חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות עם ילדים בסינגפור – המדריך המלא למשפחות

אטרקציות עם ילדים בסינגפור הוא מאמר מקיף שכתבנו על כל האטרקציות והאתרים שכדאי לבקר בסינגפור במיוחד אם אתם באים עם הילדים.

ברשימה תוכלו למצוא פארקי שעשועים, מוזיאונים, גני חיות ועוד מקומות שיספקו לכם יום שלם של כיף, הנאות וחוויות אשר יגבשו אתכם בתור משפחה וגם יספקו לכם תמונות וחוויות של פעם בחיים במדינה הידידותית הזו לילדים.

אולפני יוניברסל סינגפור Universal Studios Singapore

פארק שעשועים ענקי הנמצא באי סנטוסה, אי גדול שכל כולו אטרקציה אחת גדולה לילדים. אם הייתם בפארק השעשועים הזה בלוס אנג'לס, אז תדעו שמדובר באותו פארק שעשועים, אך הרבה יותר קטן ועם פחות מתקנים מזה שבארה"ב.

ניתן להעביר כאן חצי יום בכיף, אך בגלל התורים הארוכים שיכולים להימשך לפעמים אפילו בין שעה לשעתיים, מומלץ להשקיע עוד קצת כסף ולקנות כרטיס VIP בו אתם יכולים לעקוף את התורים ולהיכנס לכל מתקן במהירות.

לסינגפורים רבים יש מנוי שנתי לפארק כך שתמיד עמוס כאן, בעיקר בסופי שבוע.

עלות 85 דולר סינגפורי לאדם.

שעות פתיחה: מ-10 בבוקר עד 8 בערב.

אטרקציות עם ילדים בסינגפור
איך בא לנו לחזור לשם... יוניברסל סינגפור

Singapore Flyer

אם אתם רוצים לקבל נקודת תצפית מעין הציפור על סינגפור, האפשרות הכי טובה לעשות זאת היא על ידי קניית כרטיס לגלגל הענקי של סינגפור במרינה ביי.

הגלגל הענק הוא אטרקציה קלאסית של סינגפור והיא תמיד מהנה: את הילדים ואת המבוגרים כאחד. מומלץ להגיע לכאן לקראת השקיעה, ככה תוכלו ליהנות מהמראות של העיר כפי שהיא נראית באור יום וכפי שהיא נראית בלילה, כאשר היא מוארת.

מתי: מ-8:30 עד 22:30.

עלות: 33 דולר סינגפורי למבוגר, 21 דולר סינגפורי לילד (גילים 3-12).

Trick Eye Museum Singapore

מוזיאון תעתועים שנמצא ממש ליד היציאה מהיוניברסל סטודיו. אם אתם אוהבים לצלם ולהצטלם, ורוצים תמונות מיוחדות לילדים שלכם, שבעצמם אוהבים להצטלם, המוזיאון הזה הוא בדיוק בשבילכם.

כאן תוכלו להשתלב בטבעיות בתוך ציורי תלת מימד ולהיות חלק מהתמונה. הביקור כאן לא לוקח הרבה זמן, וכדאי להגיע מוקדם בבוקר או בסוף היום, כדי להימנע מעומס.

המחיר הוא 25 דולר סינגפורי לאדם.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בסינגפור כאן:

Night Safari, Singapore

זו אחת מהאטרקציות המובילות לא רק בסינגפור אלא בכל העולם. המקום הזה לא נועד רק למטרת בידור, אלא גם למטרות שימור, הצלחה ומחקר, כדי לשפר את חייהם של בעלי החיים בשבי ובטבע.

כאן תוכלו למצוא אלפי בעלי חיים שניתן למצוא באסיה, באפריקה, באירופה ואפילו באמריקה. מה שעוד מיוחד במקום הזה, הוא שלא מדובר בספארי בשעות היום אלא בשעות הלילה – הרי מתי יצא לכם לטייל בלילה בגן חיות ולהתרשם מה החיות עושות בשעות הלילה?

שעות פתיחה: כל יום 19:30 עד 00:00. כניסה אחרונה ב-23:00.

Singapore Discovery Centre

מקום נהדר ללמוד ולהבין בצורה כיפית וחינוכית על סינגפור: כאן הילדים שלכם, וגם אתם, תוכלו ללמוד על ההיסטוריה ועל העתיד של סינגפור בצורה קלילה ומהנה, שתעסיק את הילדים שלכם ותגרום אפילו לכם לחייך.

המקום מוגדר כגלריה לאמנות-מוזיאון מדע-אזור משחקים והילדים שלכם יכולים להעביר כאן בכיף חצי יום. המקום מציע חבילות שונות של החל מ-10 דולר סינגפורי למבוגר ו-6 לילדים, והוא כולל סיור באוטובוס של המכון הצבאי וגם סרט תלת מימד קצר. מומלץ לקחת סיור מודרך שיוצא מהמקום כל שעה בין 10:30 ל-16:30 כדי להתנסות בכמה שיותר אטרקציות של המקום.

מתי: משלישי עד ראשון בין השעות 9 עד 18:00. יש להגיע לתחנת המטרו Joo Koon ומשם ללכת ברגל עד למקום עצמו. בימי שני סגור.

