חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות מומלצות וטובות בפראג שאסור לכם להחמיץ

את המדריך שלנו מסעדות מומלצות וטובות בפראג מומלץ לקרוא על בטן מלאה מכיוון שהוא יגרום לכם מיד לסגור כרטיסי טיסה לפראג, ואם כבר יש לכם כרטיסים הוא יגרום לכם להדפיס את המדריך שלנו ולקחת אותו אתכם לטיול!

מדריך האוכל שלו כולל בתי קפה, מסעדות בשרים, מסעדות איטלקיות, מסעדות שיתאימו לילדים, מסעדות צמחוניות ועוד כשהדגש הוא על מסעדות מקומיות כדי לתת לכם את הטעם הצ'כי לצד מסעדות מוצלחות שלא יכולנו שלא לכלול אותם במדריך שלנו.

אין ספק שהיום מסעדות הם אתרי חובה לכל דבר, לכן אנחנו ממליצים לכם בחום לשלב לפחות כמה מהמסעדות שרשמנו לכם כאן בטיול שלכם. חלקם כבר על המסלול שלכם וליד אתרי תיירות, כך שחבל שתפסידו!

שימו לב שהמחירים במסעדות כוללים שירות. תבדקו תמיד את החשבון שלא הוסיפו לכם פריטים!

קולקובנה Kolkovna

מסעדה צ'כית מקומית שנמצא בסמטה היוצאת מהשדרה הראשית ואצלב (כיכר ואצלב, אם תרצו). האווירה, השירות והאוכל המצוין הופכים אותה למסעדת חובה, המתאימה גם לילדים (יש אפילו משחקייה במקום, אך אל דאגה זה כמעט ולא מורגש) וגם מתאימה לכיס בזכות המחירים השווים.

שימו לב שיש אזור למעשנים ואזור ללא עישון. מומלץ מאוד להגיע ולאכול כאן.

קיורטוש ב-Good Food

אחת המאפיות/חנויות המומלצות ביותר בעיר לקניית קיורטוש. היא נחשבת לחנות הקינוחים האהובה ביותר בפראג, ומומלץ להיכנס לקנות כאן קיורטוש בדרך מגשר קארל או כשאתם הולכים לגשר קארל. אנחנו מבטיחים לכם שלא תצטערו!

ואפיאנו Vapiano

רשת מסעדות איטלקית מפורסמת שבטח כבר נתקלתם בה במהלך טיול מסעדות בבודפשט ואפילו בלונדון יש לה סניפים.

מומלץ להגיע לכאן לארוחה נעימה וטעימה וממש זולה בקונספט מיוחד ונחמד בו אתם בוחרים את האוכל שנעשה מול עיניכם.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בפראג כאן:

פסטה פרסקה Pasta Fresca

אם אנחנו מדברים על מסעדות איטלקיות, אי אפשר שלא לציין או להזכיר את פסטה פרסקה – המסעדה האיטלקית האהובה ביותר בעיר אם לא הכי אהובה, בעיקר על ידי ישראלים.

זו מסעדת שף בסגנון איטלקי במחירים נוחים למדי בעלת עיצוב מודרני ותפריט שמבוסס כולו, ניחשתם נכון, על האוכל האיטלקי שנדמה שהגיע הישר מארץ המגף. כדאי להזמין מקום מראש.

ג'וי בורגר Joy Burger

מסעדת המבורגרים וגריל עם מנות גדולות במיוחד, שירות מעולה, מחירים טובים ואוכל טעים. יש כאן מגוון עצום של המבורגרים הכולל אפילו המבורגרים צמחוניים שהכל מגיע עם קערת קטשופ ומיונז וכמובן עם צ'יפס מעולה.

המסעדה במיקום מעולה ליד מגדל אבק השריפה המפורסמת כך שללא ספק אתם תעברו ליד המסעדה במהלך הטיול בפראג.

סאסאזו SaSaZu

מסעדה אסייתית אהובה ויוקרתית. בעל המסעדה הוא שף ישראלי, מה שלא מונע ממנה להיות המסעדה המצליחה ביותר בעיר עם תפריט אסייתי טעים, מקורי ומגוון ועיצוב שיגרום לכם לחשוב שאתם במזרח אסיה.

למי שאוהב איכות על כמות, במחיר לא זול. בסיום הארוחה מקבלים מסאז' בצוואר ובכתפיים! חוויה חד פעמית.

