בריטי (שנחשב לאחד מסמלי בריטניה), משחתת, צוללות ואפילו מטוס כפיר ישראלי!

הפייסטה שלכם בניו יורק מתחילה כאן!

אהבתם את הפוסט שלנו על מוזיאונים מומלצים בניו יורק ?

לעוד מדריכים מועילים על ניו יורק היכנסו למדריך שלנו על ניו יורק.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!