חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס בסינגפור המיוחדת

אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס בסינגפור הוא מאמר מקיף לכל האתרים שהם בגדר חובה לכל מטייל שמגיע לסינגפור ורוצה לראות את המיטב שהעיר-מדינה הקטנה הזו מציעה.

סינגפור היא עיר מדינה קטנה במיוחד ששטחה הוא רק 697 קמ"ר (!) אבל שלא תתבלבלו – קטנה קטנה, אבל גדולה ומלאה באטרקציות רבות ומיוחדות.

למרות גודלה הזעיר במיוחד, סינגפור נחשבת לאחת המדינות העשירות ביותר בעולם, ושכנותיה הענקיות דוגמת אינדונזיה או מלזיה, יכולות רק לשבת ולקנא.

בשנים האחרונות סינגפור הפכה לאחד מהיעדים האהובים ביותר על ידי ישראלים שמטיילים במזרח אסיה. הטיסות המוזלות מתאילנד, העובדה שאפשר לראות המון בזמן קצר, האוכל המעולה שהיא מציעה (שאף נחשב להכי טוב באסיה כולה), האטרקציות הנהדרות שלה והיופי המיוחד שלה הופך אותה ליעד מבוקש, אהוב ומתוייר.

3 ימים יספיקו כדי לראות הכל, 5 ימים עד שבוע יספיקו כדי למצות את הכל כמו שצריך מבלי להרגיש שאתם רצים כדי לסמן וי.

מה שעוד יותר מיוחד בסינגפור, שמזכיר במידה מה את ישראל, הוא שהיא הייתה פעם כלום ושום דבר, אבל עדיין הם הפכו אותה למדינה שוקקת ועשירה. הטיול כאן יעורר בכם השראה ויעניק לכם חשיפה מרתקת לתרבויות שונות של אנשים מהודו, ממלזיה ומסין.

להלן כמה מהאתרים בסינגפור שאסור לכם לפספס:

הגנים ליד המזח Gardens By The Bay

פארק גדול המשתרע על 101 דונם ומורכב מכמה גנים שונים. סימן ההיכר הבולט בו הוא 18 עצי ענק מלאכותיים אשר כוסו בצמחייה ובאורות.

מומלץ להגיע לכאן בשעות הערב מכיוון שיש תכנית מיוחדת כל ערב בו האורות נדלקים על העצים ומושמעת מוזיקה. הכניסה למתחם היא בחינם, אך לפעמים בחגים או בתקופות שונות, תידרשו לקנות כרטיסים כדי להיכנס ולצפות במופע.

למי שלא הספיק לו להתרשם מהעצים מלמטה, יכול לקנות גם כרטיס ולעלות אליהם ולהתהלך בין הגשרים שמובילים בין העצים.

בנוסף, בגנים עצמם יש 2 חממות עצומות שהכניסה אליהם בתשלום: אחת מהם נקראת Flower Dome והיא חממת פרחים גדולה ומעוצבת, עם עצים בצורת מכשפות או דרקונים ופרחים מכל העולם. החממה השנייה נקראת The Could Forest ויש בה מפל גדול ומלאכותי, ויש מסלול הליכה נחמד מסביב ל"הר" של המפל.

כי אם אלוהים לא נותן לסינגפור מפל – הסינגפורים כבר ידאגו להכין מפל משל עצמם!

לאחר שסיימתם לטייל בגנים ובחממות, מומלץ לצעוד קצת ברגל אל Satay By the Bay – מרכז אוכל גדול במחירים זולים במיוחד.

אטרקציות עם ילדים בסינגפור
לא לפספס! גרדנס בי דה ביי.

מרינה ביי סנדס Marina Bay Sands

אתר נופש מפורסם בסינגפור הכולל בתוכו קזינו, מרכז קונגרסים, מרכז קניות, מוזיאון, תיאטראות, מסעדות, מרכז החלקה על הקרח ועוד – אך החשוב והמפורסם מכולם הוא דווקא המלון שנקרא באותו שם.

המלון הזה הפך תוך זמן קצר מסיום בנייתו לאחד המלונות המפורסמים והיוקרתיים ביותר בעולם, ובשנת 2017 נחשב ללוקיישן הכי מצולם באינסטגרם.

המלון כולל 3 מגדלים בני 55 קומות ומעליו פארק בשם SkyPark בו יש את גולת הכותרת של המקום והסיבה שבגללה מלא אנשים בוחרים להעביר כאן לילה או להגיע בכלל לסינגפור:

בריכת שחייה אינסופית וענקית המאפשרת נוף פנורמי של כל סינגפור עם כל גורדי השחקים המרשימים שלה.