בייקשופ Baskeshop

בית קפה מעולה עם אוכל טעים, בריא ומגוון הכולל סלטים, מרקים, מאפים, עוגות, לחמים ועוד – דרך מעולה להתחיל בה את הבוקר או לעשות ארוחת צהריים!

במקום אתם הולכים עם מלצר ששם לכם בצלחת מה שאתם רוצים ומשלמים בקופה, ולאחר מכן לוקחים את הצלחות לאחד משולחנות המקום. מומלץ מאוד!

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בפראג כאן:

Booking.com

מלניצה Mlejnice

כאן תמצאו תפריט מגוון שכולל כמובן את מרק הגולש המפורסם והמסורתי המוגש כאן בתוך לחם (אל תשכחו לאכול את הלחם שספוג ברוטב לאחר שאתם מסיימים את הגולש!).

כל המנות כאן גדולות אך עם מחירים קטנים. שימו לב שמדובר ב-2 מסעדות תאומות כשהמרחק ביניהן הוא בערך 5 דקות הליכה: אחת ברחוב שקט ליד כיכר העיר העתיקה בכתובת Zatecka 7/17 והשניה ברובע היהודי ב-Kozna 14.

Pizza Nuova

מסעדה איטלקית גדולה שנמצאת בכיכר הרפובליקה, ממש מול קניון פלאדיום המפורסם. המסעדה מאוד אהובה בקרב מטיילים ובנוסף לבר סלטים חופשי במחיר קבוע או פסטות ופיצות מעולות המוגשות לשולחן ע"י מלצר ללא הפסקה עד שתפסיקו לאכול, נחמד להשקיף מהמסעדה על הכיכר היפה.

לה פיקולה פרלה La Piccola Perla

מסעדה איטלקית מעולה עם מנות מפנקות מבחינת הגודל ומבחינת הטעם. השירות מעולה, המחירים זולים ויש כאן מבחר מנות מעולה ממרקים ועד פיצות ופסטות, כיאה למטבח האיטלקי.

מאקאקיקו ראנינג סושי Makakiko running sushi

אם אתם אוהבים סושי ונמצאים בקניון פלאדיום, כדאי לכם להגיע למסעדה הזו שנמצאת בקומה העליונה. פה מחכים לכם מבחר מנות אסיאתיות כמו קלמארי, פירות ים, סלטים, אורז, נודלס וכמובן סושי.

כאן נהוג לשלם מחיר קבוע ולקבל אוכל ללא הגבלה. המחירים מאוד זולים ומשתלמים והאוכל כאן גם מתאים לילדים קטנים וגדולים.

אינדיאן ג'ול Indian Jewel

אם אתם מחפשים מסעדה הודית בפראג – זו המסעדה שעליכם לבחור. היא נמצאת בסמוך לכיכר העיר העתיקה בסמטה קטנה ושקטה. מהרגע שתכנסו תוכלו להרגיש בהודו מבחינת הריחות, האוכל וממה שתראו.

אם אתם לא מכירים אוכל הודי, מומלץ לזרום עם המלצרים ולקבל מהם המלצות, אם אתם מכירים ואוהבים אוכל הודי – המקום הזה יגרום לכם לחזור לכאן המון פעמים בזמן שהותכם בפראג.

קרצ'מה Krcma

מסעדה צ'כית מקומית ואותנטית למי שמחפש מסעדות מקומיות ואותנטיות. היא נמצאת בקומת מרתף ומעוצבת באופן פשוט אך נוגע ללב. יש פה בשר אך גם מנות שמתאימות לצמחוניים, והיא מאוד זולה ביחס לאיפה שהיא נמצאת, והיא אהובה מאוד על ידי המקומיים.

מסעדת לקה הלאבה Lehká hlava

מסעדה מבוקשת מאוד בקרב הטבעונים והצמחוניים שמגיעים לפראג. מומלץ להזמין מקום מראש, אך גם אם תגיעו ללא הזמנה תוכלו להיכנס, למרות שלפעמים יש קצת לחץ ותורים כי בדרך כלל תמיד מלא כאן.

בתפריט תוכלו לדעת מיד מה צמחוני, מה טבעוני, מה עם גלוטן ועוד. מחירים סבירים, אווירה נחמדה מאוד ובלי עישון, שזה חשוב לא פחות בפראג.

