חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס בהונג קונג – המדריך המלא

אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס בהונג קונג הוא מדריך למדינת עיר הקטנה שנחשבת לאחת הערים המתקדמות והמיוחדות ביותר באסיה.

בעבר הונג קונג הייתה מושבה בריטית עד שהיא סופחה לסין בשנת 1997 ומאז מקיימת איתה יחסים קרובים אך גם מורכבים.

הונג קונג נחשבת למרכז הכספים של מזרח אסיה וענף הקניות והמסחר בה הוא פעיל ועשיר במיוחד. ניתן למצוא כאן תרבות ומנהגים סינים אך גם הרבה השפעה מערבית ומתקדמת.

כל מי שמגיע להונג קונג, לא משנה כמה הוא טייל וכמה הוא ראה, יחטוף קצת הלם תרבות ברגע שהוא יגיע למרכז העיר.

לכן אנו באתר פייסטה הכנו לכם מדריך שיעשה לכם סדר בבלאגן ובו תמצאו את כל האתרים והאטרקציות שאתם חייבים לפקוד במהלך הביקור שלכם כאן, וכן – זה כולל גם שווקים וקניות, אל דאגה.

פסגת ויקטוריה Victoria Peak

פסגת ויקטוריה נחשבת לאתר התיירות המוביל ביותר באי, וזה לא פלא. מדובר בנקודת תצפית מדהימה, הגבוהה ביותר באי הונג קונג בעלת גובה של 552 מטר.

מנקודת התצפית הזו תוכלו לצפות על האי, על הסנטר ואפילו על האי קאולון. מלבד התצפית, בראש הפסגה יש שכונות יוקרה, גנים וכמובן מרכז קניות בשם "הפסגה" שנחשב גם הוא אתר תיירות מרכזי באי, כך שתוכלו לרדת מהפסגה עם שקיות, כיאה להונג קונג.

יש כמה אפשרויות להגיע לראש הפסגה – ברגל (לא מומלץ), בחשמלית או ברכבל שנקרא "רכבל הפסגה" שעצם העלייה בו היא אטרקציה בפני עצמה וזו הדרך המועדפת על ידי תיירים להגיע לפסגת ויקטוריה.

אם אתם מחפשים עוד תצפיות מרשימות על הונג קונג, אנחנו ממליצים לכם בחום לשקול גם ביקור ב-Sky100.

מלונות מומלצים בהונג קונג
פסגת ויקטוריה. אסור להחמיץ, באור יום ובלילה!

נמל ויקטוריה Victoria Harbour

מפסגת ויקטוריה לנמל ויקטוריה – גם אם הסתפקתם בלראות את הנמל המדהים מהפסגה, מומלץ בכל זאת להגיע לנמל ויקטוריה ו-Star Ferry Pier שגרמו בעצם להצלחתה של הונג קונג ולהפיכתה מוקד חשוב למסחר בינלאומי מצליח, עד היום.

קו הרקע המדהים מהווה אתר תיירות חשוב בעיר והוא הפך לסמל של הונג קונג, המציג את העצמה שלה בזכות הבניינים הגבוהים שיכולים לגרום לכם לחשוב בקלות שאתם בניו יורק.

האי לנטאו Lantau Island

אחד האיים הגדולים והחשובים ביותר בהונג קונג בו ניתן למצוא אטרקציות רבות וחשובות הכוללות את פארק דיסנילנד הונג קונג, מתחם התיירות נגונג פינג 360 הכולל רכבל ופארק שעשועים (ראו פירוט עליהם במדריך שלנו הונג קונג עם ילדים), כפר הדייגים Tai O Fishing Village ואת סמל האי בודהה טיאן טאן שנחשב עד שנת 2007 לפסל הבודהה היושב הגדול בעולם שלצידו מנזר פו לין (על שניהם תוכלו לקרוא בהרחבה בהמשך המדריך תחת "מקדשים בהונג קונג").

