חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול שביל החירות בעיר בוסטון – כל האטרקציות והאתרים שאסור לפספס בשביל החירות

שביל החירות (או נתיב החירות) נחשב לאחד מהאתרים והאטרקציות החשובים, התיירותיים והאהובים ביותר בבוסטון, וזה לא פלא. מסלול שביל החירות בעיר בוסטון הוא בעורך 5 ק"מ, והוא מסומן היטב על המדרכות והכבישים ברחבי העיר, ע"י לבנים אדומות.

השביל הופך את בוסטון לאחת הערים הכי ידידותיות למשתמש: כדי לראות את המיטב של העיר ואת כל האתרים והמקומות ההיסטוריים והחשובים בהתקוממות נגד הבריטים שהובילו לעצמאות ארה"ב, כל מה שעליכם לעשות הוא ללכת בעקבות האבנים האדומות.

מסלול שביל החירות בעיר בוסטון
הסימון של שביל החירות במדרכות בוסטון

ואם בא לכם ליהנות מהמסלול עוד יותר, שווה להזמין מלון בבוסטון שקרוב לשביל כך שתוכלו להשתלב בו בקלות.

הנתיב נחשב לפארק לאומי היסטורי ולאורך המסלול נמצאים לא פחות מ-16 אתרים חשובים לא רק בתולדות העיר אלא גם בתולדות המדינה, כל ניו אינגלנד וכמובן בארה"ב.

אף ביקור בבוסטון לא שווה בלי ביקור במסלול הזה. אל תשכחו מדי פעם לסטות הצידה מהנתיב כדי לבקר במקומות מעניינים נוספים ויפים הקרובים אליו, כמו שוק קווינסי Quincy Market , אנדרטת השואה המרשימה והמרגשת או בניין העירייה המפורסם – פירוט על כולם תוכלו לקרוא במדריך שלנו על אטרקציות ואתרי חובה בבוסטון.

נקודת ההתחלה תהיה הפארק בוסטון קומון Boston Common שם יש ביתן מודיעין מיוחד המספק מידע ומפות. לא צריך אותם בשביל להסתדר, כי כמו שאמרנו, עליכם רק ללכת בעקבות השביל המסומן בבירור, אך טוב תמיד להצטייד במידע ואינפורמציה על מה בדיוק רואים בכל מקום, מה אסור לפספס ועוד.

לפני שמתחילים, מזכירים לכם שיש עוד המון מדריכים והפתעות על בוסטון שהכנו לכם המאוגדים יחדיו בתוך מדריך לבוסטון באתר שלנו.

טוב, חדל פטפטת – יוצאים לדרך: הפייסטה מתחילה! להלן האתרים במסלול:

בית מדינת מסצ'וסטס State House

משכן מושל המדינה ובית הנבחרים שלה. מדובר באחד הבניינים המרשימים והיפים ביותר בעיר, לאחד מהסמלים הבלתי מעורערים של בוסטון. הוא נבנה בשנת 1795 ובארכיון שבתוכו נמצאים כמה מהמסכמים החשובים והמעניינים ביותר בארה"ב.

בוסטון: המדריך המלא לטיול בבוסטון
בית מדינת מסצ'וסטס. אתר היסטורי ומפורסם בעיר

כנסיית רחוב פארק Park St. Church

כנסייה מרשימה שנבנתה בשנת 1809 ושימשה כבית חרושת לאבק שריפה במהלך מלחמת האזרחים בשנת 1912.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות וסיורים בשביל כאן:

בית הקברות גראנרי Granary Burial Ground

מקום הקבורה של אישים רבים הנחשבים לחלומי מלחמת העצמאות של ארה"ב. בין היתר קבורים כאן 3 מחותמי מגילת העצמאות וכמה מהאנשים הבולטים ביותר בהיסטוריה של העיר – פול ריבר (תזכרו את השם הזה, נמשיך לדבר עליו כאן) ופיטר פנוויל.