יו מדבידקו U Medvídků

המסעדה/מבשלת בירה הזו נמצאת במלון או מדבידקו, והיא מבשלת בירה מקומית שמציעה תפריט עם אוכל מסורתי צ'כי טיפוסי.

בקומה העליונה יש מבשלה בה ניתן לקנות בירה שמבשלים במקום ולראות כיצד העובדים עושים את הבירה – אטרקציה בפני עצמה.

גם המנות כאן טעימות וביקור במקום הוא מומלץ במיוחד.

מאפיית מאנסון Mansson's Bakery

מאפייה מעולה בפראג עם לחמים כשרים עם מבחר ענק של כריכים ולחמים החל מבאגט סגור ועד כריכים פתוחים. המחירים זולים והשירות מעולה.

אל תפספסו אם אתם באזור ומחפשים מקום לעצור בו או לערוך בו את ארוחת הבוקר!

בית קפה נוסטרס Nostress

בית קפה ביוספוב, או הרובע היהודי הישן, ממש מול בית הכנסת הספרדי. התפריט כאן בעיקרון מבוסס על אוכל צרפתי אך הוא מאוד מגוון וכולל גם מאפים וקינוחים. כדאי בסוף הארוחה לרדת לקומה התחתונה שם יש גלריה עם תצוגות מתחלפות.

קורליאונה Pizzeria Ristorante Corleone

מסעדה/פיצרייה איטלקית שמעוצבת בהשראת סרטי "הסנדק" האהובים. מדובר למעשה ברשת שיש לה 3 סניפים ברחבי פראג.
 
המחירים כאן זולים והפיצות מאוד טעימות ומטעים לטעם הישראלי. המסעדה נמצאת מחוץ לתחנת מטרו andel, ליד קניון נובי סמיחוב.
 

פטיסרי פול Paul Palladium

רשת פטיסרי ובתי קפה צרפתיים שיש לה כמה וכמה סניפים בפראג. כאן תוכלו למצוא מאפים, כריכים, עוגות, עוגיות וקינוחים צרפתיים שונים כמו מקרונים.
 
יש לרשת 2 סניפים בקניון פלדיום והמחירים זולים מאוד. בשדה תעופה, בדרך חזרה לארץ, תוכלו לחזור ולקנות לעצמכם קופסת מקרונים כדי להביא לחברים ולמשפחה, או אפילו לעצמכם.

בוהמיה בייגל Bohemia Bagel

רשת מסעדות שמתמחה בבייגלים מכל מיני סוגים, אשר כולם מיוצרים במקום. אנחנו ממליצים בחום לערוך כאן ארוחת בוקר בזכות התוספות והשילובים הנהדרים שהרשת מציעה על הבייגלים.

יש סניפים באזור מרכזי כמו ליד גשר קארל וליד כיכר העיר העתיקה. אם אתם חוזרים לכאן, מומלץ לגוון וכל פעם להזמין בייגלים שונים – אנחנו מבטיחים לכם שלא תתאכזבו. המחירים כמובן, זולים.

פראג
בירה ובייגלה. מה צריך יותר מזה?

Grosseto Marina

מסעדה איטלקית מעט תיירותית (ואם תשאלו אותנו, קצת מלכודת תיירים) אך רבים אוהבים אותה וממליצים עליה בעיקר בזכות העובדה שהיא מהווה אטרקציה כי היא שוכנת על ספינה שנמצאת באופן קבוע על נהר וולטבה בפראג.

המחירים במקום סבירים.

אובוסני Ovocný Světozor Dejvice

קונדיטוריה עם עוגות לא פחות ממעולות. זה ה-מקום לשבת בו ולשתות קופה ולקנח בעוגה שעולה גרושים. תוכלו לקנות כאן גם כריכים וגלידות וזה בהחלט מזכיר את ארומה – גם באופן ההזמנה.

יש מספר סניפים של הקונדיטוריה בפראג, שהמרכזי מכולם הוא הסניף בשדרות ואצלב.

מאיטראה Maitrea

מסעדה המגישה אוכל צמחוני וטבעוני, אחת מהמסעדות הטובות בפראג לקהל התיירים שדוגל בצמחונות או בטבעונות.

יש כאן מבחר גדול כמו אוכל תאילנדי והודי לצד המבורגר טבעוני או צמחוני, גם מי שאוכל בשר ייהנה כאן מאוד!