גן החיות של סינגפור

גן החיות של סינגפור, אשר בעבר נקרא הגן הזואולוגי של סינגפור, משתרע על פני שטח גדול של 28 אלף דונם באזור מרכזי בסינגפור. הוא נבנה במחיר עצום של 9 מיליון דולר שניתנו ע"י ממשלת סינגפור והוא נפתח רשמית ביוני 1973.

מאז שנפתח, הוא הפך לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בסינגפור בכלל ולאחת האטרקציות האהובות ביותר על ילדים ומשפחות בפרט.

יש כאן 315 מינים שונים של בעלי חיים, שחלק נכבד מהם נחשבים לבעלי חיים בסכנת הכחדה. בנוסף, יש כאן בית מושבה גדול של אורנגאוטנים הנחשב למושבת האורנגאוטנים הגדולה בעולם.

פתוח כל יום, מהשעה 8:30 עד 18:00.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בסינגפור כאן:

Booking.com

River Safari

פארק עטור פרסים של סינגפור הנחשב לפארק הראשון בעולם של נהרות. השטח של הפארק הוא כ-160 מיליון דונם ויש בו כ-400 מיליון מינים של צמחים עם מעל 7 אלף בעלי חיים ימיים שחיים בתוכו.

לפארק מסר ומטרה ברורים: לגרום למבקרים להעריך ולהגן על מערכות אקולוגיות אשר נחשבות לבית של בעלי חיים שנמצאים בסכנת הכחדה.

בנוסף יש כאן תערוכות מעניינות על נהרות מפורסמים מכל העולם כמו נהר האמאזונאס או נהר המיסיסיפי.

Jurong Bird Park

פארק ציפורים ענקי המהווה אטרקציה תיירתית אהובה ומבוקשת בסינגפור. הפארק מנוהל ע"י שמורות הטבע של סינגפור והוא משתרע על פני שטח של 0.2 קמ"ר.

בפארק ניתן לראות מינים רבים של ציפורים ועופות שונות החל מלהקת פלמינגו, פינגווינים, תוכים ועד אזורי טבע מרשימים הכוללים אגמים, מפלים ועוד.

Imbiah Lookout

תצפית Imbiah הוא שטח גדול באי סנטוסה שמכיל בתוכו 11 אטרקציות המתאימות במיוחד למשפחות או לזוגות עם ילדים.

המקום מכסה כ-20 אחוז מהאי סנטוסה ובין האטרקציות הרבות בו תוכלו למצוא את מוזיאון השעווה המפורסם Madame Tussauds Singapore, מגדל השמים טייגר (Tiger Sky Tower) המאפשר תצפית מרשימה ונוף פנורמי של סנטוסה וסינגפור בגובה של 110 מטר מעל הקרקע ו ​​131 מטר מעל פני הים, מוזיאון "Images of Singapore" עטור הפרסים המציג בתערוכות של תמונות ומולטימדיה אירועים מרכזיים בהיסטוריה של סינגפור, פארק פרפרים ועוד.

Science Centre Singapore

המרכז למדע סינגפור הוא מקום נהדר להעביר בו יום שלם ומהנה ומתאים במיוחד לילדים שאוהבים מדע, אוהבים לשאול שאלות ומתעניינים בנפלאות המדע והטכנולוגיה.

למרות שניתן להעביר כאן יום שלם בכיף, אי אפשר ביום אחד לכסות את הכל כי יש כאן יותר מאלף תערוכות אינטארקטיביות שונות. התערוכה האהובה ביותר על ילדים היא Waterworks שהיא מבוך מים אשר ממנו אף ילד לא יוצא יבש!

שעות פתיחה: כל יום 10:00-18:00.

כתובת: 15 Science Centre Road, Singapore 609081

Wild Wild Wet Singapore

אם התעייפתם מהחום והלחות של סינגפור, בפארק המים הזה שנחשב לטוב ביותר במדינה, תוכלו להתקרר וליהנות ממגוון אטרקציות במים עם בריכות מעולות, מגלשות כיפיות ופעילויות שיתאימו לבני המשפחה מכל הגילים.

שעות פתיחה: שני-שישי 13:00-19:00, שבת-ראשון 10:00-19:00.

מוזיאון צעצועים Mint Museum of Toys

מוזיאון MINT המוזיאון של הצעצועים בסינגפור מאכלס בתוכו אוסף צעצועים ברמה עולמית של צעצועי וינטאג', פריטי אספנות, פריטי ילדות ועוד בתערוכה עטורת פרסים.

המוזיאון נמצא ב-26 Seah Street והוא מתאים לילדים ולמבוגרים שהם ילדים בנפשם.

חכו, יש עוד אטרקציות עם ילדים בסינגפור!

יש עוד המון מוזיאונים בסינגפור שיתאימו לביקור עם הילדים וגם יש אתרי חובה בסינגפור כמו Gardens by the Bay שיהוו אטרקציה נהדרת לבילוי משפחתי!

גם למקום לינה דאגנו לכם בזכות המדריך מלונות בסינגפור.

הפייסטה שלכם בסינגפור מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על אטרקציות עם ילדים בסינגפור ?

לעוד כתבות על סינגפור היכנסו למדריך שלנו על סינגפור.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

Picture of מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!