חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות שאסור לכם לפספס באי טנריף – המדריך המלא

אטרקציות שאסור לכם לפספס באי טנריף הוא מדריך שבא לעשות לכם סדר לקראת הטיול שלכם בטנריף, האי המדהים באיים הקנריים השייכים לספרד.

טנריף הוא ללא ספק האי הבולט והמתוייר ביותר באיים הקנריים והוא מומלץ במיוחד לטיולי זוגות או משפחות עם ילדים בזכות הפארקים הגדולים שלו שלא מביישים את הפארקים הגדולים ביבשת אמריקה ובזכות פארקי המים והשעשועים שירגשו כל ילד וכל מבוגר.

הכנו לכם במאמר הבא רשימה של MUST לכל מי שמגיע לטנריף ומתכוון לחרוש אותה וליהנות מכל מה שיש לאי המדהים הזה להציע לכם.

טנריף זה אי קטן, עם אטרקציות גדולות ורבות – לכן נמליץ לכם בחום להשכיר רכב ולחלק את הטיול שלכם בין צפון לדרום, כשבצפון המזג אוויר קריר יותר ובדרום המזג אוויר חמים יותר.

הפארק הלאומי טיידה Parque Nacional del Teide

אי אפשר להתחיל רשימת אתרי חובה בטנריף מבלי להתחיל עם המלך הבלתי מעורער של האי: הפארק הלאומי טיידה!
 
הפארק העצום והמדהים הזה הוא פארק לאומי של טנריף בו תמצאו את הר הגעש העצום טיידה Teide אשר נחשב להר הגבוה ביותר בכל האיים הקנריים ובכל ספרד!
 
ההר געש, שנחשב לשלישי בגובהו בעולם, חולש על כל הפארק העשיר בצבעים שיזכיר לכם בקלות את הפארקים הלאומיים של ארה"ב או אפילו את הפארקים של דרום אמריקה.
 
הנהיגה לתוכו מאתגרת במיוחד ובקלות אפשר לחשוב שאתם נוהגים על הירח בזכות הנופים, הסלעים הענקיים, הנוף הגעשי והפראי וסלעי הבזלת הנמצאים בכל פינה.
 
אין ספק שאף ביקור בטנריף לא שווה בלי הפארק הזה. ישנו רכבל שעולה 27 אירו ומאפשר לכם להגיע למעלה כדי לקבל תצפית – כרטיס לרכבל ניתן לרכוש כאן.
 
אוהבים טרקים?! כדאי לכם לשלב טיול טרק על הר הגעש המפורסם.
 
כמו כן, אל תפספסו את ההזדמנות לעשות סלפי עם הר הגעש שהסלע Roque Cinchado המיוחד, המזכיר לנו  משום מה פסל מואי מאי הפסחא, נמצא ברקע. לא פלא שהפארק זכה להיות "פארק תאום" (ממש כמו ערים תאומות) של פארק רפה נוי המדהים באי הפסחא.
 
אנחנו ממליצים לכם לנסות להגיע גם בלילה, מכיוון שהראות בלילה מדהימה בפני עצמה כי זה מקום מדהים לצפות בו בכוכבים. ואם יתמזל מזלכם, תוכלו לצפות כאן גם בשביל החלב (ממש כמו במצפה רמון).
טנריף: המדריך המלא לטיול בטנריף
הר הגעש טיידה בפארק הלאומי טיידה. ה-אטרקציה בטנריף

החופים של טנריף

אם אתם מגיעים לטנריף בשביל בטן גב, ים וחוף – הגעתם למקום הנכון! טנריף הוא אי שמציע המון חופים מגוונים, שונים ומרהיבים, שכל חוף לא דומה לאף חוף אחר שכבר הייתם בו אם זה בחו"ל או אם זה בטנריף.

בגלל שיש המון חופים, כתבנו עבורכם את מדריך החופים של טנריף שמאגד לכם את החופים הטובים באי, ביניהם כמובן Playa de las Américas, Playa de Las Teresitas, Parque Natural de Anaga ועוד.

פארקי שעשועים ומים של טנריף

אם אתם אוהבים פארקי מים, אנחנו שמחים לבשר לכם שטנריף היא גן עדן עבורכם. יש כאן עשרות פארקי מים כל כך טובים שפשוט לא תדעו במה לבחור!

