חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניות, חנויות ורחובות שופינג בברלין – המדריך המלא

קניות, חנויות ורחובות שופינג בברלין הם מהפעילויות האהובות ביותר בברלין. כמעט ליד כל אתר חובה בעיר, ליד כל פינה בעיר, ליד כל פסל וליד כל מבנה חשוב יש מקום לעשות שופינג – לכן זה לא פלא שתראו אלפי תיירים מסתובבים עם שקיות ברחובות וזה לא פלא שישראלים מגיעים עם מזוודות ריקות לברלין.
 
אפילו אנחנו באתר פייסטה, שבאנו להכין בשבילכם את המדריך הבא, לא היינו מודעים לכמה קניות, חנויות, קניונים ורחובות שופינג יש ברלין. רק שהסתכלנו על כל ההמלצות שאספנו לכם הערכנו עוד יותר את ברלין כיעד לשופינג, ובזמן שאתם קוראים את שורות אלו ממש, חלק מאיתנו כבר נסעו לשם עם מזוודות ריקות.
 
מאחלים לכם שופינג נעים וכיפי בברלין, ונתראה בפריימארק! 😉

חנויות עם שופינג בברלין

פרימרק PRIMARK

יש באמת צורך להסביר? מדובר ברשת הבגדים האהובה ביותר על ידי ישראלים, לא רק בברלין אלא באירופה כולה וניתן היום למצוא סניפים שלה בלונדון, בפריז, באמסטרדם, בברצלונה ואפילו בבוסטון.

זוהי רשת בריטית שמקורה באירלנד לביגוד בסיסי זול ואיכותי כמו מעילים, חולצות, מכנסיים, הנעלה והלבשה תחתונה. מעילים, חולצות, מכנסיים, הנעלה והלבשה תחתונה. יש כמה קומות בחנות ויש לרשת 2 סניפים בברלין.

בוקסינג דיי בלונדון: המדריך המלא לסיילים ולקניות
ככה אנחנו נראים כשאנחנו יוצאים מהפריימארק

הומאנה וינטג'

היא רשת חנויות יד שנייה בה תוכלו למצוא בגדים לגברים, לנשים ולילדים במחירים מצחיקים. כל פריטי הלבוש כאן הם יד שניה ותוכלו לקנות כאן מעילים (אפילו מעילי עור!), ג'ינסים,חולצות, נעליים ועוד.

חנות דקתלון Decathlon Berlin

אם אתם מחפשים חנות זולה לציוד של טיולים או ספורט – זו הכתובת. יש כאן אלפי מחלקות שמוקדשות לכל ספורט שבעולם כמו אופניים, שחייה, דייג, כושר גופני ועוד כך שיש כאן מקום לכל אחד וגם אתם יכולים למצוא משהו מיוחד וזול כאן.

הכל כאן נמכר במחירים מעולים ולפעמים גם מצחיקים. כדאי לקפוץ לבקר כאן כשאתם מגיעים לכיכר אלכסנדרפלאץ גם אם זה לא מעניין אתכם, סביר להניח שעדיין תצאו מכאן עם משהו.

C&A

חנות אופנה שמדברת ופונה לכולם – לגברים, לנשים ולילדים. למי שנמאס לו מהפריימארק ולא מצא שם את מה שהוא חיפש, כדאי להגיע לכאן. איכות המוצרים הוא טוב יותר והמחירים לפעמים בהתאם לאיכות.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בברלין כאן:

Saturn

חנות בגדר חובה לכל אוהבי הטכנולוגיה. מדובר ברשת שיש לה כמה סניפים בברלין כשהסניף הגדול נמצא בבניין משלו ליד כיכר אלכסנדרפלאץ.

כל מכשיר חשמלי וטכנולוגי נמצא כאן החל מפלאפונים ועד מכשירי חשמל לבית וממש קל להתמצא.

יש לציין שחלק מהמוצרים בחנות הרבה יותר זול מהארץ, ותוסיפו לזה את זה שאתם יכולים לקבל החזרי מס על הקנייה – קיבלתם גן עדן טכנולוגי ומקום נהדר לעשות בו שופינג בברלין.

myToys

חנות צעצועים עם מבחר עצום ומרשים של צעצועים לילדים שהביקור בה עבור כל זוג הורים וילדים שמגיעים לברלין הוא בגדר חובה.

החנות נמצאת בקומה השנייה של Spandau Arcaden, והיא מציעה פשוט הכל – בגדים, צעצועים, משחקים וכל מה שלא תחשבו עליו, נמצא כאן. ראוי לציין את המבחר של צעצועי לגו ופליימוביל, שהם הרבה יותר זולים ממקומות אחרים בעיר ובטח שבארץ.