גם נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג נמצא באי לנטאו.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בהונג קונג כאן:

מקדשים בודהיסטים בהונג קונג

יש הרבה מקדשים בודהיסטים בהונג קונג, אך להלן כמה מהחשובים ביותר בהם שכדאי מאוד במהלך הביקור שלכם בהונג קונג:

בודהה טיאן טאן ומנזר פו לין Tian Tan Buddha & Po Lin Monastery

בודהה טיאן טאן הוא פסל בודהה מברונזה באי לנטאו שבהונג קונג אשר הושלם רק בשנת 1993, אך במהרה הוא הפך לסמל של הונג וחשיבותו לא נופלת מחשיבות פסל החירות בניו יורק או פסל ישו בריו דה ז'ניירו.

הפסל הוא אתר תיירות חשוב בהונג קונג ועד שנת 2007 הוא נחשב לפסל הבודהה היושב הגדול ביותר בעולם – הגובה שלו הוא 34 מטר והוא שוקל 250 טון.

אל הפסל ניתן להגיע עם אוטובוס או עם רכבל נגונג פינג 360. אם אתם מגיעים לפסל, מומלץ על הדרך לבקר במנזר פו לין הסמוך לפסל המפורסם.

אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס בהונג קונג
בודהה טיאן טאן. אטרקציה אהובה בהונג קונג

מקדש Sik Sik Yuen Wong Tai Sin Temple

מקדש גדול וחשוב בהונג קונג שמוקדש ל-3 דתות: טאואיזם, בודהיזם וקונפיציוניזם. בתוך המקדש יש את הדיוקן המפורסם של הנזיר וונג טאי סין, יש כאן עמדות של קוראי עתידות וקוראים בכף היד בתשלום וגן משאלות מאחורי המתחם עם הרבה מפלים קטנים, גשרי עץ יפהפיים ועוד – מקום יפה ומרשים באמצע העיר שיגרום לכם לא להפסיק לצלם.

מקדש 10 אלף הבודות Ten Thousand Buddhas Monastery

עוד מקדש מפורסם ומתוייר הוא מקדש עשר אלף הבודות. הטיפוס למקדש הוא באמצעות מדרגות ארוכות שלכל אורכם יש אלפי פסלים בגודל טבעי ומרשים של – ניחשתם נכון – בודהה.

הטיפוס לא קל בלשון המעטה ויש להגיע עם נעלי ספורט נוחות. כשתגיעו סוף סוף, יחכה לכם נוף יפה והמקדש עצמו מוקף בפסלים נוספים קטנים יותר.

מומלץ לשלב את הביקור במקדש עם מנזר Chi Lin Nunnery הקרוב, שנבנה בשיטות סיניות מסורתיות ללא שימוש במסמרים או באמצעים מודרניים.

Nan Lian Garden

אם חיפשתם מקדש יפה עם גנים מטופחים הכוללים פגודות מרשימות, בתי עץ מסורתיים, עצים מרשימים, אגמים קטנים ויפים עם מפלי מים – כדאי לכם להגיע לכאן.

יש פה כמובן גם חנות מזכרות, בית תה ואפילו מסעדה צמחונית. השקט פה מהווה נקודת בריחה נהדרת מהעיר הגדולה והרועשת.

מקדש מאן מו Man Mo Temple

מקדש ברחוב הוליווד בשכונת המיד לוולס שבהונג קונג אשר מוקדש כולו לאל הספרות מאן טאי ולאל המלחמה מו טאי, האלים המגינים בתקופת שושלת מינג ושושלת צ'ינג.

הוא הוכרז בשנת 1993 כמבנה היסטורי לשימור וכאנדרטה.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בהונג קונג כאן:

Booking.com

האי צ'אונג צ'או Cheung Chau Island

אם עייפתם מהעיר הגדולה והרועשת, האי צ'אונג צ'או הוא מקום מפלט נהדר ממרכז העיר. מדובר בכפר דייגים סיני שהטיול בו יגרום לכם לחשוב כאילו עזבתם את הונג קונג ואתם באיזו עיירה לא מתקדמת וישנה, אי שם במזרח סין.

בין הפעילויות כאן ניתן למנות רביצה בחוף רגוע ויפה, חנויות, מסעדות ושבילי הליכה מעולים.

