חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריך לאטרקציות ואתרי חובה בניו יורק שאסור לכם לפספס

מדריך לאטרקציות ואתרי החובה בניו יורק הוא מדריך מקיף שכתבנו לכם ובו כל האטרקציות והמקומות שאתם לא רוצים להחמיץ במהלך ביקור בניו יורק סיטי – העיר שנחשבת למעין "בירת העולם" מבחינת השפע, האטרקציות, האתרים והדברים שיש לעשות בה.

אי אפשר שלא להתאהב בעיר הזו, וסביר להניח שאם זו הפעם הראשונה שלכם בניו יורק אתם הולכים לחזור עם צוואר תפוס מרוב כל הפעמים שתסתכלו למעלה לראות את הבניינים העצומים והגדולים.

במדריך הזה אספנו לכם את כל המקומות שאסור לכם להחמיץ בעיר ונחשבים לאתרי חובה בתפוח הגדול.

השתדלנו לתמצת כל אטרקציה בקצרה כדי לעשות לכם סדר בראש ולהפוך את המדריך הזה לקליל וברור.

כיכר טיימס Times Square

כיכר טיימס, או כמו שכולנו קוראים לה טיימס סקוור, היא כיכר עירונית במנהטן. היא הרבה יותר מכיכר, אלא מפגש עצום של רחובות (רחוב 42 ורחוב ברודווי) וגם שמה של שכונה במנהטן.

הכיכר מפורסמת בעיקר בזכות שלטי הפרסום העצומים שלה המכסים את כל הבניינים מסביב לכיכר. הכיכר משמשת בתור הלב הפועם של ניו יורק סיטי ואין מי שלא מגיע לעיר ובכלל לארה"ב ולא מתחיל את הטיול שלו כאן – כי אם חזרתם ללא תמונה כאן, סימן שלא הייתם בניו יורק.

לא משנה כמה ראיתם את המקום בסרטים או באינטרנט, אתם עדיין עומדים להיות מופתעים ונדהמים מהעוצמה של המקום.

הכיכר נקראת על שם עיתון טיימס שהבניין הראשי שלהם נמצא ב"כיכר טיימס 1", הבניין המפורסם שניצב בלב הכיכר. כמו כן יש כאן המון חנויות שפונות לתיירים כמו M&M's , זארה, פוראבר 21, KFC, סטארבקס, רשת המסעדות Friday's המפורסמת ועוד.

מדריך לאטרקציות ואתרי חובה בניו יורק
טיימס סקוור. אולי הכיכר הכי מפורסמת בעולם

פסל החירות Statue of Liberty

הפסל העצום הזה שנמצא באי החירות שבעיר ניו יורק הוא הסמל הבלתי מעורער של ניו יורק בפרט וארה"ב בכלל, ומסמל ערכים כמו החלום האמריקאי, הזכות לחיים, לחירות ועוד.

הסמל גם מסמל את האופי של ארה"ב כחברה של מהגרים, כי במהלך השנים המהגרים אשר היגרו לארה"ב, התקבלו בברכה על ידי הפסל.

הפסל למעשה ניתן כמתנה ממשלת צרפת לעם האמריקני. ממשלת ארה"ב החליטה להציב אותו באי משלו ולקרוא גם לאי על שם הפסל – ליברטי איילנד.

פעילות מבוקשת היא לקחת את מעבורת סטטן איילנד החינמית כדי לראות את הפסל הכי קרוב שאפשר דרך הים. המעבורת לסטטן איילנד פועלת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

זמן נסיעה במעבורת הוא כ-25 דקות והוא מספק תצפית חינמית וחסכונית בכסף וזמן.

יש עוד אפשרויות רבות להגיע לפסל ומה לעשות באי – לכן אנחנו ממליצים לכם להיכנס למדריך המלא שלנו על פסל החירות.

עוד אפשרות היא להזמין מראש כרטיסים למעבורת המספקת תצפית מושלמת על הפסל מהנהר. אל תפספסו!

פסל החירות בניו יורק
החירות מאירה את העולם. פסל החירות בניו יורק

סנטרל פארק Central Park

סנטרל פארק הוא פארק ענקי (3.2 קמ"ר!) הנמצא במרכז האי מנהטן ונדמה שאין סרט או סדרת טלוויזיה שהעלילה שלה מתרחשת בניו יורק אשר לא צולמה בו.