כדאי לשים לב למצבות הישנות והעתיקות, שידעו ימים טובים יותר, ולדגלי ארה"ב המקשטים את הרחבה.

בית התפילה של המלך King's Chapel

כנסייה ישנה, יפה ועתיקה שנבנתה בשנת 1754. שימו לב לבית הקברות שליד הכנסייה (כן, עוד בית קברות… כיף איתנו במסיבות) שנחשב לבית הקברות הראשון בבוסטון.

הכניסה לכנסייה בתשלום.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בבוסטון כאן:

Booking.com

פסל בנג'מין פרנקלין ואתר בית הספר הלטיני של בוסטון

כאן נמצא בית הספר הציבורי הראשון בעיר, ובוסטון מתגאה בו כל כך עד שהוסיפה אותו לאחד מרשימת האתרים שחייבים לבקר במהלך ביקור בשביל החירות.

חנות הספרים אולד קורנר Old Corner Bookstore

בניין שנבנה ב-1712 והיה מקום מפגש על סופרי בוסטון והוגי הדעות שחיו בה במהלך השנים-

החנות עצמה נפתחה 6 שנים לאחר מכן, ב-1718, וקיימת עד היום.

שווה להיכנס לתוכה ואולי אפילו לקנות ספר למזכרת מהשביל.

כתובת החנות בעיר: 283 Washington St.

בית הישיבות אולד סאות' Old South Meeting House

בניין שנבנה בשנת 1712 ומזכיר כנסייה. הוא שימש מקום מושבו של המושל הקולוניאלי בזמנו.

אחד המבנים היפים בעיר. כדאי לסטות כאן משביל החירות כדי לטייל באזור שלידו הכולל מלא מסעדות, חנויות (יש פה סניף ענק של PRIMARK!), בתי קפה ועוד. לאחר שנחתם קצת, חזרו למסלול והמשיכו לכיוון בית המדינה הישן.

בית המדינה הישן Old State House

מבנה היסטורי ועתיק בבוסטון, שנמצא בצומת הרחובות וושינגטון ומדינה. נבנה בשנת 1713 והיה מושב בית המשפט הכללי של מסצ'וסטס עד שנת 1798. נחשב לאחד המבנים הציבוריים העתיקים בכל ארה"ב ולאחד מסמלי שביל החופש של בוסטון.

היום הוא משמש כמוזיאון להיסטוריה.

אתר טבח בוסטון Boston Massacre

אין פה כל כך מה לראות – זה פשוט סימון על הרצפה המספר שממש כאן התרחש "טבח בוסטון" –  אירוע אלים בין המתיישבים לבין הבריטים, במהלכם נהרגו חמישה אזרחים על ידי חיילים בריטים.

האירוע נחשב לאירוע מכונן שבישר את מלחמת העצמאות של ארה"ב – לכן הסימון על הרצפה מראה לעומדים כאן שהמלחמה כולה התחילה ממש במקום בו אתם עומדים!

פנוויל הול Faneuil Hall

בניין שנבנה ב-1742 במטרה להפוך אותו למקום מפגש ושוק עירוני. הוא משמש כשוק עד היום. מומלץ כאן לסטות מהנתיב של שביל החירות ולבקר בבניין העירייה City Hall המפורסם וכמובן גם בשוק קווינסי Quincy Market המקסים (פירוט עליהם תמצאו כאן) המלא מסעדות, חנויות, פאבים, בתי קפה ועשרות אמני רחוב.

לאחר מכן, חזרו למסלול להמשך הטיול לכיוון בית פול רוויר.

בית פול רוויר Paul Revere House

בית עתיק שנבנה בשנת 1676 ונחשב לבית העתיק ביותר שקיים בבוסטון. כאן התגורר וחי פול רוויר (זוכרים שאמרנו לכם לזכור את השם?) שהיה צורף כסף ידוע אך בזמנו החופשי גם אחד מגיבורי ההתקוממות נגד הבריטים, שהפכו אותו לאחד מגיבורי העיר ולאישים המפורסמים ביותר שבה.

הבית שלו הוא כיום מוזיאון בתשלום.

