חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות ואתרי חובה בבואנוס איירס בירת ארגנטינה שאסור להחמיץ

אטרקציות ואתרי חובה בבואנוס איירס הוא מדריך מיוחד הכולל את כל אתרי החובה והמקומות שאתם חייבים לבקר במהלך טיולכם לעיר הכי מעניינת, מערבית, יפה ומודרנית ביבשת דרום אמריקה.

לא סתם זכתה בואנוס איירס לכינוי "פריז של דרום אמריקה" – יש בה כל מה שעיר גדולה, אשר מכבדת את עצמה, יכולה להציע בין אם זה תרבות, חיי לילה, אוכל מדהים עם הבשר הכי טוב בעולם, ארכיטקטורה, מוזיאונים מעולים, שווקים, מוקדי קניות, טבע, טנגו ועוד.

לרוב התרמילאים בדרום אמריקה מתחילים את הטיול שלהם כאן, ונשארים פה רק כמה ימים בלבד – וזו טעות חמורה!

יש לעיר המון מה להציע, אז נכון, מרגישים בה כמו פריז או מדריד או כמו כל עיר אחרת באירופה – אבל כל מי שעוזב אותה מתגעגע אליה מהר מאוד.

אספנו לכם את כל האתרים והאטרקציות שאתם חייבים לבקר בעיר התוססת ובשכונות המדהימות שלה אשר כוללות את לה בוקה, פלרמו, ריקולטה, פוארטו מאדרו ועוד.

שדרת 9 ביולי Avenida 9 de Julio

השדרה הראשית בעיר הנקראת כך על שם יום העצמאות של ארגנטינה שחל ב-9 ביולי. השדרה נחשבת לסימן ההיכר המפורסם ביותר של העיר והיא השדרה הרחבה ביותר בדרום אמריקה ואחת השדרות הרחבות בעולם – לעבור מצד אחד של השדרה לצד השני ייקח לכם לפחות חצי שעה!

בתוך השדרה תמצאו אטרקציות רבות כמו כיכר הרפובליקה שנמצאת באמצע השדרה בה תמצאו את האובליסק של בואנוס איירס El Obelisco de Buenos Aires, הסימן המזוהה ביותר עם העיר. הוא הוצב בכיכר בשנת 1936 לכבוד 400 שנים לייסודה של העיר.

עוד מבנה מוכר ומפורסם שאסור לפספס הוא תיאטרון קולון Teatro Colón, בית האופרה הראשי של העיר אשר נחשב פעמים רבות לאחד מבתי האופרה הטובים ביותר בעולם.

אטרקציות ואתרי חובה בבואנוס איירס
האובליסק של בואנוס איירס

לה בוקה La Boca

אחת השכונות המזוהות ביותר עם בואנוס איירס. מלא תיירים מגיעים לכאן בזכות האווירה, הבתים הצבעוניים והרחוב הראשי "הקמיניטו" המלא במועדוני טנגו, אמני רחוב ואנשים מחופשים שרק מחכים שתצטלמו איתם (בתשלום, כמובן).

המראה של הבתים הצבעוניים הצבועים בצבעים שונים הוא מראה יפה שהפך את השכונה למוקד תיירות מובהק.

השכונה מזוהה מאוד עם קבוצת הכדורגל בוקה ג'וניורס וכל אוהד כדורגל מגיע לכאן גם בשביל הבונבוניירה La Bombonera, אצטדיון הכדורגל המפורסם. אל תפספסו את "שדרת הכוכבים" לידו בהם מוטמנים טביעות ידיים ורגליים של שחקני כדורגל רבים.

חשוב לזכור שלא כדאי להתרחק יותר מדי מרחוב קמיניטו מכיוון שזו שכונה ענייה מאוד, ומספיק להתרחק דקה מהמוקד התיירותי ואתם מסתכנים בשוד.

בואנוס איירס

כיכר מאי Plaza de Mayo

אחת הכיכרות המפורסמות של העיר, בה פרצה גם התקוממות גדולה נגד השלטון הספרדי בחודש מאי, ומכאן שמה.

