חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות ואתרי חובה בסן פרנסיסקו – המדריך המלא למטייל בסן פרנסיסקו

מה לא נכתב על העיר המדהימה הזו? If you're going to San Francisco, יושב בסן פרנסיסקו על המים, I Left My Heart in San Francisco ועוד – לא השאיר אותנו אדישים לכן החלטנו שאנחנו חייבים מדריך אטרקציות ואתרי חובה בסן פרנסיסקו באתר התיירות שלנו, פייסטה.

עכשיו, בזכות הטיסות הישירות מתל אביב לעיר, היה מתבקש שיהיה באתר שלנו התייחסות לעיר המקסימה הזו, שכל ביקור בה הוא כמו ביקור בתוך סרט – לא סתם צולמו כאן סרטים רבים כמו המסע הביתה, סטאר טרק 4, כוכב הקופים, ורטיגו, הנץ ממלטה, אמריקן גרפיטי, הציפורים ועד תכניות טלוויזיה כמו "צער גידול בנות" (איפה הבית נמצא – בהמשך המדריך).

נדמה שכל פינה ורחוב בעיר הם לוקיישן מדהים לתמונות באינסטוש – החל מהגבעות התלולות, הרחובות המדהימים עם הבתים הויקטוריאנים, הקרונית רכבל הפוטוגנית, הצ'יינה טאוון, גשר שער הזהב, התצפיות עוצרות הנשימה, הפארקים הרחבים… טוב, נדמה לנו שהבנתם אותנו.

אספנו לכם את כל אתרי החובה בעיר הכי יפה בארצות הברית ללא יוצא מן הכלל – משייט במפרץ המדהים, דרך טיול בגשר שער הזהב המפורסם, ביקור באי אלקטרז ועד הרחובות הקטנים שאתם חייבים לבקר – הכל במדריך אחד!

העיר די קטנה לכן ניתן לטייל בקלות ברגל, אך בגלל העליות הרבות והתלולות בה, לפעמים זה הופך למעשה לא פשוט, לכן מומץ לקחת לכם כמה ימים טובים בעיר כדי שתוכלו לראות את כולה מבלי להרגיש שאתם ב"מירוץ למיליון".

שימו לב שכדי לעשות לכם את החיים כמה שיותר קלים ונוחים, המלצות על מוזיאונים, מסעדות, אטרקציות עם ילדים, מלונות ועוד בסן פרנסיסקו שמנו לכם במדריכים נפרדים.

כל המדריכים הללו ועוד הרבה יותר מחכים לכם בתוך המדריך המלא למטייל בסן פרנסיסקו – אל תצאו מהאתר לפני שביקרתם בו וקראתם את כל המדריכים שיכינו אתכם ב-100 אחוז לטיול בעיר!

ביטוח נסיעות

שייט במפרץ סן פרנסיסקו

מפרץ סן פרנסיסקו הוא אחד המפרצים הכי יפים בארה"ב ומומלץ להזמין שייט כדי ליהנות מהמראות היפים שלו הכוללים גם את האי אלקטרז המפורסם (פירוט עליו בהמשך המדריך), איים נוספים, גשרי הענק, שמורות טבע, שטחים ירוקים ועוד.

סן פרנסיסקו
גשר שער הזהב. האתר המפורסם ביותר בעיר

גשר שער הזהב The Golden Gate

סימן ההיכר המפורסם ביותר של העיר ואחד הגשרים המפורסמים ביותר לא רק בארה"ב אלא בכל העולם!

הגשר עצום ועוצר נשימה, והוא צבוע כולו באדום. הוא מהווה את שער הכניסה לעיר ולמערב ארה"ב – ממש כמו פסל החירות בניו יורק.

לכן, אף ביקור בעיר לא שלם ללא תמונה לצד הגשר העצום והיפה. אנחנו ממליצים בחום להשכיר אופניים ולרכב לאורך גשר הזהב כדי לתפוס מספר תמונות על רקע הגשר. אם יש לכם כח, המשיכו עד לעיירה סאוסליטו Sausalito שיושבת על הר ועד מארין הדלנדס Marin Headlands– אנחנו מבטיחים לכם שתודו לנו כי הדרך יפהפייה.