איפה: בקומה השנייה של הקניון Spandau Arcaden.
שעות פעילות: משני עד שבת: 10:00-21:00.
תחנת רכבת קרובה: U-Bhf Rathaus Spandau.

חנות החשמל והגאדג'טים MediaMarkt

נמצאת בקניון אלכסה המפורסם שבכיכר אלכסנדרפלאץ, מונה 3 קומות עצומות בהם תמצאו כל מה שרק תחשבו עליו –

מטלוויזיות חכמות, מכונות קפה, טלפונים חכמים, תקליטים, משחקי מחשב, רמקולים ועד מצלמות, ציוד חשמלי לבית, אוזניות מכל המינים והסוגים ועוד, כשלכל דבר יש מבחר בלתי נגמר של אפשרויות.

המחירים נוחים יחסית, אבל ספק אם תצאו מכאן בידיים ריקות, כי יש פה פשוט הכל. אם עשיתם כאן שופינג, אל תשכחו לבקש טופס Tax Free מהקופאי!

רשת הקוסמטיקה והטיפול הזולה Dm

רשת בעלת סניפים רבים ברחבי ברלין ובערים נוספות בעולם כמו פראג ובודפשט, וניתן לקנות בהם בעיקר מוצרי טיפוח שונים, מוצרי איפור, מוצרי תינוקות ומוצרי קוסמטיקה בזיל הזול.

אם שכחתם להביא מהבית משחת שיניים או שמפו, או אם אתם צריכים לקנות קרם לחות, קרם הגנה או כל דבר אחר – אתם יכולים לסמוך על הסניפים של dm שיספקו לכם את הכל, כולל מותגים ידועים, במחירים זולים ושווים לכל כיס.

שימו לב שהשקיות בחנויות הן בתשלום. לבירור הסניף הקרוב אליכם בעיר, מומלץ לרשום ב-Google Maps את השם "dm".

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בברלין כאן:

Booking.com (function(d, sc, u) { var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0]; s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = u + '?v=' + (+new Date()); p.parentNode.insertBefore(s,p); })(document, 'script', '//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js');

קניונים של שופינג בברלין

Mall of berlin

הוא קניון עם חנויות מכל דבר שרק תעלו על הדעת: כלי בית, אלקטרוניקה, ביגוד, אוכל ועוד. הקניון נמצא בכיכר פוסטדאם כך שסביר להניח שתעברו שם במסגרת טיול באתרי החובה בברלין.

קניון Alexa

הנמצא סמוך לכיכר אלכסנדרפלאץ (ומכאן שמו) הוא אחד מהקניונים ומרכזי הקניות הגדולים ביותר בברלין עם יותר מ-200 חנויות המוקדשים לבגדים, מזון, תכשיטים, מתנות, מוצרי חשמל, נעליים ועוד.

אירופה סנטר

הוא מרכז משרדים וקניות בכיכר ברייטשייד שנחשב לאייקון וסמל של מערב ברלין ממש כמו שמגדלי עזריאלי נחשב לאייקון של תל אביב. בנוסף לקניות יש כאן כמה יצירות שכדאי לשים לב אליהם כמו שעון הזמן הזורם, מזרקת הלוטוס ומזרקת העולם. בכניסה למבנה יש גם את שעון ברלין המציג את השעון בעזרת נורות מיוחדות.

סוני סנטר

הוא מתחם מבנים בכיכר פוטסדאם שבו חנויות רבות ומגוונות, מלון, משרדים, בית קולנוע, IMAX ואפילו מוזיאון לתולדות הקולנוע. משעמם לא יהיה לכם פה!

ביקיני ברלין

הוא קניון חדש יחסית בברלין שנפתח רק בשנת 2014 והפך במהרה לאטרקציה מובילה בעיר בזכות בתי הכלבו שבו, בתי קולנוע, המסעדות, בתי הקפה והברים. אל תפספסו את המרפסת שמעניקה תצפית נהדרת על גן החיות של ברלין!

קה דה ווה Ka-De-We

או בשמו השני והמלא קאופהאוס דס וסטנס הוא אחד מבתי הכלבו הגדולים והיוקרתיים ביותר בברלין בפרט ובאירופה בכלל. גם אם אתם לא מליונרים כדאי לקפוץ כאן לביקור כדי להתרשם מההיצע, ובמיוחד בשביל הקומות השישית והשביעית שם יש מחלקת מזון ענקית ובה תוכלו קצת לנוח לפני היעד הבא שלכם בברלין,

GALERIA Kaufhof גלריה קאופהוף

חנות כלבו ענקית בלב כיכר אלכסנדרפלאץ בברלין. יש כאן מבחר עצום של מוצרים במחירים נוחים למדי. לא לשכוח לבקר במחלקת האוכל ולאכול נקניקייה ברלינאית משובחת!

