חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברלין עם ילדים: אטרקציות ופעילויות בברלין למשפחה

ברלין עם ילדים: אטרקציות ופעילויות בברלין יכולים להפוך לטיול משפחתי נהדר רצוף בחוויות ואטרקציות ייחודיות שתזכרו לכל החיים. ובדיוק שהטיול עם הילדים יהפוך להיות כזה, אנחנו בצוות אתר פייסטה אספנו לכם כמה אטרקציות שכדאי לכם לעשות כשאתם בברלין עם הילדים.

כמו כן חוץ מהאטרקציות הרשומות פה על ברלין עם ילדים: אטרקציות ופעילויות בברלין למשפחה, גם אטרקציות אחרות בברלין כמו שרידי החומה או שאר אתרי החובה בברלין יכולים להתאים לילדים שלכם, אבל המאמר הזה יוקדש לפעילויות שיעסיקו את הילדים ויתאימו להם יותר אבל מצד שני לא ישעממו אתכם ההורים והמבוגרים.

לעוד פעילויות חובה שחייבים לעשות בברלין הקליקו כאן.

נסיעה באוטובוס

דרך מאוד פופולארית לראות ולנוע בעיר עבור הורים עם ילדים (כי למי יש כוח ללכת ברגל עם הילדים?) גם בברלין עומדת לרשות התיירים מגוון חברות של אוטובוס קומתיים לתיירים, המציעות בדר"כ 3 קווים שונים אשר נוסעים באזורים שונים בברלין (קו אחד לכל אזור, ויש קווים שמתחברים באמצע).

אך אם אתם רוצים לחסוך כסף, מומלץ להשתמש בקו 100 או קו 200 שהם אומנם לא אוטובוס לתיירים אך הם עוברים דרך כמה מהאתרים המרכזיים בעיר והכל במחיר של כרטיס נסיעה רגיל כי זה אוטובוס לכל דבר. ניתן לרדת בכל תחנה בדרך או פשוט להתפעל מהמראות שרואים מהאוטובוס. הקווים מתחילים ומסתיימים בתחנת ZOO של גן החיות.

גן חיות Berlin Zoo

ביקור בגן חיות היא סיבה למסיבה בכל עיר בעולם כאשר אתם מגיעים עם הילדים, וכמה שזה קיטשי ומופיע בכל רשימת אטרקציות עם ילדים, היינו פשוט חייבים לציין את גן החיות בברלין, או יותר נכון את שני גני החיות הפועלים בעיר! כן כן, קראתם נכון, יש שני גני חיות וזה בגלל חלוקת העיר למזרח ומערב.

הגני חיות עצומים ומלאים במגוון רחב של חיות עם מכלאות ענק וכמובן גם פינת ליטוף שלא תשאיר אף ילד אדיש. בין השאר תמצאו גם מבחר גדול של דובים, כי איך לא, הם הסמל של העיר, אז אל תעזבו בלי סלפי איתם.

גן החיות של מערב ברלין (Zoo-berlin) הוא גן החיות הגדול, הוותיק והאהוב ביותר והוא המומלץ מביניהם. לאתר הרשמי לחצו כאן.

גן החיות של מזרח ברלין (Tierpark Berlin) יותר קטן מהראשון אך הוא יותר שקט ואינטימי עם חיות נדירות. לאתר הרשמי לחצו כאן.

חסכו כסף וזמן – הזמינו כרטיסים לאטרקציות בברלין כאן:

האקווריום בברלין

עוד אטרקציית חובה עבור ילדים בברלין. באקווריום המיוחד והעצום הזה תוכלו להיחשף לחיות שמתחת למים אותם אי אפשר למצוא בגני החיות של ברלין. מה שמיוחד באקווריום הזה הוא שהילדים יוכלו לקחת חלק פעיל ולטבול את ידם, לראות חיות מים מרהיבות החל מסוסוני ים קטנים ועד כרישים ענקיים ואף לזכות להאכיל חלק מהחיות (בתיאום מראש באתר).

אם אתם מתכננים לבקר גם בגן חיות וגם באקווריום, אנחנו ממליצים לכם לשקול לקנות כרטיס משולב לשניהם ככה תוכלו לחסוך כסף רב.

שייט על נהר השפרה בברלין

רעיון מצוין לפעילות עם ילדים שתעסיק אותם ואתכם בשעה של כיף מבלי להתרוצץ או לעשות משהו מיוחד.

