חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארקים וגנים בברלין שמושלמים לפיקניק ופעילויות

בברלין, כמו בכל דבר, יש עשרות אפשרויות שונות לפארקים בהם אתם יכולים לעשות פעילויות אקסטרים עם הילדים, לאכול, לעשות פיקניק, להשתזף בימים חמים או אפילו סתם לנוח.

איגדנו עבורכם את הפארקים הכי חשובים, פופולריים, מיוחדים וכאלו שכדאי לבדוק לפני שאתם טסים לברלין בירת גרמניה.

טירגארטן (Tiergarten)

הוא הפארק הגדול והחשוב ביותר בברלין, לכן זה פלא שרשימת פארקים וגנים בברלין נפתחת אוטומטית איתו. בתוך הפארק, שכבר זכה לכינוי "סנטרל פארק של ברלין", תמצאו אגמים, שבילים לאופניים, יערות עם סנאים ועוד.

הפארק קרוב לשער ברנדנבורג, בית תרבויות העולם ובניין הרייכסטאג, לכן סביר להניח שתעברו לידו במהלך הטיול שלכם, ככה ששווה לקפוץ כדי להינות מהאווירה של הפארק.

טמפלהוף

הוא פארק ענקי ששוכן על חורבות נמל התעופה ברלין-טמפלהוף, שהיה נמל התעופה של ברלין והוקם ב-1927, שופץ ע"י גרמניה הנאצית ב-1941 והפך לאחד הגדולים והעמוסים ביותר בעולם, אך נסגר לפעילות אווירית ב-2008, לקראת פתיחתו של נמה"ת הבינלאומי ברלין ברנדנבורג.

כיום הנמל הנטוש מהווה כמו מסע אחורה בזמן מכיוון שהוא נשמר בצורה מדהימה. השדה תעופה היום הוא פארק עירוני פתוח לכל דבר ועניין, ותמצאו כאן הופעות, ירידים ואטרקציות, שיגרמו לכם לשכוח שאתם בברלין כי זה מהווה בריחה מצוינת מההמולה של העיר.

לאוהבי ההיסטוריה כדאי לעשות סיור בתוך המבנה של הנמל ובטרמינל, שנראה כאילו אתמול הוא הפסיק לעבוד. הסיור בתשלום.

מאואר פארק ("פארק החומה")

הוא אחד הפארקים המפורסמים של העיר. הוא נקרא על שם חומת ברלין שיצרה גבול במקום הזה. זה הפארק שמציל בעצם את יום ראשון בברלין בו הכל סגור: מתקיים כאן כל יום ראשון שוק פשפשים ענק בו תוכלו לקנות כל מה שעולה לכם בראש: בגדים, ספרים, מזכרות, דיסקים ופריטים מהתקופה הקומוניסטית.

תמיד משהו מעניין קורה פה, יש הרבה דוכני אוכל, בתי קפה, מוזיקה וערבי קריוקי פתוחים לכולם, כך שגם אם אתם לא אוהבים קניות או שווקים כדאי לבוא.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בברלין כאן:

גני העולם Erholungspark Marzahn

פארק עירוני גדול שהגנים בו מחולקים לפי נושאי מדינות. בין המדינות שזכו כאן לכבוד אפשר למנות את הגן הסיני המפורסם, הגן האיטלקי, הגן הקוריאני, הגן היפני ועוד. יש כאן גם הופעות וקונצרטים מדי פעם ומבוך ענק עשוי דשא כמו בסרטים. כדאי לבדוק באתר הרשמי איזו פעילות יש בזמן שאתם בברלין.

פארק ויקטוריה

פארק יפהפה בשכונת קרויצברג בברלין. עיקר האטרקציות כאן היא אנדרטה מרשימה לפרידריך וילהלם השלישישהיה מלך פרוסיה. האנדרטה נבנתה לכבוד ניצחונו בקרבות לשחרור פרוסיה לאחר שמלחמות נפוליאון הסתיימו. עוד אטרקציה היא מפל מים מלאכותי ויפהפיה והתצפית היפה על חלקה הדרומי של ברלין.