עוד המלצה היא לבקר בפארק הפרסידיו של סן פרנסיסקו ‪Presidio of San Francisco‬ שנמצא ליד הגשר. יש בו מסלולי הליכה נעימים המוקפים בגנים יפים כמו שדה קריסי Crissy Field.

אם בא לכם לרחוץ בחוף לרגלי הגשר – אל תפספסו את חוף בייקר Baker Beach המדהים!

רציף הדייגים Fisherman's Wharf

רוצים להרגיש תיירים? תגיעו לרציף הדייגים, שם מחכה לכם מרינה צבעונית ויפה שתמיד הומה באנשים אשר באים לפקוד את המסעדות, החנויות, המוזיאונים ואתרי הבילוי השונים.

מכאן גם יוצא השייט לאי אלקטרז כך שאין לנו ספק שגם ללא ההמלצה שלנו – תגיעו לכאן.

כמו כן, אל תשכחו לבקר ברציף 39 שהפך לאטרקציה בפני עצמו בזכות כלבי הים המתוקים המשתזפים להם כאן בהמוניהם.

עוד אטרקציה נחמדה שאהבנו הנמצאת קרוב לרציף היא The Wave Organ – צינורות שהוצבו ליד המים כך שלמעשה הגלים יוצרים להם מוזיקה!

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בסן פרנסיסקו כאן:

פארק שער הזהב Golden Gate Park

פארק עירוני גדול, דרומית לפארק פרסידיו של סן פרנסיסקו עליו המלצנו מקודם. מה שאהבנו בו הוא שהוא מעוצב כמלבן ממש כמו הסנטרל פארק בניו יורק, כך שהפארק למעשה מהווה מתחרה לגיטימי לפארק המפורסם.

כאן תמצאו יערות, אגמים, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים ועוד. הפארק נחשב לפארק השלישי בפופולריות שלו בארה"ב לכן חייבים לבקר בו ולספוג את האווירה שתגרום לכם לחשוב שאתם באמת בסנטרל פארק.

סיור באי אלקטרז Alcatraz Federal Penitentiary

עוד שייט מומלץ ובגדר חובה בסן פרנסיסקו, גם עם ילדים, הוא השייט לאי אלקטרז. על האי הבודד שוכן הכלא המפורסם שהפך היום למוזיאון מרשים ומעניין.

הכלא היה הכלא הפדרלי השמור ביותר בארה"ב בין השנים 1934-1963. היה מאוד קשה לברוח ממנו, במיוחד לאור העובדה שהייתה בו אבטחה קשה והוא היה ממוקם על אי.

הוא גם היווה את ביתם של כמה מהפושעים המסוכנים של ארצות הברית, המפורסם ביותר בהם הוא אל קאפונה, איש הציפורים של אלקטרז רוברט סטראוד ועוד..

מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש! מיד עם סגירת כרטיסי הטיסה לסן פרנסיסקו, הזמינו מיד כרטיסים לשייט הלוקח לאי – השייט מאוד תיירותי והכרטיסים נחטפים במהירות!

בגלל שיש הרבה פעמים בהם הבוקר ערפילי, אנחנו ממליצים לקנות כרטיס בצהריים ולא בשעות הבוקר.

גן התה היפני

גן שממוקם בפארק שער הזהב. הוא נבנה כחלק מתערוכה עולמית שהתרחשה במקום, והוא נחשב לאחד מהגנים היפנים הוותיקים בארה"ב. יש בו מפלי מים, גשרים יפניים יפים, פסלים ועוד. מומלץ להגיע לכאן במיוחד בסוף אפריל, כדי לחזות בפריחת הדובדבן שנותנים למקום חותמת של 100% יפן!