בפארק העצום הזה אפשר לבזבז חצי יום בכיף בזכות האטרקציות הרבות שלו. אם המזג אוויר מאפשר, אנחנו ממליצים בחום להשכיר אופניים ולדווש לכם ברחבי הפארק.

הפארק נחשב לאחד הפארקים המפורסמים בעולם:

אם אתם מגיעים, אנחנו ממליצים לכם לא לפספס את הפסל המיוחד של אליס בארץ הפלאות, את הפסל של הנס כריסטיאן אנדרסן המקריא סיפור לברווז (הברווזון המכוער), את מחט קליאופטרה שניתנה במתנה לניו יורק ממצרים, את שדות התות Strawberry Fields המוקדשים לזכרו של ג'ון לנון, שביתו נמצא לא הרחק מהאנדרטה (בית הדקוטה –  כתובת: 1 west 72nd st., שכונת אפר ווסט סייד).

אל תפספסו גם את טירת בלוודיר (Belvedere Castle) היפהפייה בה יש גם מרפסת תצפית, את מוזיאון המטרופוליטן לאמנות (The Metropolitan Museum of Art) הנחשב למוזיאון הגדול והחשוב לא רק בעיר אלא בכל העולם, את גן החיות סנטרל פארק, את הכיכר המפורסמת כיכר קולומבוס Columbus Circle שנמצאת ליד שער הסוחרים (Merchant's Gate) של סנטרל פארק ועוד.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בניו יורק כאן:

בניין אמפייר סטייט Empire State Building

גורד שחקים עצום בצומת השדרה החמישית ורחוב 34. הוא נקרא כך כמעין מחווה לניו יורק – מדינת האימפריה. הגובה שלו הוא 443.2 מטרים עם התורן בראשו והוא החזיק בתואר "הבניין הגבוה ביותר בעולם" במשך 39 שנים, כאשר הוא לוקח את התואר מבניין קרייזלר, שגם עליו פרטנו בהמשך המדריך.

לאחר שמגדלי התאומים קרסו, הוא חזר להיות הבניין הגבוה ביותר בעיר עד להשלמת מרכז הסחר העולמי החדש ב-2012.

הבניין הפך מיד עם סיום בנייתו לאחד הבניינים המפורסמים בעולם ולסמל מובהק של העיר. הוא הופיע בסרטים (זוכרים שקינג קונג טיפס עליו?), בסדרות, בשירים, באמנות ועוד.

האטרקציה לתיירים בבניין הם ללא ספק נקודות התצפית שלו – כן, בלשון רבים! יש פה 2 נקודות תצפית – אחת בקומה ה-86 עם המשקפות המפורסמות, מרפסת פתוחה וחנות מזכרות, ותצפית בקומה ה-102 שנחשבת ליותר יקרה והתצפית מרושתת בקירות זכוכית.

שימו לב שהתורים יכולים להיות מאוד ארוכים בלשון המעטה. לכן כדאי להגיע מאוד מוקדם כדי לחסוך זמן, למרות שהתצפית הכי יפה לקראת שקיעה כאשר רואים את העיר גם באור יום וגם בלילה כשהכל מואר.

שעות פעילות: התצפית פתוחה כל השנה בין 8:00 בבוקר ועד 2:00 בלילה.

למידע נוסף היכנסו למדריך המלא שלנו על קניית כרטיסים לבניין אמפייר סטייט.

אמפייר סטייט בילדינג: המדריך להזמנת כרטיסים

מרכז רוקפלר Rockefeller Center

מרכז עסקים שנמצא בין רחוב 48 לרחוב 51. הוא מפורסם בעיקר בזכות אתר ההחלקה על הקרח אשר מוקם בו כל חורף (זוכרים את הסרטים האמריקאים בהם אנשים מחליקים על הקרח בניו יורק? אז זה כאן!).

אטרקציות רבות אין כאן חוץ מפסלים מרהיבים (פיסלו המוזהב של פול מנשיפ שלא תוכלו לפספס, פסל אטלס הנושא על גבו את כדור"א) או בניינים רבים וחשובים כמו בניין GE ואולם המוזיקה רדיו סיטי המפורסם.