בכל פארק מים יש מגלשות מטורפות, בריכות גלים, אטרקציות ועוד שבקלות תוכלו לבזבז כאן יום שלם בחיק המשפחה או עם חברים.

גם במסגרת פארקי השעשועים והחיות טנריף לא נשארת חייבת ומחזיקה בפארקים הטובים והגדולים ביותר לא רק באיים הקנריים ובספרד אלא בכל אירופה.

בין פארקי המים והשעשועים המומלצים ביותר ניתן למנות את פארק המים Siam Park, את פארק החיות Loro Parque ועוד.

מומלץ לרכוש את הכרטיס המשולב ל-2 הפארקים כדי לחסוך עלויות. ניתן לרכוש את הכרטיס המשולב כאן.

כל אלו ועוד מחכים לכם בפירוט בתוך המדריך שלנו על פארקי מים ושעשועים בטנריף.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בטנריף כאן:

מוזיאונים בטנריף

למרות שטנריף ידועה יותר באי של נופש ובזכות הפארקים הלאומיים ופארקי המים והשעשועים, גם מוזיאונים לא חסר כאן, ואפילו מוזיאונים לא רעים בכלל כמו מוזיאון הטבע והאדם הנמצא בעיר בירה של האי, סנטה קרוז דה טנריף.

אז נכון, יש את הבדיחה שבשביל להגיע עד לטנריף ולראות מוזיאונים זה כמו להגיע למקדונלד'ס ולבקש סלט, אבל היי, אם יש לכם זמן לצרף איזה מוזיאון קטן – למה לא?

המוזיאונים המומלצים ביותר מחכים לכם במדריך מוזיאונים מומלצים בטנריף.

האודיטוריום של טנריף Auditorio de Tenerife

האודיטוריום המרשים הזה, שנמצא בעיר הבירה של טנריף, סנטה קרוס דה טנריפה הוא אודיטוריום שנפתח רק בשנת 2003 כדי לשמש מרכז לאמנויות הבמה של האי, אך בזכות עיצובו המרשים הוא הפך במהרה לסמל ולאייקון של טנריף בפרט ושל האיים הקנריים בכלל.

העיצוב שלו מזכיר גל המתנשא לגובה העומד להתנפץ לתוך העין, ומזכיר לנו משום מה דווקא את בית האופרה של סידני.

סביר להניח שלא תגיעו לכאן כדי לצפות בקונצרט או בהופעה (אנחנו דווקא בעד!) אבל אם אתם מגיעים לעיר הבירה, אל תפספסו ביקור במקום המדהים הזה שהוא הישג מרשים של האדריכלות באי, ואחד הבניינים המוכרים והמפורסמים בספרד ובאיים הקנריים.

ואם אתם כבר בסנטה קרוז דה טנריף, כדאי לכם להסתובב בעיר ולהרגיש קצת אירופה בזכות הקניונים, השופינג, המסעדות והאווירה האירופאית בכלל – קפיצה קטנה לכיכר הראשית Plaza de Espana תגרום לכם לשכוח שאתם בטנריף!

עוד אתרים ומקומות ראויים לציון בעיר הבירה הם מגדלי סנטה קרוס הנחשבים לגורדי השחקים הגבוהים ביותר באיים הקנריים, ארמון קפיטניה חנרלהיכל הבונים החופשיים של סנטה קרוס דה טנריפה (Templo Masónico de Santa Cruz de Tenerife), המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים של טנריף וכמובן מוזיאון הטבע והאדם עליו תמצאו פרטים במדריך מוזיאונים בטנריף שלנו.

וכמובן אם אתם מגיעים בין פברואר למרץ, אסור לכם לפספס את הקרנבל המתקיים בעיר Carnival of Santa Cruz de Tenerife, שהוא המפורסם ביותר בעולם אחרי הקנרבל בריו דה ז'ניירו בברזיל!

מוזיאונים מומלצים בטנריף
האודיטוריום של טנריף - הסמל של העיר.

דרקון אלף השנים El Drago Milenario

דרקון אלף השנים הוא עץ שנמצא בעיירה איקוד דה לוס וינוס (Icod de los Vinos) ומשתייך למשפחת עצי הדרקון של האיים הקנריים.