היום הכיכר היפה הזו מושכת אליה המון תיירים בעיקר בזכות פירמידת מאי Pirámide de Mayo, אובליסק שנמצא בלב הכיכר ומנציח את האנשים שנהרגו במרד, בית העירייה הקרוב אליה, הבנק הלאומי, קתדרלת מטרופוליטן Buenos Aires Metropolitan Cathedral ועוד.

אך גולת הכותרת כאן ומטרת הביקור של כולם היא ללא ספק קאסה רוסאדה Casa Rosada, הנקרא גם "הבית הורוד" בגלל צבעו הורוד (ידעתם שהוא נצבע בעזרת דם של שוורים?) והוא משכנם של נשיאי ארגנטינה, וגם אווה פרון האהובה על העם הארגנטינאי היתה בו (ולפי הסרט "אוויטה", היא שרה במרפסת שלו, למרות שבמציאות היא בכלל לא ידעה לשיר…)

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בבואנוס איירס כאן:

בית הקברות לה רקולטה La Recoleta Cemetery

אם אתם חושבים לעצמכם "למה שאלך לבקר בבית קברות?!" תחשבו לגמרי אחרת לאחר שתבקרו כאן.

בית הקברות הזה הנמצא בשכונה היוקרתית רקולטה, הוא כמו עיר בתוך עיר – עיר המתים. כל קבר בעצם נמצא בתוך "בית" עם דלת ובו ניתן להציץ ולראות את ארון הקבורה של הנקבר לצד פסלים, תמונות שלו ועוד.

הביקור בבית הקברות הזה, שנחשב לאחד היפים והמפוארים בעולם, הוא בית הקברות של העשירים ביותר בארגנטינה וכאן גם תמצאו את קברה של אווה פרון שתמיד יש בו פרחים.

לא לפספס!

אל אטנאו גרנד ספלנדיד El Ateneo Grand Splendid

חנות ספרים מפורסמת בעיר שנחשבת לאחת מחנות הספרים היפות ביותר בעולם. גם אם אתם לא נמנים מאוהבי הספרים, אתם חייבים להגיע לכאן ולהתרשם מהיופי העצום, מכמויות הספרים ומהמראות שיגרמו לכם לחשוב שאתם בכלל בבית אופרה המוקף בספרים מאשר בחנות ספרים.

בואנוס איירס

אנדרטה לזכר קורבנות הפיגוע בשגרירות ישראל

הרבה תיירים יהודים וישראלים מפספסים את האנדרטה הזו כשהם בבואנוס איירס, וחבל מאוד.

עד ה-17 במרץ 1992 במקום של האנדרטה הייתה שגרירות ישראל, עד שבצהרי אותו יום מכונת תופת של מחבל מתאבד התפוצצה ליד השער של השגרירות וגרמה להריסתה ולהרג של 29 בני אדם ולפציעתם של יותר מ-200 אנשים.

הפיגוע הזה היה חלק מ-2 פיגועים שנעשו בארגנטינה בשנות ה-90 כנגד מטרות ישראליות ויהודיות, ועד היום הוא נחשב לאחד הפיגועים החמורים והקשים ביותר שנעשו במדינה.

כדאי להגיע למקום שבו הייתה השגרירות ולראות את מה שנשאר מהקיר המתפורר, היחיד ששרד את הפיגוע, ואת האנדרטה המיוחדת, שחלקה גם בעברית, המספרת את הסיפור של השגרירות ושל הפיגוע המצמרר.

האנדרטה ממוקמת ברחוב Arroyo 910.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בבואנוס איירס כאן:

Booking.com (function(d, sc, u) { var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0]; s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = u + '?v=' + (+new Date()); p.parentNode.insertBefore(s,p); })(document, 'script', '//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js');

הגנים היפניים Jardin Japones

מהגנים היפים ביותר של בואנוס, אשר נמצאים בשכונת פלרמו ויגרמו לכם לחשוב שנחתם בטוקיו, בירת יפן. אמנם מדובר לא בפארק גדול במיוחד, אך מי שרוצה קצת לברוח מהרעש של העיר ולצלם או להצטלם באווירה יפנית, זה המקום.