אך אטרקציה שכן כדאי לעשות, אם בא לכם לא לעמוד בתור הארוך של האמפייר סטייט בילדינג, היא התצפית Top of The Rock אשר מציעה מספר תצפיות מגוונות על העיר שגם הן פחות מפוצצות באנשים וגם יש הטוענים שהיא הרבה יותר יפה מתצפיות אחרות בניו יורק – כולל זה שבאמפייר סטייט בילדינג.

אם אתם מגיעים לכאן, אל תפספסו גם את קתדרלת פטריק הקדוש St. Patrick's Cathedral, הקתדרלה הבולטת ביותר בעיר והיא משמשת כמושב הארכיבישוף של הארכידיוקסיה של ניו יורק. היא נמצאת ממש ליד מרכז רוקפלר, והסגנון הנאו-גותי שלה יפהפה.

הקתדרלה הופיעה במספר סרטים אמריקאיים, כולל באחד מסרטי "ספיידרמן".

גשר ברוקלין Brooklyn Bridge

גשר תלוי מפורסם שמקשר בין מנהטן לברוקלין בניו יורק. הוא נחשב לאחד הגשרים היפים ביותר בעולם, ולגשר הפלדה הגדול בעולם.

אנחנו ממליצים לכם בחום להקדיש יום אחד בעיר לברוקלין, לכן התחילו את הטיול בהליכה על הגשר כדי ליהנות מהתצפית המרשימה שהוא מציעה על ניו יורק וליהנות מהדוכנים הרבים שבדרך.

גשר מנהטן Manhattan Bridge

עוד גשר תלוי יפהפה ומפורסם בניו יורק שחוצה את איסט ריבר ומחבר בין מנהטן התחתית למנהטן ורובע ברוקלין.

הוא נמצא בצמידות לגשר ברוקלין כך שאין מצב שתפספסו אותו. אל תשכחו לעשות איתו סלפי!

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בניו יורק כאן:

Booking.com

איסט וילג' East Village

שכונה במנהטן תחתית נחשבת למרכז תרבות בוהמייני אשר משכה אליה היפים ואמנים רבים.

זו אחת מהשכונות האהובות ביותר בניו יורק לכן תראו כאן בדרך כלל בניינים יוקרתיים, ואם אתם אוהבים חיי לילה תשמחו בטח לגלות שחיי הלילה כאן מצוינים.

תיאטראות ברודוויי Broadway Theatre

אטרקציה תיירותית שאסור לכם לוותר עליה בשום פנים ואופן היא מחזמר בניו יורק. בעיר יש אוסף עצום של הצגות המפוזרות ב-40 אולמות תיאטרון מקצועיים, שבכל אחד מהם יש 500 מושבים לפחות.

הם נקראים על ידי תיירים רבים בפשטות "ברודווי" כי רוב האולמות נמצאים לאורך רחוב ברודווי ברובע מנהטן.

הכרטיסים למחזות הזמר בדרך כלל יקרים, אבל מה שאנחנו ממליצים לכם לעשות הוא להירשם כל יום מחדש להגרלות על הכרטיסים, ולהירשם בכמה יותר מיילים שיש לכם כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לזכות.

הסבירות שתזכו בכרטיסים באחד הימים שלכם הוא גדול במיוחד, גם אם נרשמתם רק עם מייל אחד. שימו לב שאם זכיתם, הכרטיסים הם זוגיים – לכן עליכם להגיע כזוג ולא כמטיילים בודדים.

תחנת גרנד סנטרל Grand Central

תחנת רכבת מפורסמת בניו יורק הנחשבת לתחנה הגדולה בעולם מבחינת מספר הרציפים שלה.

גם אם אתם לא מתכוונים לקחת רכבת, אנחנו ממליצים בחום לשלב אותה במסלול הטיולים שלכם כדי לראות את העוצמה והגודל המפלצתי של תחנת הרכבת הזו, שכיאה לארצות הברית בה כל דבר ענקי ועצום, גם התחנה הזו תשאיר אתכם עם עיניים גדולות ופה פעור לרווחה!

האנדרטה הלאומית והמוזיאון לפיגועי 11 בספטמבר National September 11 Memorial and Museum

אנדרטה ומוזיאון להנצחת הקורבנות שניספו בפיגועי 11 בספטמבר 2001 הנוראיים שהתרחשו בניו יורק אך גם בוושינגטון ובפנסילבניה.

במהלך הפיגועים ניספו 2,977 אנשים, ובאתר בו ניצבו בגאווה מגדלי התאומים בעבר, נמצאים כיום אנדרטה מצמררת ועוצרת נשימה לצד מוזיאון שכולם מוקדשים לזכר הקורבנות.

