חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות, מאפיות ובתי קפה מומלצים בפריז – מדריך האוכל המלא לפריז

מסעדות, מאפיות ובתי קפה מומלצים בפריז הוא מדריך מקיף ומתעדכן מדי פעם של כל מה שקשור לאוכל בבירת צרפת, פריז.

אספנו לכם כמה מסעדות כשרות, גלידריות, מאפיות ובתי קפה שאסור לכם לפספס בשום פנים ואופן כשאתם מטיילים בפריז.

בתיאבון!

Des Gateaux Et Du Pain

כשמגיעים לפריז הדבר הראשון שרובנו נחפש הוא הפטיסרי (מאפיות מתמחות) וסביר להניח שריח של מאפיה קרובה פשוט יגרום לכם להיכנס אליה גם אם לא תרגישו רעב.

אך מי שמחפש מאפיה מפתיעה ומיוחדת עם טעם מנצח כדאי לו ללכת למאפיה הזו שנמצאת ממש בשולי שכונת מונפרנס, הרחק מהמוני התיירים של העיר.

עם עיצוב מודרני ונעים שחלקו זכוכית בשילוב עם שחור, תופתעו לגלות שכאן אפשר לקנות מאפים אותנטיים וטעימים במיוחד כמיטב המסורת הצרפתית!

לא משנה מה תקנו כאן – פרנץ' טוסט, שוסון, פום, לחמים שונים או עוגות מרהיבות – כל ביס שתתנו יגרום לכם לרוץ לכאן שוב ולקנות עוד ללא הכרה!

שעות פתיחה: מדי יום בשעות 9 עד 8 בערב, יום ראשון עד 6 בערב ובשלישי סגור.
כתובת: 63 Boulevard Pasteur, 75015 Paris
תחנת מטרו קרובה: Gare Montparnasse

מה אפשר לעשות בימי ראשון בפריז

קפה דלמאס (Cafe Delmas)

הוא בית קפה שנמצא בשוק האוכל הנודע של פריז ברחוב מופטאר. כשתגיעו לרחוב, העיניים שלכם לא יוכלו לפספס אותו: הוא מפואר ונמצא ממש בתחילת השוק.

בתפריט של המקום תמצאו מנות צרפתיות מעולות בהתאם למטבח הצרפתי, אך ה-כוכב בתפריט והמנה שאתם צריכים להזמין הוא ללא ספק ההמבורגר, שיהיה אחד ההמבורגרים הטובים שטעמתם בפריז בפרט ובחייכם בכלל!

ההמבורגר מגיע עם פיסת בייקון מעליו ולצידו כמובן צ'יפס. הלחמנייה טרייה וצרפתית והשיק הצרפתי יהפוך את ההמבורגר גם לתמונה מושלמת לאינסטגרם ולפייסבוק, כך שגם לאחר שתסיימו את הארוחה תהיה לכם מזכרת יפה מאחת המסעדות הטובות ביותר בפריז!

שעות פעילות: כל יום משעה 8 בבוקר עד 2 בלילה.
תחנת מטרו קרובה: Place Monge
טיפ: ביום של שמש מומלץ לשבת בחוץ עם הפנים לכיכר הקטנה והיפהפיה.

פושון (Fauchon)

נחשבת שנים בתור ה-מקום לבקר בו לכל מי שאוהב לאכול, ולאכול טוב. במקום העצום הזה יש כל מה שאי פעם רציתם והתביישתם לקנות: מעדנים, גבינות מעולות, לחמים, באגטים, פירות, נקניקים, קינוחים ועוד.

גם אם אתם לא מתכוונים לקנות, כדאי תמיד לבקר פה כדי להתרשם מההיצע ומהכמות המרהיבה. הדברים כאן לא זולים בלשון המעטה, אך לא כדאי לפספס על החוויה בביקור כאן. מומלץ לקנות כמה מצרכים כדי לערוך פיקניק בחוץ ביום קיצי בפריז או לפנק את החברים והמשפחה שנשארו בארץ בגבינות או בלחמים המדהימים של המקום.

שימו לב – יש 2 חנויות: אחת ענקית עם 3 קומות (קומת יינות, קומת מעדנים וממרחים וקומה בה יש מסעדה) ובחנות השנייה גבינות, לחמים טריים וקינוחים.