אל תשכחו להזמין מקום מראש. המסעדה נמצאת ברחוב טינסקה באזור כיכר העיר העתיקה.

קפה סאבוי Cafe Savoy

קפה יפה המעוצב באופן מושלם, עד כדי כך שהוא יגרום לכם לחשוב שאתם בבית קפה בפריז. תמיד מלא פה ויש פה תורים קצרים, אך המבחר עצום ועשיר עם קינוחים מעולים – מתאים גם למי שמחפש בית קפה לארוחת בוקר.

פקולקופנה VKolkovně

מסעדה צ'כית מסורתית שהתפריט בה כל יום משתנה, אך בגדול היא מציעה מאכלים צ'כיים מסורתיים מכל מיני סוגים. מומלץ להזמין לכאן מקום מראש – המונים מגיעים לכאן, בעיקר גם בזכות מיקומה האסטרטגי ליד מוזיאון פרנץ קפקא שהוא מוזיאון מומלץ בפראג.

קפה לובר Cafe Louvre

בית קפה מרהיב עם עיצוב מדהים שבאמת נדמה שהוא נמצא בתוך מוזיאון הלובר המפורסם בפריז. האווירה המיוחדת שלו, השירות המעולה, האוכל הטעים והקפה המשובח – הכל פשוט נהדר כאן.
 

עוד אטרקציה במקום הוא העובדה שהוא מקום מצוין לצפות ממנו על השעון האסטרונומי המצוין, במיוחד בשעות העגולות בהם השעון מעניק הופעה שווה לכל התיירים.

כיאה לבית קפה מפואר, המחירים פה יקרים ביחס לפראג, אך לעומת מחירים לבית קפה בתל אביב – המחירים הוגנים.

אמביאנטה בראזילרו Ambiente Brasileiro

אחת המסעדות האהובות עלינו באופן אישי. היא נחשבת לאחת המסעדות המומלצות והטובות בפראג והיא נמצאת ליד כיכר העיר העתיקה.

מדובר למעשה במסעדת בשרים ברזילאית בשיטת אכול כפי יכולתך שהפכה לגן עדן לאוהבי הבשר. מלבד בשר טעים הארוחה כוללת גם בר סלטים איכותי ועשיר הזמין לרשותכם לכל הארוחה.

מומלץ להגיע לכאן באמצע השבוע כאשר המחירים יותר זולים, אך גם בלי שום קשר המחירים כאן זולים וארוחה לבן אדם יכולה להסתכם ב-90 ש"ח, לא כולל שתייה.

בית קפה שוקו קפה Choco Café U Červené židle

בית קפה שלמעשה הוא גם בית שוקולד עם מקומות ישיבה נעימים אשר משקיפים לרחוב ועם תפריט עמוס במשקאות שוקולד מכל העולם.

כמו כן תמצאו כאן המון עוגות שכולן נראות טוב, וגם מי שפחות בקטע של שוקולד ימצא פה קפה ותה.

פיצריה מדיטרנה Pizzerie Mediterane

מעולה איטלקית מצוינת בפראג מבחינת האוכל, השירות והמחירים עם פיצות טובות שיגרמו לכם לחשוב שאתם באיטליה. אל תפספסו את הטירמיסו בתור קינוח!

מסעדת Pagana

מסעדה איטלקית שמנוהלת על ידי משפחה איטלקית אשר מעניקה יחס אישי לכל לקוח. האוכל ממש טעים ומעניק הרגשה שאתם יושבים בבית של משפחה איטלקית.

המחירים זולים ביחס לרמת האוכל והשירות. חשוב לזכור שמדובר במסעדה קטנה לכן כדאי להזמין מקום מראש והיא נמצאת בתוך סמטה קטנה שלפעמים מתפספסת לאנשים – אבל מצד שני זה מעניק לה ייחוד ומרחיק ממנה תיירים רבים !

מסעדת קפה אימפריאל Café Imperial

מסעדה מעוצבת באופן מושלם עם מלצרים שלבושים בהתאם ותפריט מדהים עם סטייקים ומרקים לצד אוכל צ'כי מסורתי וטעים. קצת יקר ביחס לפראג, אך לא ביחס לשירות ולאוכל.