כדי להיכנס לתוך הבריכה, עליכם להיות אורחי המלון. כלומר, עליכם להזמין לפחות לילה אחד – רק אורחים בעלי כרטיס לחדרים יכולים להיכנס למתחם של הבריכה ולבריכה עצמה.

אם בכל זאת תרצו להגיע לכאן מבלי להעביר לילה במלון, הכי קרוב שתוכלו להגיע היא תצפית מיוחדת על הבריכה במלון, שהכניסה אליה בתשלום וגם כאן לא תוכלו להיכנס לבריכה אלא רק ליהנות מהתצפית של המקום.

לילה כאן הוא לא זול ועולה בסביבות ה-1,000 ש"ח לחדר הכי פשוט.

יש חדרים יותר גדולים וחדרים עם נוף לפארק מרליון. אם תבחרו לישון במלון, תזכו לחוויה בלתי נשכחת ולתמונות מדהימות בבריכה הכי מפורסמת בעולם שתבטיח לכם המון לייקים ותגובות ברשתות החברתיות-

אחרי הכל, חיים רק פעם אחת, ואין דרך טובה יותר ליהנות מסינגפור מאשר הזמנת לילה אחד לפחות במלון הזה. כותבים לכם מניסיון!

למידע נוסף על המלון ולעוד מלונות שווים בסינגפור לחצו כאן.

אורצ'רד רואד Orchard Road

רחוב אורצ'רד רואד הוא רחוב הקניות הגדול והמפורסם ביותר של סינגפור – מעין רחוב אוקספורד של לונדון או אפילו שאנז אליזה של פריז אם תרצו.

יש פה הכל – קניונים, מסעדות, חנויות, מסכי פרסומות מתחלפות, קישוטי רחוב מדהימים ועוד. כמובן שהכל פה לא זול, בלשון המעטה, אך אף ביקור בסינגפור לא שלם מבלי ביקור ברחוב הזה.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בסינגפור כאן:

פארק מרליון Merlion Park

הפארק הגדול הזה הוא אחד מהלוקיישנים המצולמים והמזוהים ביותר עם סינגפור.

הפארק נקרא על שם הדמות המיתולוגית של סינגפור – אריה עם גוף של דג. הדמות הזו היא סמל מובהק ומפורסם של סינגפור, שנקראת גם "עיר האריה" – אך למרבה האירוניה, בחיים לא נראו או היו אריות בסינגפור…

לכן היה מתבקש שבשנת 1972 הציבו כאן פסל-מזרקה של הדמות האהובה אשר מוציאה מפיה סילון מים ארוך ומרשים, כשברקע ניתן לראות את מלון מרינה ביי סנדס המפורסם.

טיפ: כדאי להגיע לפארק דרך מלון The Fullerton Hotel Singapore. המלון הזה הוא אתר חובה בפני עצמו, והוא אחד המלונות המפורסמים בסינגפור. הוא היה בעבר בית דואר בריטי והפך למלון מרשים ויוקרתי, בו יש תערוכה חינמית וחופשית על ההיסטוריה והתפתחות המלון.

מכאן יש גישה חופשית עם מדרגות נעות הישר אל הפארק, מה שיחסוך לכם ללכת בחוץ ובחום הקשה של סינגפור (תודו לנו אחר כך!).

עוד כדאי לדעת – בסינגפור עצמה יש 5 פסלים רשמיים של מרליון. הפסל בפארק הוא המפורסם והמזוהה ביותר, אך ממש מאחוריו יש עוד פסל קטן של מרליון, שגם הוא נחשב לפסל רשמי.

סינגפור: המדריך המלא לטיול בסינגפור
מרליון. הסמל של העיר

הודו הקטנה Little India

אם תמיד רציתם לבקר בהודו, או אם אתם רוצים להרגיש אווירה הודית אותנטית – זה המקום שאתם חייבים להגיע אליו כשאתם בסינגפור.

מומלץ להסתובב פה ברחובות הצבעוניים ולהתרשם מהאזור ההיסטורי והמרשים הזה של ההודים בסינגפור: לקנות תבלינים הודים, לאכול במסעדה הודית, להסתפר במספרה הודית מסורתית בה הספר מספר את הגברים עם סכין (!), להתרשם ממקדשים הודים מרשימים וכמובן ללכת לשוק ההודי הגדול והזול המציע אוכל אותנטי וטעים במיוחד, אליו המקומיים מגיעים באופן קבוע כדי לחסוך.

צ'איינה טאוון Chinatown

התעייפתם מהודו? רוצים אווירה סינית ולהרגיש שאתם בסין? עזבו את הודו הקטנה וקחו רכבת תחתית לצ'איינה טאוון שנמצאת ממש קרוב.