האי למה Lamma Island

בדומה לאי צ'אונג צ'או, למה הוא גם כפר דייגים אותנטי שהצליח לשמור על המסורתיות שלו. גם פה תמצאו מסעדות מעולות, מסלולים נהדרים לרכיבה על אופניים או להליכה, חוף ים מרהיב ועוד.

קניות בהונג קונג

קניות זה השם השני של הונג קונג. אפשרויות השופינג כאן כל כך גדולות שהחלטנו לא להעמיס עליכם ולכתוב בנפרד את מדריך הקניות בהונג קונג.

פארקים בהונג קונג

כדאי ומומלץ לשלב ביקור בפארקים במהלך הביקור שלכם בהונג קונג, כדי לברוח קצת מההמולה של העיר הענקית והגדולה.
 
לכן שילוב בריאות הירוקות של העיר הוא בגדר חובה כדי שיספק לכם גם שקט וגם תמונות יפות הכוללות אגמים קטנים, מפלים ופגודות מרשימות.
 
לרשימת הפארקים שלנו היכנסו למדריך פארקים וגנים מומלצים בהונג קונג.

ביקור במקאו Macau

מקאו הייתה מושבה פורטוגזית המשמשת כמעין מוזיאון ושריד לתקופה בה נלחמו המזרח והמערב על שטחים באסיה הרחוקה.

שטחה של מקאו הקטנה הוא רק כ-13 קמ"ר אך היא בהחלט שווה ביקור לכל מי שמגיע להונג קונג ורוצה לבקר מקום אחר ומנוגד.

מקאו נחשבת ל"לאס וגאס" של מזרח אסיה ומציעה המון מלונות בסגנון ונציה ופריז, קאזינו ועוד לצד אתרים היסטוריים ומעניינים.

למדריך המלא שלנו על מקאו לחצו כאן.

מקאו
מקאו. לאס וגאס של מזרח אסיה

הונג קונג עם ילדים

מגיעים עם ילדים להונג קונג? מעולה! אספנו לכם את כל הטיפים, האטרקציות וההמלצות במדריך שלנו על הונג קונג עם ילדים.

סנטרל Central

סנטרל הוא בעצם השם השני של האי הגדול הונג קונג שבהונג קונג. סנטרל הוא שם האזור המרכזי בעיר, שנחשב לאזור מרכז העסקים הראשי ובו נמצאים לצד תאגידים בינלאומיים ומקומיים, גורדי שחקים רבים ובנקים גם גבעת הממשלה בה כל מבני ממשלת הונג קונג – אשר יחדיו יוצרים את קו הרקיע המפורסם שלה.

בין המבנים שכדאי לבקר במהלך הביקור כאן הם גבעת הממשלה בה נמצא בית הממשלה Government House, בית המחוקקים, מגדל הבנק של סין, הבניין הראשי של HSBC, בתי המלון המפוארים והמפורסמים Four Seasons Hotel Hong Kong (ומסעדת קפריס שבתוכה)ומלון Mandarin Oriental , מסעדת יונג קי Yung Kee המפוארת המפורסמת בשל תבשיל האווז הצלוי שלה,  ועוד.

שדרת הכוכבים Avenue of Stars

אם אתם רוצים להרגיש בהוליווד, כדאי לכם להגיע לשדרת הכוכבים, הגרסא ההונג קונגית לשדרת הכוכבים המפורסמת בלוס אנג'לס.

השדרה הזו היא מחווה לכל כוכבי הקולנוע שיצאו מהונג קונג, והיא נמצאת בחוף נמל ויקטוריה בחצי האי קאולון, מול האי הונג קונג.

הגישה לשדרה היא דרך גן סאלסברי – ניתן להבחין בכניסה בפסל גבוה בדמות הפרס שניתן כל שנה במסגרת טקס פרסי הקולנוע של הונג קונג.

לאורך השדרה תמצאו לוחות ועליהן תביעות ידיים וחתימות של כוכבי הקולנוע שיצאו מהונג קונג, בין היתר הלוח שמושך הכי הרבה מבקרים הוא כוכב הקולנוע המפורסם ברוס לי וכמובן גם של ג'קי צ'אן.

