חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לאי פוקט בתאילנד שיסדר לכם את הטיול

המדריך המלא לאי פוקט בתאילנד מוקדש לאי הגדול ביותר בתאילנד בו תמצאו את חופשת הבטן גב המושלמת עם חופים מדהימים ולבנים, מים שקופים, שוניות אלמוגים ועוד כשהכל "מאובזר" בתפאורה מושלמת של הרים ויערות טרופים.

אין ספק שפוקט הוא אחד מהאיים הכי יפים ואהובים בתאילנד בפרט ובמזרח אסיה בכלל.

למרות שהחופים כאן הם ה-אטרקציה, אספנו לכם מרחבי האי את מקומות הבילוי, השופינג, הטיולים והאטרקציות שאסור לכם לפספס אם אתם כאן, שיכולים בכיף למלא לכם כמה שבועות של פעילויות וכיף.

מלון בפוקט

מאוד חשוב לבחור מלון מעולה בפוקט שיענה לכם על כל הדרישות, כי בפוקט חלק מהחוויה ואטרקציה בפני עצמה זה המלון באי.

לכן אספתי לכם את ההמלצות למלונות הכי טובים במדריך מלונות מומלצים בפוקט שאני ממליץ לכם בחום לקרוא.

אני באופן אישי הייתי במלון Thavorn Beach Village Resort & Spa Phuket שהוא קצת מרוחק מהמרכז אבל זה בדיוק מה שחיפשתי:

מקום שקט, מפנק, שונה ומרהיב, אך עדיין כזה שאפשר להגיע אליו למרכז האי כי הוא הציע שאטלים בחינם לחוף פאטונג.

מלונות מומלצים באי פוקט
אני במלון Thavorn Beach Village Resort. היה מדהים!

חוף פאטונג Patong

אם יש חוף אחד שהוא בגדר חובה בפוקט והחוף הכי מפורסם באי, הוא ללא ספק חוף פאטונג שנחשב לחוף הכי כיפי באי הגדול.

תמיד יש מה לעשות כאן, ואנחנו לא מדברים רק על החוף עצמו – יש כאן טיילת נהדרת, רחוב Rat U Thit שנחשב לרחוב הראשי באזור, מלונות, קניונים, מסעדות, שווקים ועוד.

עוד רחוב מומלץ הוא רחוב Thalang Road הראשי.

אל תפספסו גם את רחוב בנג-לה Bangla Road Nightlife המפורסם שנסגר לתנועת רכבים בשעות הלילה והופך למדרחוב ענקי שהופכים את כולו לאזור חיי לילה תוסס וענקי.

חופים נוספים בפוקט

אם אתם רוצים לברוח קצת מההמוניות וההמולה של חוף פאטונג המפורסם בפוקט, אל דאגה – יש מספיק חופים אחרים ויפים לא פחות.

בניגוד לאיים אחרים בתאילנד, שפע החופים כאן הוא עצום ואם נתחיל לספר לכם על כל החופים באי, המדריך שלנו לא יסתיים.

אם אתם מחפשים חופים פחות תיירותיים ופחות עמוסים, ולברוח מאווירת "אילת" אשר שוררת בחוף פאטונג, נמליץ לכם על כמה מהחופים האהובים עלינו:

חוף קארון Karon אמנם נחשב לחוף השני התיירותי ביותר באחי אחרי פאטונג, אך הוא פחות המוני מהראשון ויש פה שפע אפשרויות בילוי החל ממסעדות ועד מלונות ומסעדות. אל תפספסו גם על הדרך את נקודת התצפית המרשימה שנמצאת כאן!

חוף פרידום Freedom Beach הוא להבדיל מקארון ופאטונג הוא חוף שקט ועוצר נשימה – הוא נראה פשוט כמו גלויה והוא רחוק מההמולה הגדולה של האי.

חוף Nai Yang שמוקף ע"י הפארק הלאומי של נאי יאנג הוא חוף שקט אך עדיין לא בודד למדי כך שתמצאו כאן גם מסעדות, מסאג'ים, שווקים ועוד. החוף נהדר לרחיפה עם גלשנים והוא גם ידוע כמקום הקינון השנתי של צבי ים.

חוף קאמלה Kamala Beach הוא חוף שקט נוסף אך גם בו תמצאו מסעדות, חנויות ושירותי תיירות שונים, כך שבמידה מסוימת תזכו כאן לשקט יחסי לעומת חופים אחרים אך עדיין יש בו תיירים רבים.

חוף סורין Surin Beach הוא חוף שקט באמת ומומלץ למי שרוצה שקט ושלווה. יש כאן מספר רצועות חוף יפות ושקטות וגם נוח להגיע אליו ואל שאר האטרקציות ברחבי האי.

