חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בהונג קונג – המלצות על בתי מלון טובים וזולים

במדריך שלנו על מלונות מומלצים בהונג קונג אספנו לכם כמה מהמלונות הטובים ביותר בהונג קונג אשר מעניקים תמורה מלאה למחיר.

אם שאלתם את עצמכם איפה הכי מומלץ לישון בהונג קונג, אנחנו ממליצים לכם בחום ללון במרכז העניינים של הונג קונג, בהם נמצאים כל אתרי החובה של העיר.

הונג קונג בנויה ממספר איים, אך אם תרצו ללון במלון שנמצא קרוב לכל האטרקציות המרכזיות, ולא לבזבז זמן וכסף על מלון מרוחק שאולי יהיה יותר זול אך תצטרכו כל הזמן להתברבר בדרכים – אנחנו ממליצים לכם בחום ללון באי קאולון (Kowloon) או באי הונג קונג.

במדריך זה ריכזנו לכם כמובן מלונות באזורים אלו כדי שתהיו בלב העניינים ותקבלו תמורה מלאה למחיר.

חשוב לקחת בחשבון שהחדרים בהונג קונג יחסית קטנים מחדרים במלונות אחרים בעולם, וזה לא רק במלונות ככה – גם הבתים בהונג קונג הם מאוד קטנים עם חדרים עוד יותר קטנים. השתדלנו למצוא מלונות עם חדרים מרווחים וגדולים לנוחיותכם.

תיהנו! ואל תשכחו לקרוא עוד מדריכים על הונג קונג כמו המדריך המושקע לקניות בהונג קונג, מדריך אטרקציות עם ילדים ועוד – כל זה מחכה לכם במדריך המלא על הונג קונג.

Hotel ICON

מלון מעולה שנמצא בצים שה צוי (Tsim Sha Tsui) שבמזרח קאולון (Kowloon) על הנמל של הונג קונג. יש כאן בריכה חיצונית מחוממת על הגג, שירותי ספא וחדרים גדולים ומפנקים.

ניתן להגיע תוך 5 דקות הליכה לתחנת MTR הונג הום, ובנוסף המלון מציע שירות הסעות חינם בין אתרים שונים בעיר הפועל כל יום.

ארוחת הבוקר כאן מצוינת ומפנקת (בתוספת תשלום – אך לגמרי שווה את זה), הצוות אדיב ומסביר פנים, יש מיני בר חופשי ומכונת אספרסו, ניקיון ותחזוקה שוטפת, וחדרים עם נוף לנמל – הנוף מדהים ושווה את התוספת מחיר!

מלונות מומלצים בהונג קונג
הונג קונג בלילה מפסגת ויקטוריה

Cordis, Hong Kong

מלון יוקרתי במיקום הכי מושלם שאפשר לרצות – ממש במונגקוק, במרכז קאולון הסואן, קרוב לקניון לנגהאם פלייס (Langham Place) ולתחנת המטרו מונגקוק.

בימי גשם (לא חסר כאלו בהונג קונג) ניתן להגיע לקניון בקלות דרך מעבר ישיר לקניון. ארוחות הבוקר ענקיות ומושקעות עם קפה משובח, צוות אדיב ותמורה מלאה למחיר.

InterContinental Hong Kong

עוד מלון מעולה במיקום נהדר – ממש על הנמל, ויש חדרים עם נוף מדהים לים.

החדרים גדולים ומרווחים, צוות מקסים ועוזר, אורחת בוקר מעולה, ויש כאן אפילו בריכה וג'קוזי !

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בהונג קונג כאן:

מלון איביס הונג קונג סנטרל Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan

מלון של רשת המלונות הזולה והפופולארית. מדובר על מלון זול מאוד שנמצא בלב רובע העסקים והתרבות של הונג קונג, ומספק חדרים קטנים אך מספקים למי שרוצה לחסוך ומתכוון רק להתקלח ולישון וכל היום לטייל.

קרוב לתחנת מטרו (7 דקות הליכה) ו-5 דקות מטרמינל המעבורות למקאו (Macau Ferry Terminal) – כך שמושלם למי שמתכנן להגיע בקלות למקאו (את המדריך שלנו על מקאו קראתם?) והמלון אף מציע שירותי הטסעות בחינם לשדה התעופה.

הצוות אדיב, ויש המון חנויות, סופרמרקטים ואפילו סניף סטארבקס ליד המלון) – מאוד נוח כאשר אתם משפחה. בסה"כ, תמורה מלאה למחיר עבור מלון זול בהונג קונג היקרה.