כתובת: 30 Place de la Madeleine
שעות פתיחה: מדי יום מ-10 בבוקר עד 8 וחצי בערב. ביום ראשון סגור.
תחנת מטרו קרובה: Madeleine

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות עם אוכל בפריז כאן:

המסעדה בבית העתיק ביותר בפריז

ניקולא פלאמל היה אלכימאי צרפתי שחי במאה ה-14 בפריז וע"פ האגדה, הוא היה גדול האלכימאים והיחיד שהצליח להשיג את 2 היעדים של האלכימיה: יצירת אבן החכמים שהופכת כל עופרת לזהב ורקיחת שיקוי חיי נצח, שבזכותו, יש הטוענים, הוא חי עד היום.

לרובנו ניקולא פלאמל מוכר במיוחד בזכות הספר "צופן דה וינצ'י" וכמובן בזכות הספר הראשון של הארי פוטר "הארי פוטר ואבן החכמים", שם הוא מוזכר כאחד החברים הקרובים ביותר של דמבלדור, מנהל ביה"ס הוגוורטס, וגם כמגלה אבן החכמים שבזכותה הוא בן אלמוות.

ביתו שבפריז נבנה בשנת 1407 ועומד שלם עד היום, מה שהופך אותו למבנה העתיק ביותר שעומד היום בפריז. אומנם פלאמל כבר לא גר שם יותר, אך המבנה עדיין קיים ומשמש כיום כמסעדה.

שווה להגיע למסעדה אם אתם באזור ולהרגיש שחזרתם למאה ה-14. ומי יודע, אולי בין הסועדים במסעדה, תתקלו בניקולא פלאמל בכבודו ובעצמו, שיסכים לחלוק עמכם את סוד חיי הנצח…

כתובת: Rue de Montmorency 51
תחנת מטרו קרובה: Rambuteau

הגלידה האיטלקית של Amorino

זוהי רשת גלידריות איטלקיות מוכרת ופופולארית בעיר עם יותר מ-10 סניפים המפוזרים במוקדי התיירות האהובים כמו ברובע מארה, במרכז פומפידו, בגלארי לפאייט ועוד.

למי שרוצה להתענג על גלידה איטלקית או להרגיש שהוא שוב ברומא, מומלץ לא לוותר על הגלידות של המקום. יש כאן עשרות טעמים שונים של גלידה המוגשות בצורה של ורד על גביע, ממש כמו גלידות הורד המפורסמות בניו יורק ובהונגריה.

לאתר הרשמי של הגלידרייה לבירור סניף קרוב אליכם >>
http://www.amorino.com/en/

קפה דה פלור

זהו בית קפה היסטורי, מוקפד, מהוקצע קסום בעל שיק פריזאי. הוא בית הקפה הוותיק ביותר בעיר מאז שנת 1887. המקום הזה מושך אליו אלפי מבקרים מדי יום בזכות האווירה הפריזאית הבוהמיינית והאותנטית שבו וגם בזכות הלקוחות הידועים כמו מנהיגים, פילוסופים וסופרים שנהגו לפקוד אותו כגון ראש ממשלת הרפובליקה העממית של סין לשעבר ג'ואו אנלאי, ז'וריס-קרל הויסמנס, רמי דה גורמון, פיקאסו, סימון דה בובואר, אלבר קאמי, ז'אן-פול סארטר ועוד.

כיום בית הקפה הזה עדיין נחשב אבן דרך בפריז והוא נקודת ציון מצוינת לעצירה מהטיול וצפייה בעוברים ושבים כדי לספוג את האווירה הפריזאית. תוכלו לשתות כאן קפה משובח או שוקו עם קרואסון, יש פה מגוון ארוחות בוקר קלות, קינוחים, מרק בצל טעים ומשקאות חריפים.

שעות פתיחה: כל יום בין 1:30-7:30
תחנת מטרו קרובה: Mabillon
לאתר הרשמי: http://cafedeflore.fr/

לאדורה

כשתכנסו לבית קפה הזה, תחשבו שנכנסתם לתוך ארמון – אפילו השירותים במקום מפוארים. יש כמה סניפים בעיר, שהמפורסם ביניהם הוא כמובן זה שבשאנז אליזה. הסניף יעניק לכם חוויה נהדרת עם קרואסונים, מקרונים ועוגיות שלא תשכחו לעולם.