הוא נחשב במשך שנים לעץ הגדול והעתיק ביותר בין בני סוגו ומושך מדי שנה תיירים רבים שמגיעים לפארק הדרקון בו הוא נמצא בעיירה המנומנמת הזו כדי לראות אותו.

מדענים העריכו בעבר שהוא בן 6,000 שנים והוא העץ העתיק והמבוגר בעולם. עם השנים מדענים אחרים ביטלו קביעה זו בטענה שהוא בן 2,000 או 3,000 שנה, ויש כאלו בשנים האחרונות שמבטלים גם הם את הקביעה הזו בטענה שהוא צריך להיות לפחות בן 500 שנה.

המקומיים נוהגים להתבדח שזה העץ היחיד בעולם שנהיה יותר ויותר צעיר עם השנים, אך הם לא מתלוננים בזכות העובדה שהוא הפך לסמל של האי כולו ולתעשייה משגשגת בזכותה עצמה עקב התיירות הגדולה והעניין שהוא מושך.

אטרקציות שאסור לכם לפספס באי טנריף
אף אחד לא יודע בן כמה הוא. דרקון אלף השנים

קאנדלאריה Candelaria

זוהי עיירה בטנריף שנקראת על שם הבתולה המבורכת של קאנדלאריה (הקדושה שמגינה על האיים הקנריים) שהפכה למוקד עלייה לרגל עבור צליינים ונוצרים רבים שמגיעים לטנריף, בגלל טענות של אנשים שאומרים שיום אחד מריה הקדושה הופיעה כאן.

מוקד העניין העיקרי כאן הוא הביזיליקה של קאנדלאריה שכמו שאתם מתארים לעצמכם הוא מקום קדוש וחשוב בתוכו נמצא פסל הבתולה המבורכת, שאותו תזהו בזכות אלפי מזכרות באי המעטרות את פנייה.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בטנריף כאן:

Booking.com

מערת הרוח Cueva del Viento

מנהרת הלבה הגדולה הזו נחשבת לגדולה ביותר באירופה כולה והיא נוצרה לפני יותר מ-20 אלף שנים.

במנהרות אלו, שלפני המון המון שנים זרמה בהם לבה אשר למעשה יצרה את המנהרות האלו, מהווים אטרקציה תיירותית פופולארית.

אי אפשר לטייל כאן לבד, נעזרים במדריך מקצועי אשר דואג לקחת אתכם באוטובוס פנימי ומלווה אתכם בתוך המנהרות עצמם תוך מתן הסברים ומידע מעניין.

סן קריסטובל דה לה לגונה San Cristóbal de La Laguna

או בקיצור לה לגונה, היא עיר בצפון טנריף ונחשבת לעיר השלישית מבחינת גודל האוכלוסייה באיים הקנריים.

לה לגונה נמצאת בין העיר בירה סנטה קרוס דה טנריפה לבין פוארטו דה לה קרוס וכדאי מאוד לעצור כאן בדרך מכיוון שהיא פנינה נסתרת ויפה בזכות הרחובות היפהפיים, הכיכרות המרשימות והאווירה הנעימה שיש כאן שהפכה את העיר כולה לאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

עצרו כאן לשבת על כוס קפה או למסעדה טובה, סיירו ברחובות המקסימים ואל תשכחו לבקר כמובן בחזית הקתדרלה של סן קריסטובל דה לה לגונה Catedral de San Cristóbal de La Laguna שהיא מפורסמת בזכות עצמה (שימו לב שכניסה לתוכה עולה כסף).

מסקה וואלי ‪Masca Valley‬

הכפר הקטן והכמעט נשכח הזה, מסקה, נמצא לו עמוק בין ההרים ומזכיר כפרים בדרום אמריקה או במזרח אסיה הרחוקה.

הדרך לכפר היא קשה מאוד לנהיגה (בלשון המעטה!) וחשוב לנהוג לאט ובזהירות בגלל הפיתולים הרבים ועצם העובדה שלפעמים לא רואים מי בא מולכם.

גם הנוף לא עוזר בדרך לכפר בגלל שהוא כל כך יפה ומרשים שעוד יותר קשה להתרכז בנהיגה – לכן עצרו לכם בכמה מקומות בדרך להתרענן ולצלם.

