חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארקים וגנים מומלצים בהונג קונג שחובה לבקר

פארקים וגנים מומלצים בהונג קונג הם אתרי חובה בהונג קונג בזכות עצמם, ולאור העובדה שקל מאוד ללכת לאיבוד בעיר-מדינה הגדולה והעצומה כל כך המלאה בבניינים וגורדי שחקים, ביקור באחד הפארקים מבטיח לכם קצת שקט ורוגע.

יש המון פארקים ירוקים, שקטים, פוטוגניים ויפים בלב העיר הגדולה והרועשת ואנחנו ממליצים לכם בחום לבקר באחד מהם במהלך הטיול שלכם בהונג קונג.

להלן כמה מהפארקים הטובים, המפורסמים והאהובים ביותר בהונג קונג:

גן פסגת ויקטוריה Victoria Peak Garden

פסגת ויקטוריה היא האטרקציה אולי הכי חשובה ומתויירת בהונג קונג מכיוון שממנה נשקפת תצפית מרהיבה על נמל הונג קונג ועל גורדי השחקים המרהיבים שלה.

גן פסגת ויקטוריה, הנמצא בפסגת ויקטוריה שימש פעם בתור גני בית הנופש של מושל הונג קונג וכיום הוא פתוח לציבור הרחב  וממנו אפשר לצפות על הנוף המרהיב של הנמל. אל תפספסו!

הזמנת מלונות בהונג קונג
פסגת ויקטוריה. אתר חובה בעיר

פארק הונג קונג Hong Kong Park

פארק ציבורי באזור סנטרל שבאי הונג קונג. בפארק נמצא לו בית פלגסטאף אשר משמש כיום כמוזיאון לכלי תה (לפרטים נוספים על המוזיאון ולמוזיאונים נוספים, היכנסו אל מדריך מוזיאונים מומלצים בהונג קונג).

בפארק יש עוד מבנים היסטוריים וחשובים אשר בעבר שימשו כמגורים לקצינים, מפקדים בצבא ועוד. בנוסף יש כאן גן ציפורים וחממה בעלת תערוכות על צמחים שונים.

פארק קאולון Kowloon Park

פארק ציבורי שנמצא בחצי האי קאולון שבהונג קונג.

בתוך הפארק נמצא מסגד קאולון, הגדול שמבין ארבעת המסגדים שבהונג קונג לצד מתחם בריכות שחייה שמושך אליו מבקרים רבים כל שנה בזכות הבריכות השונות בו הכוללות בריכות נופש ובריכות אולימפיות.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בהונג קונג כאן:

פארק ויקטוריה Victoria Park

אל נא להתבלבל – אין שום קשר לפסגת ויקטוריה. פארק ויקטוריה הוא פארק ירוק, מטופח, מושקע ויפה במרכז הונג קונג ומקום נחמד לברוח לו מהבלאגן של העיר ולערוך פיקניק או סתם לצפות במקומיים מוקדם בבוקר עושים טאי צ'י.

כיכר הפסלים Statue Square

כיכר מפורסמת בסנטרל באי הונג קונג המיועדת בעיקר להולכי רגל. כשהקימו את הכיכר הוצב בה פסל של המלכה ויקטוריה, מלכת הממלכה המאוחדת לשעבר, כדי לציין 50 שנות מלכות.

בהמשך התווספו פסלים נוספים כמו של הנסיף אלברט, המלך אדוארד השביעי, סר תומאס ג'קסון, המלך ג'ורג' החמישי ועוד מה שהוביל לשמה של הכיכר "כיכר הפסלים".

בזמן הכיבוש היפני בהונג קונג במהלך מלחה"ע ה-2, הפסלים הועברו ליפן להתכה. בתום המלחמה הם חזרו להונג קונג, אך חלקם הועברו למקומות אחרים ולא דווקא לכיכר.

שביל גב הדרקון Dragon's Back

שביל גב הדרקון הוא מסלול הליכה יפהפה המספק נקודת תצפית קצת אחרת על הונג קונג. במהלך המסלול, שאורך כ-3 שעות והוא מומלץ במיוחד לאוהבי ההליכות והטרקים, הולכים על הרכס הירוק שהוא מעוצב בצורת גב דרקון (ומכאן שמו).
 
ההליכה מומלצת במיוחד בזכות המראה של גורדי השחקים כשאתם מעליהם והנוף על כל רצועת החוף. ניתן לשלב את הטיול עם כפר סנטלי או כפר Shak O במהלכו.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בהונג קונג כאן:

Booking.com

מה וואן פארק Ma Wan Park

פארק גדול שאנחנו ממליצים לכם בחום להגיע אליו, במיוחד אם אתם עם ילדים. יש פה פינות חמד רבות החל מנחלים ואגמים קטנים, מפלים, גינות פרחים, גן פרפרים, נקודות תצפית יפות וגן שעשועים לילדים בשם התיבה של נח (Noah`s Ark).

טאי פו ווטרפרונט פארק Tai Po Waterfront Park

הפארק העירוני הגדול ביותר בהונג קונג. מומלץ בחום להגיע לכאן ולבקר במגדל התצפית הספירלי שבפארק, ממנה תגלו תצפית יפה על הים ועל נמל Tolo הקרוב.

יש עוד פעילויות ואטרקציות רבות בפארק כמו טיילת יפהפיה, אמפיתיאטרון קטן עם הופעות, גינות יפות, מתקני שעשועים לילדים, אגם קטן, מרכז לימודי על חרקים ועוד.

טין שואי וואי פארק Tin Shui Wai Park

עוד פארק גדול ואהוב במיוחד בהונג קונג, הנמצא בטריטוריות החדשות. יש כאן כל מה שפארק טוב ומושקע יכול להציע – החל מריאות ירוקות, גנים יפהפיים, אגמים מלאכותיים, צמחים ועצים, מבוך לילדים, גן שעשועים ועוד.

גם אוהבי הספורט והכושר לא ייצאו מכאן בידיים ריקות ויוכלו ליהנות ממגרשי כדורגל וכדורסל, שבילי הליכה, מגרש סקייטבורד, שבילי אופניים ועוד.

‪Kowloon Walled City Park‬

פארק יפה שנמצא במקום היסטורי וחשוב בהונג קונג, בו בעבר הייתה שכונת מגורים עם תושבים רבים. בסוף שנות ה-80 החליטה ממשלת סין לפנות את התושבים, להרוס את כל הבניינים ולהקים את הפארק הזה שנפתח לו רשמית באמצע שנות ה-90.

הפארק לא לגמרי התנתק מהעבר ומציג מוצגים שונים ומרתקים המספרים על ההיסטוריה המרתקת והעשירה של המקום בו נמצא הפארק לצד שרידים מהמקום כמו שערים ישנים, מבנים עתיקים ועוד, שהופכים את הפארק הזה לקסום ומיוחד.

תוסיפו לזה אגמים, מדשאות גדולות, גנים יפהפים ואווירה נעימה ורגועה – וקיבלתם את הפארק המושלם!

פארק המדע של הונג קונג Hong Kong Science Park

אזור תעשיית ההיי טק של הונג קונג, בסמוך לאוניברסיטה הסינית של הונג לבין נמל טולו.

במתחם הפארק ישנן חברות היי טק וחברות סטארט אפ רבות ואף מפורסמות.

הפייסטה שלכם בהונג קונג מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על פארקים וגנים מומלצים בהונג קונג ?

לעוד כתבות על הונג קונג היכנסו למדריך שלנו על הונג קונג.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

Picture of מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!