שימו לב שהכניסה עולה כסף. פתוח כל יום בין השעות 10 עד 18:00.

כיכר סן מרטין Plaza San Martín

כיכר/פארק בשכונת רטירו בבואנוס איירס, ממש בסוף של רחוב פלורידה המפורסם שמהווה את אחד מרחובות הקניות האהובים בעיר.

אל תפספסו את הפסל המרשים של המדינאי הארגנטינאי חוסה דה סן מרטין אשר נמצא במרכז הכיכר ואת המגדל המונומנטאלי Torre Monumental, מגדל שעון מפורסם, שאם הוא מזכיר לכם את מגדל אליזבת (הביג בן) בלונדון זה כי הוא ניתן לארגנטינה במתנה מבריטניה.

מוזיאונים

כעיר בירה גדולה וחשובה, לא חשבתם שלא יהיו כאן מוזיאונים, נכון? יש פה מוזיאונים שנחשבים לחשובים ביותר בדרום אמריקה כמו המוזיאון לאמנויות לטינו-אמריקאיות, המוזיאון הלאומי לאמנויות יפות, המוזיאון הלאומי לאמנות דקורטיבית ועד למוזיאונים מיוחדים כמו מוזיאון שמוקדש לאוויטה (אווה פרון) בשם Evita Museum או מוזיאון ריבר פלייט.

בניין קאבאנח Edificio Kavanagh

גורד שחקים מפורסם בבואנוס איירס שנמצא ברחוב פלורידה 1065 והוא מיועד למגורים.

הבניין זכה לתשואות רבות על סגנוני המיוחד וזכה בפרסים רבים. העם הארגנטינאי בעל תחושות מעורבות לגביו, ויש כאלו שטוענים שהוא מכוער.

אך עם עובדות אי אפשר להתווכח והוא הפך לאחד מהסימנים המזוהים ביותר של העיר ולמגדל המסמל את המודרניות של בואנוס וארגנטינה.

ארמון ברולו Palacio Barolo

גורד שחקים מפורסם שנחשב לאתר היסטורי לאומי. הוא בעל גובה של 100 מטרים שנמצא בשדרת מאי 1370.

הוא בעל 22 קומות ועד שנת 1936 נחשב לגורד השחקים הגבוה ביותר בעיר.

השמורה האקולוגית קוסטנרה סור Reserva Ecológica Costanera Sur

שמורה אקולוגית של ריאה ירוקה ממש בתוך לב העיר. ניתן לרכב באופניים או לרוץ ריצת בוקר לאורך המסלול המיוחד המלא בצמחייה יפה וציפורים ולנהוג כאחרון המקומיים.

פלוראליס חנריקה ‪Floralis Generica‬

אחד המונומנטים היפים והמפורסמים של העיר, הנמצא קרוב לפקולטה למשפטים שהוא גם בניין מרשים בזכות עצמה.

הוא מעוצב כמו פרח ענקי, והוא בעצם פסל סולארי – הוא היה נפתח כל בוקר בזריחה ונסגר בשקיעה.

כיום הוא לא כל כך עובד, אך הוא עדיין נשאר מונומנט מרשים ויפה, וקצת מסמל את המצב של בואנוס איירס, ארגנטינה ובכלל את דרום אמריקה – מרשים ויפה מצד אחד, אך לא עובד מצד שני…

כדאי להגיע לכאן כדי להצטלם ולצלם ועל הדרך לערוך איזה פיקניק יפה עם מזג האוויר מרשה.

בואנוס איירס

גשר האישה Puente de la Mujer

גשר יפה ומפורסם הניצב בשכונת פוארטו מאדרו שבבואנוס איירס. בשכונה תמצאו את הנמל של העיר ואת מקור חיי הלילה הטוב ביותר שבה.

