חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמפייר סטייט בילדינג: המדריך להזמנת כרטיסים – כל מה שחשוב לדעת

אמפייר סטייט בילדינג: המדריך להזמנת כרטיסים מיועד לכל מי שמגיע לעיר ניו יורק ורוצה לדעת הכל לגבי הזמנת כרטיסים למגדל המפורסם ביותר בעיר שהפך לסמלה – הלא הוא האמפייר סטייט בילדינג המרשים, האייקוני, המפורסם והיפה, המספק תצפית עוצרת נשימה על כל התפוח הגדול.

בניין אמפייר סטייט (Empire State Building) הוא גורד שחקים במידטאון ניו יורק אשר נקרא על שם הכינוי המפורסם של המדינה, "מדינת האימפריה".

מעבר להיותו בניין גבוה (443 מטרים!) ובעל 103 קומות, מדובר בסמל אייקוני לעיר ניו יורק, ולאחד המגדלים המזוהים ביותר עם העיר, ממש כמו הטיימס סקוור ופסל החירות שנחשבים לאתרי חובה.

אמפייר סטייט בילדינג: המדריך להזמנת כרטיסים

המגדל החזיק בתואר "הבניין הגבוה ביותר בעולם" למשך 39 שנים, כאשר הוא לוקח את התואר ממגדל מפורסם לא פחות ממנו – מגדל אייפל בפריז ובניין קרייזלר שבניו יורק.

התואר הנוצץ נלקח מהמגדל לאחר בניית מגדלי התאומים, אך לאחר קריסתם בפיגועי 11 בספטמבר, התואר "הבניין הגבוה ביותר בניו יורק" חזר אליו, עד להשלמת מרכז הסחר העולמי החדש ב-2012.

נכון לכתיבת מדריך זה, הבניין ממוקם במקום ה-45 ברשימת הבניינים הגבוהים בעולם, ולמרות שהוא ירד משמעותית ברשימה, עדיין הוא נחשב לסמל אמריקאי ולאחד משבעת פלאי העולם המודרני – כזה שאף ביקור בארה"ב בכלל וביקור בניו יורק בפרט לא שווה בלעדיו.

התצפית מהאמפייר סטייט בילדינג – כל הפרטים על אטרקציה מס' 1 בניו יורק

אין מי שלא מכיר את הבניין המפורסם – אתם לא צריכים להיות בעיר בשביל לדעת או להכיר אותו, וסביר להניח שעד הביקור בניו יורק ראיתם אותו מאות פעמים בטלוויזיה, בספרים, בסרטים, באינטרנט ועוד, כאשר הסרט הכי מפורסם בו הבניין השתתף הוא ללא ספק "קינג קונג".

לכן, אתם בטח מתארים לעצמכם שאתם לא היחידים שמתכוונים לבקר במגדל האייקוני עליו קינג קונג טיפס – התצפית העוצרת נשימה ובה נוף פנורמי מדהים על ניו יורק היא אחת מהאטרקציות המבוקשות בעיר, לכן חשוב להזמין כרטיסים מראש דרך האינטרנט – ואם אין לכם כח או חשק לחכות בתורים, מומלץ להזמין כרטיסים המאפשרים דילוג על התור..

אין צורך לבחור את מועד הביקור, אתם פשוט צריכים להזמין כרטיס ולהתייצב באחד הימים שלכם בעיר, כאשר הנראות היא טובה כמובן – ככה תוכלו לראות עד ניו ג'רזי ואפילו את פסל החירות.

נקודות תצפית ומרפסות בניו יורק
אמפייר סטייט. שולט על קו הרקיע של ניו יורק

הכרטיסים הם לתצפית בקומה 86 המספקת את התצפית היפה ביותר לפי דעתנו (הרבה יותר מהתצפית בקומה 102!) ומה שעוד יותר טוב בה היא שמדובר במרפסת פתוחה ואין שום חלון זכוכית שמפריע לצלם תמונות (אל תדאגו, יש סורגים כך שאי אפשר ליפול משם).

התצפית בקומה ה-102 יקרה יותר והתצפית עם קירות זכוכית, כך שקשה יותר לצלם תמונות מכאן, אבל היתרון שלה הוא שאתם מקבלים מראה פנורמי יותר גבוה מהקומה ה-86.

אנחנו ממליצים בחום להגיע לקראת שעות הערב – כך תזכו לראות את העיר גם בשעות האור וגם בשעות הלילה, כאשר כולה מוארת. אך יש לקחת בחשבון שהתורים בשעות האלו יותר ארוכים, לעומת ביקור בשעות הבוקר והצהריים, בהם התורים הרבה יותר קצרים ושפויים.

המקום פתוח כל יום – אנחנו ממליצים להגיע במהלך השבוע ולא במהלך סופי שבוע או חגים, שם העומס הרבה יותר גדול והתורים בהתאם.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאמפייר סטייט כאן:

אמפייר סטייט בילדינג – מודיעין שלום

כתובת: הקופה נמצאת ב-Concourse Level בכתובת Fifth Avenue 350 בין הרחובות 33 ל-34. אם תכנסו מכניסה אחרת, לא קרה כלום – יש צוות ידידותית במקום שיפנה אתכם למקום הנכון ממנו נכנסים.

שעות פעילות: כל יום (365 ימים בשנה) מהשעה 8:00 עד 2:00 בלילה.

מחיר: 40 דולר לכרטיס לקומה ה-86.

מומלץ לקנות כרטיס באותו מחיר הכולל דילוג התור בקישור הבא.

שימו לב: בכניסה לתצפית, הצוות יבקש ממכם לחייך למצלמה שתצלם אתכם על רקע מסך ירוק ותקבלו פתק ובו קוד לתמונה. ביציאתכם מהבניין, עוברים בחדר של צוות המחזיק בכל התמונות, והוא מבקש עבור התמונה 26 דולר. אם אתם באים עם ילדים קטנים ומראש לא מתכוונים לקנות את התמונה היקרה, היינו ממליצים פשוט מראש לא להצטלם ולחסוך לעצמכם התלבטות או כאב לב מיותרים.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בניו יורק כאן:

Booking.com

הפייסטה שלכם בניו יורק מתחילה כאן!

אהבתם את הפוסט שלנו על אמפייר סטייט בילדינג: המדריך להזמנת כרטיסים ?

לעוד מדריכים מועילים על ניו יורק היכנסו למדריך שלנו על ניו יורק.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!