הפעילות נעשית כמובן בישיבה ואתם זוכים לראות את העיר מנקודת מבט שונה ואחרת:

מנהר השפרה העצום שעובר בתוך העיר. לאלו מביניכם שלא יכולים פשוט לשבת ולבהות במתרחש, אפשר לשכור סירה קטנה לכל המשפחה ולשוט באחד האגמים שבעיר.

פיקניק בפארק טירגארטן

הוא רעיון נחמד לפעילות שקטה ומהנה בחיק הטבע. ישנם פארקים רבים בברלין, אך החלטנו דווקא לבחור בפארק טירגארטן מכיוון שהוא נחשב הפארק הגדול ביותר בעיר ויש כאלו המחשיבים אותו ל"סנטרל פארק של ברלין". עם כל הכבוד לירוק, לעצים, לצמחייה, לפרחים ולאגמים עם הברווזים – מי שגונב פה את כל ההצגה הם דווקא הסנאים המתרוצצים ברחבי הפארק בחיפוש אחר אגוזים.

תצפית על העיר

פעילות מעולה עבור מבוגרים וילדים כאחד. ברלין מציעה מספר מקומות תצפית על העיר הגדולה והענקית הזו, כשהמפורסמת ביותר היא התצפית ממגדל הטלוויזיה שבכיכר אלכסנדרפלאץ (התורים ארוכים, לכן כדאי להזמין כרטיס מראש).

מה שטוב בברלין הוא שהעיר שטוחה ככה שתראו אותה ממעוף הציפור היא תהיה כולה שטוחה וחשופה לפניכם כמו כף היד. במגדל הטלוויזיה תזכו לראות את העיר פרושה לפניכם ב-360 מעלות ותוכלו ללכת לאורך המקום ולראות את כל ברלין.

מומלץ לעשות זאת בסיום הטיול ככה תוכלו לשחק עם הילדים ולחפש מקומות שביקרתם בהם בעיר ולבחון אותם על הפעילויות שראיתם ועשיתם.

עוד אפשרות לתצפית בחינם היא דרך כיפת הזכוכית בבניין הרייכסטאג, אך התורים ארוכים ומעייפים, בטח שעבור הילדים. לכן חובה לסגור ביקור מראש אפילו לפני שאתם קונים כרטיסי טיסה לברלין באתר הרשמי של הרייכסטאג.

למדריך המלא שלנו להזמנת מקום ברייכסטאג לחצו כאן.

אתרי תיירות ואטרקציות חובה בברלין
אל תפספסו את התצפית מהרייכסטאג! הרייכסטאג בברלין.

חסכו כסף וזמן – קבלו הצעה משתלמת למלון בברלין כאן:

Booking.com

לגולנד דיסקברי סנטר Legoland Discovery Center Berlin

כי יש ילד שלא אוהב לוגו? גם המבוגרים לא יישארו אדישים ויחזרו בעצמם להיות ילדים במרכז ההפעלה הזה של חברת לוגו אשר נמצא במרכז סוני הענקי והמפורסם בעיר. יש פעילויות לקטנים ולגדולים וגם מתקנים, אולם קולנוע 3D, וגם מיני-ברלין ובו מבנים קטנים של העיר הבנויים מלגו. למי שהתגעגע, יוכל לרכוש גם במקום אבני לגו.

הכדור פורח

עולה לאוויר שידור חי וישיר… למי שרוצה ללכת קצת יותר רחוק בנוגע לתצפית על ברלין יכול לעלות על כדור פורח שמרחף מעל העיר ומציע דרך מיוחדת, מקורית ושונה לראות את ברלין ממעוף הציפור.

שימו לב שהשהייה באוויר היא 15 דקות בלבד ויש כאלו שימצאו את זה יקר מדי (19 אירו) עבור הזמן הקצר הזה. אבל מצד שני, מתי יצא לכם לעלות על כדור פורח ועוד בעיר כמו ברלין?!

מוזיאונים בברלין שמתאימים לילדים

ברלין היא אחת הערים שיש בה הכי הרבה במוזיאונים באירופה בפרט ובעולם בכלל, כך שגם ילדים לא יצאו כאן מקופחים ויש המון מוזאונים שיתאימו גם למבוגרים וגם לילדים (לרשימת מוזיאונים וגלריות בברלין המלאה).

מוזיאון ה-DDR, גרמניה המזרחית, הוא דוגמא מעולה למוזיאון כזה, שיעניין את המבוגרים על החיים פעם בגרמניה המזרחית וגם את הילדים בשלל הפעילויות שבו. הוא גם נבחר כמוזיאון הכי טוב באירופה בשנים האחרונות.

