חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קנקון: המדריך המלא לטיול בקנקון שיעשה לכם את הטיול

קנקון: המדריך המלא לטיול בקנקון, עיירת החוף הפופולארית והאהובה ביותר במקסיקו, הוא מדריך מקיף לאתרים ולאטרקציות שאסור לכם לפספס במהלך ביקור בעיר.

העיר, היושבת על חצי האי יוקטן, מתפרנסת בעיקר מתיירים המגיעים אליה בהמוניהם כדי להינות מהחופים הלבנים, חיי הלילה, המסעדות עם האוכל המקסיקני, הרגשת החופש, הבטן גב, המלונות, הבריכות ובכלל מהאווירה המדהימה.

אפשר לאהוב אותה ואפשר לשנוא אותה (בגלל שהיא עיר קיט, מתויירת להחריד ונראית כמו סניף של ארה"ב) אבל אי אפשר להתכחש שהיא עושה טוב לנשמה ואם אתם רוצים את החופש המושלם – אתם חייבים להגיע לקנקון.

אספנו לכם כמה המלצות למקומות, אטרקציות ואתרים שאסור לכם לפספס במהלך טיול בקנקון:

ביטוח נסיעות

ביקור באיים הסמוכים לקנקון

האי המפורסם ביותר ויעד תיירותי בפני עצמו אשר נמצא קרוב לקנקון הוא ללא ספק איסלה מוחרס Isla Mujeres ("אי הנשים") שמומלץ לבקר בו ולשהות בו אף כמה ימים.

בין האטרקציות הנהדרות שלו תוכלו למצוא חופים מדהימים, צלילות, שנורקלינג, בטן גב, מסעדות מעולות וחנויות שוות.

פירוט מלא על האי ועל איים נוספים באזור של קנקון היכנסו למדריך האיים במקסיקו.

פלאיה דל כרמן: המדריך המלא לטיול בפלאיה דל כרמן
החופשה המושלמת. אי ליד קנקון

קוקו בונגו Coco Bongo

חיי הלילה בקנקון הם מדהימים ומצוינים, אך מי שגונב את ההצגה בעיר הוא ללא שום ספק הקוקו בונגו, שמשאיר אבק לכל המועדונים ומקומות הבילוי בערבים.

כאן תוכלו להצטרף לחגיגה אחת גדולה הכוללת מסיבה ענקית והופעות מושקעות ומדהימות (בין היתר תוכלו לראות כאן חקיינים של מדונה, מייקל ג'קסון, פרדי מרקורי מקווין ועד הופעות של להטוטנים, ספיידרמן, המסכה, גלדיאטורים, רקדנים ועוד).

המועדון הזה מדבר לכולם ובגלל שהוא מנגן להיטים מכל הזמנים, כל אחד ימצא את מקומו כאן – מצעיר מאוד ועד מבוגר.

תוסיפו לכל זה אפקטים כמו ערפל, בלונים, עשן ועד שתייה ואוכל – קיבלתם את המסיבה המושלמת!

המחירים לא זולים, אך שווים כל שקל. כדאי להגיע מוקדם לפאב שמול הקוקו בונגו ולחפש את העובדים עם החולצה הרשמית של קוקו בונגו ולשאול אותם אם יש כרטיסים במכירה מוקדמת.

בסופ"ש המחירים יותר יקרים לכן כדאי להגיע באמצע השבוע. יש כל מיני סוגים של כרטיסים ותוכלו לרכוש גם כרטיס VIP הכולל שתייה וישיבה עם כיסא.

שימו לב שאתם קונים כרטיסים אצל בן אדם מורשה עם החולצה המקורית והצהובה של קוקו בונגו, לצערנו יש המון זייפנים ורמאים.

הכי טוב להזמין כרטיס מראש בקישור הבא:

המסיבה הטובה בעיר - זה מה שמחכה לכם בקוקו בונגו:

חופים

כמובן שלבקר בקנקון מבלי לבקר בחופים שלה, זה כמו להיכנס למקדונלד'ס ולא לאכול המבורגר. ישנו אזור חופים אחד שנראה כמו חצי אי ובו נמצאים גם רוב המלונות והוא Hotelria Zone.

ממליצים לכם בחום להגיע לשם ופשוט לתפוס לכם חוף יפה וליהנות מהשלווה ומהמים הכחולים-טורקיז שיזכירו לכם שאתם על חופי הקריביים.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בקנקון כאן:

קניות

כעיר תיירותית, קנקון מלאה בקניונים, מרכזי קניות ושווקים מעולים בהם תמצאו אוכל, מותגים, מזכרות, ביגוד ועוד.

בין הקניונים המפורסמים ניתן למנות את Forum by the Sea שנמצא ממש סמוך לקוקו בונגו ולאזור החופים. יש כאן 3 קומות עם בתי קולנוע, מסעדות, חנויות ומזכרות וכמובן הארד רוק קפה (קשה לפספס).

עוד מרכזי קניות שכדאי לבקר הם Kukulkan Plaza הענקי עם מעל 250 חנויות, בתי קפה ומסעדות, ו-Flamingo Plaza הקטן יותר אך השווה לא פחות.

אם אתם מחפשים עבודות יד, אמנות ומזכרות במחירים שפויים למדי, אנחנו ממליצים לכם להתרחק מאזור המלונות המתוייר ולהגיע לשוק המדהים והאהוב עלינו במיוחד Mercado 28 (שוק 28 בתרגום לעברית) בו אפשר להתמקח על הכל ולמצוא שם מציאות במחירים שפויים למדי!

