חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בברלין במיקום מרכזי ועם תמורה מלאה למחיר

קודאם או אלכסנדרפלאץ? זו אחת השאלות הנשאלות ביותר על ידי ישראלים שמתכננים טיול לבירת גרמניה ומחפשים המלצות על מלונות מומלצים בברלין.

ברלין היא עיר עצומה, ואין לה מרכז אחד. יש לה כמה מרכזים, אך כמה מהם הפכו למרכזיים וחשובים במיוחד על ידי הישראלים, והם מתחרים על ליבם:

אלכסנדרפלאץ מול קודאם, פרידריך שטראסה מול פוטסדמר פלאץ.

כל אחד יתחבר למקום אחר, לכן קשה להגיד איזה אזור יותר טוב. במילא הכל נגיש בזכות התחבורה הציבורית של העיר.

אספנו לכם במדריך הבא כמה המלצות לכמה המלונות הטובים ביותר בעיר הנמצאים במיקומים הכי טובים בעיר.

אנחנו מזכירים לכם לא לשכוח להיכנס למדריך שלנו על ברלין בו תמצאו עוד המון מדריכים מועילים כמו מאמרים מפורטים על אתרי חובה, מסעדות, קניות, מוזיאונים, אטרקציות עם ילדים ועוד.

Adina Apartment Hotel Berlin Hackescher Markt

מלון דירות מדהים, שלמעשה כל חדר בו הוא דירה מרווחת עם מטבח מאובזר, מכונת כביסה, מייבש, חדרי שינה ועוד, אך עם שירות חדרים, ניקיון וצוות שעומד לשירותכם.

ארוחת הבוקר מעולה והמיקום שלו קרוב להכל – אם זה לתחבורה הציבורית ולמתחם האקשר מרקט (Hackescher Markt) שנחשב לאתר חובה בברלין, המלא במסעדות, סופרמרקט, ברים, בתי קפה, גלריות, מוזיאונים ועוד.

ברלין: המדריך המלא לטיול בברלין
ברוכים הבאים לברלין! צ'ק פוינט צ'ארלי.

Mercure Berlin Wittenbergplatz

מלון מדהים במיקום מעולה. הוא צמוד לכלבו KaDeWe המפורסם ולתחנת מטרו. הכל נמצא במרחק הליכה קצרצר – בתי קפה, מסעדות, חנויות ועוד.
 
החדרים במלון נקיים ומסודרים ותמיד ממלאים בקבוקי מים. הצוות מאוד נחמד ואתם מקבלים תמורה מעולה לכסף שלכם. מומלץ!
 

The Mandala Hotel

מלון בוטיק נהדר במיקום מעולה עם צוות ידידותי ואדיב, חדרים מרווחים, שירות חדרים מעולה, וארוחת בוקר טעימה ועשירה מאוד.

Pullman Berlin Schweizerhof

מלון מומלץ במיקום מעולה. החדרים נקיים ומרווחים, ארוחת בוקר מעולה, צוות המלון אדיב ומסביר פנים.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בברלין כאן:

Motel One Berlin-Alexanderplatz

מלון נהדר במיקום מרכזי נוסף – כיכר אלכסנדרפלאץ. יש ליד המלון תחבורה ציבורית שתקח אתכם גם לכל מקום בעיר.

הצוות של המלון אדיב, אך שימו לב שהחדרים יחסית קטנים. אבל אם אתם במילא כל הזמן בחוץ ובאים רק לישון ולהתקלח, ולשים שקיות שופינג – זה המקום עבורכם.

Lux 11 Berlin-Mitte

מלון דירות מקסים עם חדרים גדולים המהווים דירה לכל דבר עם מטבח מאובזר, חדרי שינה, חדרי מקלחת ועוד. השירות אדיב מאוד ומומלץ אם אתם באים לברלין כמשפחה. גם המיקום מעולה – 2 דקות הליכה ואתם בכיכר אלכסנדרפלאץ!

 Hampton by Hilton Berlin City West

מלון מעולה במיקום מעולה – נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מרחוב הקניות קורפירסטנדאם (Kurfürstendamm), ברובע שרלוטנבורג (Charlottenburg).

הוא קרוב מאוד לתחנות רכבת, החדרים נוחים ונקיים הצוות אדיב וגם ארוחת הבוקר טובה. יש כאן אפילו בר שפתוח עד שעה מאוחרת כך שאפילו לא צריך לצאת מהמלון בערב.

שימו לב – המלון מעולה, אך הוא נמצא ליד מסילות רכבת לכן לא תוכלו לפתוח חלון בלילה בגלל הרעש. מומלץ לבקש חדרים שלא פונים למסילת רכבת, או פשוט לא לפתוח את החלון – רק אם החלונות פותחים, שומעים את הרעש.

Hotel Indigo Berlin-Alexanderplatz

מלון בוטיק מקסים הנמצא 2 דקות מכיכר אלכסנדרפלאץ הראשית והמפורסמת.

