חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס באמסטרדם – המדריך המלא

אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס באמסטרדם הוא מדריך לאטרקציות שאסור לכם לפספס כאשר אתם מגיעים לאמסטרדם, בירת ארץ השפלה הולנד.

אמסטרדם היא אחת הערים המתויירות ביותר באירופה בפרט ובעולם בכלל והיא מציעה למבקרים בה חיי לילה מגוונים ועשירים עם הקופישופס המפורסמים בהם אתם יכולים לעשן גראס, מוזיאונים עשירים באמנות ועד מוזיאונים הזויים ומצחיקים, מלונות מעולים, שווקים יפהפיים שיבטיחו שתחזרו הביתה עם משהו, אטרקציות לילדים ולמשפחות, אווירה צעירה, כיפית ומדהימה ועוד.

אספנו לכם את האטרקציות שכל תייר חייב לעשות ולראות באמסטרדם כדי שתחוו את אמסטרדם עד הסוף ותחזרו עם טעם של עוד!

כיכר דאם de Dam

זוהי כיכר העיר של אמסטרדם אשר ממוקמת במרכז העיר העתיקה של אמסטרדם. כדאי מאוד לבחור מלון בקרבת הכיכר, שיבטיח לכם שהות במרכז העניינים ומרחק הליכה קצרצר מכל האטרקציות בעיר.

הכיכר נמצאת במקום שבו היה בעבר סכר על הנהר העובר בעיר, האמסטל. הסכר הזה בעצם נתן לעיר את שמה, שפירושו "הסכר על האמסטל".

בכיכר תוכלו לראות את הארמון המלכותי (משפחת המלוכה לא גרה כאן אבל הוא משמש אותם, לכן אל תתפלאו אם תראו עשרות אופניים קשורים בסמוך לארמון), הכנסייה החדשה ואף סניף של מוזיאון השעווה מאדאם טוסו.

כמו כן הכיכר מקשרת בין 2 הרחובות הראשיים והאהובים בעיר בהם תוכלו לערוך קניות, דאמארק ורוקין. בסוף רחוב רוקין, תגיעו לתחנה המרכזית של אמסטרדם שהיא בניין מרשים בפני עצמו ואייקון של העיר.

אמסטרדם למשפחות עם ילדים
בובת השעווה של אנה פרנק במוזיאון ממאדאם טוסו שנמצא בכיכר דאם

בית אנה פרנק Anne Frank Huis

למרות שעשינו סעיף נפרד למוזיאונים של העיר, אי אפשר באמת לציין את אמסטרדם בלי בית אנה פרנק, הילדה היהודייה שברחה עם משפחתה מגרמניה במלחמת העולם השנייה ,כדי להתחבא בבית דירות אשר נמצא ממש בלב אמסטרדם.

במהלך שהותה במחבוא, היא ניהלה יומן מצמרר בו שיתפה על החיים במחבוא, על החלום לצאת החוצה ועל התקווה שהמלחמה תסתיים, לצד דברים אישיים של ילדה צעירה בגילה כמו אהבה והתבגרות.

הסוף ידוע לכולנו, אך עדיין שווה להקדיש זמן לביקור במוזיאון הזה שהוא אחד העמוסים בעיר ובגלל שהוא קטן התורים לכאן ארוכים מאוד, לכן מומלץ לקנות כרטיס מראש באינטרנט באתר של המוזיאון.

כיכר המוזיאונים Museumplein

כיכר שקרויה על שם המוזיאונים הרבים והחשובים המצויים בה ובסביבתה כמו הרייקסמוזאום (שהוא מוזיאון אמנות גדול ונהדר והמוזיאון החשוב והמבוקר ביותר בהולנד כולה) מוזיאון ואן גוך המוקדש לצייר ההולנדי המפורסם שזכה לתהילה רק לאחר מותו, מוזיאון סטדלייק לאמנות מודרנית ומוזיאון יהלום.

בחורף תוכלו למצוא בכיכר אתר החלקה על הקרח ובמהלך השנה תמיד יש כאן הופעות, ירידים או אירועים ציבוריים. כמו כן, כאן נמצאים אותיות תלת המימד המפורסמות I am sterdam שהפכו לאטרקציה בפני עצמה.

לרשימת המוזיאונים באמסטרדם שאתם חייבים לבקר, ראו את המדריך הנפרד שלנו על מוזיאונים מומלצים באמסטרדם.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות באמסטרדם כאן:

רובע החלונות האדומים De Wallen

דה ואלן ידוע בתור רובע החלונות האדומים של אמסטרדם והוא נחשב אתר חובה לא כי חס וחלילה אנחנו ממליצים על תיירות מין, אלא כי הוא נחשב לאחד המפורסמים בעולם ואתם פשוט חייבים לראות את זה כדי להבין.

הולנד נחשבת לאחת המדינות הראשונות שזנות היא מקצוע חוקי וממוסד וכל העוסקים בזנות מאוגדים אפילו באמצעות איגוד מקצועי אליו הם גם משלמים מסים.

מלבד נשים שמנסות למכור את גופן בחלונות עם תאורה אדומה, ברובע הזה תמצאו המון בתי קפה, מסעדות, חנויות שחלקן אפילו מוכרות מזכרות ברוח הרובע ואפילו כנסייה!

הסכם שימוש באתר פייסטה
המקצוע העתיק ביותר בעולם. רובע החלונות האדומים

קשת התעלות

האתר חובה הזה הוא קצת קיטשי ונדוש, הרי אי אפשר לטייל באמסטרדם מבלי לפספס את כל התעלות והגשרים שמקיפים אותה שזיכו אותה בכינוי "ונציה של הצפון".