רחוב לומברד Lombard Street

הרחוב הארוך המפורסם בעיר שאף ביקור בעיר לא שווה בלעדיו. הוא מפורסם בעיקר בגלל קטע אחד קצר שלו בגבעה הרוסית Russian Hill, בו יש שמונה פיתולים חדים.

כך שאם חיפשתם מקום לראות את הגבעות והעליות התלולות של העיר, שזיכו אותה בפרסום שלה – זה המקום שאתם חייבים להגיע אליו.

הרחוב מאוד תיירותי ואף זכה לכינוי "הרחוב המפותל בעולם" לכן זו חוויה לבקר בו. אם יש לכם כח לעליות, אפשר לטפס את הרחוב ברגל או להשתמש במדרגות שנמצאות בשני צדיו.

אם אתם עם רכב – בשום פנים ואופן אל תעצרו את הרכב כדי לצלם כי אתם גם מסתכנים בדו"ח וגם בעצירת התנועה!

אנחנו ממליצים להגדיל את החוויה ולהגיע לרחוב דרך קו Powell-Hyde של רכבת הכבל המפורסמת.

צ'יינהטאון Chinatown

בכל עיר מפורסמת בארה"ב, ובעולם כולו יש אזור של צ'יינהטאון – עד כה לא חידשנו לכם כלום. אך אם אתם מגיעים לסן פרנסיסקו, לצ'יינהטאון הזה אתם פשוט חייבים להגיע – כי מדובר בצ'יינה טאון היפה ביותר בארה"ב!

מרכזו של צ'יינה טאון נמצא ברחוב סטוקטון ושדרות גראנט. אנחנו ממליצים לכם בחום פשוט ללכת לאיבוד כאן בעקבות החנויות, האוכל, אמנות הרחוב היפה והמקדשים היפים.

האווירה כאן מאוד כיפית ויש כאן אטרקציות רבות – הכי אהבנו את המפעל לעוגיות מזל Golden Gate Fortune Cookie Factory שהביקור בו ממש חובה: תוכלו לראות איך מכינים עוגיות מזל, לקנות מתנות ייחודיות ואפילו עוגיות מזל בהתאמה אישית – מתנה מושלמת להביא הביתה!

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בסן פרנסיסקו כאן:

Booking.com (function(d, sc, u) { var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0]; s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = u + '?v=' + (+new Date()); p.parentNode.insertBefore(s,p); })(document, 'script', '//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js');

קרון הכבל של סן פרנסיסקו

מערכת הקרונות המפורסמת של העיר מופיעה תמיד בסרטי קולנוע רבים שהלוקיישן בהם הוא סן פרנסיסקו, וסביר להניח שזו התמונה הראשונה הקופצת לאנשים בראש כאשר הם חושבים על העיר.

אך לפני היותה אטרקציה תיירותית, היא משמשת להסעת נוסעים לכן לא רק תיירים משתמשים בה אלא גם מקומיים. הן מאוד ישנות ואיטיות, אך אין ספק שאף ביקור בעיר לא שלם מבלי עלייה על אחת מהקרונות האלו שיגרמו לכם לחשוב שחזרתם אחורה בזמן!

סן פרנסיסקו עם ילדים
אטרקציה אהובה על תיירים ומקומיים כאחד

מגדל קויט

בגבעת הטלגרף יש שכונה יפהפייה בעלת אותו שם, בה נמצא מגדל קויט – מגדל בגובה 64 מטר ממנו ניתן נוף פנורמי של כל המפרץ הכולל בתוכו אתרי חובה מפורסמים רבים כמו גשר שער הזהב, כלא אלקטרז, רחוב לומברד ועוד.

המגדל היסטורי ושווה להקדיש זמן גם לסיור בו ולא רק לנוף. יש בו תערוכה יפה על החיים בעיר בשנות ה-30.

ביציאה מהמגדל, אל תפספסו את הפארק ‪Washington Square‬ הנמצא מתחת למגדל. הוא נבנה ב-1847 ונחשב לאחד מהפארקים הראשונים בעיר.

