חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארקים גנים ויערות מומלצים בפריז – מנוחה קלה בעיר הגדולה

פארקים גנים ויערות מומלצים בפריז הוא אוסף המלצות על פארקים וגנים בפריז ואף מחוץ לה שכדאי מאוד לשלב במהלך הטיול  לצד אתרי חובה בפריז לבין המוזיאונים המומלצים והאטרקציות המפורסמות.

חלק מהגנים והפארקים, כמו למשל גני טווילרי או שאמפ דה מארס, הם אטרקציה בפני עצמם וגם קרובים לאטרקציות רבות בעיר לכן שווה לעצור בהם, לנוח, ואף לערוך פיקניק אם מזג האוויר מאפשר.

גני טווילרי

הם ללא ספק הגנים המפורסמים בעיר וספק אם לא תעברו לידם או בתוכם בדרך למוזיאון הלובר או לכיכר קונקורד. הגנים הם די קטנים אך היופי בו שווה עצירה – בין היתר תמצאו כאן מזרקות, פסלים, פרחים ואף מוזיאונים לאמנות כמומוזיאון האורנז'רי האהוב.

הכניסה בחינם אך שימו לב שהגנים נסגרים בערב בסביבות השעה 21:00.

פארק שאמפ דה מארס

פארק עצום ויפה וריאה ירוקה אחת גדולה בבירת צרפת. הוא נקרא כך כי בעבר שימש כמגרש מצעדים ומסדרים של הצבא, שהבניין שלו נמצא לא רחוק מכאן.

הפארק הוא כמו כיכר רבין שלנו – נוהגים לחגוג בו חגים, להקים בו תערוכות חשובות, כמו זו שבמסגרתה בנו את מגדל אייפל ששימש כשער לתערוכה, לערוך הפגנות, לחגוג את יום הבסטיליה, את הניצחון במונדיאל וכמובן גם מקרים פחות שמחים כמו הפיגועים שידעו פריז בשנים האחרונות.

כדאי לעצור פה ביום שמש יפה, לשבת על הדשא כאחרון התיירים, לערוך פיקניק ולהתרשם מהמראות. כמו כן זה מקום מושלם לתמונות עם המגדל המפורסם ביותר בעולם – מגדל אייפל !

יער בולון

הגנים הגדולים ביותר בפריז וריאה ירוקה אחת גדולה ששווה מאוד לבקר, בעיקר עם ילדים.

יער בולון מציע לכם שעות של כיף ובריחה מהעיר הגדולה והעמוסה. מלבד גנים, עצים וצמחייה, תמצאו כאן מגוון אטרקציות כמו טירה, מערות, שרידים ארכיאולוגיים, גן שעשועים, רכבת שעוברת ברחבי הפארק, אגם מלאכותי, מתקני שעשועים וכושר ועוד.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בפריז כאן:

גני טרוקדרו

אתר חובה לכל מי שמעוניין בתמונות עוצרות נשימה על רקע מגדל אייפל. הגנים נמצאים ממש מול המגדל המפורסם, ומציעים לכם מרפסת יפהפייה המוקפת בריצוף יפה ופסלים שמוסיפים לאווירה ולרקע של התמונות.

כדאי להגיע לכאן גם באור יום וגם בלילה. כשאתם מגיעים בלילה, נסו לכוון לשעה עגולה כדי לצפות משם במופע הנצנוצים של מגדל אייפל, מה שיבטיח לכם חוויה נעימה, בלתי נשכחת ורומנטית במיוחד.

פריז: המדריך המלא לטיול בפריז

גני לוקסמבורג

אתר חובה בפני עצמו בפריז, הוא פארק יפה, נעים ופתוח שבו תמצאו לא רק תיירים אלא גם פריזאיים מקומיים שאין להם גינה בבית ומגיעים לכאן כדי להירגע, לדבר עם חברים, לקרוא עיתון או סתם לטייל עם הכלב.