המחירים יכולים להיות יקרים, אבל שווה לפחות לעצור פה לאחר שופינג ארוך לכוס קפה. ניתן גם לאכול פה ארוחות בוקר ובראנץ'. מה שבטוח, לא תצטערו!

לאתר הרשמי >>
https://www.laduree.fr/en/

מסעדה איטלקית לה קורטה La Corte

ממש ליד רחוב ריבולי המרכזי שבפריז, בסמטה נסתרת, בין חנויות מפורסמות ויקרות, נמצאת לה בשקט מופתי המסעדה האיטלקית האותנטית והטעימה במיוחד, La Corte, שתגרום לכם עם כל ביס לחשוב שעזבתם את פריז והגעתם לאיטליה!

לא משנה איזו מנה תזמינו מהתפריט, שכולל בעיקר פסטות ולזניות, לא יגרום לכם להצטער. המסעדה מנוהלת על ידי משפחה איטלקית והאווירה פה שקטה, רגועה וחמימה.

אם תשימו לב, תבחינו שכל האורחים במסעדה הזו מיודדים עם בעל המסעדה, מכיוון שהמסעדה הזו היא סוד קסום של הפריזאים ותיירים לא תמצאו כאן.

המחירים כאן סבירים במיוחד והמסעדה הזו תבטיח לכם ערב נהדר וסיום יום נפלא בעיר האורות. arrivederci!

שימו לב: יש להזמין שולחן מראש!!! ניתן לעשות זאת בטלפון +33142604527
רחוב: 320 Rue Saint Honoré
תחנת מטרו קרובה: Pyramides
שעות פעילות: פתוח כל יום חוץ מימי ראשון, בין השעות 12:30-14:15, 19:30-22:30. ביום שבת פתוח רק בערב בשעות 19:30-22:30.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בפריז כאן:

Booking.com

גלידריית Berthillon

השם של הגלידרייה ידוע ומוכר בעיר ממש כמו המקרון של לאודרה, ולא סתם היא נחשבת לאחת הגלידריות המשובחות והטובות ביותר לא רק בפריז אלא בצרפת כולה.

הגלידות כאן מיוצרות ממוצרים טבעיים בלבד והמתכונים כאן הם ייחודיים וסודיים, כאלו שעוברים בעסק המשפחתי שנים על גבי שנים ושהטעם שלהם השתמר באופן מדויק.

כבר לפני שתגיעו תבחינו בתור ארוך לכניסה, אך אל תתנו לזה לשבור אתכם! כי בפריז, כשיש תור ארוך קל מאוד להבחין שהתמורה שווה ולא סתם יש כאן תור.

בין הטעמים המומלצים ניתן למנות קרמל, קפה, ג'ינג'ר, ערמונים מסוכר, שוקולד ועוד. לא משנה מה תבחרו – אתם לא תתאכזבו!

לבירור סניפים, שעות פעילות ועוד היכנסו לאתר הרשמי >>
www.berthillon.fr

קפה קונסטנס (Café Constant)

בראסרי-מסעדה שמציעה לכם אוכל צרפתי אותנטי, מסורתי ומשובח במחירים לא פחות ממופלאים בהתחשב בשאר המחירים בפריז היקרה.

המסעדה היא דרך נהדרת לסיים יום נפלא לאחר שביקרתם במגדל המפורסם בעולם, מגדל אייפל. לאחר שתחלפו על פני כל המסעדות התיירותיות הקרובות לאייפל שמציעים מחירים מופקעים, ולא בהכרח טעים, תגיעו לקפה קונסטנס כדי ליהנות מערב אינטימי וטעים מבלי לשלם מחירים גבוהים.

בין היתר תוכלו להזמין כאן פירות ים טריים, מנות צרפתיות קלאסיות וטיפוסיות כמו מרק בצל, אסקרגו ועוד.

המקום מומלץ למי שמעוניין לסיים את היום ליד מגדל אייפל, להרגיש את האווירה הצרפתית המקומית, לטעום אוכל מסורתי ולא לשלם המון.