פירמידת טרנסאמריקה Transamerica Pyramid

הבניין המוכר והמפורסם ביותר בעיר, שהפך לסמל שלה. ללא ספק מדובר על אחד המבנים היפים בעיר שאסור להחמיץ הזדמנות לבקר בו ולעשות איתו סלפי.

הגובה של הבניין הוא 260 מטר ויש בו 48 קומות, בהם נמצאים בעיקר משרדים. הוא נבנה בין 1969-1972 ונכון לכתיבת שורות אלו נחשב לבניין ה-76 בגובהו בעולם.

פירמידת טרנסאמריקה. הבניין המפורסם בעיר

מסלול ברבארי קוסט The Barbary Coast Trail

מסלול היסטורי של סן פרנסיסקו שאורכו כ-6 ק"מ שלאורכו נמצאים 20 אתרים היסטוריים חשובים, מתקופת הבהלה לזהב, המערב הפרוע ועד ימינו אנו.

למרות שמו, הוא לא עובר בחוף אלא במרכז העיר, וניתן לזהות אותו בקלות לפי מדליונים קטנים המוטבעים בקרקע ועוזרים להבין את כיוון ההליכה במסלול – מזכיר מאוד את שביל החירות בבוסטון.

טווין פיקס ‪Twin Peaks‬

אם אתם משכירים רכב, שווה להגיע עד לטווין פיקס כדי ליהנות מהנוף המדהים שלו. מומלץ להגיע באור יום כי בלילה הראות בעייתית. התצפית היא אחת היפות על העיר, ואפשר להגיד שבתצפית היפה הזו סן פרנסיסקו פשוט פרושה לרגליכם.

גברות מצובעות Painted ladies

גברות מצובעות הוא מונח המתאר בתי מגורים ובניינים בעיצוב ויקטוריאני ואדוארדיני הצבועים במספר צבעים שונים. המונח הומצא ממש כאן בסן פרנסיסקו, אך מאז הוא ניתן גם ככינוי לבתים ויקטוריאניים נוספים ברחבי ארה"ב.

מומלץ להגיע לקבוצת הבתים המפורסמים האלו בעיר. הבתים הידועים והמצולמים ביותר הם אלו ברחוב שטיינר, בתים 722-710, אותם גם ניתן (ומומלץ!) להשקיף מכיכר אלאמו Alamo Square היפה, המספקת תצפית מדהימה על שדרת הבתים ועל קו הרקיע של העיר.

אם הבתים האלו נראים לכם מוכרים – הם זכורים לכם כנראה מפתיח התכנית "צער גידול בנות" עליה כולנו גדלנו בימי ערוץ 6 העליזים עם מיכל ינאי ועודד מנשה.

דרך אגב, הבית של משפחת טאנר מהסדרה נמצא בכתובת 1709 Broderick.

מסעדות מומלצות בסן פרנסיסקו
הסתכלו על התמונה וזמזמו לעצמכם את הפתיח של "צער גידול בנות". כבר נכנסתם לאווירה?

האמברקדרו

טיילת מפורסמת בה יש המון אטרקציות מרכזיות כמו מוזיאונים שונים, מתחמי קניות, מסעדות ונקודות יציאה לשייט ברחבי המפרץ. הטיילת נמצאת ממש בסמיכות לקו המים כך שרואים את כל הנוף של המפרץ – מיטיבי הלכת שבינינו יוכלו ללכת מכאן לאורך כל החוף עד לגשר הזהב!

ליטל איטלי Little Italy

איטליה הקטנה של העיר נמצאת בשכונת North Beach, אליה הגיעו לפני כ-120 שנה איטלקים, והשכונה הזו שומרת על אותה אווירה עם המון בתי קפה, חנויות ומסעדות איטלקיות שיגרמו לכם להרגיש שאתם ברומא.

בניין המעבורת ‪Ferry Building Marketplace‬

מתחם תיירותי בו תמצאו דוכני אוכל טעים וטרי עם אווירה נחמדה ליד הים. יש כאן גם חנויות בוטיק וכל מיני ירידים נוספים של מזכרות ומתנות.