צלילות ושנורקלינג

כדאי מאוד לפנק את עצמכם בלפחות יום אחד שמוקדש כולו לשנורקלינג או לצלילה (אם יש לכם רישיון). המים בקנקון נקיים, שקופים ומדהימים, וישנם אזורים שלא יביישו את אזורי הצלילה באיי גלאפאגוס שבאקוודור וגם לא את אלו שבאילת.

ניתן לקנות חבילת צלילות או שנורקלינג ברחבי העיר ובסוכנויות טיולים. כדאי מאוד לקנות במקום אמין עם חנות פיזית, מכיוון שיש המון רמאים ואנשים לא אמינים המסתובבים בעיר או מעמידים דוכן בעיר שבקלות יכול להיעלם יום למחרת.

בנוסף, מקסיקו ובעיקר חצי האי יוקטן התברכה בסינוטס, אלו מערות מתחת למים המהווים מוקד צלילה אהוב במיוחד.

מוזיאונים

סביר להניח שלא תבקרו במוזיאונים במהלך קנקון, כי אם תרצו לראות תרבות במקסיקו אנחנו ממליצים לכם בחום לטוס למקסיקו סיטי המדהימה.

אך אם בכל זאת חשכה נפשכם באיזה מוזיאון על הדרך, ישנו מוזיאון תת ימי בשם Cancun's Underwater Museum ובו פסלים מתחת למים, בו אתם, איך לא, צוללים.

עוד מוזיאון אהוב במיוחד בעיר הוא ‪Mayan Museum of Cancun‬ המוקדש לתרבות המאיה ומספק מידע מעניין ותערוכות שוות במיוחד הכוללים פסלים, ציורים ותכשיטים.

ישנו גם מוזיאון שעווה Cancun Wax Museum עם בובות סלבריטאים ואישים מקומיים, מוזיאון טקילה Tequila Museum למי שאוהב את המשקה ועוד.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בקנקון כאן:

Booking.com (function(d, sc, u) { var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0]; s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = u + '?v=' + (+new Date()); p.parentNode.insertBefore(s,p); })(document, 'script', '//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js');

מסעדות

לא חסר מסעדות בקנקון, ולא משנה איזו מסעדה תבחרו – אתם הולכים ליהנות בגדול, מכיוון שהאוכל המקסיקני מאוד מאוד טעים והאוכל כאן נחשב לטעים ואיכותי במיוחד.

אנחנו ממליצים לכם בחום להגיע למסעדה La Parrilla Cancún שהיא מסעדה מקסיקנית עם אוכל מסורתי וטעים במיוחד. במהלך הארוחה תוכלו לשמוע להקה מקסיקנית שמקפיצה את המקום וגורמת לאווירה מיוחדת במינה לצד ארוחה טעימה מאוד במחירים יחסית שפויים לעיר היקרה.

ניתן למצוא בעיר גם מסעדות איטלקיות, צמחוניות ורשתות אמריקאיות מפורסמות כמו מקדונלד'ס ו-KFC.

צ'יצ'ן איצ'ה Chichen Itza

העיר הפרא-קולומביאנית צ'יצ'ן איצ'ה היא עיר שנבנתה על ידי בני המאיה והיום היא אתר ארכאולוגי מפורסם בחצי האי יוקטן, מרחק כמה שעות ממקסיקו.

העיר הייתה חשובה מאוד לאורך כל ההיסטוריה של המקום ושל מקסיקו והיא מפורסמת בעיקר בזכות הפירמידה שנמצאת בה, פירמידת אל קסטיליו El Castillo, אשר הפכה לאחד משבעת פלאי העולם החדשים ומושכת אליה תיירים רבים שבאים לצפות בפלא העולם.

אתם כבר בקנקון – לא תבקרו בפלא עולם? בגלל שהפירמידה רחוקה יחסית מקנקון (עוברים אזור זמן במהלך הנסיעה…) אנחנו ממליצים לקחת סיור יומי הלוקח אתכם מהמלון לפירמידה ומחזיר אתכם למלון ובדרך עובר בעיירות ובאתרים נוספים כדי שהנסיעה לא תהיה משעממת ואף כולל ארוחה.

ניתן גם להשכיר רכב, אך קחו בחשבון שיש שוטרים מושחתים שיכולים לעצור אתכם על הדרך ולתת לכם קנסות על סתם כדי שתשחדו אותם אחרי זה בכסף, והנסיעה היא ארוכה יחסית ומעייפת לעשות אותה ביום אחד-

לכן הכי טוב להזמין סיור מראש ובטוח דרך האינטרנט.

משבעת פלאי העולם החדשים. פירמידת אל קסטיליו

לבקר בפלאיה דל כרמן

אל תסתפקו רק בקנקון – מומלץ להדרים ולהגיע אל העיר פלאיה דל כרמן הנמצאת דרומית מקנקון וניתן להגיע אליה בקלות דרך אוטובוס של שעה מהתחנה המרכזית בקנקון.

בפלאיה מחכים לכם חופים יפים (אך פחות יפים מאלו של קנקון), אווירה נעימה שתזכיר לכם את אילת, חיי לילה מהנים, האי המדהים קוזומל Cozumel ועוד אפשרויות לטיולי יום מרהיבים כמו לחוף המדהים של טולום Tulum.

לפרטים נוספים היכנסו למדריך על פלאיה דל כרמן שלנו.

הפייסטה שלכם במקסיקו מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על קנקון: המדריך המלא לטיול בקנקון ?

לעוד כתבות על מקסיקו היכנסו למדריך שלנו על מקסיקו.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!