גאלרי לפאייט (Galeries-Lafayette)

הוא הכלבו הצרפתי המפורסם מפריז צרפת שעשה כאן עלייה לרגל ממש בלב שדרת אונטר דן לידן. בהתאם לאווירה הצרפתית תמצאו כאן מותגים כמו דולצ'ה וגבאנה, ארמאני ולואי ויטון. שימו לב כשאתם בפנים לעיצוב האדריכלי המיוחד והמהפנט של המקום שישאיר אתכם עם צוואר תפוס ויגרום לכם לצלם ללא הפסקה!

Arkaden

הוא מרכז קניות בכיכר פוטסדאמר שדי נחבא לעין ומתפספס מרוב כמויות הקניונים ומוקדי הקניות בעיר. הוא נמצא ממש קרוב למרכז סוני וקניון ברלין. יש כאן מלא חנויות עם בגדים לנשים, גברים וילדים עם מגוון המותגים, אביזרים לבית, בתי קפה ומסעדות, חנויות צעצועים, אלקטרוניקה, מתנות ועוד. יש כאן גם מתחם מזון גדול במחירים נוחים.

האאוטלט B5 Designer Outlet Berlin

נחשב לאחד המקומות האהובים והשווים ביותר לערוך בהם שופינג בברלין, גם מבחינת מבחר, גודל וכמובן מחיר. הוא אומנם נמצא מחוץ לעיר, במרחק 30 דקות נסיעה ברכבת, אך ביקור כאן הוא משתלם במיוחד למי שאוהב לקנות, ובעיקר לקנות מותגים. מה אין פה: הוגו בוס, קלווין קליין, אדידס, נייקי, לקוסט ועוד ועוד – והכל במחירים זולים ומשתלמים במיוחד. על כל פריט תוכלו לראות את המחיר הרגיל בשוק ואת המחיר הבלעדי לאאוטלט. כתובת: Alter Spandauer Weg 1, 14641 Wustermark שעות פעילות: פתוח כל יום חוץ מימי ראשון בין השעות 10:00-20:00.

רחובות קניות בברלין

Friedrichstraße פרידריך

הוא רחוב חשוב בברלין, המתפרש מרובע מיטה עד לשכונת קרויצברג. מרחוב שומם ומכוער הפך במהרה לרחוב ארוך עמוס בחנויות, בתי קפה, מסעדות ומוקדי שופינג.

Kurfürstendamm קו'דאם

או בשמו המלא קורפורסטנדאם הוא רחוב קניות מרכזי בברלין המלא בחנויות של מיטב הרשתות המובילות והאהובות על הישראלים בפרט ועל תיירים בברלין בכלל כמו H&M, C&A, נייק ועוד. סביר להניח שתתקלו בהמון ישראלים מכיוון שרבים בוחרים ללון באחד ממלונות העיר ברחוב.

Wilmersdorfer Straße ווילמרסדורפר

רחוב-שדרה עם מבחר עצום של חנויות ובתי כלבו.

Hackescher Markt האקשן הופה

או בתרגום חופשי לעברית חצרות האקשה, הן מערכת חצרות פנימיות שמוסחרו עבור התיירים כך שתמצאו כאן עשרות גלריות, בתי קפה, חנויות, מסעדות ומוזיאונים שמוקדשים לזכר השואה. אל תפספסו את הגרפיטי בין הרחובות שאחד מהם הוא של אנה פרנק, שלידו נמצא מרכז אנה פרנק. יש כאן שוק אוכל כל חמישי ושבת ומדי פעם ניתן לצפות במופעי רחוב מושקעים.

כיכר אלכסנדרפלאץ Alexanderplatz

ה-מקום להיות בו בברלין מבחינת מוקדי שופינג וקניות. רוב המקומות שציינו בכתבה נמצאים שם ומדי פעם מתקיימים בשוק שווקים וירידים מיוחדים. הכיכר מהווה המתחרה של רחוב קוד'אם מבחינת הישראלים שמתלבטים איפה ללון – בכיכר אלכסנדרפלאץ או בקו'דאם.

שווקים בברלין

גם שווקים לא חסרים כאן! היכנסו למדריך המלא שלנו על שווקים מומלצים בברלין.

הפייסטה שלכם בברלין מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על קניות, חנויות ורחובות שופינג בברלין ? לעוד כתבות על ברלין היכנסו למדריך שלנו על ברלין.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!