חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות חובה בלונדון לאוהבי הארי פוטר – המדריך למוּגל המתחיל

אטרקציות חובה בלונדון לאוהבי הארי פוטר הוא מדריך שנועד עבור כל מי שאוהב את הארי פוטר ומגיע לאנגליה, ה-ארץ של הארי פוטר והמדינה בה העלילה מתרחשת.

ג'יי קיי רולינג, כותבת ויוצרת סדרת הספרים של "הארי פוטר" שילבה בספרים המון נקודות ומקומות בלונדון בכתיבתה ויצרה בכך המון אטרקציות שנהיו מוקד עלייה לרגל עבור חובבי ואוהבי הספרים והסרטים.

המקומות הללו מופיעים גם בסרטים וכדאי מאוד לשלב אותם במהלך טיול ללונדון, בין אם אתם אוהבי הארי פוטר או מגיעים עם ילדים שנמנים ממעריצי הסרטים או הספרים של הארי.

אספנו לכם את כל המקומות החשובים בלונדון שקשורים להארי פוטר שיוסיפו לכם המון עניין וריגוש לטיול.

למידע על כרטיסי הנסיעה והתחבורה בעיר לחצו כאן.

סיור בסטודיו הארי פוטר של וורנר ברוס

זו כנראה אטרקציה מספר אחת בלונדון עבור כל מי שאוהב את סרטי הארי פוטר.

אם אתם אוהבי הארי פוטר מושבעים, כדאי לכם לפנות יום שלם לסטודיו של וורנר ברוס בו צילמו את הסרטים שהפכו לשוברי קופות ברחבי העולם.

בסיור תוכלו להיכנס מאחורי הקלעים, ללמוד על הטכניקות בו עשו אפקטים בסרטים, לראות מקרוב את התלבושות של השחקנים, המכשירים והמקומות שהופיעו בסרט ולהיכנס לתוך התפאורה עצמה כמו המשרד של דמבלדור, הבית של האגריד, אולם האוכל הענקי של הוגוורטס ועוד.

בגלל הביקוש הרב של המקום, יש לקנות כרטיסים מראש בעוד מועד!!!

אם אתם מגיעים בתקופת החורף וחג המולד, מה-27 בנובמבר עד ה-17 בינואר, תזכו לראות את טירת הוגוורטס שבסטודיו מלאה בשלג, ממש כמו בסרט כאשר הגיע חג המולד.

למידע נוסף על ביקור בסטודיו, לחצו פה.

ביקור בסטודיו של הארי פוטר בלונדון
הסטודיו להארי פוטר. חובה לחובבי הילד ששרד

גשר מצודת לונדון והסביבה

בסרט "הארי פוטר ומסדר עוף החול", הארי עף עם חברי המסדר מעל נהר התמזה ועובר ממש בגשר מצודת לונדון, שעם כל הכבוד להארי פוטר היא גם ככה אטרקציה מפורסמת ואהובה ביותר בלונדון הנחשבת לאתר חובה בעיר, כך שבכל מקרה סביר להניח שתקפצו לכם.

גם גשר המיליניום נראה באותה סצנה מפורסמת, אך בסרט עצמו הגשר נהרס בידי אוכלי המוות הרעים.

עוד גשר שכדאי לבקר באזור הוא Lambeth Bridge, בו האוטובוס הקסום בעל 3 הקומות מתכווץ כאשר הוא נכנס בין 2 אוטובוסים לונדוניים.

סיור הארי פוטר ברחבי העיר

אם אתם רוצים להצטרף לסיור קבוצתי בן כמה שעות ברחבי העיר עם מדריך שלוקח אתכם ישירות אל כל המקומות החשובים בעיר הקשורים להארי פוטר, מומלץ בחום להזמין כרטיסים מראש דרך הכפתור הבא:

המקום בו הארי פוטר גילה שהוא ניחן בכשרון לדבר לחשננית

עוד אטרקציה שקשורה להארי פוטר היא גן החיות של לונדון "ZSL London Zoo".

בגן החיות המרתק והיפה הזה,, תוכלו למצוא את "בית הזוחלים" (The Reptile House) ביתם של הנחשים הגדולים ביותר שחיים בכדור הארץ לצד לטאות ותנינים.

אבל עם כל הכבוד לחיות כאן, סביר להניח שאם צפיתם בסרטי הארי פוטר, המקום הזה מיד יעביר בכם דה ז'ה וו – זהו בדיוק המקום שבו הארי פוטר דיבר עם הנחש בתחילת הסרט הראשון "הארי פוטר ואבן החכמים" והרגע המכונן בו הבין שהוא בעל כוחות מיוחדים.