חוף בנג-טאו Bang Tao Beach הוא עם אווירה יותר שקטה ופחות ישראלית מחופים אחרים עם רצועת חוף נהדרת רגועה. גם פה יש חיי לילה נהדרים עם מסעדות, חנויות ודוכנים כך שעדיין לא משעמם כאן בכלל.

חוף קאטה Kata Beach הוא חוף שנמצא מדרום לחוף קארון אשר מושך אליו מבקרים רבים בזכות החולות הלבנים והמים הצלולים.

תוסיפו לזה מסעדות נהדרות וחיי לילה נעימים, אפשרויות לינה מגוונות, עצי דקל וחנויות – וקיבלתם את החוף המושלם!

אנחנו ממליצים לכם גם ללכת לחופים סודיים ושקטים נוספים כמו Ao sane Beach, Ao Yon Beach ,Nui Beach או Yae Beach.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בפוקט כאן:

קניות בפוקט

בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות קניות באי, הכוללים קניונים, שווקים וחנויות שוות, היינו חייבים להכין לכם מדריך נוסף שכולו קניות בפוקט.

טיול 4 האיים

או "טיול איי ג'יימס בונד" הוא אחד מטיולי היום האהובים ביותר בפוקט. צאו לכם יום אחד בעזרת טיול מאורגן כדי לראות טבע, נוף עוצר נשימה, חופים מדהימים, מערות מרשימות ועוד בשילוב שייט כיפי ומהנה במיוחד.

גולת הכותרת של הטיול היא ללא ספק מפרץ פנג נגה Phang Nga המדהים שנחשב לשמורת טבע לאומית. כאן תמצאו את האי המפורסם שנקרא אי ג'יימס בונד James Bond Island מכיוון שהסרט "האיש בעל אקדח הזהב" מסרטי סדרת הסרטים המצליחה צולמה כאן.

תאילנד: המדריך המלא לטיול בתאילנד
אי ג'יימס בונד. לוקיישן אהוב עבור תיירים

טיול 7 האיים

הטיול השני הכי פופולארי מפוקט לאחר טיול 4 האיים הוא ללא ספק טיול 7 האיים שלמרות שמו מדובר על טיול שעושה 7 עצירות ב-3 איים בלבד באזור האי קו פיפי.

כאן יש לגונות מדהימות, מפרצים מדהימים, חוף מיוחד עם קופים אך השיא הוא ללא ספק החוף מאיה ביי Maya Bay כאן צולם הסרט "החוף" עם ליאונרדו דיקפריו מ-1999, מה שהפך את המקום למוקד משיכה עצום של תיירים, שגרם לרשויות תאילנד באוקטובר 2018 לסגור אותו עד להודעה חדשה – יש להתעדכן ולבדוק בזמן שהותכם אם פתחו אותו שוב, כדי שלא תתאכזבו!

אטרקציות ופעילויות עם ילדים בפוקט

Splash Jungle Water Park – אם אתם באים עם ילדים לפוקט ומחפשים פארק מים מהנה עם מגלשות, כדאי לכם לשקול ביקור בפארק המים האהוב הזה.

הילדים שלכם ייהנו כאן מאוד, אך שימו לב שמחירי האוכל והשתייה במקום יקרים ביחס לתאילנד ויש קנס על כניסה עם אוכל.

Phuket Aquarium הוא אקווריום ענקי עם סוגים רבים ומגוונים של חיות ים. המקום הזה מאפשר הצצה חד פעמית ומיוחדת לעולם התת ימי וניתן לראות פה פשוט הכל – החל מדגים קטנים ועד תמנונים, צבי ים וכרישים.

דינו פארק Dino Park הוא אתר מיני גולף המעוצב בסגנון "פארק היורה" כך שבנוסף למסלול גולף, כל העיצוב והאווירה כאן כוללת מערות, ג'ונג'לים ודינוזאורים ענקיים. אל תפספסו גם את המסעדה שכל ילד יאהב המעוצבת בסגנון משפחת קדמוני!

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בפוקט כאן:

Booking.com

מקדשים בפוקט

מה, באמת חשבתם שלא נציין לפחות כמה מקדשים בפוקט?

גם אם כבר שבעתם מכל העניין של מקדשים בתאילנד, כדאי לכם לשים לב לפחות ל-2 המקדשים הבאים:

ביג בודהה Big Buddha Phuket הוא המקום הגבוה והגדול ביותר באי ויש בו תצפית מרשימה לכן מומלץ להגיע לכאן. שימו לב לבודהה הענק והגדול – לפני הצונאמי הנורא ב-2004 העיניים שלה היו סגורות ולא פקוחות, התאילנדים החליטו "לפקוח" לבודהה את העיניים כדי שלהבא יוכל להזהיר אותם מאסונות כמו הצונאמי.