מלון רויאל פלאזה Royal Plaza Hotel

מלון יוקרתי ומדהים ששוכן במיקום האהוב עלינו בהונג קונג – מונגקוק (Mongkok) בו יש המון חנויות, מסעדות, קניונים ועוד. המלון נמצא ממש מעל תחנת מטרו כך שקל מאוד להגיע לכל מקום בעיר, ויש לו גישה ישירה לקניון האהוב MOKO בו מעל 200 חנויות.

יש כאן גם בריכה ושירות הסעות חינם לכמה תחנות מטרו. הצוות אדיב מאוד, החדרים מאוד גדולים ומרווחים המיטות נוחות מאוד, והמיקום, שוב, פשוט מעולה!

באטרפליי און פראט Butterfly on Prat Boutique Hotel Tsim Sha Tsui

מלון בוטיק שנמצא 7 דקות הליכה מתחנת המטרו Tsim Sha Tsui ובעל שירות הסעות חינם לתחנת המטרו Kowloon.

המיקום מדהים, החדרים נוחים ומעוצבים להפליא – והכי חשוב הם גדולים ומרווחים, דבר נדיר בהונג קונג. הצוות מאוד אדיב, ואפילו מקבלים כאן מכשיר שמספק WIFI בנדידה מחוץ למלון ברחבי העיר (אל תשכחו לשאול אותם על זה!). מושלם גם למשפחות – גם המחיר אחלה. מומלץ!!!

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בהונג קונג כאן:

Booking.com

מלון ניית'ן Nathan Hotel

מלון במיקום מעולה – 5 דקות בלבד מתחנת המטרו המרכזית והחשובה Jordan, ונמצא ממש ליד ניית'ן רואד האהוב והראשי בעיר, שמהווה כמו שדרת שאנז אליזה של הונג קונג.

יש כאן מסעדות, ברים, אינטרנט חינם, מרכז כושר, ואתם תוך שניות בודדות נמצאים בכל המקומות המרכזיים בעיר, כולל השוק האהוב ברחוב Temple.

החדרים נקיים ומאובזרים, מקלחת מעולה ויש אפילו אוטובוס מתחת למלון שלוקח לשדה תעופה.

Novotel Nathan Road Kowloon

מלון מעולה ממש על רח' ניית'ן רואד המפורסם והמרכזי, דקה הליכה גם מתחנת האוטובוס שבה עוצר האוטובוס שמוריד נוסעים בשדה התעופה.

האירוח נעים והצוות מקסים, מיקום פשוט מדהים, ארוחת בוקר מעולה ומלאה שיש בה פשוט הכל וכל יום מגוונים בדברים חדשים. מלון קצת יקר (האמת, כל המלונות בהונג קונג יקרים) אבל אתם מקבלים תמורה מלאה למחיר ובנוסף אתם במקום הכי מרכזי בהונג קונג!

מלון לוקס מנור הונג קונג The Luxe Manor

מלון שמעוצב בהשראת היצירות של האמן סלבדור דאלי, עם אינטרנט חינם, חדר כושר ומיקום פצצה – 5 דקות הליכה מתחנת המטרו Tsim Sha Tsui וליד ניית'ן רוד, הרחוב המרכזי והמפורסם.

החדרים מרווחים וגדולים עם מיטות נוחות. למרות מיקומו המרכזי מדובר על חדרים מאוד שקטים, עם אינטרנט חינם שניתן לקחת לדרך גם כאשר אתם יוצאים מהמלון.

מלון יקר אך שוב, תמורה מלאה למחיר ובמיקום הכי שווה שיש.

מלון פנינסולה The Peninsula Hong Kong

מלון מפורסם ויוקרתי, שהרגשנו לנכון לציין אותו במדריך שלנו כי מדובר באחד המלונות המפורסמים ביותר לא רק בהונג קונג אלא בכל העולם! הוא המלון הוותיק ביותר כאן שעדיין פעיל, והוא נמצא במיקום מ-ד-ה-י-ם: בין רחוב נתן וסליבסרי בצים שא צוי.

הוא נבחר המון פעמים כאחד המלונות הטובים ביותר בעולם ובאמת נדמה שיש בו הכל – שירות 5 כוכבים, בריכה מקורה, אזור ספא, חדרים מפנקים ועוד.

גם אם אתם לא תלונו כאן, שווה לבקר כאן – המלון מפורסם במסעדות המפורסמות והמעולות שיש בו, מסורת תה אחר הצהריים שירשו ההונג קונגים מהבריטים, חנויות לבגדי יוקרה, ברים מעולים ואפילו צי רכבי רולס רויס.

אם המלון מוכר לכם, זה כנראה כי ראיתם אותו בסרט "האביר האפל", בה צולמה הסצנה המפורסמת עם מורגן פרימן וצ'ין האן.

הפייסטה שלכם בהונג קונג מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על מלונות מומלצים בהונג קונג ?

לעוד כתבות על הונג קונג היכנסו למדריך שלנו על הונג קונג.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!