חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילויות ואטרקציות עם ילדים בבודפשט לכל המשפחה

פעילויות ואטרקציות עם ילדים בבודפשט לא חסרים, לכן אם אתם מגיעים לבירת הונגריה ושואלים את עצמכם אם יש אטרקציות שיתאימו גם לילדים שלכם וגם לכם המבוגרים, והאם בודפשט היא בכלל יעד שמתאים לילדים – אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון!

בודפשט היא מושלמת לילדים, לזוגות עם ילדים ולמשפחה המורחבת. תמצאו כאן מגוון אטרקציות ופעילויות שלא יביישו אף עיר אחרת בעולם. הילדים יתאהבו בבודפשט מיד ולא תצטרכו להתאמץ הרבה בשביל שזה יקרה.

אנחנו בפייסטה החלטנו להקל עליכם ולהגיש לכם במאמר הבא מספר אפשרויות ורעיונות לפעילויות, אטרקציות ואתרים שכדאי לשלב בטיול שלכם בבודפשט אם אתם מגיעים עם ילדים. תעשו חיים!

קרקס בודפשט

הוא קרקס ותיק שקיים בעיר מאז שנת 1891. זו אטרקציה שמתאימה גם למבוגרים וגם לילדים וכמו בכל קרקס תמצאו פה הופעות לא רגילות המשלבות חיות, אקרובטיקה והומור. הפעלולנים מגיעים לכאן מכל העולם והוא מציע חוויה רב תרבותית, משעשעת, מעניינת ואהובה. מומלץ וכדאי לקנות כרטיסים מראש באתר האינטרנט שלהם fnc.hu/eng

המזרקות באי מרגיט

המופע המרכזי של המזרקות המנגנות בלב האי מרגיט ששוכן בלב ליבו של נהר הדנובה שחוצה את בודפשט הוא אתר חובה בבודפשט לכל תייר וגם אתר נהדר עבור זוגות עם ילדים.

יש מופע מדי שעה אך הגדול, המרכזי והאהוב ביותר הוא כל יום בשעה 21:00. המופע אורך שעה בליווי מוזיקה אהובה ומוכרת לצד מוזיקה הונגרית והוא נחשב המופע המושקע ביותר עם אורות ואפקטים.

חוץ מזה, באי מרגיט עצמו תמצאו עוד מגוון אטרקציות לילדים כמו גנים לעשות בהם פיקניק, תוכלו לרכב על אופניים ברחבי האי בבטחה ובשקט, בתי קפה, בריכות למשפחות ופארק מים פתוח בשם חוף פאלאטינוס שהוא אטרקציה נהדר לימי הקיץ.

מוזיאונים המתאימים לילדים

גם בבודפשט מוזיאון טוב הוא רעיון מעולה בתור אטרקציה עם ילדים וגם אטרקציה נהדרת ליום גשום או סוער. יש המון מוזיאונים ואתרי תרבות בעיר וחלק גדול מהם מתאימים גם לילדים בכל הגילים וגם לכם המבוגרים.

בין המוזיאונים האלו ניתן למנות את גלריית התלת מימד, ארמון הפלאים, מוזיאון הטבע ועוד. היכנסו לכתבה המלאה שלנו על מוזיאונים בבודפשט.

אוטובוס תיירים

עלו על אוטובוס הקסמים שידאג להראות לכם ולילדיכם את כל העיר ואת כל האתרים החשובים כשאתם יושבים בנחת בכיסא וצופים על העיר מהחלון.

ככה תוכלו להכיר את העיר במהירות, לדעת באילו מקומות מראש תרצו לטייל ולהקדיש יותר זמן –

ובכלל, תוכלו לרדת באיזו תחנה שתרצו ולעלות לאוטובוס בחזרה.

כמו כן, חשוב לדעת שאתם מקבלים אוזניות עם הדרכה – ואחת השפות באוטובוסים היא לא אחרת מאשר עברית!

מה שמשדרג עוד יותר את החוויה. מומלץ בחום!

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בבודפשט כאן:

מרחצאות

הם אטרקציה שאסור לפספס בבודפשט, וגם אם אתם באים עם ילדים אתם לא יכולים לוותר לעצמכם על שכשכוך נעים באחת מעשרות המרחצאות הפזורות ברחבי העיר.

גם הילדים שלכם ייהנו מכיוון שיש בריכות שמתאימות לילדים.

לסקירה המלאה שלנו על המרחצאות בעיר היכנסו למאמר מרחצאות בבודפשט.