מסעדת אלקרון Alcron Restaurant

מסעדה מצוינת שעד לא מזמן הייתה בין מסעדות המישלן היחידות בעיר. המסעדה נמצאת במלון רדיסון בפראג והאוכל בה והשירות הוא לא פחות ממושלם.

המסעדה עצמה יקרה ביחס למסעדות אחרות בפראג אך זולה ביחס למה שאתם מקבלים.

בית הסטייק פרה משוגעת Crazy Cow Steakhouse

אם אתם אוהבים בשר וסטייקים – הגעתם למקום הנכון. המחירים פה מעולים ביחס לעובדה שמדובר במסעדת בשרים והשירות נהדר.

מומלץ לכל חובב בשר באשר הוא אשר מגיע לפראג!

קוטלטה Kotleta

אם חיפשתם מסעדה צעירה ומודרנית, עם אווירה מיוחדת – זה המקום. כאן תמצאו מנות צ'כיות מסורתיות כמו גולאש עם מרק בלחם, המבורגר גדול וטעים ועד קינוחים מצוינים.

השירות כאן מעולה והמחירים סבירים בהחלט בהתחשב לעובדה שזו מסעדה במרכז העיר.

מסעדת Country Life

חנות/מסעדה שמוכרת מוצרים צמחוניים. יש כאן בופה עשיר של סלטים ומנות חמות כאשר אתם משלמים לפי המשקל של הצלחת. המחירים זולים, גם עם הוספת שתייה, ומומלץ להגיע לכאן גם אם אתם לא צמחוניים.

מאפיה קרוסטה רמסלנה פקארנה Krusta řemeslná pekárna

בין הדברים שאתם חייבים לטעום במאפיה המעולה הזו הוא הקינוח הצ'כי המסורתי שנקרא בפשטות Trdelnik שהוא ללא ספק היהלום של המקום.

מדובר למעשה בקיורטוש קטן, מין בצק מגולגל שמכינים על גריל. מיד תבחינו במקום כאשר תגיעו לשעון האסטרונומי או לגשר קארל בזכות התורים של האנשים שמחכים לקנות אותו.

המחיר של הקינוח הוא בסביבות ה-9 ש"ח לאחד, אמנם קצת יקר אך שווה במיוחד לאור העובדה שהוא נעשה במקום, הוא פריך וטעים וכיף לאכול אותו בהליכה.

פראג

אונו UNO

מסעדה איטלקית בקומה העליונה של קניון פלאדיום. למרות שהיא נמצאת בקניון הרועש יש בה אזור שקט ונפרד עם כורסאות נוחות. למרות שמדובר במסעדה איטלקית יש בה מנות נוספות מלבד פיצות ופסטות כמו מרק גולש.

זברה Zebra Asian Noodle Bar

לרשת המסעדות זברה יש כמה סניפים בעיר, כשאחד המרכזיים בהם הוא הסניף שנמצא באחד מהרחובות שיוצאים מכיכר העיר העתיקה המפורסמת.

המנות כאן בעיקר לקוחות מהמטבח התאילנדי ויש כאן תפריט נהדר בסגנון אסייתי המתאים לארוחת צהריים או ערב.

פיצה קולוסאום Pizza Coloseum

מסעדה איטלקית עם מחירים זולים ליד כיכר ואצלב המרכזית. מה שמיוחד כאן הוא ללא ספק תנור הלבנים שהופך את הפיצה לפריכה, דקה וטעימה.

מומלץ לשבת כאן ליד החלון בו נשקף נוף של הכיכר המפורסמת בעיר ותוך כדי ליהנות מהפיצה המעולה.

יש לרשת עוד סניפים בפראג חוץ מזה שבכיכר ואצלב. תמצאו כאן כל מנה איטלקית בין אם זה פיצות, פסטות, טירמיסו לקינוח ועוד.

Tgi friday

מסעדת בשרים אמריקאית עם מנות ענקיות הבאות עם רוטב ברביקיו של ג'ק דניאלס ממיטב המסורת האמריקאית כמו המבורגרים, סטייקים, מילקשייקים ועוד.
 

שימו לב שהמחירים בה יקרים לעומת מסעדות אחרות אך כדאי פעם אחת לפנק את עצמכם בארוחה מעולה ומפנקת.

הפייסטה שלכם בפראג מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על מסעדות מומלצות וטובות בפראג ?

לעוד כתבות על פראג היכנסו למדריך שלנו על פראג.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!