כתובת: 1 Ferry Building‬The Embarcadero at Market Street.

כיכר ג'יררדלי ‪Ghirardelli Square‬

מרכז מסחרי יפה עם המון חנויות, מסעדות ובתי קפה. יש כאן תמיד הופעות רחוב של אמנים והמון תיירים שבאים כדי לראות ולהיראות. גם המקום צופה על המפרץ כך שתמונות יפות בטוח יצאו לכם כאן.

המקום מפורסם בעיקר בזכות חנות השוקולד הגדולה על שם הכיכר. אל תפספסו! הכיכר נמצאת ממש מרחק הליכה מרציף הדייגים.

לנדס אנד ‪Lands End‬

אם אתם מחפשים מקום עם נוף מדהים ועם המון דברים לראות – הפארק הזה, שצופה על כל העיר ועל גשר הזהב, יספק לכם בדיוק את זה. הוא נמצא בקצה המערבי של העיר. יש כאן המון דברים לצלם, לראות ולחקור כמו בריכות סוטרו ההרוסות ואנדרטה מרשימה.

חממת הפרחים ‪Conservatory of Flowers‬

מתחם גדול של פרחים, גנים ומדשאות. לא חסר גנים ופארקים בעיר, אך המקום הזה מאוד יפה ואנחנו ממליצים בחום לבקר בו – תמיד נעים לברוח לריאה ירוקה מהעיר הגדולה.

משחק בייסבול או כדורסל

אלופת ה-NBA, הלא היא הגולדן סטייט ווריורס, היא קבוצת הכדורסל של המפרץ והיא משחקת ממש כאן קרוב לסן פרנסיסקו, באורקל ארינה Oracle Park שבאוקלנד השכנה.

קבוצת הבייסבול של סן פרנסיסקו, הסן פרנסיסקו ג'איינטס משחקת באצטדיון פארק AT&T– אם אתם בעניין, או סתם רוצים לראות משחק בשביל החוויה, שווה לבדוק כרטיסים לאחד מהמשחקים של הקבוצות האלו. החוויה מובטחת!

הגן הבוטני של סן פרנסיסקו ‪San Francisco Botanical Garden‬

גן עצום עם מלא פינות חמד יפות וצבעוניות שיהוו לוקיישן מדהים לחשבון האינסטגרם שלכם. יש בו אזורים שונים לפי כל מיני אזורים בעולם ואפשר בקלות לשרוף כאן כמה שעות טובות.

המדרגות ברחוב 16

ברחוב מס' 16 בעיר, יש מדרגות נסתרות שניתן בקלות לעבור לידן מבלי לשים לב אליהן. אבל בדיוק אנחנו כאן בשביל לספר לכם על כל דבר קטן בעיר סן פרנסיסקו!

מדובר על גרם מדרגות, 163 מדרגות במספר, שעוצבו מחלקי פסיפס ע"י אמנים ומתנדבים שונים. ביחד, המדרגות מתארות ים זורם אל השמיים – כשבתוכו ניתן לשים לב לציורים של פרחים, דגים, ציפורים ועוד.

שווה להגיע ולהתרשם מהציורים, ואם יש לכם כח לעלות את כולן – בסוף מחכה לכם נוף נפלא בתור בונוס!

ההייאט The Haight

אם בא לכם לחזור אחורה בזמן, לתקופה ששלטו ההיפים בעיר, אתם חייבים להגיע לשכונה המקסימה הזו בסן פרנסיסקו, הייאט אשבורי (Haight Ashbury), בה תמצאו אווירה היפית מדהימה, בתים ויקטוריאניים, חנויות מיוחדות, גלריות אמנות, מסעדות, חיי לילה מעולים ועוד.

זמרת הרוק הנערצת ג'ניס ג'ופלין, שנפטרה בגיל 27 המקולל, הייתה גרה כאן וניתן למצוא את הבית שלה בכתובת 635 Ashbury Street.

