חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות אוכל מומלצות בבודפשט: לאכול טוב ולשלם קצת

מסעדות אוכל מומלצות בבודפשט הוא מאמר שכתבנו לכם בפייסטה ובו איגדנו לכם את המסעדות האהובות ביותר על תיירים בבודפשט בכלל ועל תיירים ישראלים בפרט.

אזהרה לגולשים: יש לקרוא את המאמר בבטן מלאה מכיוון שהוא מעורר תיאבון ואין אנו אחראים אם לאחר שתסיימו לקרוא אותו תרוצו לסגור טיסה כמה שיותר מוקדמת לבודפשט.

מסעדות מומלצות בבודפשט:

מסעדת bank3

זוהי רשת מסעדות שעיקר ההתמחות שלה הוא בלינצ'סים, ואם זה לא מספיק לכם היא רשת מאוד מאוד זולה. לצורך העניין, 3 מנות עיקריות עם שתייה קרה וחמה לא צריכה לעלות יותר מ-70 שקל.

kek roza

היא מסעדה אותנטית של הונגריים מקומיים ולא תיירותית, היא נמצאת ממש מאחורי בית הכנסת הגדול. האוכל פה פשוט אך טעים, מתאים במיוחד לאנשים שלא רוצים להשקיע יותר מדי על אוכל אך עם זאת לקבל תמורה הולמת.

פריצי פאפא Frici Papa kifőzdéje

עוד מסעדה מקומית ואותנטית כמו קק רוזה. רוב הלקוחות כאן הם מקומיים והמנות פה גדולות במחירים קטנים. לקוחות נהגו לציין את מרק הגולאש, הפפריקאש, חזה ההודו והעוף בגריל כטעימים במיוחד ומומלצים כמנות עיקריות.

גונדל Gundel

אחת המסעדות האהובות, המומלצות והמבוקשות ביותר בעיר שאף הוזכרה בספר "אלף דברים לראות לפני המוות", אך גם היקרות בעיר, בהתאם למסעדת יוקרה שמכבדת את עצמה. היא פועלת משנת 1894 ברציפות והיא ה-מקום לאוכל הונגרי מסורתי. מנת כבד אווז בגריל היא המנה המומלצת והאהובה כאן ביותר.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בבודפשט כאן:

מסעדות אכול כפי יכולתך Rakoczi Gillhaz

מסעדה שאתם חייבים לבקר בה במהלך הטיול שלכם בבודפשט! תמורת מחיר סמלי של 15-20 אירו לסועד אתם יכולים לאכול כפי יכולתכם ממש כמו שם המסעדה. המבחר פה עצום וכולל מרקים, בשר, מנות ביניים, גולש טעים, סושי, פירות, מטוגנים, גלידות, תוספות, קינוחים, משקאות חריפים, יין, בירה, משקאות קלים – הכל כלול במחיר !!! השירות פה מעולה ואפילו נגן פסנתר יש פה.

פאוסטוס

מומלץ לחובבי האוכל האיטלקי. בבודפשט יש מלא מסעדות ופיצריות איטלקיות, אך ראוי לציין את המסעדה הזו המציעה אוכל איטלקי משובח וטעים, והיא נחשבת המסעדה האיטלקית הוותיקה ביותר בעיר. כדאי ומומלץ להזמין מקום לפני.

מסעדת la pampa

מסעדת בשרים ארגנטינאית. הבשר של ארגנטינה נחשב הטוב ביותר בעולם, וזה למה ביקור במסעדה הוא חובה לכל אוהבי הבשר של ארגנטינה ולאוהבי הבשר בכלל. כל מה שקשור לבשר יש פה: סטייק, מנות אנטריקוט, המבורגר ועוד. יש כאן כאן יינות מארגנטינה, צ'ילה ודרום אפריקה – שלושתם ביחד נחשבים הטובים בעולם.

מסעדת menza

מסעדה הונגרית עם מיטב המאכלים המסורתיים והאהובים של הונגריה. לקוחות המסעדה ממליצים בחום (וגם אנחנו) על מרק הדלת הטעים, שנחשב הטעים בעיר.

A Table

מקום מעולה לארוחת בוקר רגועה ושלווה. השירות פה נעים והאווירה פה טובה. מומלץ למי שאין לו ארוחות בוקר במלון ואוהב להתחיל את היום עם אוכל זול וטעים.

מסעדה איטלקית Cucina

המסעדה האיטלקית ברחוב ואצ'י אוצה מציעה את מיטב המאכלים האיטלקיים האהובים כמו פיצות, פסטות ועוד. המחירים פה מאוד זולים, בדגש על הזולים והאוכל טעים כל כך שתשכחו לרגע שאתם בבודפשט ותחשבו שאתם ברומא.