בכפר עצמו אין הרבה מה לעשות חוץ מלשבת באחת המסעדות במקום (היקרות, יש לציין) אך הנופים ובמיוחד השפיץ של ההר שתראו באזור, יגרום לכם לחשוב שאתם בהרי האנדים או באקוודור / בפרו בדרום אמריקה.

מסקה ואלי

גרצ'יקו Garachico

כפר דייגים ותיק ויפהפה בצפון מערב טנריף שכדאי מאוד לשלב באותו יום עם כפר מסקה.

כאן תמצאו בתים יפהפיים, נמל מרשים, חופים מדהימים ועיר עתיקה המציעה מסעדות, חנויות מעצבים, חנויות בוטיק, חנויות מזכרות ועוד.

כשאתם עוזבים את המקום, אל תשכחו לעצור בתצפית ממצפה גרצ'יקו שנחשבת לאחת מהתצפיות היפות והמרשימות ביותר באי.

טגננה ‪Taganana‬

העיירה הקטנה הזו היא ללא ספק אתר חובה במהלך טיול לטנריף. היא נמצאת בצפון האי ממש ליד חוף בין הרים של יער הגשם אנגה (Anaga) – דמיינו לכם חוף סוער כשברקע שרשרת הרים ענקיים באופק המזכירים את הנופים הדרמטיים של אירלנד או איסלנד – וקיבלתם את התמונה המושלמת.
 
מלבד החוף עוצר הנשימה שאתם חייבים לראות, יש כאן מסעדות דגים לא רעות, אך אין ספק שהחוף הוא גולת הכותרת כאן וכזה שאתם חייבים לראות ורק בשבילו להגיע.
מלונות מומלצים וטובים בטנריף
החוף הפראי בעיירה טגננה

פוארטו דה לה קרוז Puerto de la Cruz

פוארטו דה לה קרוז היא עיר יפה ושווה במיוחד, בה מומלץ לבקר או אפילו לישון במהלך הטיול שלכם באי.

יש לה חוף יפה וטיילת שווה עם מסעדות וחנויות, עיר עתיקה מרשימה עם בתים יפהפיים, כיכרות מרשימות ועוד.

מה שהופך את העיר לעוד אתר תיירות וביקור חובה הוא עצם העובדה שהיא קרובה לאטרקציות רבות ומרכזיות באי כמו בריכת השחייה הפופולארית Lago Martianez או  Loro Park (פירוט עליהם תקבלו במדריך שלנו פארקי מים ושעשועים בטנריף).

הפירמידות של גוימאר Pyramids of Güímar

הפירמידות של גוימאר נמצאות בכפר גוימאר (Güímar) ומהווים חידה לארכאולוגים עד היום מכיוון שלא ידוע מי בנה אותם, למה בנו אותם, ומה שמטריד את החוקרים עוד יותר הוא עצם העובדה שהפירמידות הללו מאוד מזכירות את הפירמידות שבנו בני המאי והאצטקים במקסיקו.

איך הם הגיעו עד לטנריף באיים הקנריים? עוד שאלה טובה. רצף החידות והשאלות האלו הפכו את המקום לאתר עלייה לרגל עבור חובבי היסטוריה, עתיקות וארכאולוגיה, וטנריף כמובן מנצלת זאת כדי לשווק את המקום כאתר תיירות חשוב.

יום טיול לאי לה גומרה La Gomera

אם יש לכם זמן נוסף, מומלץ וכדאי לבקר עוד אי באיים הקנריים ולספוג תרבות ונופים אחרים ולא פחות יפים משל טנריף.

ההמלצה שלנו היא לקחת טיול מאורגן ללה גומרה אשר כולל הכל – הסעות הלוך חזור לנמל, כרטיסים הלוך חזור לאי, אוטובוס באי, מדריך וארוחת צהריים. להזמנת הסיור לחצו כאן.

למדריך שלנו על לה גומרה לחצו כאן.

מלון בטנריף

בחירת מלון בטנריף היא ללא ספק קריטית כי הבחירה שלכם תשפיע על כל הטיול שלכם.

לכן היכנסו למדריך המלונות שלנו בטנריף והזמינו לכם את המלון הטוב ביותר באי.

הפייסטה שלכם בטנריף מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך שלנו על אטרקציות שאסור לכם לפספס באי טנריף ?

לעוד מדריכים מועילים היכנסו למדריך שלנו על טנריף.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!