הפיגוע נחשב לפיגוע הכי חמור בהיסטוריה של האנושות, וביקור במקום הוא חובה לכל תייר שמבקר בניו יורק. כולם זוכרים בדיוק מה הם עשו ואיפה הם היו כשהפיגועים קרו, ולהיות במקום העוצמתי הזה, בו המקום קרה, זה רגע מצמרר במיוחד שעל כל תייר לחוות.

אל תפספסו על הדרך את מרכז הסחר העולמי החדש One World Trade Center, גורד שחקים שנבנה במתחם של מגדלי התאומים, בסמוך לחורבות שלו. הגובה שלו הוא 1,776 רגל, כשנת העצמאותשל ארה"ב והוא נחשב לבניין הגבוה ביותר בכל ארה"ב.

בניין קרייזלר Chrysler Building

גורד שחקים נוסף בניו יורק (איך לא!) המתנשא לגובה 319 מטרים. הוא גנב את תואר "הבניין הגבוה ביותר בעולם" ממגדל אייפל שבפריז והחזיק בו במשך 11 חודשים, עד שהתואר נגנב לו מבניין אחר, שגם נבנה בעיר ניו יורק – בניין אמפייר סטייט.

הבניין מתאפיין בסגנון האדריכלות אר-דקו והוא אחד מסמלי העיר ניו יורק, ונחשב לאחד מהמבנים האהובים ביותר בכל ארה"ב.

גריניץ' וילג' Greenwich Village

שכונת מגורים במערב מנהטן תחתית הנקראת על שם כפר גריניץ' בלונדון. המקום נחשב כמרכז הבוהמה של ניו יורק בשנות ה-60, לאחד ממרכזי הקהילה הלהט"בית ולסמל של משפחות מהמעמד הבינוני והגבוה.

אנחנו ממליצים לכם בחום להזמין סיור חינמי ברחבי השכונה הנפלאה הזו, המלאה במסעדות, בתי קפה, ברים, חנויות מיוחדות, גורדי שחקים מרהיבים כמו בניין פלאטאיירון Flatiron Building היפהפה שזכה לכינוי "המגהץ" ומקומות אשר שימשו כתפאורה לסדרות וסרטים כמו הבניין של הסדרה "חברים" בכתובת 90 Bedford St, הבית של קארי מ"סקס והעיר הגדולה" בכתובת 66 Perry Street (יש אפילו "סיורי סקס והעיר" בעיר!) ועוד.

אל תפספסו את כיכר וושינגטון Washington Square Park ששער וושינגטון המפורסם השוכן בה מהווה גם את שער הכניסה לשכונה וגם את אחד המקומות המפורסמים בעיר, כאשר חיי הלילה המפורסמים של השכונה נמצאים כאן באזור רחוב לאפייט ורחוב בליקר.

צ'יינהטאון Chinatown

שכונה סינית במנהטן תחתית בה חיים רוב אוכלוסיית המהגרים מסין, לכן ניתן למצוא כאן המון מסעדות סיניות, חנויות עם מזכרות סיניות ועוד.

איטליה הקטנה Little Italy

שכונה במנהטן תחתית שמורכבת מאוכלוסייה של מהגרים מאיטליה שגרו כאן בעבר. אמנים כיום התושבים האיטלקים גרים בכל רחבי העיר, השכונה עדיין נקראת כך לאור העובדה שניתן למצוא כאן המון מסעדות איטלקיות – אם אתם אוהבים את איטליה, ובכלל את האוכל האיטלקי – אל תפספסו ביקור כאן.

מדיסון סקוור גארדן Madison Square Garden

מכונה גם "הגארדן", זה היכל ספורט ובידור מפורסם בעיר שאין מי שלא מכור ל-NBA ולא מכיר את המקום הזה.

ההיכל משמש היום בתור בית לקבוצות כדורסל רבות של NBA ו-WNBA, ניו יורק ניקס, ניו יורק ליברטי, קבוצות הוקי קרח ועוד, והוא מארח אירועי ספורט גדולים, החל מהופעות, קרקסים ועד קרבות אגרוף כמו הקרב בין מוחמד עלי לג'ו פרייזר.