הגן הבוטני של ברלין

הוא חובה לאוהבי הבוטניקה והצמחים. הגן הבוטני הזה נחשב לאחד מהגנים הבוטניים הגדולים והמפורסמים בעולם, והוא כולל מספר ענק של ביתנים וחממות בשטח עצום.

אל תפספסו את ביתן ויקטוריה בה תמצאו סחלבים וצמחים טורפים (מתי יצא לכם לראות צמח טורף?), את ביתן הקקטוסים והחממה הגדולה ביותר בעולם.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בברלין כאן:

Booking.com (function(d, sc, u) { var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0]; s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = u + '?v=' + (+new Date()); p.parentNode.insertBefore(s,p); })(document, 'script', '//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js');

גן בריץ

גן שהוקם בדרום ברלין בשביל תושבי האזור מכיוון שהיו מנותקים משאר ברלין בגלל חומת ברלין. הוא הוקם כדי שלתושבים יהיה אתר נופש ופנאי.

בגן יש גן משחקים, יערות, אגמים ופרחים. כמו כן תוכלו למצוא כאן שעון שמש שנחשב הגדול ביותר באירופה. הפארק עדיין שוקק חיים גם היום ותמצאו כאן אירועים רבים כמו הופעות וקונצרטים.

אי הטווסים

אזור מקסים ונהדר שלא הרבה תיירים יודעים עליו, וחבל. באי הטוויסים, שנראה כאילו התפאורה בו לקוחה מסרט הוליוודי, הוא אתר מורשת עולמי של אונסק"ו ובנוסף ליופי עוצר הנשימה שלו הוא משמש בית לטווסים רבים שמסתובבים להם באופן חופשי, ובגלל שהם רגילים למבקרים הם לא חוששים להתקרב אליהם, מה שמאפשר לכם להצטלם איתם (אך לא להאכיל).

הכניסה לאי בחינם, אך תצטרכו לקחת מעבורת קצרה בעלות 4 אירו למבוגר, 2 אירו לילד. פתוח כל יום מ8 בבוקר עד 8 בערב.

פארקים גנים ויערות מומלצים בפריז
טווס באי הטווסים.

פורום מרקס אנגלס

הוא פארק במרכז ברלין, ממש ליד שדרת אונטר דן לידן, קרוב לקתדרלת ברלין (ברלינר דום). הוא נקרא על שם קרל מרקס ופרידריך אנגלס שחיברו את המניפסט הקומוניסטי ונחשבים שניהם לאבות הסוציליזם המודרני.

הפארק הוקם ע"י שלטונות גרמניה המזרחית, ודי מוזר להיתקל בדמויות קומוניסטיות ליד השדרה המרכזית של ברלין.

זה עורר סערה רבה לאחר איחוד גרמניה, מכיוון שאנשים רבים טענו שצריך להסיר את הפסלים ואחרים מנגד טענו שצריך לשמר אותם מבחינה היסטורית ותרבותית. כמו שניתן לראות, האחרונים ניצחו והיום זה אתר תיירות מצליח בברלין, מה שבטוח זה לא מעסיק את התיירים הרבים שמצטלמים על "הברכיים" של מרקס…

הפסלים בפורום
הפסלים בפורום. זכר לימי הקומוניזם

לוסטגארטן

הוא הפארק שנמצא באי המוזיאונים בברלין ומהווה מקום נהדר למנוחה ביום שמשי וחמים בין המוזיאונים השונים באי כדי לשוחח על מה שראיתם במוזיאון האחרון שביקרתם ולהירגע קצת לפני ביקור במוזיאון נוסף.

פארק טרפטו

הוא פארק נהדר בברלין עם אטרקציות רבות. יש פה גן ורדים, גן בירה עצום בו אפשר לשבת ולסעוד, אנדרטת המלחמה הסובייטית, ופארק שעשועים נטוש בשם פארק שפרה שבעליו פשט את הרגל וברח מגרמניה בפתאומיות. ואם זה לא מספיק, במהלך מונדיאל 2006 התקיים פה אירוע פופ-קיק 06.

הפייסטה שלכם בברלין מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך שלנו על פארקים וגנים בברלין ?

לעוד מדריכים, טיפין והמלצות על ברלין היכנסו למדריך שלנו על ברלין.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!