קרוב לאמצעי התחבורה, למרכז קניות, לברים, למסעדות ולאטרקציות רבות בעיר. הצוות במלון אדיב ותמיד שמח לעזור בכל דבר ובכל שאלה. ארוחת הבוקר עשירה וטעימה. מומלץ.

Crowne Plaza Berlin City Centre

אם אתם שומרים על אוכל כשר, תשמחו לדעת שיש במלון הזה ארוחת בוקר כשרה. חוץ מזה, מדובר במלון נעים, נקי ומתוחזק עם צוות אדיב ומרחק 2 דקות מרחוב הקניות קורפורסטנדאם (Kurfürstendamm) ו-5 דקות מגן החיות.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בברלין כאן:

Booking.com (function(d, sc, u) { var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0]; s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = u + '?v=' + (+new Date()); p.parentNode.insertBefore(s,p); })(document, 'script', '//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js');

H4 Hotel Berlin Alexanderplatz

מלון ישן ומוכר אך מתוחזק באופן מדהים – חדרים נקיים ומסודרים תמיד, צוות שתמיד זמין לשירותכם, ובמרחק הליכה קצר מאוד מכיכר אלכסנדרפלאץ.

שימו לב שהחדרים קצת קטנים ואת ארוחת הבוקר צריך להזמין מראש. ארוחת הבוקר לא עשירה במיוחד והיינו ממליצים לכם לאכול בחוץ. חוץ מזה, תמורה מלאה למחיר וגם מעולה למי שבא לחדר רק בשביל להתקלח, לישון ולשים שקיות שופינג.

מלונות מפורסמים נוספים שכדאי להציץ

Radisson Blu Hotel, Berlin

מלון מדהים הנמצא ממש ליד מוזיאון DDR ו-5 דקות מכיכר אלכסנדרפלאץ ולתחבורה הציבורית. השירות בו מעולה, ארוחת הבוקר שלו עשירה ומגוונת והחדרים נקיים.

המלון מפורסם בזכות האקווריום הענקי שבתוכו, שאורכו 25 מטר ויש בו המון דגים יפים – מי שיש לו חדר במלון יוכל לעלות במעלית שבתוכה. גם אם לא הזמנתם חדר במלון הזה, שווה להיכנס ולהתרשם מהאקווריום דרך הלובי.

מעלית-האקווריום במלון - ככה זה נראה מבחוץ:

Hotel nhow Berlin

מלון מדהים עם עיצוב מיוחד – להזמין כאן חדר זו אטרקציה בפני עצמה! המלון נחשב למלון המוזיקה הראשון באירופה, ויש בו אולפני הקלטה מקצועיים, אפשר לשאול גיטרות חשמליות ללא תשלום נוסף, יש קונסולות Wii בלובי המיועדות לשימוש חופשי, ועוד ספא, חדר כושר, חדר סאונה ועוד ועוד!

אם אתם מוזיקאים או אוהבים מוזיקה, שהייה כאן תהפוך ללא ספק את הביקור בברלין ללא נשכח עבורכם!

Hotel Adlon Kempinski Berlin

מלון אדלון נחשב לאחד המלונות המפורסמים והמפוארים בעיר בפרט ובמדינה ובעולם בכלל. ההיסטוריה שלו והאורחים המפורסמים שלנו בו הפכו אותו לאחד המלונות הידועים והמפוארים בברלין בפרט ובגרמניה בכלל.
 

המלון הוקם ב-1907 ותוך זמן קצר זכה להצלחה רבה, כשהחברה הגבוהה בברלין נהגה לערוך בו אירועים וחגיגות מפוארות. משרד החוץ הגרמני אירח בו את אורחיו ונהגו להגיע לכאן אישים חשובים מכל העולם כמו הצאר של רוסיה ונשיא ארה"ב.

גם בזמן מלחה"ע ה-2 המשיך המלון לפעול, עד שנשרף ממש בסוף המלחמה. מאז המלון נבנה, נשרף, נפתח, נסגר ונפתח שוב כמה וכמה פעמים לאורך ההיסטוריה, עד שלאחר איחוד גרמניה הוא נבנה ונחנך מחדש באוגוסט 1997 בנוכחות נשיא גרמניה.

אך עם כל הכבוד להיסטוריה שלו, המלון דווקא זכור בעיקר בזכות שערורייה של הזמר מייקל ג'קסון משנת 2002, שבזמן שהותו במלון הניף את בנו התינוק מעבר לחלון חדרו בקומה הרביעית כדי להציג אותו לקהל המעריצים שחיכה לו למטה.

חוץ מזה, המיקום שלו מדהים (מול שער ברנדנבורג ואנדרטת השואה), הצוות אדיב, ארוחת הבוקר טעימה ועשירה בכל טוב, חדר מרווח ותמורה מלאה ביחס למחיר (יקר, אבל לא נורא עבור התמורה).

הפייסטה שלכם בברלין מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על מלונות מומלצים בברלין ?

לעוד כתבות על ברלין היכנסו למדריך שלנו על ברלין.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!