כנסיית אולד נורת' Old North Church

הכנסייה העתיקה ביותר בבוסטון שנבנתה ב-1723 ופועלת עד היום. מכאן החלה למעשה ההתקוממות נגד הבריטים. שווה לבקר בחנות המתנות שבה, בהם תוכלו לרכוש מזכרות נחמדות מהעיר הכוללות גם מבנה מיניאטורי של הכנסייה החשובה.

אל תפספסו את פסל פול רוויר הרוכב על סוס שממול הכנסייה – תמונה שהפכה לאחת התמונות האייקוניות של בוסטון, כשמאחוריו נמצאת הכנסייה.

בית הקברות גבעת קופ Copp's Hill Burying Ground

אנחנו יודעים שכבר כתבנו על 2 בתי קברות כאן, אבל תאשימו את בוסטון בזה, לא אותנו – אנחנו פשוט נותנים לכם מידע על הכל. בית הקברות הזה קיים משנת 1660 ואין טעם להתעכב פה.

כעת תשימו לב שהנתיב ייקח אתכם לצד השני של העיר ועליכם לחצות את גשר צ'רלסטון לאתרים האחרונים של שביל החירות – אנדרטת גבעת בנקר והספינה קונסטיטושן.

לכן אל תבהלו והמשיכו לעקוב אחר השביל. יש קטעים בגשר שהולכים ורואים ממש את הים מתחת לרגליכם, כך שאם יש להם פחד גבהים מומלץ לא להסתכל או לקחת מונית.

אנדרטת גבעת בנקר Bunker Hill

שדה הקרב הראשון של מלחמת השחרור שנערך ב-1775. הוקמה כאן אנדרטה מיוחדת המזכירה מאוד את האובליסק בוושינגטון די סי או את האובליסק בשדרת ה-9 ביולי בבואנוס איירס, למרות שמדובר על גרסא קטנה וצנועה יותר.

כאן המתמרדים נסוגו רק לאחר שנגמרה להם כל התחמושת. הרבה נוטים לחשוב שכאן מסתיים שביל החירות, אך יש לחזור על צעדכם וללכת אל כיוון הנמל בו נמצאת הספינה קונסטיטושן.

הספינה קונסטיטושן USS Constitiution

ספינה שהושקה ב-1779 ונחשבת לספינה העתיקה ביותר בעולם ששרדה ועדיין נמצאת בשירות פעיל (היא יוצאת לים מדי פעם סביב העיר כדי לשמור על התואר).

היום הספינה נחשבת למונומנט היסטורי ולגאווה לאומית – היא השתתפה בלא פחות ב-81 קרבות וניצחה בכולם, כאשר עיקר פרסומה הגיעה לה ממלחמת 1812 בה היא גברה על אוניות מלחמה של הצי הבריטי והכניעה אותן, כך שהיא ווינרית של ממש.

כיום היא עוגנת במספנת הצי בנמל בוסטון באופן קבוע והיא פתוחה למבקרים – מומלץ מאוד מכיוון שמדובר בביקור אותנטי ומעניין, הכולל מפגש עם אנשי חיל הים של היום שעונים לשאלות ומסבירים על ההיסטוריה של האונייה.

מסעדות מומלצות בבוסטון
עשיתם את זה - הגעתם לסוף המסלול! הספינה קונסטיטושן

תם ונשלם מסלול שביל החירות בעיר בוסטון!

כעת קחו לכם מונית למרכז העיר (אתם לא מצפים שנגיד לכם לחזור הכל בחזרה ברגל, כן?) ותיהנו ממסעדה מעולה (במדריך מסעדות מומלצות בבוסטון כבר ביקרתם?) או באטרקציות נוספות אם יש לכם כח.

הפייסטה שלכם בבוסטון מתחילה כאן!

אהבתם את הפוסט שלנו על אטרקציות ואתרי חובה בבוסטון ?

לעוד מדריכים מועילים על בוסטון היכנסו למדריך שלנו על בוסטון.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!