כתובת: Outer Circle, Regent's Park
שעות פתיחה: פתוח כל יום מהשעה 10:00.
תחנת טיוב קרובה: Camden Town
מחיר: 18 ליש"ט לילד, 24.30 ליש"ט למבוגר. יש הנחות לקבוצות ומשפחות.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות של הארי פוטר בלונדון כאן:

שוק לדנהול Leadenhall Market

שוק מזון מקורה, הממוקם בסיטי של לונדון, בו תוכלו למצוא דוכני פרחים, בשר, גבינות ואוכל טרי לצד חנויות, פאבים ומסעדות. מבנה השוק הוא אתר היסטורי מוכרז מאז שנת 1972.

במבנה השוק, המאופיין בגג מעוטר ורצפת אבן מיוחדת, צולמו מספר סצנות של סמטת דיאגון בסדרת סרטי הארי פוטר, על פיהם ממוקם השוק בסמוך לסמטה המפורסמת, בה הארי עושה קניות לפני תחילת שנת הלימודים.

השוק הוא אחד מהמקומות היפהפיים, המיוחדים והקסומים בלונדון ואפשר להגיד שהוא אטרקציה סודית ומיוחדת, גם לאוהבי העיר שחשבו שראו כבר הכל וגם למעריצי הארי פוטר!

תחנת הרכבת "קינגס קרוס"

לפי הסרטים והספרים, בתחנה התמימה למדי הזו, בה יוצאות רכבות ליעדים רבים ברחבי בריטניה, תוכלו למצוא את הקיר המפורסם, ¾9, בו הארי פוטר וחבריו היו עוברים דרכו בריצה כדי להגיע לרכבת שלוקחת להוגוורטס, הנחבאת מעיניי המוגלוגים (אלו שאינם קוסמים, כלומר: אנחנו).

לאור הצלחת הספרים והסרטים, הוחלט לשים חצי עגלת מזוודות וחצי כלוב ינשופים בתוך הקיר, כדי שיראה שחצי מהם כבר בתוך הקיר באופן קסום, בדרך לצד השני של התחנה, כך שלכם נשאר רק להצטלם כאילו אתם אוחזים בעגלה ורצים לעבר הקיר.

אטרקציות חובה בלונדון לאוהבי הארי פוטר
מי רוצה לנסוע להוגוורטס? השלט בקינגס קרוס

חנות הארי פוטר מול תחנת הרכבת קינגס קרוס

ממש ליד הקיר המפורסם תמצאו חנות שכל כולה מוקדשת להארי פוטר: תוכלו למצוא שם מזכרות, מתנות, חולצות, שרביטים, סוכריות ג'לי בכל הטעמים, מחזיקי מפתחות ועוד, ממש כמו בסטודיו של הארי פוטר.

כך שאם פספסתם או וויתרתם על חווית הסטודיו של וורנר ברוס, תוכלו לפחות להשלים כאן את החוויה ולחזור הביתה עם מזכרות רשמיות של הארי פוטר.

בנוסף, בשעות היום עומד צוות מטעם החנות שדואג לצייד אתכם בשרביטים וצעיפים כאחרוני התלמידים בהוגוורטס והם גם מצלמים אתכם (בתשלום).

לאתר החנות.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בלונדון כאן:

Booking.com

כיכר פיקדילי

הכיכר האהובה הזו, שגם היא כמו גשר מצודת לונדון אתר חובה בלונדון וסביר להניח שתבקרו בה בכל מקרה, הוא המקום בו הארי, רון והרמיוני ברחו מהחתונה של אחיו הגדול של רון לאחר שאוכלי המוות רדפו אחריהם בסרט "אוצרות המוות חלק 1".

תחנת הטיוב ווסטמיניסטר

תחנת הטיוב הזו, הנמצאת ממש ליד הביג בן המפורסם, הייתה אחד מהמקומות שבהם הארי השתמש כדי לנוע ממקום למקום בסרט "מסדר עוף החול". בעת הצילומים, התחנה הייתה סגורה לציבור במשך יום שלם לטובת הצילומים.

הצטלמו עם תא טלפון אדום

תאי הטלפון האדומים, אחד מהסמלים הבריטים המובהקים ביותר, שימשו את הקוסמים בתור תחנת מעבר כדי להגיע למשרד הקוסמים אשר נחבא מעיניי המוגלגים.

אל תשכחו לעשות סלפי, והיזהרו בטעות לא ללחוץ על מקש לא נכון בטלפון, שיכול לשלוח אתכם בטעות למשרד הקוסמים…

מלון ג'אורג'יאן האוס The Georgian House Hotel

המלון הוותיק הזה מציע חדרים שכולם מעוצבים באווירת הסרטים והספרים של הארי פוטר, אשר יגרמו לכם להרגיש שאתם ישנים בהווגרטס, בית הספר לקוסמים!