הגשרים מחברים בין איים רבים ושונים ובין התעלות הראשיות שכדאי לכם לבקר (וגם להצטלם) הם הרנחראכט, פרינסנחראכט וקייזרסחראכט.

כל רובע התעלות, הגשרים, והתעלות עצמם הוכרזו כאתר מורשת עולמית ע"י אונסק"ו ובהחלט זה אחד מסימני ההיכר המובהקים של העיר.

אנחנו ממליצים בחום לשכור אופניים ופשוט ללכת לאיבוד בין התעלות והגשרים, ככה תזכו להכיר את אמסטרדם כמו המקומיים ולהגיע למקומות שבחיים לא הייתם מגיעים אליהם אם לא הייתם עושים את זה.

אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס באמסטרדם
אמסטרדם. קסם זר, בן אדם.

כיכר רמברנדט Rembrandtplein

כיכר רמברנדטפליין היא אחת הכיכרות המרכזיות באמסטרדם אשר נקראת על שם הצייר ההולנדי האהוב והמוערך רמברנדט ואן ריין.

כיום הכיכר הזו היא מוקד עלייה לרגל עבור כל מי שאוהב בילויים וחיי לילה מטורפים, ולכן תמצאו כאן המון מועדונים, בתי מלון, בתי קפה, מסעדות ועוד.

אל תפספסו את פסלי "משמר הלילה" שבמרכז הכיכר ובהם 22 דמויות ברונזה של דמויות מתוך הציור המפורסם והחשוב ביותר בהולנד, "משמר הלילה", אשר מוצג ברייקסמוזיאון שבכיכר המוזיאונים בעיר.

מעל כל הפסלים מנצח לו, איך לו, פסלו הגדול של רמברנדט בכבודו ובעצמו.

השווקים של העיר

אנחנו מזמינים אתכם לחזור הביתה עם מזכרות של נעלי עץ, גבינות טעימות, פרחי טוליפ ועד ענתיקות שבחיים לא תשתמשו, ספרים ישנים ועד מציאות בשווקים הרבים שהעיר מציעה, שהופכים אותה לגן עדן לקניות.

לסקירה מלאה של כל השווקים היכנסו למדריך שלנו על שווקים מומלצים באמסטרדם.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון באמסטרדם כאן:

Booking.com

זאנסה סחאנס Zaanse Schans

אחד מסימני ההיכר הידועים של אמסטרדם, והולנד, זה כמובן טחנות הרוח. אך באמסטרדם עצמה תתקשו למצוא אחת כזו (טוב, יש לכם את טחנת הרוח de gooyer בעיר אבל לא נהיה קטנוניים), לכן אם תרצו לצאת קצת מהעיר ההומה ולחפש קצת את הטבע, התרבות והמסורת הארכיטקטורית של הולנד, אין לנו ספק שביקור בזאנסה סחאנס זה בגדר חובה עבורכם.

האזור הצפוני, השקט והיפהפה הזה יגרום לכם לחשוב שפשוט נכנסתם לתוך גלויה –

מרבדים שלמים של פרחים, טחנות רוח עתיקות ויפות (שאפשר להיכנס אליהם לתצפית, בתשלום) ובתים כפריים אותנטיים הופכים את המקום לאתר תיירות מדהים, וכמו כל אתר תיירות תמצאו כאן מוזיאונים פתוחים בהם תראו איך מכינים כפכפי עץ הולנדיים ולקנות גבינות הולנדיות טעימות במיוחד.

אמסטרדם
יעד מושלם לטיול יומי מחוץ לאמסטרדם. זאנסה סחאנס.

וונדלפארק Vondelpark

הוא הפארק הגדול בעיר הממוקם בדרום מזרח אמסטרדם והוא נקרא ע"ש הסופר יוסט ואן דן ונדל.

זה המקום לברוח קצת מההמוניות של העיר, לערוך פיקניק על הדשא, ליהנות מסצנת המסעדות ובתי הקפה ולהשתזף כמו המקומיים (שחלקם קצת התבלבלו ובקיץ חושבים שהם בחוף נודיסטים).

יורדאן Jordaan

לפריז יש את רובע המארה, ללונדון את שורדיץ' ולאמסטרדם את יורדאן – שכונה שיודעה בזכות גלריות האמנות שלה, השווקים וכמובן אטרקציות מפורסמות כמו בית אנה פרנק ואפילו רמברנדט התגורר כאן בשלהי חייו, בבית שהפך היום למוזיאון אהוב במיוחד בעיר.

זה המקום להיות בו באווירה צעירה, עם מסעדות מצוינות, אמנות בכל פינה ומועדוני מוסיקה.

ליידספליין Leidseplein

או בפשטות כיכר ליידן, היא כיכר שנמצאת דרום מערבית למרכז אמסטרדם ואחת מהכיכרות הגדולות והאהובות בעיר.

זה ה-מקום לצאת אליו בלילה בגלל מבחר המסעדות, הפאבים, המועדונים וכמובן, איך לא, הקופי שופס, בהם תוכלו לקנות באופן חוקי גראס.

מונטורן Munttoren

או בתרגום חופשי לעברית "מגדל המטבעה", הוא מגדל שנמצא בכיכר מונטפליין במרכז העיר, ממש בסמוך לשוק הפרחים (עליו תמצאו מידע במדריך השווקים שלנו) ולרחוב הקניות הראשי והאהוב קלוורסטראט.

המגדל נקרא על שם מטבעה שפעלה בו והוא הפך במהרה לאחד הסמלים של העיר שאף ביקור בעיר לא שווה ללא תמונה לצד המגדל.

הפייסטה שלכם באמסטרדם מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך שלנו על אתרי חובה ואטרקציות שאסור לפספס באמסטרדם ?

לעוד מדריכים מועילים היכנסו למדריך שלנו על אמסטרדם.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!