מזח הייד Hyde Street Pier

מזח נחמד ויפה בו עוגנות אוניות ישנות ויפות המהוות לוקיישן יפה ומדהים לתמונות שיגרמו לכל החברים שלהם לקנא.

אל תפספסו את SS Jeremiah O'Brien, ספינת חירות מפורסמת שנבנתה במהלך מלחמת העולם השנייה וכיום היא יצאה לגמלאות ונמצאת כאן, בסן פרנסיסקו.

John McLaren Park

פארק נסתר שרק מקומיים בודדים יודעים עליו. יש בפארק המקסים הזה מסלולי הליכה נעימים שבדרך טמונים כמה מהנופים היפים והטובים ביותר של העיר!

גני ירבה בואנה Yerba Buena

גני ירבה בואנה הוא שם לשני בלוקים של פארקים ציבוריים שנמצאים בין רחובות שלישי לרביעי, מיסיון ופולסום במרכז העיר סן פרנסיסקו.

ירבה בואנה היה השם של העיירה בשטחה המקסיקני של אלטה קליפורניה, שהפכה למה שאנחנו מכירים היום כסן פרנסיסקו.

אתרי החובה כאן הם מצבה לזכרו של מרטין לות'ר קינג, המוזיאון לאמנות מודרנית ומרכז הוועידות הגדול של העיר.

שכונת Mission

אם אתם אוהבים גרפיטי ואמנות רחוב, אתם חייבים להגיע לרובע Mission המיושן, האותנטי והיפה הזה.

אל תפספסו את ציורי הקיר המדהימים המעטרים את רחובות הרובע, במיוחד אלו שנמצאים ברחובות Clarion Alley ורחוב Balami.

הציורים מתעדכנים ומתחלפים כל הזמן, לכן סביר להניח שאם תגיעו לכאן לאחר חצי שנה, תגלו שציורי הגרפיטי שראיתם "נעלמו" ובמקומם יש ציורים אחרים וחדשים – מה שהופך את הציורים כאן לרלוונטיים, עדכניים, מעניינים ומתחדשים.

מלבד אמנות וציורי רחוב, יש כאן סצנת בתי קפה, פאבים ומסעדות מעולה!

כיכר יוניון ‪Union Square‬

אוהבים קניות? כיכר יוניון הוא גן עדן עבורכם! יש כאן ריכוז עצום של חנויות כל-בו, גלריות, בוטיקים ומה לא.

זה המקום הכי שיק לבקר בו בעיר וליהנות מסניפים של חנויות הבגדים הידועות והאהובות בארה"ב. כמובן שהמחירים בהתאם לכן אל תשכחו את הארנק במלון…

בניין עיריית סן פרנסיסקו ‪San Francisco City Hall‬

בניין העירייה בסן פרנסיסקו הוא ללא ספק מקום שחובה לעצור בו בשביל תמונה לפחות. חוץ מתמונה, בטח תשמחו לדעת שמדובר על בניין אייקוני של העיר, שהושלם בשנת 1915 וקרו בו כמה מהאירועים ההיסטוריים של העיר, החל מהלווית הגנרל פרדריק פונסטון ועד החתונה (טוב, אחת החתונות…) של מרילין מונרו.

בית האופרה – יד זיכרון לנופלים The War Memorial Opera House

כשאתם מגיעים לבית העירייה, אל תפספסו את בית האופרה הזה, שנמצא בצד המערבי של שדרות ואן נס. הוא מהווה גם מרכז אמנויות הבימה של העיר וגם יד זיכרון לנופלים.

תיאטרון קסטרו ‪Castro Theatre‬

התיאטרון הזה הוא הרבה יותר מעוד תיאטרון בעיר – זה אייקון, סמל וציון דרך היסטורי ברובע קסטרו Castro שבעיר סן פרנסיסקו.