כאן מחכים לכם דוכני אוכל סיני אסייתי, מקדש הינדי מדהים בשם Sri Mariamman Temple ומקדש סיני מרשים בשם Buddha Tooth Relic Temple, דוכני מזכרות (בעיקר מזכרות סיניות, ולא מזכרות מסינגפור) ואווירה סינית אמיתית.

זה המקום לקנות בו מתנות לחברים או לבני משפחה כי ממש זול כאן. לא לשכוח להתמקח!

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בסינגפור כאן:

Booking.com

מסגד הסולטן Masjid Sultan

אז לאחר שביקרתם באזורים ההודיים והסינים, הגיע הזמן לבקר באזור המוסלמי הידידותי והיפה.

אין ספק שהאזור המוסלמי נשלט על ידי המסגד היפה והמדהים הזה שנראה כאילו נלקח מהסרט "אלאדין" או מאגדות אלף לילה ולילה.

הוא הוקם לכבוד הסולטן הראשון של סינגפור ומאז שופץ כמה פעמים, מכיוון שהיה המסגד הראשון בסינגפור כולה, הוא נחשב לעתיק והחשוב ביותר בכל סינגפור.

כדאי להסתובב ברחוב המקיף את המסגד ואפילו להיכנס לתוכו כדי להתרשם ממה שקורה בפנים. הכניסה חופשית, אך שימו לב שיש להגיע צנוע ולהשאיר נעליים בכניסה. גם אם לא באתם ערוכים, ימסרו לכם ללא תשלום כיסוי לחולצה ולמכנס.

קלארק קווי Clarke Quay

אם אתם רוצים ליהנות מסצנת חיי הלילה של סינגפור – זה המקום. לאחר רדת החשיכה, המקום הזה הופך לתוסס במיוחד ומציע למבקריו מגוון ענקי של ברים, פאבים, מסעדות ועוד שהופכים אותו לאזור תוסס של חיי לילה.

יש פה אוכל מעולה, מוסיקה חיה ואווירה נהדרת. אך חשוב להגיע לכאן רק בלילה, מי שיגיע בבוקר יתאכזב לגלות מקום שומם ומשעמם.

הגנים הבוטניים בסינגפור Singapore Botanic Gardens

גנים טרופיים שנמצאים לא הרחק מרחוב אורצ'רד רואד המפורסם. הוא נחשב לאתר מורשת עולמית של אונסק"ו ומכיל גנים מדהימים שזכו במגוון פרסים.

מומלץ לבקר בגני הסחלבים, בו נמצא אוסף ענקי של סחלבים. הגנים הבוטניים של סינגפור פתוחים מ-5 בבוקר עד ל12 בלילה כל השנה וטיול מעמיק כאן יכול לקחת לכם כמעט יום שלם. הכניסה היא בחינם, אך יש גנים בתוכו שלוקחים כסף.

מומלץ להגיע לכאן, לערוך פיקניק וליהנות מהפרחים הרבים שבתוכו, בין אם אתם אוהבי פרחים וצמחים ובין אם לא.

סנטוסה Sentosa

האי סנטוסה, או בשמו השני כפי שמשווקת אותו סינגפור "ארץ של כיף", מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים, לזוגות, למטיילים בודדים, לאוהבי טבע או לאוהבי אקשן.

המבחר העצום באי הזה הופך את סנטוסה לאי מתוייר שכולו אטרקציה אחת גדולה. יש כאן אטרקציות שמתאימות לכל אחד: כמו למשל אולפני יוניברסל, מתחם Fort iloso שיש בו בונקרים, תותחים ואווירה של מבצר, פסל מרליון עצום נוסף (שהופך את גודלו הזעיר של פסל מרליון בפארק מרליון לבדיחה), שבילי טבע מרהיבים, חופים יפהפיים ועוד.

לאטרקציות דומות היכנסו למדריך שלנו על סינגפור עם ילדים.

מוזיאונים בסינגפור

סינגפור מציעה למבקרים שלה מגוון רחב, מרתק ומעניין של מוזיאונים המתאימים לכולם. לפירוט מלא עליהם היכנסו למדריך שלנו על מוזיאונים וגלריות בסינגפור.

הפייסטה שלכם בסינגפור מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס בסינגפור ?

לעוד כתבות על סינגפור היכנסו למדריך שלנו על סינגפור.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

2 תגובות

    1. היי לבנה, תודה על הפרגון! אתם הולכים לבלות כהוגן – סינגפור מדהימה!
      אנחנו נעלה בקרוב עוד מלא מדריכים למסעדות ואטרקציות נוספות – ממליצים בחום להירשם לרשימת התפוצה שלנו ולעשות לייק לעמוד הפייסבוק שלנו כדי להיות מעודכנים:
      https://www.facebook.com/www.fiesta.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!