אנחנו ממליצים בחום על פסטה עם פסטו – היא כל כך טעימה שאתם עומדים להזמין אותה שוב ושוב! אבל באמת שהכל טעים כאן, כך שלא משנה משנה מה תבחרו אתם לא תצטערו.

Sir Lancelot Budapest Restaurant

מסעדת בשרים המשלבת הופעות של אבירים ולוחמים במהלך הארוחה. מסעדה מצוינת לביקור עם ילדים. כמו כן המנות כאן גדולות, מלאות בכל טוב וטעימות במיוחד. החיסרון היחיד הוא שהמחירים כאן נחשבים יקרים בתור מסעדה בבודפשט.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בבודפשט כאן:

Booking.com

בתי קפה מומלצים בבודפשט

New York Cafe קפה ניו יורק

מסעדה-בית קפה וותיק בעיר שנחשב לאחד מבתי הקפה היפים ביותר בעולם והוא אתר חובה בבודפשט. המנות פה יקרות בלשון המעטה, אך חובה להיכנס לפחות לתוכו כדי להתרשם מהיופי עוצר הנשימה של המקום. אם אתם רוצים לפנק את עצמכם, כדאי לפחות להזמין קפה כדי ליהנות מהיופי של המקום.

Remíz Kávéház és Étterem

בית קפה/מסעדה באווירה אמנותית ומיוחדת שתגרום לכם לחשוב שאתם באיזה בית קפה עתיק בפריז בשנות ה-30. האוכל טעים ועסיסי ואפשר למצוא פה גם שניצל ווינאי גדול יותר מהצלחת, בשילוב מנגינות נעימות שמתנגנות על ידי נגן פסנתר קבוע.

Zoo Cafe

בית קפה שמיועד בעיקר לזוגות עם ילדים. עיקר האטרקציה בבית הקפה הזה הוא האטרקציה בה הילדים יכולים להגיע וללטף חיות – החל מארנבונים חמודים ועד נחשים גדולים. לבעלי לב חזק במיוחד 😉

Blue bird cafe

בית קפה נחמד, קטן, חמוד ומעוצב המציע ארוחות בוקר בנדיקט טעימות, טובות וזולות במיוחד. מקום מעולה להתחיל בו את היום בבודפשט.

קונדיטריות, גלידות ומתוקים בבודפשט

הקונדיטוריה של רוזוורם Ruszwurm

נמצאת ליד כניסיית מתיאש בבודה ונחשבת לאחת הקונדיטוריות הטובות בעיר. כדאי מאוד לטעום כאן את הקרמשניט, שנחשב הכי טעים בבודפשט. המחירים פה זולים מאוד, עד מגוחכים! לא לפספס.

ג'רבו (Gerbeaud)

היא הקונדיטוריה המפורסמת ביותר בעיר ואתר חובה בעיר בפני עצמו. היא מוסד קונלינרי משנת 1858 והמבנה של המקום מפואר בהתאם, וגם כך המחירים היקרים. זהו מוסד של ממש בעיר והוא מציע מגוון ענק של מתוקים, עוגות, מרציפנים, מאפים ועוד.

קונדיטוריית Daubner

קונדיטוריה אהובה על ידי התושבים בעיר וסביר להניח שלא תיכנסו לכאן מבלי לעמוד בתור ארוך. מכיוון שזה עסק משפחתי יש פה מאפים שנעשים על ידי מתכונים משפחתיים משנת 1901, השנה בה הקונדיטוריה נפתחה, מה שהופך אותה לעממית וטעימה במיוחד.

חנות שוגר sugar

היא חנות חובה הנמצאת בשדרת אנדראשי, בסמוך לבית האופרה של הונגריה. החנות הזו ממש מדליקה ומעוצבנת בחינניות ובצבעוניות עם מבחר ענק של מתוקים. כדאי לעצור כשאתם הולכים בשדרה ולהתפנק בכמה מתוקים לדרך.

גלידרייה Ice cream at Gelarto Rosa

הגלידה המפורסמת ביותר בעיר הנמצאת סמוך לביזיליקת אישטוון הקדוש. הגלידה מעוצבת ממש כמו שמה בצורה של פרח – ורד! לא רק שהיא יפה היא גם טעימה וסביר להניח שתראו את כל האנשים בעיר אוחזים בה ומלקקים בהנאה. אל תגידו שלא ידעתם!

חיי לילה בבודפשט

למאמר המלא על חיי לילה בעיר לחצו כאן.

הפייסטה מתחילה כאן!

אהבתם לקרוא את המדריך שלנו על מסעדות אוכל מומלצות בבודפשט?

לעוד מדריכים מפורטים על בודפשט היכנסו למדריך על בודפשט.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!