בגלל המיקום המנצח של הגנים ברובע הלטיני, יש כאן אווירה צעירה ורגועה של סטודנטים עם מזרקות, פסלים מפורסמים (כמו למשל העתק של פסל החירות או פסל של אישה המכניסה את ידה לתוך פסל פה האמת שהוא אחד מאתרי החובה ברומא), פרחים, אגם מלאכותי ועוד.

כשאתם שם, שימו לב גם לארמון לוקסמבורג המרשים שהיום משמש כמשכן הסנאט הצרפתי.

פארק דה בוט שומון

אחד הפארקים המתויירים בפריז, וזה לא פלא. הפארק כולל בתוכו המון גבעות, פרחים יפהפיים, מפלים, מערות, אי מלאכותי ואפילו מקדש שיגרום לכם לחשוב שאתם ברומא או באתונה.
 
הפארק הוא המועדף ביותר עבור מי שרוצה קצת שקט מההמולה של העיר וגם למי שרוצה להצטלם ולצלם תמונות בפארק יפה שכל כולו הוא אתר צילום אחד גדול שיגרום לכם לשכוח שאתם בפריז!

פארק סן קלו

או בצרפתית Parc de Saint-Cloud, הוא פארק יפהפה ועוצר נשימה קצת מחוץ לפריז שבו תוכלו למצוא עשרות פסלים, שטחים ירוקים, עצי ברוש מסודרים להפליא ומזרקות מעוטרות.

הפארק הזה, הפתוח כל יום מ-7:30 בבוקר עד 9 בערב, הוא אחד הסודות הגדולים ביותר של פריז, וברגע שתגיעו לשם תפרדו מעדרי התיירים של העיר. הכניסה לפארק חופשית ואפשר להגיע אליו בקלות דרך רכבת RER.

אם הפארק הזה נראה לכם מוכר – לא טעיתם! הוא שימש את הזמרת האירית שינייד או'קונור כסט לקליפ Nothing Compares 2U הנחשב לאחד הקליפים והלהיטים הגדולים של שנות ה-90!

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בפריז כאן:

Booking.com

פארק מונסו (בצרפתית: Parc Monceau)

פארק המעוצב בסגנון אנגלי ובעל אווירה רגועה, ניחוחה ושקטה, יגרום לכם לפקפק בכך שאתם במרכז פריז הרועשת והגדולה!

בפארק תוכלו למצוא מגוון פסלים של צרפתים מפורסמים ומונומנטים מיוחדים וגראסות מוקטנות של אתרים מפורסמים בעולם כולו כמו גרסא קטנה של הפירמידה המצרית, מצודה סינית, טחנת רוח הולנדית ועוד.

אם אתם באים עם ילדים, תוכלו ליהנות ממגרשי משחק רחבים וגדולים לילדים וממספר גני פרחים יפהפיים.

הפארק נמצא ברובע ה-8 כך שתוכלו לשבת לכם בנחת, ואפילו לעשות פיקניק בלב הריאה הירוקה והיפה הזו שבפריז, לעצום עיניים ולדמיין איך אנשי החברה הגבוהה של פריז מהמאות הקודמות בילו ונשמו אוויר צח בפארק המגונדר הזה.
למי שעדיין קשה לו להתנתק – יוכל להינות מ-WIFI חינם שזמין לכולם ברחבי הפארק.

גן יצחק רבין

גן קטן וצנוע בצמוד לפארק ברסי שנמצא ברובע ה-13. הגן נמצא באזור פחות מיושב ושקט לכן השקט פה שורר לאורך כל היום וזה מקום מושלם לנוח ולהירגע בו.

כמו כל גן צרפתי, גם כאן תמצאו גשרים יפים, גינון צרפתי מטופח, צמחייה מיוחדת, מפעלי מים קטנים, פסלים, מפלי מים ועוד.

בכניסה לגן תמצאו שלט המסביר למבקר מי היה יצחק רבין ז"ל, עליו קרוי הגן, על מאבקו לשלום ועל מורשתו המיוחדת.

תחנת מטרו קרובה: Bercy
שעות פתיחה: 8:00-20:30. בימי שבת וראשון נפתח ב-9 בבוקר.