כתובת: 139 Rue St-Dominique
מחירים: סביבות ה-20-30 אירו לארוחת צהריים.
שעות פתיחה: כל יום מ-7:30 עד 23:00. ביום ראשון מ-8 בבוקר.

סלון התה הצרפתי אנג'לינה (Angelina)

אחד ממקומות החובה שאתם חייבים לבקר בפריז – המקום הזה הוא גם מסעדה, גם בית תה/קפה, גם בולינז'רי וגם פטיסרי ומציע לכם ארוחות בוקר/ערב/צהריים נהדרות, שוקו מעולה, דברי מאפה ועוגות מעולות.

בין הדברים שהם בגדר חובה כאן ואתם חייבים לטעום הם ללא ספק עוגת ה-Mont Blanc והשוקו l'Africain.

לסלון התה האהוב הזה יש מספר סניפים בעיר, אך הסניף הראשי והמפורסם ביותר הוא ברחוב ריבולי, ממש מול גני טווילרי.

אם הגעתם למקום ונתקלתם בתור – אל ייאוש. תוכלו להיכנס למקום ולפנות לדלפק שנמצא בצד ימין, שם תוכלו לקנות קינוחים ושתייה חמה ולקחת בטייק אוואי.

אם יש לכם סבלנות או הגעתם בשעה נוחה שאין תורים, כדאי לשבת פה, המחירים לא זולים אבל שווים בהחלט.

איפה: הסניף הראשי ב-226 Rue de Rivoli
שעות פתיחה: שני-שישי 7:30-19:00, שבת וראשון 8:30-19:30.
תחנת מטרו קרובה: Tuileries

מאפייה-קונדיטוריה Le XXV

יש כאן מבחר קלאסי ומגוון של מקרונים ואקלרים, טארטים וטארטלטים, קרואסונים וקישים, פרלינים, כריכים, סלטים, פסטות ועוד, ונמצאת ממש בלב של פריז קרוב לגני טרוקדרו, ברובע ה-16, כך שניתן לבקר במקום לאחר או לפני ביקור במגדל אייפל המפורסם.

אף ביקור בפריז לא ייחשב מושלם ללא חווית הפטיסרי-בולנז'רי הצרפתי, וזה ה-מקום לחוות בו זאת בארוחת בוקר מפנקת ובלתי נשכחת שתבהיר לכם שאתם בצרפת.

ניתן לשבת לאכול כאן או לבקש שיארזו לכם ופשוט לשבת על ספסל באחד הפארקים או הגנים הרבים של פריז ולבהות בעוברים ושבים כאשר המזג אוויר מאפשר. אתם לא תצטערו!

כתובת: Avenue Paul Doumer, 75016 Paris
שעות פתיחה: כל יום מ-9 בבוקר עד 6 בערב, בשישי נסגר בחמש בערב ובשבת סגור.
תחנת מטרו קרובה: Trocadéro

פטיסרי פייר ארמה (Pierre Hermé)

גן עדן עבור כל מי שאוהב דברים מתוקים כמו קינוחים, מאפים, ריבות, שוקולדים ועוד, אך ללא ספק גולת הכותרת כאן, ו"היצירה" המזוהה ביותר עם פייר ארמה , שף צרפתי וכותב ספרי אפייה מוערך ומפורסם, הם כמובן המקרונים.

זה ה-מקום לרכוש ולטעום מקרונים, שבעיניי רבים נחשבים לא רק הטובים בפריז – אלא בכל העולם. המבחר הגדול של המקרונים כאן יכול להיות די מבלבל וייקח לכם זמן לבחור איזה טעם אתם רוצים – אבל לא משנה מה תבחרו, מובטחת לכם חגיגה של טעמים בפה שרק תגרום לכם לקנות ולאכול עוד!

המחירים לא זולים, אך שווים כל אירו. אל תפספסו!

איפה: יש כמה סניפים בעיר, אך הגדול והמפורסם הוא בשד' בונפרטה (4 Rue de Bretagne).
שעות פעילות: כל יום מ-10 בבוקר עד 8 בערב. ביום ראשון נסגר בשעה 7 בערב.
לפרטים נוספים מומלץ לבקר באתר הרשמי>>
https://www.pierreherme.com/

מסעדת "כבוד" (Kavod)

מסעדת בשרים עילית צרפתית וכשרה שנחשבת לאחת הטובות בעיר.