Wat Chalong הוא ביו המקדשים הבודהיסטים החשובים של פוקט והיא מוקדשת לשני נזירים נכבדים שהובילו את אזרחי המחוז ללחימה נגד המרד הסיני ב-1876.

יש שוק גדול שמשתרע לתוך שטח המקדש וכולל גם מוסיקה. המקדש גם מוכר תכשיטים למבקרים וניתן לראות כאן המון נזירים.

Monkey Hill היא גבעה מיוחדת המלאה בקופים קטנים שבניגוד למקומות אחרים בתאילנד הם חופשיים ולא כלואים או נאלצים לערוך הופעות לתיירים.

מומלץ לעלות במעלה הגבעה, אך יש להגיע עם נעליים טובות ולהגיע עם אוכל כדי להאכיל את הקופים – אך יש לעשות זאת בזהירות כי ברגע שהם רואים אוכל הם ישר רצים אליכם כדי לתפוס את הכל מהר.

קניות בפוקט: שווקים, קניונים ועוד
ביג בודהה

סיבוב ברחובות פוקט

פוקט היא תערובת נפלאה של לאומים רבים שבחרו לגור כאן, החל מתאילנדים ועד סינים, הודים, נפאלים. אחת הקהילות המיוחדות כאן היא קהילת "באבא", שילוב ייחודי של סינים ותאילנדים.

את המורשת של הקהילה ניתן לראות בעיר העתיקה של פוקט ומומלץ לערוך טיול בין הבתים והרחובות הקטנים כדי להתרשם מאורח החיים שלהם ומהארכיטקטורה המיוחדת.

בין הרחובות האלו ניתן למנות את Phang Nga Road, Thalang Road ו-Soi Rommanee, Dibuk Road, Krabi road ו-Ranong Road.

חיי לילה בפוקט

אם אתם מחפשים חיי לילה טובים, פשוט תגיעו לרחובות Rat U Thit ו-בנג-לה Bangla Road Nightlife שבאזור חוף פאטונג. אך יש עוד מוקדי חיי לילה מעולים באי שאסור לכם לפספס:

מופע קברט סיימון Simon Cabaret הוא אחד המופעים הצבעוניים והאהובים ביותר באי והוא מתקיים כל ערב באולם "סיימון קברט" על שמו.

כאן כל הזמרים והרקדנים הם ליידי בויז אשר במשך שעה וחצי יבדרו אתכם, יצחיקו אתכם ויתנו לכם את המופע הכי טוב שראיתם כבר תקופה ארוכה.

המופע מתאים לכל המשפחה וגם לילדים קטנים. שימו לב שאסור לצלם – רק בסוף המופע תוכלו להצטלם עם הליידי בויז בתשלום סמלי נוסף.

פארק פאנטסי Phuket FantaSea (משחק מילים של פנטזיה וים) הוא עוד מופע תאילנדי מושקע הכולל רקדנים וזמרים ואפילו משתתפים בו פילים. יש כרטיסים להופעה בלבד וישנם כרטיסים עם אופצייה המשלבת ארוחה כך שתוכלו בזמן שאתם רואים את המופע לאכול מה שהופך את המקום לאחד מבילוי הלילה האהובים באי.

עוד מופע אהוב בעיר הוא Siam Niramit Phuket הכולל שירים, ריקודים ואומנויות לחימה מסורתיות – המופע כולו אורך כ-70 דקות והוא מומלץ ביותר.

מפלי מים בפוקט

Bang Pae Waterfall אשר נמצא ב-Khao Phra Thaeo National Park צפונית לפוקט טאון הוא מקום בילוי פופולרי למבקרים באי.

הוא משמש כיעד שחייה בעונה הרטובה וניתן ליהנות כאן ממסעדות, מאגם וממפל שנחשב לגדול ביותר באי בעל סביבה אקזוטית ויפה.

מפל קטאו Kathu Waterfall הוא יותר קטן והעלייה עד עליו היא לא פשוטה אך רוב הדרך מעלה במדרגות הוא מוצל כך שתמיד אפשר לקחת הפסקה בעלייה.

מומלץ להגיע לכאן רק בין החודשים יוני לנובמבר כאשר לא רטוב וחלקלק כאן מהגשם.

מוזיאונים בפוקט

פוקט היא לא יעד תרבותי שבאים אליו בשביל מוזיאונים, אך עדיין אם אתם מחפשים מוזיאון עם הילדים או פעילות נחמדה ליום גשום, יש מוזיאונים לא רעים באי הגדול.