המלון הזה הוא גן עדן עבור מעריצי הארי פוטר ואוהבי התמונות לאינסטוש. האורחים במלון הזה יכולים לנצל גם את החבילה המיוחדת שמוצעת בו אשר לוקחת אתכם לטיול רגלי בעיר העובר על כל נקודות הציון המרכזיים המופיעים בסרטים וכולל גם כניסה לסיור בסטודיו של הארי פוטר.

המחירים לא זולים, אך למעריצים שרופים של הארי פוטר, זו חוויה בלתי נשכחת!

בר קוסמים The Cauldron

בבר הזה, שנבנה בהשראת "הארי פוטר", האורחים והמבקרים אשר ייכנסו אליו יקבלו, כל אחד, גלימה כדי להיכנס לאווירה, קדרה כדי לערבב את המשקאות וכמובן שרביט לכל קוסם.

אם חשבתם שברמן יגיש לכם משקאות בבר הזה, טעות בידכם – כאן אתם צריכים ליצור את הקוקטייל שלכם במו עצמכם בעזרת שימוש במרכיבים שונים ומיוחדים.

ניתן להיעזר בספר הכישוף של הבר כדי לבחור את הקוטייל ולהכין אותו בעזרת "כשפים" ו"קסמים" מתוך עולמו הקסום של הארי פוטר שיצרה בכישרון רב ג'יי קיי רולינג.

כתובת: 5d Stoke Newington Rd, Stoke Newington, London N16 8BH
שעות פתיחה: רביעי-ראשון 11:00-23:30, בשני ובשלישי סגור.
מחיר: הבר הזה הוא אטרקציה לכל דבר, לכן יש לקנות כרטיסים מראש. בגלל הביקוש, יש לקנות כמה שיותר מוקדם.

אטרקציות חובה בלונדון לאוהבי הארי פוטר
החנות MinaLima אחראית על הגרפיקה של הסרטים. לא לפספס

החנות House of MinaLima

החנות נמצאת בווסט אנד של לונדון מאפשרת כניסה חלומית וויזואלית אל תוך עולמה הקסום של ג'יי קיי רולינג, יוצרת סדרת הספרים והסרטים המצליחה "הארי פוטר".

המעצבים מירפורה מינה ואדוארדו לימה, שעומדים מאחורי העיצובים של סרטי "הארי פוטר" ו"חיות מופלאות וכיצד ניתן למצוא אותם" מציגים בחנות שלהם את כל עבודת העיצוב שלהם בתערוכה חינמית, גדולה ומרתקת אשר מומלצת לכל אוהבי הארי פוטר, אך לא רק.

הבית בן 4 הקומות מציג על גבי קירותיו תמונות, יצירות אמנות והדפסים מקוריים של גרפיקה מתוך הסרט, אשר מעניקים הצצה מרתקת על סדרת הסרטים המצליחה.

מלבד אמנות, תמצאו כאן אביזרים רבים וחשובים מתוך הסרט שהגיעו מאולפני וורנר ברוס – החל מהמכתב של הארי המודיע על קבלתו להוגוורטס ועד לעיתונים מעודכנים של "הנביא היומי", העיתון הרשמי של עולם הקוסמים.

בקומת הקרקע תוכלו לרכוש מהדורות מיוחדות של הסרט במהדורה מוגבלת, עבודות צבעוניות אחרות, עותקים משוכפלים, מתנות, ספרים ועוד הישר מצוות המעצבים המקורי של סדרת הסרטים.

ביקור בחנות מהווה אלטרנטיבה חינמית לביקור באולפני וורנר ברוס או בנוסף, וכל ביקור כאן הוא חוויה בלתי נשכחת.

שעות פתיחה: כל יום מ-12:00 עד 19:00.
כתובת: 26 Greek Street, Soho, London, W1D 5DE
תחנת טיוב קרובה: Leicester Square Station.
טיפ: עמוס בסופי שבוע. מומלץ להגיע בימי שני, שלישי וחמישי.

הפייסטה שלכם בלונדון מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך שלנו על אטרקציות חובה בלונדון לאוהבי הארי פוטר ?

לעוד מדריכים מועילים היכנסו למדריך שלנו על לונדון.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

2 תגובות

  1. תבורכו!!! המדריך הזה מצוין וזה בדיוק מה שחיפשתי בתור אמא לילדים שאוהבים את הארי פוטר. תודה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!