חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות ואתרי חובה בבוסטון בירת מסצ'וסטס שאסור לפספס

בוסטון היא עיר הבירה של מדינת מסצ'וסטס (המדינה שלהרבה ישראלים קשה להגות את שמה) ואחת הערים החשובות, ההיסטוריות והתיירותיות ביותר בחוף המזרחי בפרט ובארה"ב בכלל, לכן זה היה מתבקש שנכין לכם מדריך אטרקציות ואתרי חובה בבוסטון !

העיר מאוד נחמדה והיסטורית אך משלבת בתוכה גם את ארה"ב המודרנית לצד ארה"ב הקולוניאלית. בהליכה ברחוב תוכלו לראות בין הבתים והרחובות ההיסטוריים איפה נולדה בעצם ארה"ב והיכן התחילה ההתקוממות נגד הבריטים שהובילה לעצמאות ארה"ב, שהתקיימה דווקא בעיר פילדלפיה, לה הקדשנו מדריך בנפרד באתר שלנו.

העיר מפורסמת בזכות ההתקוממות של תושביה נגד הבריטים, מה שגרם ל"טבח בוסטון". לאחר שהבריטים העלו את המיסים והחמירו את תנאי המסחר, ההמון הזועם הגיע לנמל והסתער על ספינה מטען בריטית שהביאה תה לעיר, וזרק את כל מטען התה לים – מה שזכה מאוחר יותר לשם "מסיבת התה של בוסטון", התקרית שהביאה למלחמת העצמאות.

למדריכים נוספים על העיר ועל אטרקציות נוספות אל תשכחו להיכנס למדריך שלנו על בוסטון.

להלן כמה מהאתרים והמקומות שאתם חייבים לבקר במהלך טיול בעיר:

בוסטון קומון Boston Common

פארק היסטורי וחשוב שנמצא ממש במרכז העיר. מדובר על פארק עירוני שנחשב לפארק העירוני העתיק ביותר בכל ארה"ב. מומלץ מאוד להתחיל כאן את הטיול, מכיוון שבתוך הפארק יש לשכת מודיעין לתייר בו ניתן לקבל מידע ומפות על העיר.

שימו לב שממש בסמוך לפארק נמצא פארק נוסף, מפורסם לא פחות בשם Boston Public Garden (הגן הציבורי). נמצא בו פסל מפורסם של וושינגטון רוכב על סוס, והוא מפורסם גם בזכות סירות הברבורים שבאגם.

וכמובן – מבוסטון קומון יוצא שביל החירות המפורסם עתיר האטרקציות, שאם תעשו את כולו, תראו למעשה את כל העיר!

שביל החירות Freedom Trail

לקריאה מורחבת על שביל החירות לחצו כאן

ה-אטרקציה של העיר בוסטון. שביל החירות, או נתיב החירות אם תרצו, הוא מסלול של 5 ק"מ שמסומן היטב בעיר ע"י לבנים אדומות שעובר בכבישים ובמדרכות.

השביל ההיסטורי והמפורסם הזה הופך את בוסטון לעיר הכי ידידותית למשתמש – כל מה שעליכם לעשות כדי לראות את העיר הוא פשוט ללכת בעקבות הסימון במדרכה. ליד כל אתר בדרך יש הסברים ידידותיים, וזה מאוד כיף לזנוח את הניווטים בטלפון ופשוט לתת לשביל להוביל אותך אל הלא נודע.

המסלול עובר בכל האתרים החשובים בהם התחילה והתחוללה מלחמת העצמאות של ארה"ב. הנתיב נחשב לפארק לאומי היסטורי, ובגלל שהוא עובר באתרים כה רבים, הקדשנו לו מדריך נפרד באתר – לכן אל תפספסו את המדריך על שביל החירות בבוסטון בו מפורטים כל האתרים והמקומות בהם עוברים.

מסלול שביל החירות בעיר בוסטון
הסימון של שביל החירות במדרכה. לכו בעקבות האבנים האדומות!

קווינסי מרקט Quincy Market

קומפלקס גדול שמכיל 3 בניינים ארוכים שמאכלסים בתוכם ובסביבתם מאות מסעדות, חנויות, פאבים, דוכני מתנות, בתי קפה, אמני רחוב ואווירה נעימה ומקסימה, כל היום וכל הלילה.

השוק נמצא ממש בסמיכות לשביל החירות ושווה מאוד לצאת ממנו לזמן קצר כדי לבקר בשוק ומהסביבה בה הוא נמצא, ליהנות מאיזה מסעדה טובה או לקנות מזכרת יפה מבוסטון.

אם אתם כבר כאן, אל תפספסו על הדרך את בניין העירייה City Hall הנמצא ממש קרוב לכאן. הוא נבנה בצורת פירמידה הפוכה ונמצא בכיכר יפה ומרווחת עם אווירה נעימה – במיוחד בקיץ כאשר אנשים באים לכם להשתזף או סתם לעשות פיקניק.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בבוסטון כאן:

פנווי פארק Fenway Park

אצטדון בייסבול מפורסם שנחשב לאצטדיון הבית של קבוצת הבוסטון רד סוקס, מאז שנפתח בשנת 1912.

לא משנה אם אתם אוהדי בייסבול או אוהבי ספורט בכלל, אם אתם בעיר שווה לבדוק אם יש איזה משחק באצטדיון כדי ליהנות מחוויה ואווירה שלא תשכחו לעולם!