זו חוויה להזמין כרטיס לאחד מהמופעים/משחקים כאן, אנחנו ממליצים לכם בחום לברר מה יש שם במהלך הטיול שלכם בניו יורק – לשבת בקהל זו חוויה של פעם בחיים!

סוהו SoHo

שכונה במנהטן תחתית אשר הייתה בעבר מוקד משיכה לאמנים צעירים והקימו כאן את סדנאות העבודה שלהם והגלריות, תוך כדי שהם מפיחים חיים במקום ומשפרים את התדמית של השכונה כולה.

כיום ניתן למצוא כאן בעיקר מסעדות מעולות, גלריות וחנויות עם אווירה צעירה, נחמדה וצבעונית.

צ'לסי מרקט Chelsea Market

שוק צ'לסי נמצא בשכונת צ'לסי שבמנהטן, והוא שוק אוכל מקורה ממש איפה שהיה בעבר מפעל העוגיות אוראו. יש כאן חנויות אוכל שונות ומגוונות, מסעדות, מאפיות, דוכנים עם ירקות, פירות ועוד.

יש מקומות לשבת בשפע ומומלץ להגיע לכאן דרך היי ליין.

היי ליין The High Line

פארק ציבורי-טיילת הנמצאת על שרידיה של מסילת רכבת ישנה.

במקום להרוס את הרכבת את והמסילה הארוכה, המקום הפך לפארק ציבורי נהדר ומיוחד הבנוי על גדות נהר ההדסון ומוקף בצמחייה ומספר נקודות תצפית יפות מהם אפילו ניתן לראות את פסל החירות ביום יפה.

לואר איסט סייד Lower East Side

או בתרגום חופשי לעברית "הצד המזרחי התחתון" היא שכונה בדרום-מזרח מנהטן, הידוע בעיקר בתור מרכז מהגרים יהודים.

היום מדובר בשכונה פופולרית ואהובה עם המון מסעדות (כמו למשל "המעדנייה של כץ" המפורסמת בה צולמה הסצנה המפורסמת בסרט "כשהארי פגש את סאלי"), חנויות, גלריות אמנות ועוד.

כיכר יוניון Union Square

כיכר עירונית מפורסמת במפגש הרחובות ברודווי ובוורי במנהטן. אי אפשר לפספס אותה עם הפסל של וושינגטון הנמצא בה והפסל של גאנדי.

בימי שני, רביעי, שישי ושבת מתקיים בכיכר גם שוק איכרים בו נמכרים ירקות ומוצרי מזון ביתיים. הפארק נחשב גם בתור אתר מבוקש להפגנות פוליטיות – ממש כמו כיכר רבין של תל אביב.

אך מצד שני גם קרו בכיכר מקרים רבים של אחדות העם, כמו למשל לאחר מתקפת הטרור של ה-11 בספטמבר, התרכזו כאן אנשים רבים כדי להביע צער, להדליק נרות, להניח פרחים ולשיר.

בניין טראמפ Trump Tower

אתם מגיעים לניו יורק – מה, לא תבקרו בבית הניו-יורקי של טראמפ? מדובר בגורד שחקים עצום בן 58 קומות המשמש למשרדים ומגורים ממש על השדרה החמישית במנהטן.

הוא פותח על ידי דונלד טראמפ, והוא משמש גם את מטה טראמפ ויש בו קומת פנטהאוז המשמש כבית המגורים של הנשיא. היום הוא מתגורר כמובן בבית הלבן, אך אשתו מלאניה טראמפ עדיין מתגוררת כאן. אפשר להבין אותה – קשה לוותר על ניו יורק לטובת וושינגטון די.סי.

וסתם לידע כללי – לטראמפ יש עוד 2 מגדלים בעיר. מה, חשבתם שהוא יסתפק רק באחד? הצחקתם אותנו. אם מעניין אתכם, מדובר בבניין טראמפ (The Trump Building) ובמגדל טראמפ העולמי (Trump World Tower).

מוזיאונים בניו יורק

אל תפספסו את המדריך שלנו על מוזיאונים מומלצים בניו יורק שם תמצאו את כל ההמלצות שלנו למוזיאונים הכי שווים בעיר.

הפייסטה שלכם בניו יורק מתחילה כאן!

אהבתם את הפוסט שלנו על מדריך לאטרקציות ואתרי חובה בניו יורק ?

לעוד מדריכים מועילים על ניו יורק היכנסו למדריך שלנו על ניו יורק.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!