חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך למזג אוויר, עונות והוריקנים בקובה שיעשה לכם סדר בבלאגן

המדריך למזג אוויר, עונות והוריקנים בקובההמדריך למזג אוויר, עונות והוריקנים בקובה הוא בגדר חובה לכל מי שמתכנן טיול לאי הקריבי המדהים קובה.

לפני שניגשים לתכנן טיול, חשוב מאוד לתכנן אותו בהתאם למזג האוויר השורר באי. שלא תטעו, אמנם קובה הוא אי קריבי, אך יש בו גם הוריקנים וימים גשומים מאוד.

אמנם אין כזה דבר "זמן לא טוב לטייל בקובה", כי באמת שניתן לטייל בקובה בכל חודש שרק תרצו, אבל יש חודשים שעדיף להימנע מביקור בהם, בהתאם לשיקולים שלכם, כי המזג אוויר יכול להשפיע על אופי הטיול שלכם.

האקלים של קובה הוא סוב-טרופי, כלומר תמיד חם ולח בקובה, אך עדיין יש תקופות בהם יכול לרדת פתאום גשם, גם ביולי אוגוסט (למרות שהוא בדרך כלל קצר בתקופה זו, אל דאגה).

נהוג לחלק את המזג אוויר בקובה ל-2 עונות מרכזיות: העונה היבשה, והעונה הגשומה.

העונה היבשה בקובה

העונה היבשה היא בעצם כמו החורף בקובה, והיא בדרך כלל מחודש נובמבר עד חודש אפריל. למרבה ההפתעה, העונה הזו היא נהדרת לביקור בקובה כי הטמפרטורות בה יותר נוחות וקל מאוד לטייל בקובה מבלי להזיע או לחפש מזגנים כל הזמן.

עדיין יכול לקרות מצב בו ירד לכם גשם, אך זה יהיה כנראה רק לשעות ספורות בלבד.

אם אתם לא אוהבים נחילים של תיירים, חשוב לקחת בחשבון שזו נחשבת לעונה הכי מתויירת בקובה, ככה שאתם לא תהיו היחידים במדינה הקסומה והאותנטית הזו.

אך מהניסיון שלנו, הרבה מהנחילים האלו לא מבקרים לעומק במדינה ומסתפקים רק בטיולי כוכב בהוואנה או באחת מהערים לידה, לכן תוכלו להמשיך ולחקור את כל המדינה והערים הקסומות שבה כולל טרינידד וסנטיאגו דה קובה במזרח.

העונה הגשומה בקובה

בעונה הגשומה, או "הקיץ" אם תרצו, מתרחשת מחודש מאי עד לחודש אוקטובר, ומאוד חם בה, בלשון המעטה. תל אביב ביולי אוגוסט? ככה. אך בניגוד אלינו, גם בקיץ החם יש ימים רבים של גשם, יותר מהעונה היבשה, מה שיכול לפגום לכם בטיול אם תכננתם לבקר בחופים של קובה או אם אתם שונאים חורף באופן כללי.

זהירות – עונת ההוריקנים!

מקוזומל לאיסלה מוחרס: איים שאסור לפספס במקסיקובטח יצא לכם לשמוע או לקרוא על הוריקנים בקריביים בכלל ובקובה בפרט. לפני שניגשים לתכנן טיול לקובה, חשוב מאוד לקחת בחשבון את עונת ההוריקנים, שיכולה להפוך לכם טיול קסום לסיוט.

עונת ההוריקנים מתרחשת בקובה במסגרת העונה הגשומה, כלומר ממאי עד אוקטובר, שגם ככה נחשבת לעונה הפחות טובה לטייל בה בקובה.

אם בכל זאת בא לכם לטייל בעונה הגישה, חשוב לקחת בחשבון שעונת ההוריקנים מתרחשת בעיקר בין אוגוסט לאוקטובר, כך שאם אתם מטיילים בקובה לצורך העניין במאי, אתם יכולים לנשום לרווחה.

אם אתם נמצאים בקובה בזמן של עונת ההוריקנים, הטיול שלכם יכול להיפגע בגלל שהמזג אוויר לא מאפשר לכם לטייל ולחקור את קובה לרוחבה ולאורכה.

בעת סופת הוריקנים, אנשים לא יוצאים מהבית ואי אפשר אפילו לחשוב על ליהנות מהחופים המדהימים של קובה: טיסות יכולות להתבטל, להצפות ברחובות, ולנזק רב שיכול להיגרם לרכוש ולבני אדם.

אם אתם בקובה בתקופה כזו, חשוב להישמע לחדשות ולהתעדכן כל הזמן באמצעי התקשורת ועם המקומיים לגבי איפה ההוריקן עומד להכות, ובמקרה הצורך להתפנות.

הפייסטה שלכם בקובה מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך למזג אוויר, עונות והוריקנים בקובה ?

לעוד כתבות על קובה היכנסו למדריך שלנו על קובה.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!