עוד דוגמא למוזיאון כזה שיכול להתאים לילדים הוא מוזיאון הטבע, שבו תמצאו את שלד הדינוזאורים (ליתר דיוק דינוזאור מסוג הבראכיוזאורוס) הגדול ביותר בעולם. בנוסף תמצאו כאן עוד תערוכות מעניינות לכל מה שקשור לטבע מאבולוציה ועד בעלי חיים. עמוס כל השבוע לכן כדאי להקדים ולבוא מוקדם.

הפייסטה בברלין מתחילה כאן!

אהבתם את המדריך שלנו על ברלין עם ילדים: אטרקציות ופעילויות בברלין למשפחה ?

לעוד מדריכים, טיפין והמלצות על ברלין היכנסו למדריך שלנו על ברלין.

תנו לנו לתכנן לכם את הטיול!

בואו לחסוך זמן וכסף: מלאו את הפרטים הבאים, שלחו לנו את הטופס, ומתכנן טיולים יחזור אליכם עם הצעה משתלמת:

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות על חו”ל וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר!

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה והמלצות ולהיחשף לעוד המון מדריכים, אטרקציות ויעדים בקבוצת הפייסבוק של האתר "חולים על חו"ל".

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותיהנו מעשרות סרטונים מקוריים ומיוחדים על יעדי התיירות האהובים בעולם.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הפרופיל האישי שלי באינסטגרם.

המשיכו לעקוב אחרי המדריכים, הטיפים וההמלצות שלנו על חו”ל ועשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו !

בואו לשתף חוויות מטיולים, לשאול שאלות, לקבל השראה ולהיחשף לעוד המון מדריכים ויעדים בקבוצת הפייסבוק שלנו.

לעוד מדריכי תיירות ליעדים המובילים בעולם היכנסו לדף הבית של פייסטה טיולים בחו"ל.

מתן כהן
מתן כהן

אני מטייל ישראלי שחי ונושם טיולים בחו"ל, ומאחורי רזומה של מעל 30 מדינות בהם ביקרתי, והיד עוד נטויה. כשאני לא מטייל בעולם, אני כותב על זה באתר פייסטה, מעלה טיפים והמלצות לקבוצת הפייסבוק "חולים על חו"ל" או מצלם ועורך סרטונים מושקעים לערוץ היוטיוב של האתר. כי כל טיול בחו"ל עבורי הוא פייסטה אחת גדולה - מהתכנון ועד בחירת האטרקציות, המלון, המסעדות והאתרים הסודיים שאף אחד לא יודע עליהם.

אז מה היה לנו במדריך הזה?
רוצים שנתכנן לכם את הטיול?
אהבתם? שתפו את המדריך בלחיצת כפתור:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
הדפסה
מדריכים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
מה דעתכם על הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חכו, יש עוד!
מדריכים אחרונים שעלו באתר:
מלונות מומלצים בסיאם ריפ
מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה

מלונות מומלצים בסיאם ריפ קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר סיאם ריפ, הממוקמת בצפון מערב קמבודיה, היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה בשל קרבתה

מלונות מומלצים בפנום פן
מלונות מומלצים בפנום פן קמבודיה

מלונות מומלצים בפנום פן בירת קמבודיה: המלצות לבתי המלון הטובים בעיר פנום פן, עיר הבירה של קמבודיה, היא מטרופולין שוקק חיים המציע למבקרים שילוב של

מלונות בהאנוי
מלונות מומלצים בהאנוי וייטנאם

מלונות מומלצים בהאנוי בירת וייטנאם – המלונות הטובים בעיר מתכננים חופשה בהאנוי בירת וייטנאם ותוהים אילו מלונות מומלצים העיר מציעה למבקריה? הגעתם למקום הנכון! במדריך

בואו להמשיך את הפייסטה!

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו ישירות למייל מבצעים, טיפים ומדריכים מושקעים על היעדים המובילים בעולם – לפני כולם!

רוצים לדעת איפה אני מטייל עכשיו?!
וייטנאם
עקבו אחרי באינסטגרם וקבלו ממני מידע שימושי, המלצות, טיפים וסיפורים מעניינים על האטרקציות האהובות מרחבי העולם שיוסיפו המון פייסטה לפיד שלכם באינסטגרם!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות נוספות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות!
הפייסטה ממשיכה בפייסבוק!
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "חולים על חו"ל" לקבלת טיפים, השראה, מידע והמלצות לטיולים בעולם + עוד המון הפתעות-
רק לחברי הקבוצה!