חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריך הוצאת ויזה לקובה מהארץ ומארה"ב בקלי קלות

מדריך הוצאת ויזה לקובה מהארץ ומארה"במדריך הוצאת ויזה לקובה מהארץ ומארה"ב הוא בגדר חובה לכל מי שמתכנן לבקר בקובה וחייב לדעת שעליו להיערך מבחינת הוצאת ויזה לפני ביקור במדינה הנפלאה הזו.

זה לא משהו אישי כלפי אזרחי מדינת ישראל, מכיוון שכל מי שעושה טיול לקובה, לא משנה מאיזו מדינה הוא מגיע, עליו להוציא קודם כל ויזה – גם אם יש לכם דרכון אירופאי ואזרחות אחרת.

את הוויזה לקובה צריך להוציא מראש, אי אפשר להגיע לקובה בלעדיה ושם לא ינפיקו לכם אותה אלא מיד יעלו אתכם לטיסה חזרה ארצה ולא יכניסו אתכם בכלל, לא משנה כמה תתחננו ותבקשו יפה – זו עוד דרך של המדינה הענייה לעשות "קופה" על התיירים שמגיעים לטייל בה.

ויזה לקובה – איפה מוציאים ויזה? ואיך זה עובד?

מכיוון שאין טיסה ישירה מישראל לקובה, אנחנו מניחים שתגיעו לקובה דרך יעד ביניים כזה או אחר.

אם אתם מגיעים ממרכז אמריקה או דרום אמריקה ועוצרים בדרך בשדות התעופה של מקסיקו או קולומביה למשל, תוכלו להוציא את הוויזה המיוחלת בשדה תעופה לפני הטיסה לקובה.

החברת תעופה כבר תדאג להפנות אתכם מיד למקום בשדה או מוציאים את הוויזה, או שכבר בהמתנה לצ'ק אין יגיע אליכם נציג וידאג לכם לוויזה.

בעצם חוץ מלשלם אתם לא צריכים לעשות כלום – זה בכלל לא תהליך מסורבל אלא עוד דרך של המדינה לעשות קצת כסף כמו שציינו, לכן אם חשבתם שזה כמו הוצאת ויזה לארה"ב – אתם יכולים להיות רגועים.

לאחר שתשלמו מחיר בסביבות ה-30 דולר תקבלו טופס שבעצם הוא הוויזה שלכם לקובה. שימו לב – חשוב לשמור עליו טוב במשך כל הטיול כי הקובנים מבקשים לראות אותו כאשר אתם עוזבים את המדינה.

אם אתם מגיעים לקובה דרך מדינות אירופה, או אם אתם רוצים לטוס בלב שקט שהוויזה כבר בידכם – יש מקומות בארץ בהם ניתן להוציא ויזה כבר מהארץ, אך קחו בחשבון שהמחירים שלהם יותר יקרים, לפעמים אפילו כפליים, מהוצאת ויזה בדרום או במרכז אמריקה.

הארכת הוויזה לקובה

למרות שאין יחסים רשמיים בין קובה לישראל ואין נציגות ישראלית באי הקובנית, ואתם רוצים להאריך את השהות שלכם מעבר ל-30 יום שהוויזה נותנת, ניתן להאריך את השהות בקובה בלי בעיות.

הנציגות שמטפלת במקרים כאלו היא הנציגות הקנדית בהוואנה, שבעזרת הסכמים מיוחדים עם ישראל נותנת תמיכה גם לישראלים אשר נקלעים חס וחלילה לבעיות או זקוקים להארכת ויזה.

כדי להאריך את השהות בעוד חודש, הנוהל מצריך אתכם ללכת למשרד ההגירה העירוני כמה ימים לפני שתוקף הויזה שלכם נגמר ולהגיע לשם כבר עם בול קובני, הדרכון שלכם כמובן והוויזה עצמה.

הוצאת ויזה לקובה לאמריקאים / למגיעים לקובה מארה"ב

עד זמן לא קצר לא היו בכלל יחסים בין קובה לארה"ב לכן אזרחי ארה"ב לא הורשו בכלל לבקר בארה"ב – בזכות התחממות היחסים בין המדינות בתקופת ברק אובמה, היום האמריקאים נוהרים בהמוניהם למדינה הקריבית המדהימה קובה.

קובה כמובן, לא נשארת חייבת ולא שוכחת, לכן למגיעים מארה"ב יש להוציא ויזה ורודה.

ויזה ירוקה היא עבור ישראלים ואזרחי מדינות העולם, וויזה ורודה היא עבור אזרחי ארה"ב ואנשים המגיעים מארה"ב – כך שזו הוויזה שאתם צריכים אם אתם מגיעים מיעד כמו ניו יורק, מיאמי וכו'.

את הוויזה הורודה לא תוכלו להוציא בארץ אלא רק בשדות התעופה לפני הטיסה לקובה, דרך הדלפק של חברת התעופה איתה אתם טסים לקובה.

מומלץ להגיע יותר מוקדם לשדה התעופה מהזמן המתוכנן כדי להבטיח הוצאת ויזה בקלות ובמהירות. המחיר של הוצאת הוויזה הורודה הוא 85-100 דולר לוויזה.

חשוב מאוד לוודא לפני הטיסה לקובה שהוצאתם את הוויזה הנכונה – הקובנים בודקים זאת היטב וקרו מקרים מעולם.

הפייסטה שלכם בקובה מתחילה כאן!

אהבתם את המאמר שלנו על מדריך הוצאת ויזה לקובה מהארץ ומארה"ב ?

לעוד כתבות על קובה היכנסו למדריך שלנו על קובה.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!