יער ונסן

פארק בסגנון אנגלי שנמצא במזרח העיר פריז ונקרא על שם העיר ונסן שבה הוא נמצא.

הפארק העצום הזה, ששטחו הוא פי שלושה מגודלו של הסנטרל פארק בניו יורק ופי 4 מהייד פארק בלונדון, היה פעם שדה ציד מלכותי שניתן לעם הצרפתי ע"י לואי ה-15 והפך לפארק ציבורי.

מעבר לאלפי עצים, אצטדיונים, מסלולי רכיבה, אגמים, מסעדות ובתי קפה, מתקני שעשועים ועוד שיש בכל פארק, יש כאן אטרקציות מרכזיות כמו גן החיות של פריז שמומלץ לכל מי שמגיע עם ילדים ופארק הפרחים המרהיב והיפהפה שהוא בגדר חובה לאוהבי פרחים.

יש רכבת בתשלום שעושה סיבוב בפארק העצום וניתן גם להגיע למרכז בודהיסטי מיוחד ובו פסל בודהה ענקי ומרשים שיגרום לכם לחשוב לרגע שאתם במזרח אסיה.

אם זכיתם ביום שמשי ונעים בעיר – אל תפספסו!

שעות פתיחה: כל יום 8:00-19:30
תחנת מטרו קרובה: Port Dorée (ומשם קצת הליכה)

פארק אנדרה סיטרואן

ממוקם ברובע ה-15, וסביר להניח שלא תקראו עליו בשום מדריך או ספר טיולים לפריז, כי הוא לא מתויר ולא נחשב למפורסם במיוחד.

אך מי שיגיע לכאן יגלה פארק נעים ונקי ושונה מאוד מפארקים אחרים בעיר במיוחד בזכות הניגוד הבולט בין המודרני לעתיק: למשל, תמצאו כאן מבני זכוכית מרהיבים לצד שדרות עצים גזומים ויפהפיים.

הילדים כאן יוכלו ליהנות מהמזרקות שפורצות לפתע מתוך הרצפה כאילו היו גייזרים באיסלנד וכמובן לקבל תצפית על פריז ממעוף הציפור בזכות הכדור הפורח הענקי שניצב כאן בפארק – ללא ספק תוכלו להשוויץ לחברים ולמשפחה שראיתם את פריז בדרך מיוחדת ומקורית בניגוד לאחרים שרואים את פריז דרך האייפל !

תחנת מטרו קרובה: Balard
לאתר הרשמי של הכדור פורח בפארק:
http://www.ballondeparis.com/

גינת אנה פרנק

מקום שמוקדש לילדה היהודייה שנגעה בלב של כולנו בזכות היומן שלה שתיאר את חייה במחבוא בבית קטן בלב אמסטרדם, עד שנתפסה בידי הנאצים בגלל הלשנה.

הגינה הקסומה הזו נמצאת ממש בלב של העיר פריז, והתיירים פשוט פוסחים עליה מבלי לדעת איזו חתיכת היסטוריה יש שם.

בלב הגינה, תוכלו למצוא את עץ הערמונים המפורסם שאותו אנה אהבה כל כך והיא הייתה נוהגת להסתכל עליו ימים רבים כששהתה במחבוא. למי שתהה איך העץ הגיע לכאן מאמסטרדם, זה כי העץ המקורי קרס ב-2010 וייחור שלו ניטע כאן בפריז.

במקום יש שלט המספר על אנה פרנק, לוח שחמט ואף מתקנים לילדים. מה שמוסיף לאווירה של המקום הם הבנייני מגורים היפים שמקיפים את הגינה, היעדר התיירים, המקומיים שמגיעים לכאן וגם הכניסה הסודית לגינה שהופכת אותה לנסתרת ולפנינה מקומית אמיתית.

שעות פעילות: כל יום מ-10 בבוקר עד 8 בערב.
תחנת מטרו קרובה: Rambuteau.

הפייסטה שלכם בפריז מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על פארקים גנים ויערות מומלצים בפריז ?

לעוד כתבות על פריז היכנסו למדריך שלנו על פריז.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

Picture of מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!