מוזיאון Phuket Trick eye Museum נחשב לאחד האהובים באי, והוא מעניק בילוי מהנה למשפחה, לזוגות ולבודדים. כאן ניתן להצטלם עם ציורי תלת מימד גדולים ולהשתלב בהם בטבעיות.

עוד מוזיאון מיוחד ולא רגיל הוא מוזיאון הצדפות Phuket Seashell Museum‬, המכיל מאות סוגים של צדפות שונות וכולל מאובנים רבים. אל תוותרו על החנות במקום בה ניתן לקנות תכשיטים ומזכרות מיוחדים מצדפות.

נקודות תצפית בפוקט

אם אתם רוצים תמונה מדהימה מפוקט, אתם חייבים להגיע לאחת מנקודות התצפית המפוזרות ברחבי האי במקומות שונים.

כבר ציינו במדריך הזה 3 נקודות תצפית: בגבעת הקופים, בביג בודהה והתצפית מחוף קארון, אך יש עוד עשרות תצפיות יפות ומרשימות לא פחות באי כמו התצפית מ-Khao Rang (Rang Hill), מ-Promthep Cape או מהבר Wassa Homemade בחוף פאטונג או התצפית Laem Promthep Cape שניצבת על צוק סלעי מרהיב.

איים קרובים לפוקט

נצלו את השהות שלכם בפוקט כדי לגלות עוד יעדים ומקומות חדשים בתאילנד – ליד פוקט נמצאים להם איים קטנים, שקטים ויפים שרק מחכים שיגלו אותם. הנה כמה איים קרובים, שהם לא האי הגדול המפורסם והמתויר קו-פיפי, שכדאי לכם להכיר:

Coral Island הוא יעד יפה הממוקם שלושה קילומטרים מדרום מזרח פוקט. האי כולל שני חופים עיקריים, לונג ביץ' (Long Beach) וחוף בננה (Banana Beach), מהחופים השקטים והיפים ביותר באזור.

אי אפשר לבקר באי האמלוגים מבלי לבקר בשונית האלמוגים של האי המדהים הזה. בשני החופים יש כמובן גם מגוון רחב של מסעדות.

Phi Phi (לא להתבלבל עם קו פי פי) נמצאים במרחק של כ -50 דקות מפוקט אם מגיעים באמצעות סירות מנוע. האיים מורכבים משני איים קטנים: Phi Phi Don ו-Phi Phi Leh.

הרבה מגיעים לכאן במסגרת סיור יומי שגולת הכותרת שלו היא חוף מאיה ביי בה צולם הסרט "החוף" -1999 (ראו "טיול 7 האיים בראש המדריך).

איי סימילאן Similan Islands ממוקמים רק 84 ק"מ צפונית מערבית לפוקט. מומלץ לבקר כאן אם אתם אוהבים לצלול בזכות אזורי הצלילה היפים ביותר בתאילנד הנמצאים כאן.

הארכיפלג הקטן הזה הוא יעד מועדף ליאכטות ולסיורי יום המגיעים מפוקט. חשוב לקחת בחשבון שהאיים פתוחים לציבור הרחב מה-15 באוקטובר עד ה-15 במאי בלבד, והתאריכים עשויים להשתנות לכן יש לבדוק לפני שאתם עושים תכניות בנוגע לביקור כאן.

איים נוספים ויפים לא פחות הם Racha Islands, Koh Yao, Koh Khai ו-Koh Bon.

פרויקט שימור קופי גיבון בפוקט

פרויקט Gibbon rehabilitation שבפוקט ראוי לציון במדינה שבה קופים רבים מנוצלים בתור אטרקציית תיירות.

בשמורת הטבע הנפלאה הזו שהוקמה ע"י אירופאים ישנו מרכז טיפול בקופי גיבון שסבלו מצייד בלתי חוקי או מהתעללות לצורך תיירות.

מטרת המקום היא לגרום לאכלוס מחדש של קופי גיבון באי, כפי שהיה פעם, לפני שהתחילו לנצל אותם או לפגוע בהם.

בניגוד לאטרקציות של בעלי חיים אחרות, כאן אתם תורמים את הכסף שלכם למטרה טובה – מומלץ לקנות מזכרת שכל ההכנסות שלה הולכות לטיפול בקופים החמודים.

פעילויות נוספות בפוקט

כמו בכל יעד בתאילנד, גם כאן תמצאו פעילויות ספורט נוספות כמו גלישת אומגות, מסאג'ים תאילנדים, מופע אגרוף תאילנדי, חוות פילים, טיולי יום נוספים ועוד.

הפייסטה שלכם בתאילנד מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על המדריך המלא לאי פוקט בתאילנד ?

לעוד כתבות על תאילנד היכנסו למדריך שלנו על תאילנד.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!