התאטרון הנפלא שיש בו מוזיקת אורגן חיה, סגנון אדריכלות מדהים והיסטוריה משובחת, מהווה את שער הכניסה לשכונה המפורסמת בעיר שידועה בעיקר בתור שכונת קהילת הלהט"ב של סן פרנסיסקו.

התאטרון מארח אירועים גדולים כמו פסטיבל ה-LGBT ולידו תמצאו המון חנויות, מסעדות ובתי קפה שהקהילה הלה"טבית פוקדת באופן קבוע.

סן פרנסיסקו היא אחת הערים הכי גיי פרינדלי בארה"ב ואין ספק שרובע קסטרו כולו הוא אתר חובה עבור הקהילה הגאה וגם לאלו שסתם רוצים לשמוח וליהנות מהאווירה השמחה של המקום.

עוד אתר מעניין ברובע הוא פארק המשולש הורוד Pink Triangle Park המנציח את קהילת הלהט"ב שהופלה לרעה בגלל נטייתם המינית וזהותם המגדרית. האנדרטה מיוחדת כי היא נחשבת לאנדרטה הראשונה באמריקה לזכר להט"ב שנרצחו בשואה.

קתדרלת גרייס ‪Grace Cathedral‬

קתדרלה נחמדה אליה ניתן להיכנס בחינם (למרות שמבקשים בכניסה תרומות) כדי ליהנות מציורי הקיר, חלונות הויטראז' והציורים המדהימים שבתוכה.

מצבת הזיכרון הלאומית יער מיור Muir Woods National Monument

אם אתם עם רכב, או אם בא לכם קצת לצאת מסן פרנסיסקו, אל תפספסו את שמורת מצבת הזיכרון הלאומית יער מיור הנמצאת 20 דקות נסיעה מגשר הזהב וממש בדרך לנאפה ואלי האהובה.

מדובר על שמורה גדולה ומדהימה עם תצפיות יפות, מסלולי הליכה מסודרים וקלילים ושבילי טבע מרהיבים. גולת הכותרת כאן הם כמובן העצים הגבוהים שנותנים לכם הרגשה של נמלים בטבע העצום והגדול.

הכניסה בתשלום – בסביבות ה-10 דולר למבוגר. הכניסה בחינם לילדים עד גיל 15.

אוכל בסן פרנסיסקו

אל תפספסו את המדריך המושקע שלנו על מסעדות בסן פרנסיסקו.

מלון בסן פרנסיסקו

אספנו לכם 8 המלצות על בתי מלון בסן פרנסיסקו שכדאי לכם להכיר.

הפייסטה שלכם בסן פרנסיסקו מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך שלנו על אטרקציות ואתרי חובה בסן פרנסיסקו ?

לעוד מדריכים מועילים היכנסו למדריך שלנו על סן פרנסיסקו.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

4 תגובות

  1. אנחנו לפני נסיעה לסאן פרנסיסקו לצורך ניתוח עם ילדה שלנו אנחנו משפחה שמורה וחרדית ולא נפתח לי בגלל שזה חתום לי…
    אשמח אם אפשר לשלוח לנו מקומות שמורים כמו הפריחת הדובדבנים או הסיסמטאות

    1. היי דבורה, במדריך יש לך את כל האתרים החשובים בסן פרנסיסקו 🙂
      טיול מהנה ובהצלחה עם הניתוח!

  2. אנחנו נוסעים בנובמבר לסן פרנסיסקו ובמסגרת הטיול יש לנו כיומיים וחצי לשהות בה. מה כדאי להספיק?

    1. היי ליבי! המדריך מכיל את כל האתרים הכי חשובים בעיר – כך שאני ממליץ לך לעבור עליו ולהחליט איפה הכי כדאי לכם לבקר, כי ההעדפות משתנות מאדם לאדם.
      ה-Must, מבחינתי לפחות, זה ללא ספק גשר הזהב, האי אלקטרז, רחוב לומברד, צ'יינהטאון, והשכונות והרחובות המפורטים במדריך.
      פייסטה נעימה בסן פרנסיסקו! 😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!