נמל בוסטון Boston Harbor

כדאי להגיע לכאן כדי ליהנות מקו הרקיע היפהפה של העיר, לאכול באחת ממסעדות הקרובות לנמל או אפילו לצאת לשייט המספק תצפית על העיר, שייט לאיים קרובים או לערים קרובות כמו סיילם Salem (עיר המכשפות – מפורסמת בעקבות ציד המכשפות בסיילם), לשייט לווייתנים (שכן בוסטון היא יעד מושלם לצפייה בחיות המופלאות הללו) ועוד.

אם אתם רוצים ללכת על בטוח או לבקר בחוויה קצת יותר יבשה, כדאי לבקר באקווריום של ניו אינגלנד הנמצא ממש בנמל.

פירוט על האקווריום ועל השייט לווייתנים ניתן למצוא במדריך אטרקציות בבוסטון עם ילדים.

מסעדות מומלצות בבוסטון

Skywalk Observatory

אם אתם אוהבים להגיע לערים גדולות ולראות אותם מלמעלה, נקודת התצפית הזו בפרודנשל סנטר (Prudential Center), מרכז חברת הביטוח הגדולה, היא בדיוק בשבילכם.

התצפית נמצאת בקוצה ה-50 והיא פתוחה כל השבוע בין השעות 10:00 עד 22:00.

המחיר זול יחסית למחירים עבור נקודות תצפיות בערים אחרות, ויש אפילו הנחה לסטודנטים. אפשר לקנות את הכרטיס לאותו היום אך להגיע מתי שאתם רוצים.

אנחנו ממליצים להגיע לקראת השקיעה כדי ליהנות מהמראה של בוסטון ממעוף הציפור גם בשעות היום וגם בשעות הלילה.

יש נקודת תצפית יותר גבוהה מהקומה ה-50, במסעדה שצריך להזמין אליה מקומות, אך היא מאוד יקרה לכן זה לא משתלם.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בבוסטון כאן:

Booking.com

רחוב ניוברי Newbury

רחוב קניות מפורסם ומפואר, אך גם מאוד יקר. שווה להגיע לכאן כדי להסתכל על חנויות הראווה (מזל שלהסתכל לא עולה כסף כאן…), להתרשם מהמראות של הבניינים היפהפיים, ולצפות ב-2 מהסמלים של העיר שנמצאים ממש בקרבת הרחוב: כנסיית טריניטי Trinity Church היפהפיה שנבנתה בסגנון ניאו-רומנסקי, ומגדל ג'ון הנקוק John Hancock Tower, גורד שחקים גבוה ומפורסם בכל ניו אינגלנד הבנוי כמקבילית.

שימו לב כיצד משתקפים במגדל ג'ון הנקוק המודרני כל המבנים העתיקים שלצידו, במיוחד כנסיית טריניטי – תמונה מושלמת עבור אוהבי הצילום והאינסטוש: שילוב בין מודרני לישן !

מחפשים קניות זולות? ממליצים לכם בחום להגיע לאזור הקניות שליד בית הישיבות אולד סאות' (פירוט עליו במאמר שביל החירות בבוסטון) שם מחכה לכם סניף ענקי של PRIMARK האהובה במיוחד עלינו הישראלים !

אנדרטת ניו-אינגלנד לשואה New England Holocaust Memorial‬

אנדרטה מרגשת ועוצרת נשימה שהביקור בה היא חובה עבור כל תייר בבוסטון, ובמיוחד לנו הישראלים. האנדרטה היא לזכר כל היהודים שנרצחו בשואה והיא נחנכה בעיר בשנת 1995.

היא נמצאת במיקום מרכזי מאוד בעיר כך שגם אם לא היינו מציינים אותה הייתם נתקלים בה – בסמוך לבירת העירייה המפורסם, וגם שביל החירות עובר לידה.

האנדרטה מורכבת מ-6 מגדלי זכוכית מרובעים וגדולים, אשר מסמלים את ששה המיליונים של הנרצחים בשואה, וגם את 6 מחנות ההשמדה המרכזיים.

ניתן ללכת בין המגדלים ודרכם ולראות את כל השמות של כל הנרצחים בשואה וגם את המספרים שהוטבעו על זרועות האסירים במחנות הריכוז.

חובה לכל מבקר בבוסטון!

מוזיאונים בבוסטון

למדריך המלא שלנו על כל המוזיאונים החשובים בעיר היכנסו למדריך מוזיאונים בבוסטון.

אטרקציות עם ילדים

לכל הפעילויות והאטרקציות היכנסו למדריך אטרקציות למשפחות עם ילדים בבוסטון.

קיימברידג'

העיר שנמצאת ממש ליד בוסטון היא אתר חובה גדוש אטרקציות גם הוא, כאשר המפורסם ביותר כאן הוא כמובן אוניברסיטת הרווארד שנחשבת לוותיקה, העשירה והידועה מכל האוניברסיטאות בארה"ב.

למדריך המלא על העיר לחצו כאן.

מסעדות

רעבים? לאתר פייסטה הפתרונות. היכנסו למדריך מסעדות בבוסטון !

מלונות

כמו שיש את שביל החירות, אנחנו דאגנו לכם למספר המלצות על מלונות בבוסטון שיעניקו לכם את החירות המושלמת לחופשה נהדרת בעירץ

הפייסטה שלכם בבוסטון מתחילה כאן!

אהבתם את הפוסט שלנו על אטרקציות ואתרי חובה בבוסטון ?

לעוד מדריכים מועילים על בוסטון היכנסו למדריך שלנו על בוסטון.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!