מלבד השדרה המושקעת, יש מכאן נוף מדהים על האי הונג קונג מה שמושך אלפי תיירים לכאן – מומלץ להגיע בשעות הערב כי בשעה 20:00 יש תצוגה אור-קולית מרהיבה בשם Symphony Of Lights שהיא חינמית לחלוטין.

אטרקציות בהונג קונג עם ילדים
פסל ברוס לי בשדרת הכוכבים של הונג קונג, אחד מאתרי החובה בהונג קונג

נמל אברדין Aberdeen Harbour

בנמל המיוחד הזה תוכלו לראות קהילה שמתגוררת למעשה בבתי סירות. המון תיירים מגיעים לכאן כדי לספוג את הניגודיות המרתקת המופגנת כאן.

מומלץ לסייר בנמל ולאכול באחת מהמסעדות הצפות והמקומיות שיעניקו לכם חוויה אותנטית ומסורתית של הונג קונג האמיתית.

מפרץ ריפאלס Repulse Bay

מפרץ שנמצא בדרום האי הונג קונג שמושך אליו המון מבקרים, בעיקר בסופי שבוע, בעיקר בזכות החופים המרהיבים שלו, שנחשבים להכי יפים בהונג קונג.

אם אתם מחפשים יום של בטן גב ומנוחה בשילוב חוף ים – זה המקום שעליכם לבקר. בנוסף מומלץ לסייר במקום בין המבנים המיוחדים והמשוחזרים מימייה של הונג קונג כקולוניה בריטית.

מיד-לוולס Mid-levels

שכונת מגורים באי הונג קונג שנשקף ממנה נוף מדהים של גורדי השחקים באזור סנטרל ושל נמל ויקטוריה.

התנועה הרבה של הולכי הרגל בין השכונה לבין אזור העסקים סנטרל הביא לבניית דרגנוע סנטרל מיד-לוולס Central – Mid-Levels Escalator שזכה מיד לתואר הדרגנוע הארוך ביותר בעולם.

האורך שלו הוא 800 מטרים והוא נע בשעות הבוקר במורד ההר כדי להביא את התושבים לעבודתם (מהשעה 6 בבוקר עד 10 בבוקר) ובשעת הצהריים והערב (בין השעות 10:30 ל-00:00 בלילה) במעלה ההר כדי להחזיר אותם לביתם.

במהרה המדרגות זכו לפרסום נרחב שהפך אותם ללא פחות מאטרקציה תיירותית ונבנו סביב המסלול מסעדות ומקומות בילוי כדי למשוך את התיירים. הדרגנוע אפילו הופיע בסרט המצליח "האביר האפל" משנת 2008.

אם אתם מגיעים לשכונה, אל תפספסו על הדרך גם את בית הכנסת אהל לאה Ohel Leah Synagogue הבנוי בסגנון ספרדי – מורי וצבוע כולו בלבן. בית הכנסת מהווה את מרכז הקהילה היהודית בהונג קונג.

מגדל השעון צים שא צוי Tsim Sha Tsui Clock Tower

מגדל שעון המשמש גם אתר היסטורי הנמצא באזור צים שא צוי, בקצה הדרומי של חצי האי קאולון שבהונג קונג.

גובה המגדל הוא 44 מטרים והוא בנוי לבנים אדומות וגרניט מה שהופך אותו למיוחד ובולט, ולאחד מסמלי הונג קונג.

הוא הוכרז כאתר היסטוריה ואנדרטה לאומית של הונג קונג בשנת 1990 ומומלץ לתת קפיצה אליו כשאתם באזור כדי להתרשם ממנו.

הונג קונג

כיכר באהוניה הזהובה Golden Bauhinia Square

הכיכר הזו היא כיכר היסטורית וחשובה מאוד בהונג קונג, ואחת הכיכרות המפורסמות והמתוירות ביותר כאן.

במרכז הירידים הסמוך לכיכר, שתמיד קורה בו משהו מעניין ושווה תמיד לקפוץ לבקר בו, התקיים טקס השבת הונג קונג לסין מבריטניה בשנת 1997, ופסל הפרח המרשים והזהוב הוא מתנה מהעם הסיני לתושבי הונג קונג.