היא נמצאת בלב הרובע ה-8 היוקרתי, במרחק קצר משדררת שאנז אליזה המפורסמת וממש מול בניין השגרירות הישראלית.

המסעדה הזו משלבת מנות צרפתיות ומסורתיות לצד תעודת כשרות מבית דין פריז כך שהיא מתאימה לכל מי ששומר כשרות ורוצה גם לטעום אוכל מקומי.

גם נגיעות מישראל לא חסר כאן וזה בא לידי ביטוי בסלטים המעולים, באיכות הבשר, בקינוחים המעולים שסוגרים את הארוחה ועוד.

כתובת: 26 Rue Jean Mermoz, 75008
שעות פתיחה: בימי שני-חמישי בבוקר 12:10-14:15 ובערב 19:30-22:15. ביום ראשון פתוח רק בערב, ביום שישי רק בבוקר ובשבת סגור.

L'as du fallafel

המסעדה הכשרה והמעולה הזו שנמצאת בשכונת לה מארה המפורסמת, היא מוקד עלייה לרגל לא רק עבור ישראלים אלא עבור כל מי שאוהב פלאפל ואוכל מזרח תיכוני.

המסעדה זכתה ועדיין זוכה לביקורות משובחות במגזיני האוכל הטובים ביותר בעולם. בניו יורק טיימס הגדירו את הפלאפל במסעדה בתור הפלאפל הכי טוב בפריז בפרט ובאירופה בכלל, ובעיתון צרפתי אחר, Pauline Frommer's Paris, נכתב שזה הפלאפל הכי טוב בעיר.

בנוסף, המוסיקאי המפורסם לני קרביץ אמר שהיא המסעדה המועדפת עליו בעולם.

כתובת: 32-34 Rue des Rosiers
שעות פעילות: ראשון-חמישי 11:00-00:00, בשישי 11:00-15:30, בשבת סגור.
תחנת מטרו קרובה: Saint-Paul.

רשת מאפיות הבוטיק Popelini

רשת גדולה ומוכרת בפריז אשר מציעה מוצר אחד בלבד: פחזניות מעולות ופריכות במגוון רחב של טעמים מפתיעים וטעימים.

לא רק אוהבי המתוקים מגיעים לכאן, אלא גם משתמשי האינסטגרם שאוהבים לאכול ולצלם אוכל פוטוגני וצבעוני לפרופיל שלהם. התמונות כאן בהחלט יביאו לכם המון לייקים!

מתחם Beau Passage

מתחם אוכל שפתחו שלושה שפים עם כוכבי מישלן, המאפשרים לכל תייר לטעום מהיצירות שלהם במחירים סבירים למדי.

אל תפספסו את המאפייה מעולה של השף וכוכב הטלוויזיה הצרפתי טיירי מרקס בעל שני כוכבי מישלן, את מסעדת האוכל המהיר ובה סלטים וקינוחים טעימים ומהודרים של אן-סופי פיק, האישה היחידה שיש לה שלושה כוכבי מישלן, או במסעדה של יאניק אלנו בעל 3 כוכבים גם הוא בו יש ארוחות צהריים עסקיות.

בנוסף, יש במתחם מסעדות רבות של דגים ופירות ים, דוכני קפה עם פולים מכל העולם ואפילו סניף של פייר הרמה בה יש את המקרונים הכי טובים בעיר.

המאפייה La Maison Stohrer

אחת המאפיות הידועות והמפורסמות בעיר, וגם אחת הוותיקות ביותר בה – היא נוסדה בשנת 1730 והיא פועלת עד היום בהצלחה רבה. כאן תוכלו לקנות מאפים צרפתיים מסורתיים במחירים זולים.

מומלץ לטעום את הבבה-או-רום (סברינה) או את טארט פירות היער. ניתן גם לקנות כריכים או סלטים לאכול במקום או לארוז אתכם להמשך הטיול בפריז.

הפייסטה בפריז מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על מסעדות, מאפיות ובתי קפה מומלצים בפריז ?

לעוד כתבות על פריז היכנסו למדריך שלנו על פריז.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

Picture of מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!