הגשר התלוי להולכי רגל הזה הפך במהרה לסמל של השכונה ולאחד מאתרי התיירות החשובים בשכונה, שרוב רחובותיה נקראים על נשים.

לנו אישית זה מזכיר מאוד את גשר המיתרים האהוב בירושלים או אפילו את Samuel Beckett Bridge בדבלין.

כיכר איטליה Plaza Italia

פארק/כיכר בבואנוס איירס, אשר לידה תמצאו את הכניסה לגן החיות ואת הכניסה לגן הבוטני. הכיכר היא ראשית מאוד ותמיד עמוסה מאוד – היא מוקדה תחבורה ראשי מאוד בעיר ויש בה אף תחנת מטרו כך שקל מאוד להגיע לכאן מכל מקום בעיר.

כאן תוכלו למצוא עמוד רומי מקורי מהפורום הרומי שברומא, אשר נתרם על ידיה. העמוד הוא בן יותר מאלפיים שנה מה שהופך אותו לאנדרטה העתיקה ביותר בבואנוס איירס.

כיכר הקונגרס

כיכר ראשית בעיר שמהווה את ביתו של הקונגרס הלאומי הארגנטינאי Congreso de la Nación Argentina וגם נקראת על שמו.

המבנה הוא אחד המרשימים, המפוארים והיפים בעיר. מול המבנה, בכיכר, תמצאו גם את פארק קונגרס פלאזה, שנחשב לאטרקציה ואתר חובה בבואנוס ומושך אליו תיירים רבים שבאים ליהנות מהפסלים היפים והצמחייה היפה שבו (בין היתר, תמצאו כאן את פסל "האדם החושב") אך מושך גם מקומיים אשר מגיעים לכאן כדי להפגין נגד הממשל.

שוק יום ראשון של סן טלמו Feria de San Telmo

שוק חובה ומדהים שנחשב אהוב במיוחד על ידי תיירים ומקומיים כאחד. השוק הזה הוא אחד השווקים הארוכים, המפוארים והגדולים בדרום אמריקה ובעולם כולו, יש בו מאות על גבי מאות דוכנים שמוכרים מזכרות, עבודות עץ, עבודות יד, אמנות ועוד.

מומלץ להגיע לכאן בימי ראשון בלבד, בו השוק מתקיים. השוק מתחיל מכיכר מאיו ומגיע עד כיכר דורגו ועל הדרך תמצאו כאן המון ברים, מסעדות, אמני רחוב, רקדנים ואטרקציות כמו פסל מפלדה Mafalda, הילדה המצוירת האהובה אשר יושבת על ספסל קטן שמושך אליו תורים רבים של תיירים שרוצים להצטלם לידה למזכרת.

כל יום ראשון מ-10 בבוקר עד 4 בצהריים.

פלנטריום גלילאו גליליי Planetario Galileo Galilei

פלנטריום מרשים ששוכן ברובע פלרמו שבעיר. הוא בן 5 קומות ובעל מבנה כיפה מיוחד שהופך אותו לסימן היכר של העיר.

מומלץ להגיע לכאן כדי לצפות בכוכבי לכת כמו חמה, נוגה, מאדים, צדק ושבתאי ובחתיכות סלע שהובאו מהירח ע"י אפולו 11.

אם המקום הזה נראה לכם מוכר, זה כי הוא שימש בתור נקודת הסיום בפרק של "המירוץ למיליון" הישראלי, בפרק שבו המתמודדים רצו בבואנוס איירס – וזה סימבולי שאנחנו מסיימים את המדריך אטרקציות ואתרי חובה בבואנוס איירס איתו. אל תפספסו!

הפייסטה שלכם בארגנטינה מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על אטרקציות ואתרי חובה בבואנוס איירס ?

לעוד כתבות על ארגנטינה היכנסו למדריך שלנו על ארגנטינה.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!