פארקים וגנים בבודפשט

הגלגל הענק

הוא אטרקציה די חדשה בבודפשט והוא פעיל מתחילת שנת 2017. הוא נמצא במיקום מרכזי מאוד בעיר, כך שאין שום מצב שתפספסו אותו במהלך ביקורכם בעיר. הנסיעה היא בת 10 דקות, כך שהיא לא ארוכה ומתישה כמו הלונדון איי בלונדון. הגלגל מסתובב ארבע פעמים סך הכל, ותוכלו ליהנות מהתצפית היפה על העיר שתתגלה לכם מגבוה.

המחירים הם 9 אירו למבוגר ו-5 אירו לילד. האטרקציה אמורה להיות לשנה בלבד, אך כפי שנראה כעת היא תישאר. אל תשכחו שגם הלונדון איי בלונדון נבנה למילניום ותוכנן לרדת לאחר שנה 😉

רכבת הילדים Children's Railway

טוב שההגה בידיים של… הילד?! זוהי רכבת שממש כמו שמה, היא אטרקציה לילדים וגם מופעלת על ידי ילדים! לכן לא להיבהל אם אתם רואים שהכרטיסנים הם בני 10 או קצת יותר. הרכבת נוסעת על מסילה שהוקמה בשנה שבה נוסדה מדינת ישראל, 1948, ועד היום היא פועלת ועוברת בין גבעות יפהפיות ועוצרות נשימה בבודפשט, באזור של בודה.

אל תשכחו לרדת באחת מהתחנות ופשוט לטייל לאורך השבילים המסומנים, כך שתרוויחו גם חוויה עם הילדים שלכם וגם טיול בטבע ביום יפה כדי לברוח מעט מהעיר הגדולה והעמוסה.

גן חיות

לא חשבתם שנסיים את הכתבה מבלי לציין גן חיות, נכון? הרי זו אטרקציה נהדרת למבוגרים עם משפחות. הרבה יגידו "אבל יש גן חיות בכל עיר באירופה וגם בארץ" אבל גן החיות בבודפשט הוא גן החיות הוותיק השני ביותר באירופה והוקם כבר ב-1866, ועם זאת הוא מודרני ומפותח מאוד.

יש כאן מספר עצום של בעלי חיים שלא תראו בגני חיות אחרים בעולם וגם בארץ, וכולם חיים כאן במרווח ובשטחים גדולים שלפעמים נדמה שביקור כאן הוא בכלל בטבע הפתוח ולא בגן חיות!

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בבודפשט כאן:

Booking.com

הטרופיקנום (Tropicarium Budapest)

אקווריום אדיר במרכז בודפשט בו אפשר למצוא ולצפות את בעלי החיים הנמצאים מתחת למים כמו חיות מסוכנות ומפחידות כמו כרישים ועד חיות צבעוניות, יפות ואהובות כמו סוסוני ים.

מה שמיוחד במקום הזה הוא שהוא לא מציע רק אקווריום אלא גם מקום שמרגיש כאילו נכנסתם ליער הגשם של האמאזונאס ובו עשרות ציפורים מיוחדות שבחיים לא ראיתם, נחשים, תנינים, טרנטולות ועוד.

אקווה וורלד (Aquaworld Budapest)

הוא פארק מים שנחשב הגדול באירופה. אם אתם בעיר למספר רב של ימים עם ילדים, כדאי לכם לשקול ביקור בפארק העצום הזה! יש כאן כל דבר שיש בכל פארק מים שמכבד את עצמו: בריכות גלים, בריכות לילדים, פארק לילדים, מגלשות מים אדירות ועד בריכות שחייה רגילות.

בניחוח המרחצאות של בודפשט תמצאו כאן גם סאונה, ג'קוזי וטיפולי ספא. מומלץ לא רק למשפחות עם ילדים אלא גם לזוגות בלי ילדים, שיחזרו בשנייה להיות ילדים בעצמם. הפארק נמצא קצת מחוץ לבודפשט אך לא בעיה להגיע לשם בתחבורה הציבורית כי הפארק מציע לכם הסעות בחינם הלוך-חזור שיוצאות כל יום מכיכר גיבורים שבסוף שדרת אנדראשי !

הפייסטה בבודפשט מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך שלנו על פעילויות ואטרקציות עם ילדים בבודפשט ?

לעוד כתבות על בודפשט היכנסו למדריך שלנו על בודפשט.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!