כל יום בשעות הבוקר יש כאן טקס של הנפת דגל בליווי ההמנון הלאומי והופעה קצרה של תזמורת המשטרה.

מוזיאונים מומלצים בהונג קונג

הספינה Duk Ling

ספינת המפרשים דמוית הקונכיה הזו היא אחת האייקונים של הונג קונג וניתן לראות אותה בכל ציור, תמונה או גלויה של העיר.

כיום ניתן להפליג עליה בהפלגה תיירותית שנמשכת שעה ברחבי הנמל ולזכות לתצפית מרשימה על הנמל ועל העיר.

מוזיאונים בהונג קונג

לא חסר מוזיאונים מעולים בהונג קונג, הכוללים מוזיאונים כמו מוזיאון החלל של הונג קונג או בית פלגסטאף המיוחד שמשמש כמוזיאון התה (אחרי שלטון ארוך של הבריטים, חשבתם שההונג קונגים לא יאהבו תה?).

סקירה מקיפה על המוזיאונים תוכלו למצוא במדריך מוזיאונים מומלצים בהונג קונג.

תותח צהרי היום Noonday Gun

כמיטב המסורת האנגלית,  בהונג קונג ישנו תותח ימי באזור מפרץ קווזי והוא מופעל כל יום כאשר יורים ממנו בצהריים, מה שהופך אותו לאתר תיירות אהוב ביותר.

המסורת הזו התחילה בימי השלטון האנגלי ומשום מה ממשיכה עד היום, כנראה בגלל שהמנהג הזה הפך לאהוב במיוחד על ידי התיירים.

אתרים נוספים בהונג קונג הראויים לציון

יש עוד המון גורדי שחקים ומקומות מפורסמים בהונג קונג שכדאי לכם לשלב במהלך הטיול שלכם, והנה רשימה חלקית:

הקתדרלה של סנט ג'ונס St John`s Cathedral – קתדרלה יפה ומיוחדת הבנויה בצורה של צלב ברחוב Garden. היא כנסייה אנגליקנית הנחשבת לעתיקה ביותר במזרח הרחוק וכאן יושב גם הארכיבישוף של הונג קונג.

סונג וונג טוי Sung Wong Toi היא אנדרטה חשובה שהיא חלק מאנדרטה קדומה יותר ומקורית אשר עמדה בעבר בראש "הגבעה המקודשת". היא נפגעה במהלך מלחה"ע השנייה לכן חתכו אותה בצורת מלבן והציבו אותה בגן מיוחד בעיר.

מגדל מרכז הסחר העולמי International Commerce Centre, או בקיצור מגדל ICC, הוא גורד שחקים מפורסם בן 108 קומות בשכונת צים שא צוי בצי האי קאולון. הוא נחשב נכון ל-2016 לבניין העשירי בגבהו בעולם (484 מטר) והוא הבניין הגבוה ביותר בהונג קונג כולה.

מגדל החדשנות Jockey Club Innovation Tower הוא בניין נוסף ומיוחד הראוי לציון הנמצא באוניברסיטה הפוליטכנית של הונג קונג בקאולון.

הספרייה המרכזית של הונג קונג Hong Kong Central Library היא הספרייה הגדולה והחשובה ביותר בהונג קונג והיא הספרייה הציבורית הגדולה ביותר בה.

אוניברסיטת הונג קונג University of Hong Kong היא המוסד להשכלה גבוהה הוותיק ביותר בהונג קונג אשר נחשבת לאחת מהאוניברסיטאות הטובות ביותר בעולם.

מלון פנינסולה הונג קונג The Peninsula Hong Kong נחשב לאחד המלונות הידועים ביותר לא רק בהונג קונג אלא בכל העולם. הוא המלון הוותיק ביותר בהונג קונג שעדיין פועל במלואו, והוא נבחר כמה פעמים למלון הטוב ביותר בעולם.

הפייסטה שלכם בהונג קונג מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על קניות בפוקט: שווקים, קניונים ועודאתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס בהונג קונג ?

לעוד כתבות על הונג קונג היכנסו למדריך שלנו על הונג קונג.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!